Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rieno

עזרה במציאת הסיבה לסטיית הרכב, לנסר 08 צורה ישנה.

Recommended Posts

לפני 14 שעות, Rieno כתב:

אבל הצמיגים מאחורה ישנים יותר ולא מאותו סוג, מותר להחליף ככה צמיגים שונים על אותו סרן?

מותר לזמן קצר ולצורך אבחון.

באמת לא מומלץ לנסוע כך מעבר לבדיקה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז יש עדכון שהוא לא כל כך משמח.

 

עשיתי את כל ההחלפות בצמיגים ולא היה שינויים במשיכה.

חזרתי למכון פרונט והוא שוב בדק וציין שהכל מכוון, בזמן נסיעת מבחן שעשה שמנו לב לדבר מעניין. ברגע שפונים שמאלה ההגה חוזר ונוסע ישר ללא משיכה אך ברגע שפונים ימינה ההגה חוזר ומתחיל למשוך ימינה ולא נוסע בקו ישר.

 

בגלל הדברים האלה הבחור מהפרונט טוען שיכול להיות מיסב בולם שאפילו שהוא לא מרעיש הוא תפוס.

יכול להיות משאבת הגה כוח שנותנת יותר שמן לאחד הצדדים.

והאחרון אמר שיכול להיות ציריות שהצלב קצת משוחרר אז אחד הגלגלים מסתובב לאט יותר.

 

מה דעתכם? ממה להתחיל?


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממצא מעניין!

אני חושד במסרק הגה כי הוא זה שאחראי על חלוקת הלחץ לצדדים ולא משאבת ההגה כוח, אבל כדאי לבדוק קודם מיסבים בולמים.

לא סיפור  לבדוק, לנתק את תפוחי ההגה ולבדוק סיבוב של כל בולם על צירו. 

אגב, יש ברשותך דף תוצאות כווני גאומטרית מתלים? תעלה אותו בבקשה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אין לי דף תוצאות.

במידה ואני מנתק את תפוחי ההגה לצורך בדיקה זה לא יפגע בכיוון פרונט?

בנוסף מה אני אמור להרגיש בבדיקה? סיבוב חופשי של הבולם?


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניתוק תפוחי הגה לא ישנה את הכוונים.

האמת שהכי נכון לעשות זאת על פלטות גלגלים של מכון פרונט, ככה יש משקל של הרכב על המתלים וסיבוב חופשי של כל גלגל בלי התנגדות של המשטח עליו יושבים הצמיגים. 

בדיקה שהרכב באוויר היא גם טובה, אבל לא כמו עם משקל. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מקרה של קליפר תפוס מאחורה וזה גרם לסטייה מכיוון שלא היה חופש לגלגל להסתובב כמו בצד השני, אולי משם?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

כדי לשלול בעיה במסרק הגה יש לבצע בדיקה פשוטה אך מסוכנת, גם בטיחותית וגם למנוע עצמו:

תפרק את רצועת המנוע וכך משאבת ההגה לא תעבוד ולא יהיה תגבור הגה.

שים לב! גם משאבת המים לא תעבוד ובמצב זה המנוע יתחמם מהר מאוד ולכן יש לבצע את הבדיקה על מנוע קר לחלוטין ולא יותר מ כ 3 דקות.

אחרי שפירקת את הרצועה מיד בצע נסיעת מבחן קצרה וזריזה לאבחון.

אם הרכב נוסע ישר והכל תקין הבעיה במסרק הגה.

אם הבעיה עדיין קיימת יש בעיה אחרת כמו בולם זעזועים עקום או מייסב החלקה או משהו אחר במערכת תקול ויש לאבחן במקום מקצועי.

 

במקרים של מסרק הגה תקול שממשיך להעביר לחצים כשלא צריך (בעיה בפיניון הגה) בדרך כלל אך לא מחייב כאשר המנוע מונע וההגה מיושר במקום, שלב הילוך n/p ותעלה סל"ד גבוה למספר שניות מבלי לגוע בגלגל ההגה, באם ההגה מסתובב מעצמו המסרק תקול.

עריכה אחרונה על ידי ba323f

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...