Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת הסיבה לסטיית הרכב, לנסר 08 צורה ישנה.


Rieno
שימו לב! השרשור הזה בן 1461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

אשמח לדעתכם בנושא שאני לא מצליח למצוא לו פיתרון,

מיצובישי לנסר 2008 נוטה לסטות ימינה, כלומר שאני כל הדרך צריך לתת טיפה תמיכה להגה לשמאל על מנת הרכב יסע ישר.

מנגד יש רגעים שהרכב לא מושך, וזה משהו לא ברור לי.

מהרגע שקניתי הוחלפו 2 צמיגים קדמיים,

נעשה כיוון פרונט,

חזרתי אל המכון פרונט והוא החליף בין הימין לשמאל בגלגלים מקדימה

ושיחק עוד עם הכיוון,

הוא הראה לי במחשב שהכל מכוון גם הפרונט גם מאחורה הכל על ירוק ומבחינתו לא נותר לו מה לעשות.

נבדק בלם והוא לא לוחץ כל הגלגלים מסתובבים חופשי.

בנוסף אני לא בטוח אבל יש לי הרגשה שסיבוב ההגה לימין יותר רך מאשר לשמאל.

יש לציין שלחץ אוויר בצמיגים תקין ושווה בקדמיים.

 

עזרתכם בבקשה מה עוד עוד אפשר לעשות ולבדוק?

 

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבות השכיחות ביותר לסטיה בהגה היא צמיגים או כיוון פרונט לקוי.

 

האם הכיוון שבוצע נעשה ע"י מיכשור אלקטרוני עם לייזר או באמצעים מכאניים לחלוטין ?

 

האם נבדק הציר האחורי ? הצמיגים האחוריים ?

(גם צמיגים חדשים יכולים לגרום למשיכה וזו הסיבה שהוא הצליב את השמאלי עם הימני).

 

אם אחד הצמיגים כבר פיתח שחיקה מוגזמת, עליך להחליפם שנית ולבצע כיוון פרונט מחדש ולראות אם זה עזר או לא (במידה ולא, להמשיך באופן מיידית את איתור הבעיה עד לפתרון).

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיוון בוצע בעזרת מכשור אלקטרוני לייזר ומחשבים.

גם ציר אחורי כוון ראיתי זאת במחשב איך הכל הופך לאחר כיוון לירוק.

הצמיגים האחוריים הם סיני הרמוניק משהו כזה, שנת יצור 36-19 הגיעו עם הרכב.

הצמיגים הקדמיים החדשים הם סיניים annaite, שנת יצור 40-19.

לאחר ההצלבה הרכב עדיין מושך ימינה לאותו הכיוון, לאחר כשבועיים של נסיעות לא ניצפתה שחיקה בצמיגים.

 

מה עוד אני יכול לבדוק?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול כמו שכתבו לך - הכיוון פרונט זה הפתרון. 

אתה יכול לבדוק אוויר הצמיגים שהוא שווה בשתי הצדדים . הג'אנטים ישרים וטובים. לבדוק תקינות של הצירייה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, netanel1014 כתב:

בגדול כמו שכתבו לך - הכיוון פרונט זה הפתרון. 

אתה יכול לבדוק אוויר הצמיגים שהוא שווה בשתי הצדדים . הג'אנטים ישרים וטובים. לבדוק תקינות של הצירייה. 

איך ניתן לבדוק לבד תקינות של צירייה?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שיש לי חופש באחת הציריות כי יש רעידות בהאצה, 

אך אני לא בטוח שזה גורם הסטייה, כי יש סטייה גם כשאני לא מאיץ וסתם מתגלגל.

אני אבוד עצות, הייתי במכון שוב, ושוב החיברו את הרכב עם המכשירים והראו לי שהכל ירוק.

לא יודע כבר מה לעשות זה ממש מפריע לנסוע ככה.

 

יש רעיונות נוספים?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שמישהו פיספס משהו באחת הבדיקות או הכיוונים, לרבות: מתלה פגום (בולם זעזועים תפוס למשל), משולש עקום, חופש כלשהו באיזה רכיב.

החשד העיקרי נופל בראש ובראשונה על הצמיגים.
שלב א': נסה להצליב בין צד ימין לצד שמאל על אותו הסרן (עשו את זה על הסרן הקדמי, נסה על האחורי).
שלב ב': נסה להצליב בין הציר האחורי לציר הקדמי (במילים אחרות, קח את הצמיגים מאחורה ותעביר קדימה. תרים את הרכב בצד אחד - ותצליב בין הקדמי לאחורי, אחכ תעשה את אותו הדבר בצד השני).


איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה בעיה של צמיג כלשהו.

תחליף בשלבים בין צמיגים  קדמיים לאחוריים, כל פעם בצד אחד ובדוק  האם המשיכה משנה כוון או מתבטלת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם אתה מחליף זה רק לפחות לצורך הבדיקה שיהיה לך כיוון לאיבחון הבעיה. עניין הרעידות בהאצה זה הציריות דיי בוודאות. בדיקת חופש בציריה תיעשה על ידי תפיסת מוט הציריה באמצע שלה ונסיון נידנוד שלה מלמטה למעלה. אם קיים חופש בנידנוד זה מראה על ציריה שנחוצה החלפה והייתי מחליף את שניהם זוג ציריות לרכב הזה לא עובר את ה 600 שח. תיגש שייבדקו שוב במקום אחר את כל הפרונט, כולל בולמים ומשולשים לעניין הסטייה. בדוק גם את הרפידות תראה שכולן שחוקות באותה מידה בשני הצדדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...