Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי קיה פיקנטו מתחילה לעשות בעיות?


E. B
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 530 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. יש לי קיה פיקנטו שנת 2012. בערך 90000 ק"מ מטופלת היטב. לאחרונה שמתי לב שהבלם יד (אמברקס) עולה יותר מדיי בקלות, ובלי קשר אני רוצה לשאול, מתי קיה פיקנטו מתחילה לעשות בעיות שכבר שווה להחליף? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לרכב תאריך תפוגה, ואין לשאלה הזו תשובה טובה.

רכב שמטופל היטב, בחלפים איכותיים. ישרוד תקופה ארוכה.

רכב שלא, כניראה שלא.

 

בלי קשר לנאמר מעלה, כן כמה שרכב ישן יותר יהיה בלאי מצטבר, אי אפשר להמנע מזה יותר מידי.

לדוגמא בלאי של חלקי גומי ברכב בן 8 זה נורמאלי, וזה לא קשור למותג הרכב.
מצד שני ירידת הערך של הרכב נמוכה עשרות מונים יחסית לרכב חדש.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ספר הרכב, לאחר 7 שנים, 3 חודשים, שבועיים וארבעה ימים הרכב מתחיל להשתעל והחום עולה. יש לטפל עם אקמול - 2 טבליות ביום.

ועכשיו ברצינות - הזמן הוא לא הפקטור המשמעותי ביותר כאן. מה שחשוב באמת זה האופן שבו הוא טופל, ננהג, וגם... קצת מזל 😄

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה לשאלה היא פשוטה - לפי חוקי מרפי - ברגע הכי גרוע לבעיות היא תעשה בעיות

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יכול לצפות את זה,

זה תלוי גם אם הרכב עבר טיפולים בזמן, איך התייחסו אליו ונהגו עליו, האם בטיפולים השתמשו בשמנים, נוזלים וחלקים איכותיים או ששמו שמן לא תואם וחלקים תחליפיים לא איכותיים?

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה תלוי בך, אופי הנהיגה, טיפולים בזמן, חלפים מקוריים.

 

היתה לי פיקנטו, שבאמת חוץ מבהתחלה שהלך גיר (פגם בייצור), חוץ מטיפולים שוטפים לא היו לי כניסות למוסך.

 

3 שנים וחצי אצלי, רק טיפולים שוטפים וכמובן הגיר שהחליפו לי בהתחלה במסגרת האחריות.

 

תטפל ותשמור, לפי מה שרשום בספר ולפי מה שהמוסך המורשה ממליץ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הידית אמברקס עולה גבוה, זה מעיד על שחיקה של הבלמים האחוריים.

או שנדרש כיוון לרפידות או החלפת הרפידות (והתוף ?).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, BigMak כתב:

אם הידית אמברקס עולה גבוה, זה מעיד על שחיקה של הבלמים האחוריים.

או שנדרש כיוון לרפידות או החלפת הרפידות (והתוף ?).

צריך לבדוק מדוע ידית ההאנדברקס עלתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, levy כתב:

שתתקרב בערך לאיזור 200000 קמ ואולי קצת לפני יתחילו בעיות רציניות יותר של גיר,מנוע ומכלולים נוספים.

אופטימיות יתר.

אם אין לך נתונים על בסדר גודל של טעות סטטיסטית, אז בבקשה לא לזרוק נתונים סתמיים שאינך יכול לגבות אותם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, העגלה שלי עברה מזמן את 200 אלף ק"מ ללא שום בעיה בגיר בטח לא במנוע.

כנראה יש לי מזל. 

 

וברצינות, כל מקרה לגופו, לא צריך לעשות הכללות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, levy כתב:

שתתקרב בערך לאיזור 200000 קמ ואולי קצת לפני יתחילו בעיות רציניות יותר של גיר,מנוע ומכלולים נוספים.

 

רכב לא יכול לנסוע לנצח בלי תקלות.

 

 

 

ואני מכיר לא מעט רכבים שחצו את ה400000 קלומטר ללא בעיות מיוחד....

בתחזוקה טובה ונכונה הקיה שלך תסע עוד הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה קורא "בעיות"? יש חלקים שנשחקים, חלקם לפי נסועה, חלקם לפי גיל וחלקם באופן בלתי צפוי לחלוטין. הרכב שלך בן 8 שנים (סה"כ לא זקן), עם נסועה לא גבוהה, ועם תשומת לב שלך לנהיגה אחראית ותחזוקה נכונה יוכל לשרת אותך. כמובן שיתכן שמחר בבוקר תקום ותגלה מתחת למכונית שלולית בגלל, נניח, משבת מים שנפגמה. 

 

לא כל תקלה היא סיבה להחלפת רכב. יתכן שתהיה תקלה שתשבית את המכונית לחצי יום ואחרי כן תוכל להנות מהמכונית עוד כמה שנים עם ביקור שנתי במוסך לטיפולים שוטפים. כמובן שחלקם עלול להיות יחסית יקר, אבל, עדיין, לא יצדיק החלפת הרכב

 

ההחלטה על צורך בהחלפת הרכב צריכה להתקבל לפי מכלול שיקולים - הצרכים שלך, המענה שהרכב הקיים נותן להם, עלות אחזקת הרכב, היכולת הכלכלית שלך להקצות משאבים להחלפתו,וכמובן בחינת אלה מול החלופות האחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, hondacivic02es כתב:

הרבה תלוי בך, אופי הנהיגה, טיפולים בזמן, חלפים מקוריים.

 

היתה לי פיקנטו, שבאמת חוץ מבהתחלה שהלך גיר (פגם בייצור), חוץ מטיפולים שוטפים לא היו לי כניסות למוסך.

 

3 שנים וחצי אצלי, רק טיפולים שוטפים וכמובן הגיר שהחליפו לי בהתחלה במסגרת האחריות.

 

תטפל ותשמור, לפי מה שרשום בספר ולפי מה שהמוסך המורשה ממליץ.

 

עכשיו דמיין שהייתה לך פג'ו 208 שהיה הולך לה גיר בהתחלה, היית מקלל את הרכב ובטוח לא קונה שוב.

או שאני טועה?

 

לפני 11 שעות, hondacivic02es כתב:

 

 

 

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.3.2020 בשעה 16:36, E. B כתב:

שלום. יש לי קיה פיקנטו שנת 2012. בערך 90000 ק"מ מטופלת היטב. לאחרונה שמתי לב שהבלם יד (אמברקס) עולה יותר מדיי בקלות, ובלי קשר אני רוצה לשאול, מתי קיה פיקנטו מתחילה לעשות בעיות שכבר שווה להחליף? 

 

זה תלוי באיך תה מגדיר "בעיות".

 

אני אתן שתי דוגמאות, תראה לאיזה מהן אתה שייך.

 

1. כל תקלה ברכב חוץ מטיפולים תקופתיים זה "בעיות". בהחלפת תושבת מנוע ראשונה באיזור 120 אלף ק"מ נגיד אתה מתעצבן, בהחלפת זוג בולמי זעזועים ב 130 אלף ק"מ אתה מתעצבן עוד יותר ובהלפת רפידות בלם שבמקרה מגיעה כמה חודשים אחרי זה אתה אומר "זהו זה אוטו שעושה מלא בעיות, הגיע זמן להחלף".

 

2. כל עוד המכלולים הראשים תקינים, אתה מתיחחס לתיקוניום והחלפות כבלאי טבעי, ולא כ"בעיות". מחליף ומתקן מה שצריך גם אם בשנה מסויימת יש צורך לעשות כמה תיקונים. בגישה זו אפשר באמת להגיע ל 350 או 400 אלף ק"מ והרכב  "לא עושה בעיות".

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 530 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...