Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rieno

זיהוי רעידות בהאצה, לנסר 2008 ביישור קו.

Recommended Posts

שלום,

לפני כשבועיים רכשתי רכב מיצובישי לנסר 2008, אני בתהליך של ישור קו.

שבוע שעבר נעשה טימינג כולל משאבת מים ו2 מחזירי שמן של פולי מנוע, 2 רצועות אביזרים חדשות על הדרך, בנוסף נעשה אטם מכסה שסתומים שנזל וחוטי הצתה שקרעו בגלל שמן בפלאגים.

ביום שרכשתי מייד החלפתי צמיגים קדמיים ועשיתי כיוון פרונט כיוון שראיתי בקודמים שחיקה צדדית.

עכשיו הרכב נוסע טוב אך יש רעידות בהאצה מעל 60, בנוסף הרכב גולש ימינה בהרבה מקרים, מכון הפרונט עשה בדיקה חוזרת עוד כיוונים והראה לי במחשב שכל הרכב מכוון מדוייק ואין שום סטייה וכנראה הסטייה נובעת ממערכת ההיגוי.

פה עלה בי חשד בצירייה, גם בגלל הרעידות המוזרות וגם בגלל הסטייה, האם צרייה לקראת סוף חייה יכולה לגרום לסטייה עדינה מהנתיב?

בנוסף התושבות מנוע גמורות לגמריי והתחתונה האחורית אף קרועה, יש המון רעידות שנובעות מהם הייתי אמור להחליף אותן שבוע הבא אך הקורונה שינתה קצת את התוכניות.

האם התושבות יכולות לגרום לרעידות אלו בהאצה או לסטייה?

 

שאלה נוספת היא בדקתי שמן היום וראיתי שבמוסך מילאו כסנטימטר מעל למקסימום במדיד. האם זה מוביל לנזק והאם יש דרך לנקז מעט בלי לפתוח את הבורג למטה?

 

מודה מראש על העזרה.


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רעידות בהאצה יכולות להיות בגלל התושבות אבל לא סטייה. צירייה אתה יכול לבדוק בעצמך או ללכת למוסך שיסתכל עליה .

לגבי השמן סנטימטר לפי דעתי זה קצת הרבה, אתה יכול לפתוח טיפה את הפילטר שמן ולתת לשמן קצת לנזול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נשמע שמדובר בחופש בציריות, זוג ציריות לרכב הזה עולה כ 600 שח של gsp והם מצויינות. שים לב שלתושבת האחורית לא צריך להוריד את כל הגשר כי אז תצטרך לבצע כיוון פרונט מחדש אז ץשאל את המוסך איך התיכנון דלו להחליף אותה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ביררתי היום וזוג צריות GSP סיניות 500 שח בחנות הקבועה שלי, אך כרגע אני רוצה קודם להחליף את התושבות.

הייתי אמור לעשות אצל מישהו שעושה טיפולים "מתחת לבית" אבל עם כל המצב זה התבטל וכרגע שוקל לעשות לבד.

ראיתי סרטון ביוטוב שמשחררים טיפה את הגשר על מנת להרחיק אותו. יש עוד שיטות מומלצות?

יש גם סרטון של מיצובישי ישנה יותר 2003 ששם הוא מוציא אותה במלחמה קשה אבל בלי לגעת בגשר.


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להנמיך שום גשר וגם לא לגעת בגשר. אתה משחרר את הפלח שאליו מתחברת התושבת וגם את התושבת עצמה והיא תצא לך מלמעלה מהאיזור של סעפת היניקה בקלות בכמה זויות וכך גם החדשה תיכנס. תתלבש טוב עם רינג מתאים על רגלי התושבת בפתיחה שלה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל התושבת יושבת ישירות על הגשר הרוחבי. לאיזה פלח אתה מתכוון? אנחנו מדברים על התושבת v האחורית נכון?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, Rieno כתב:

אבל התושבת יושבת ישירות על הגשר הרוחבי. לאיזה פלח אתה מתכוון? אנחנו מדברים על התושבת v האחורית נכון?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

אתה מדבר על הלאנסר הצורה הישנה נכון? כי למייטב ידיעתי בחדשה אין רצועת טיימינג ואם זה אכן הצורה הישנה אז כן, לתושבת האחורית שיושבת על הגשר אני מיתכוון. יש 4 ברגים שמחברים אותה לגשר ניתן להגיע אךיהם עם מפתח רינג מידה 14 אם אני זוכר נכון. יש גם בורג ציר ארוך שעובר דרכה בצידו השני יש אום. התושבת מיתחברת לפלאח החלקה העליון שהפלאח נתחבר עם איזה 3 ברגים לבלוק. את הפלאח אתה גם מסיר ואז התושבת עצמה תצא גם בקלות לאחר שיחרור של הברגים שמהדקים אותה לגשר. אין שום צורך להוריד גשר ולא לגעת בו בשום צורה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, מאור30 כתב:

אתה מדבר על הלאנסר הצורה הישנה נכון? כי למייטב ידיעתי בחדשה אין רצועת טיימינג ואם זה אכן הצורה הישנה אז כן, לתושבת האחורית שיושבת על הגשר אני מיתכוון. יש 4 ברגים שמחברים אותה לגשר ניתן להגיע אךיהם עם מפתח רינג מידה 14 אם אני זוכר נכון. יש גם בורג ציר ארוך שעובר דרכה בצידו השני יש אום. התושבת מיתחברת לפלאח החלקה העליון שהפלאח נתחבר עם איזה 3 ברגים לבלוק. את הפלאח אתה גם מסיר ואז התושבת עצמה תצא גם בקלות לאחר שיחרור של הברגים שמהדקים אותה לגשר. אין שום צורך להוריד גשר ולא לגעת בו בשום צו

 

 הבנתי מה אתה מתכוון. להוריד גם את החיבור למנוע כמו בתמונה.

אתה בטוח שזה יצא מלמעלה? זה ממש מגדיל את נפח התושבת הזווית ברזל הזאת. 

 

Screenshot_2020-03-19-21-10-45-828_com.google.android.youtube.jpg


:-) just smile

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, Rieno כתב:

 

 הבנתי מה אתה מתכוון. להוריד גם את החיבור למנוע כמו בתמונה.

אתה בטוח שזה יצא מלמעלה? זה ממש מגדיל את נפח התושבת הזווית ברזל הזאת. 

 

Screenshot_2020-03-19-21-10-45-828_com.google.android.youtube.jpg

בדיוק. חלק מספר 5, גם אותו אתה מנתק והתושבת תצא לך רק מלמעלה כי מלמטה אתה תיתקל איתה בציריה. מלמעלה היא תצא מהצד שקרוב לנוסע ליד סעפת היניקה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...