Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
ליצן צהוב

בחירת סופר מיני חדשה

Recommended Posts

היאריס ההיברידית משתרכת מאחור בקטגוריה, כנראה אחת המכוניות המיושנות בקטגוריה.

אני לא מאמין שלפני כמה חודשים שקלתי לקנות אותה, אחרי נסיעת מבחן ירד לי ממנה לגמרי.

 

זה יפה שהיא שומרת על הערך ושיש לה צריכת דלק טובה, אבל הרכב מיושן, מרגישים את זה.

האבזור לא להיט, תא הנוסעים פשוט מאוד ביחס למחיר, גם הבטיחות לא וואו ביחס למתחרות.

כרכב עירוני הוא בסדר, מחוץ לעיר הסחיבה הייתה גרועה וצריכת הדלק זינקה משמעותית (1:12 זה מביך).

הרכב התקשה לטפס עליה בכביש בינעירוני.

ביצעתי את אותה נסיעה באותו יום בסיאט איביזה FR, ההבדל היה עצום, בלתי יתואר.

אני לא מתבייש להגיד שהייתי מעדיף להישאר עם הפיאט 500 שהייתה לי ולא לעבור ליאריס היברידית (אם לא היו מתחרות אחרות בקטגוריית הסופר מיני).

 

אפילו דבר מאוד טריוויאלי שיש ברכבים שעולים הרבה פחות מהיאריס, כמו איתות בנגיעה - אין. אפילו בפיאט שהייתה לי היה את זה.

בקרת שיוט - אין. על אדפטיבית כמובן אין מה לדבר. אפשר להוסיף, אבל זה בהתקנה מקומית. למה? אני לא מכיר רכב חדש בקטגוריה שאין לו בקרת שיוט רגילה במקור.

זיהוי שטחים מתים - אין. אבל בסדר, זה אין לעוד מתחרות.

הבלימה האוטונומית עובדת במלואה עד 30 קמ"ש ומפחיתה מהירות בין 30 ל-80 קמ"ש לפי מה שנאמר לי.

חיישני רוורס מקוריים - אין.

נוחות נסיעה - לא משהו בכלל.

 

לא רואה שום הצדקה לשלם על הרכב הזה 110-115 אלף ש"ח.

שוק טוב יש גם למתחרות אחרות בקטגוריה, למשל: איביזות במצב טוב ומעלה נחטפות במהירות.

מישהי שעובדת איתי חיפשה איביזה ב-50-60 אלף ש"ח, מצאתי לה אחת בת 4 עם נתונים טובים (יד ראשונה, היסטוריית טיפולים מלאה ופחות מ-40 אלף ק"מ) בשעות הבוקר. היא התקשרה בערב - הרכב נמכר.

זה גם מה שאני שמעתי מחברים שמחפשים סיאטים באופן כללי. סביר להניח שהמצב דומה גם בסקודה ובפולקסווגן.

 

  • עצה טובה! 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם, 

עדיין לא ניתן לבצע נסיעות מבחן, אך ככל שחלפו הימים מאז שפתחתי הנושא, ולמרות שהייתי דיי סגור על המאזדה,אני נוטה יותר ויותר לאחת מהשתיים הבאות ,כפוף כמובן לנסיעות מבחן שאעשה לכשיאפשר:

 

1. קליאו החדשה RS.

2. איביזה ,כנראה FR.

 

אני יודע שהרנו חדשה מאוד מה שמקשה על קבלת חוות דעת לגביה,אך אם הייתי שואל אתכם-

איזו מבין השתיים הייתם בוחרים ,ומדוע? 

 

עריכה אחרונה על ידי ליצן צהוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי התנסות עם הרכבים הנ״ל אבל אם אתה שואל על בליינד - זאת אומרת מהידע שצברתי ממבחני רכב ביוטיוב ובכתב ומחוות דעת שונות אז הייתי הולך על הקליאו בקלות בהנחה שמרווח של מושב אחורי לא מאוד חשוב לי.

 

למה? מאובזרת יותר, טכנולוגית יותר, יפה יותר (לטעמי, במיוחד בצבע הכתום שמופיע בפרסומים), איכות חומרים אולי הכי גבוהה בקטגוריה לצד ה 208 החדשה, אני בטוח גם שמהנה ומתנהגת יותר (האיביזות לא חזקות בקטע הזה במיוחד), חזקה מאוד. לא רואה ממש על הנייר יתרון בולט לאיביזה מלבד מרווח מאחור וסחירות עתידית שזה חשוב אבל אישית עבורי אני מוכן לספוג את המכה אם אצטרך ולבחור ברכב שבאמת עושה לי את זה.

 

מבחינת אמינות - לשניהן גיר רובוטי כפול מצמדים אז אין פה יתרון מובהק, כנראה בכל זאת האיביזה קצת בטוחה יותר היות שהדגם וותיק יותר בשוק. בהתלבטות בין שתיהן זה לא היה משנה את ההחלטה, אם זו היתה מאזדה 2 עם יתרון אמינות כנראה וודאי המחשבה היתה אחרת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר בקליאו.

הסלון מרגיש מודרני יותר בזכות שילוב צבעים ולוח מחוונים דיגיטלי,  היא חזקה יותר, מפרט בטיחותי עדיף.

מבחינת נוחות ותמיכת צד הייתי מעדיף דווקא את מושב האיביזה.

הגיר בקליאו בדור הנוכחי חלק ונעים, היא נוחה יותר מאשר הדור הקודם.

 

אגב שקלת את אופל קורסה?


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דורןן-תודה רבה על תגובה מפורטת ומנומקת, חומר רב למחשבה סיפקת לי !

יוליאן-האמת שיצא לי לחשוב לא מעט גם על הקורסה, ניתן להניח שמבחינת הגיר יש לה יתרון,לפחות מבחינת האמינות שלו,אך דווקא משיטוט בפורום בתקופה האחרונה ,כולל בנושא זה,ראיתי שההמלצות (גם שלך...) הלכו לכיוון הקליאו ולא לכיוון הקורסה.הלא כן?בל נשכח שהיא גם היקרה מכולן, ונשאלת השאלה האם בצדק?פערי המחירים  מצדיקים את עצמם ?

עריכה אחרונה על ידי ליצן צהוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על הקליאו 5, ממבחני רכב נראה שהיא בצמרת הקטגוריה ואולי הכי טובה נכון להיום בייחוד בגרסת הrs. 

המנוע 1.3 קיים ברוב דגמי רנו- ניסאן ובמרצדס a קלאס מזה כשנה ומצטייר כאמין ועד עתה לא נשמעו תקלות. 

תיבת ההילוכים גם חדשה ואין קשר בינה לתיהל שהייתה בקליאו 4. 

מההתרשמות שלי הקליאו מאובזרת מאוד, בעלת מנוע חזק וחסכוני, מפרט בטיחות טוב ולא פחות חשוב נראית מעולה. 

החסרון הוא מרווח בתא נוסעים אם זה משהו חשוב מציע לבדוק.

 

מניח שאם הייתי בהתלבטות דומה, זה הרכב שהייתי בוחר.


היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה לא מציעה משהו ״יותר״ מאשר הקליאו ואכן יקרה יותר, אבל היא ניראית לדעתי טוב יותר, גיר פלנטרי כך שאין מצמדים, בנסיעה אם אתה אוהב לנהוג מהר/דינמית הצליל שלה נשמע טוב יותר (בעזרת רמקולים, גג נפתח  גדול שאין בקליאו.

מושב אחורו נוח יותר מאשר בקליאו ולדעתי אחד היושבים האחורים הנוחים בקטגוריה אם זה משנה.

סך הכול עוד אופציה טובה מאוד לבדיקה.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה! אבדוק גם הקורסה.

שאלה שתשמע אולי מוזרה /לא שכיחה ...

יודע/יודעים לומר משהו באשר לאיכות הרמקולים במכוניות הללו ? מאוד חשוב לי(במיוחד בסדרי גודל של מחירים כאלה) לקבל איכות שמע גבוהה ומוצלחת ככל הניתן,וזה משהו שאף פעם לא מתייחסים אליו במבחני הנסיעה ברשת...ניתן לצפות לאיכות טובה בכולן? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, ליצן צהוב כתב:

ערב טוב לכולם, 

עדיין לא ניתן לבצע נסיעות מבחן, אך ככל שחלפו הימים מאז שפתחתי הנושא, ולמרות שהייתי דיי סגור על המאזדה,אני נוטה יותר ויותר לאחת מהשתיים הבאות ,כפוף כמובן לנסיעות מבחן שאעשה לכשיאפשר:

 

1. קליאו החדשה RS.

2. איביזה ,כנראה FR.

 

אני יודע שהרנו חדשה מאוד מה שמקשה על קבלת חוות דעת לגביה,אך אם הייתי שואל אתכם-

איזו מבין השתיים הייתם בוחרים ,ומדוע? 

 

אם שוק עתידי בטוח חשוב לך - איביזה.

אחרת - תבצע נסיעת מבחן. זה ייתן לך נקודת מבט טובה לדעתי.

מהרושם שלי (וזו הסיבה העיקרית שלא רכשתי C3 או C3 איירקרוס) השוק של הצרפתיות בארץ לא להיט. קח בחשבון.

אני לא יכול לצפות מה יהיה עם הקליאו כמובן.

 

אני באופן אישי שקלתי את האיביזה ובסופו של דבר רכשתי ארונה, האיביזה FR פחות נוחה וחסר בה גם אבזור שמגיע בארונה FR.

זה משהו שלא רק אני הרגשתי אלא גם אנשים אחרים בפורום וכתבי רכב.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...