Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
dprt

חייוט סאב למגבר בצורה נכונה

Recommended Posts

מבחינת חיבור רק מוודא איתכם משהו , 

ב HU יש לי את החיבורים הבאים:

קדימה - לשם חוברו הקומפ.

אחורה - לשם חובר הסאב.

ויציאת סאב - למה לא חיברתי לכאן? את האמת יש רק יציאת RCA אחת שם בניגוד לאחוריים שיש שתיים, אז כרגע זה מחובר ככה.

עדיף לקנות מפצל Y של RCA ולחבר ביציאה שנקראית סאב? 

 

לגבי חיתוכים, ב HU יש לאודנס אבל כבוי, להדליק? 

באס מוגבר קצת אבל זה משפיע בעיקר על הקומפים.

אין לי הגדרה ישירה לסאב ב HU נראה שהכל קשור ביחד.

מהמגבר ה EQ כמעט על למטה , והגיין מכוון בערך קצת פחות מחצי דרך לנעילה מלאה.

יש גם תדרים, שמתי על ההכי נמוך , לא באמת יודע מה לשים שם. 

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch cause someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה דגם המערכת?

אם יש יציאת סאב ייעודית בר"ד, אז יותר מסביר שיש גם שליטה נפרדת עליו מהמערכת.

בדוק שוב, יתכן וצריך להפעיל את השימוש ביציאה הזו וההפעלה עצמה תאפשר עוד הגדרות, ואז אכן חיבור דרך כבל Y למגבר.

 

לא יודע מה הלוגיקה של הלאודנס במערכת אצלך, אך לעיתים היא עוזרת בעיקר כשהווליום חלש ופחות כשמגבירים. אז בדוק וראה אם יש שיפור או שזה גורם לבעיות אחרות.

 

כמו שהזכרתי קודם, לסאב אתה צריך לבחור ב-LPF. לגבי התדר, סביב 80-100 זו סביבה טובה, רק שקצת קשה ללא אמצעים נוספים לכוון במדויק במקרה שלך, אבל טיפה יותר מ-50 זה הכיוון. אם יש כן שליטה נפרדת בסאב במערכת, סביר שתוכל להגדיר נקודת חיתוך משם באופן יותר מדויק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת אנדרויד סינית די טובה, יש לה DSP מובנה שאני לא יודע מה זה אומר 😅

https://www.aliexpress.com/item/32993926906.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJ5sUlQ

 

אם יש תובנות נוספות אשמח לשמוע.

אזמין כבל Y מאיביי ונקווה שיגיע מתי שהוא עם כל הקורונה הזאת.

יש במערכת אופציה להגביר ולהנמיך את הסאב, זה לא עושה כלום, כנראה בגלל שאני לא מחובר דרך היציאה של הסאב..

תמונות מהמודעה (לא מהרכב שלי) :

אם יש משהו שאתם מעדיפים שאצלם מאצלי תגידו לי ואני אצלם ואעלה איך שזה אצלי.

 

תודה!

 

ddds.jpg

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch cause someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...