Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חייוט סאב למגבר בצורה נכונה


dprt
שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינת חיבור רק מוודא איתכם משהו , 

ב HU יש לי את החיבורים הבאים:

קדימה - לשם חוברו הקומפ.

אחורה - לשם חובר הסאב.

ויציאת סאב - למה לא חיברתי לכאן? את האמת יש רק יציאת RCA אחת שם בניגוד לאחוריים שיש שתיים, אז כרגע זה מחובר ככה.

עדיף לקנות מפצל Y של RCA ולחבר ביציאה שנקראית סאב? 

 

לגבי חיתוכים, ב HU יש לאודנס אבל כבוי, להדליק? 

באס מוגבר קצת אבל זה משפיע בעיקר על הקומפים.

אין לי הגדרה ישירה לסאב ב HU נראה שהכל קשור ביחד.

מהמגבר ה EQ כמעט על למטה , והגיין מכוון בערך קצת פחות מחצי דרך לנעילה מלאה.

יש גם תדרים, שמתי על ההכי נמוך , לא באמת יודע מה לשים שם. 

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דגם המערכת?

אם יש יציאת סאב ייעודית בר"ד, אז יותר מסביר שיש גם שליטה נפרדת עליו מהמערכת.

בדוק שוב, יתכן וצריך להפעיל את השימוש ביציאה הזו וההפעלה עצמה תאפשר עוד הגדרות, ואז אכן חיבור דרך כבל Y למגבר.

 

לא יודע מה הלוגיקה של הלאודנס במערכת אצלך, אך לעיתים היא עוזרת בעיקר כשהווליום חלש ופחות כשמגבירים. אז בדוק וראה אם יש שיפור או שזה גורם לבעיות אחרות.

 

כמו שהזכרתי קודם, לסאב אתה צריך לבחור ב-LPF. לגבי התדר, סביב 80-100 זו סביבה טובה, רק שקצת קשה ללא אמצעים נוספים לכוון במדויק במקרה שלך, אבל טיפה יותר מ-50 זה הכיוון. אם יש כן שליטה נפרדת בסאב במערכת, סביר שתוכל להגדיר נקודת חיתוך משם באופן יותר מדויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת אנדרויד סינית די טובה, יש לה DSP מובנה שאני לא יודע מה זה אומר 😅

https://www.aliexpress.com/item/32993926906.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJ5sUlQ

 

אם יש תובנות נוספות אשמח לשמוע.

אזמין כבל Y מאיביי ונקווה שיגיע מתי שהוא עם כל הקורונה הזאת.

יש במערכת אופציה להגביר ולהנמיך את הסאב, זה לא עושה כלום, כנראה בגלל שאני לא מחובר דרך היציאה של הסאב..

תמונות מהמודעה (לא מהרכב שלי) :

אם יש משהו שאתם מעדיפים שאצלם מאצלי תגידו לי ואני אצלם ואעלה איך שזה אצלי.

 

תודה!

 

ddds.jpg

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי dprt

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לא עושה כלום כי כמו שאמרת, כנראה בגלל שלא מחובר ליציאה הנכונה.

 

DSP זה מעבד צליל.

מהתמונות באתר נראה שזה מסתכם באיקוולייזר 15 ערוצים, תזמון רמקולים (עוזר למרכז את הסאונד תוך יצירת "במה" נכונה יותר), ועוד כמה נספחים (בעמוד עם השליטה על הסאב) שלא ברור לי לחלוטין אם הם שולטים רק על הסאב (חוץ מזה שכתוב SUB) או על כל הסאונד. ענין של התנסות. ספציפית אם Cut Freq הוא בשביל הסאב או הרמקולים (חיתוך LPF או HPF).

 

רק לציין, כי יתכן שגם לאחר שתחבר את הסאב ליציאה הייעודית, תקבל תוצאות דומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה , אני חושב שה sub משנה רק את הסאב כי הוא לא עושה כלום כרגע ועל היציאה ב HU רשום sub.

ה bass משנה את הכל, גם במידים וגם בסאב, כנראה שאחרי שיגיע הכבל מפצל מאיביי אוריד אותו קצת.

לא הבנתי את ההסבר שלך על ה cut freq , ובכללי אם אתה יודע מה phat עושה אשמח לשמוע.

חשוב לציין שהמערכת הגיעה ללא חוברת מסודרת ככה שהרוב זה עזרה מהפורום והתנסות עצמית.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CUT FREQ הוא כנראה קרוס-אובר. ואתה יכול לקבוע את תדר החיתוך.

השאלה היא אם הוא HPF (מעביר תדרים גבוהים, חותך נמוכים) עבור הרמקולים או שהוא LPF (מעביר תדרים נמוכים, חותך גבוהים) עבור הסאב.

אין לי מושג מה זה PHAT. אולי גם סוג של באס בוסטר או משחק אחר עם הסאונד כמו "הרחבת במה" מדומה, אלו הרעיונות היחידים שעולים לי כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תודה , אשחק עם הכל ואחזור לעדכן. 

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...