Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
adir10

ליסינג מהעבודה-סקודה קאמיק/סיאט ארונה/טויוטה קורולה

Recommended Posts

גם הנירו מעולה.

אבל אם אתה מסיע משפחה אז לארונה יש יתרון בדמות פתחי מיזוג למושב האחורי ותחושה מרווחת יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לארונה אין פתחי מיזוג מאחור.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, הכוונה הייתה לאטקה שבה הוא חושב לבחור.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

לרוב אני לא עם רכב מלא אך זה בהחלט יתרון.

 

אשמח אם בעלי סיאט אטקה בהווה או בעבר יחוו את דעתם על הרכב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי adir10

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש סיאט איביזה עם אותו מנוע ויש בעיה עם הכיול של תיבת ההילוכים - הרכב ממהר להעלות הילוכים והמנוע נחנק. התוצאה היא שצריך בכל פעם להוריד הילוך כדי שיסחוב, ואחרי מספר שניות זה חוזר על עצמו שוב - הרכב מעלה הילוך ושוב פעם נתקלים במחסור בכח. אחרי בירורים אצל היבואן, הבנתי ש"ככה זה" ועקפתי את זה ע"י עבודה ידנית, כלומר אני מעביר לבד הילוכים ,או משתמש במצב ספורט כשניתן (וזה בא על חשבון צריכת הדלק).

 

לך יש רכבים אחרים אבל עם אותו קומבו של מנוע ותיבת הילוכים, וייתכן שיש ברכבים האלה את אותה הבעיה. בדיוק מסיבה זאת כדאי שתעשה נסיעת מבחן ותבדוק בנסיעה איטית אם הרכב מעלה הילוכים מעבר לכח של המנוע (אצלי למשל, כבר ב- 65 קמש הוא מגיע להילוך שביעי). אם אתה עדיין נעול על הרכב ,עדיף שתשיג אותו עם מנוע 1.5 ש(מעבר לכח) בעיקר יותר גמיש, ולא יתקשה להתמודד עם נסיעה בהילוך גבוה במהירות נמוכה.

 

בכלל, מומלץ שתעשה נסיעת-מבחן על הרכבים כי ייתכן ש"על הנייר" הרכב ימצא-חן בעיניך אבל כשתסע, משהו בו לא יתחבר לך (הארונה ,למשל, קשיח יחסית על הכביש).

 

אישית אם הייתי צריך לבחור, הייתי מנסה לבקש רכב אחר. אמנם לא ג'יפון אבל בהחלט יכול לספק את הסחורה - יונדאי i30 (זה עם המנוע טורבו 1.4 , 140 כח-סוס). הם תכננו אותו  כך שיתחרה בפולקסווגן גולף (אמת המידה לרכבים קומפקטיים) והתוצאה בהחלט טובה.

כמובן שהמחיר בהתאם ,אבל לא בטוח שהרבה יותר מהג'יפונים שהציעו לך.

 

בהצלחה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי, תודה.

דגש/אמלק קטן למי שלא קרא את מרבית השרשור-כרגע מבחינתי על הפרק בעיקר עומדת הסיאט אטקה, עם מנוע 1.5 ליטר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך שאלות ספציפיות שוט, אני מכיר רכב אחד כזה מקרוב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול להבין איך הרכב מבחינת נוחות, מרווח פנים, אבזור וכוח.

תשומת ליבך שאני מדבר על גרסת ה-Style 1.5 ליטר, גרסה שלא ביצעו עליה לפי חיפושים שערכתי מבחן (רק ל-fr/לדגם שייצא לפני מתיחת הפנים והחלפת המנוע).

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת נוחות הוא עושה עבודה מעולה. מרוסן ולא נמרח אבל גם לא נוקשה מדי. את רוב השיבושים הוא מצליח לסנן. היה כאן לא מזמן שרשור שבו הביעו חוסר הסכמה עם ההתרשמות שלי, אבל סקודה קארוק למשל ביחס לאטקה רך מדי, נמרח ומציג זוויות גלגול גדולות ובשורה התחתונה מתמודד פחות טוב עם מהמורות ונוטה להתרסק.

המרווח טוב מאוד למרות שהוא מהקרוסאוברים היותר קומפקטיים בקטגוריה, מלפנים לא חסר מקום והמושב האחורי מעולה ל-2 מבוגרים או 3 ילדים.

האבזור לא נדיב במיוחד. יש מערכת מקורית שהוחלפה לאחרונה למשודרגת עם מסך זכוכית רגיש מאוד למגע. לחובתו אין אפל קאר פליי/אנדרואיד אוטו ברמת האבזור הזאת ולפתוח את האופציה עולה כסף. אין מפתח חכם או פנסי לד אבל יש בלימה אוטונומית עם תיקון סטייה מנתיב שעובדים היטב, ובקרת שיוט אדפטיבית שבשילוב עם בלם יד חשמלי חוסכת הרבה אנרגיה ועצבים בפקקים.

יחידת ההנעה עושה עבודה טובה. בנסיעה רגועה הרכב שקט ומשייט בנינוחות, לחץ על הדוושה ותקבל תאוצה טובה ואם תעביר לספורט אז גם טיפה יותר דרמה. אסייג ואומר שאני מחזיק ברכב עם אותה יחידת הנעה (1.5 TSI) ואני העדפתי דווקא את ה-1.4 שהיה יותר לינארי באספקת הכוח במעלה הסל"ד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...