Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Maximilian87

רנו קליאו 2016 בעיות גיר והודעות

Recommended Posts

שלום לכולם,

היום באמצע נסיעה קפצה הודעת check auto gearbox ולאחר מכן הודעת check polution system, לא יודע אם קשרות אחת לשנייה אבל הופיעו יחד. כיביתי את המנוע והנעתי מחדש, ונדלקה גם נורת המנוע. בפועל הרכב לא החליף הילוכים ונתן לי רק הילוך ראשון, גם לא רוורס. הגעתי למוסך בעיר בו טופל הרכב. המוסכניק בדק במחשב רכב ואמר שזה בעיה שרק ברנו ידעו לפתור, לא הצלחתי לצרף תמונה לכן ארשום כאן את ההודעות:

Df 393 changing gears shift drum 2, gear changing impossible

 

Df490 clutch 2 motor circuit, general electrical failure

 

אציין שהרכב עבר טיפול שמנים, פילטר שמן, בלמים ודיסקים, כיוון פרונט וצמיגים חדשים ועבר טסט בפברואר השנה.

 מישהו מכיר נתקל בבעיה וממליץ על טיפול? האם ללכת למורשה ? מפחד שימצאו שם עוד המון "בעיות" וסתם יתקנו דברים תקינים.

תודה לכולם.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב, התפגר מחשב גיר. אל תדאג, קורה לכולם (יש שירשור ענק בנושא זה, תעשה חיפוש).

מהיכן אתה בארץ? בגדול חוץ ממורשי רנו יש רק קומץ מוסכים שיודעים לטפל בגיר הזה.
 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזור חדרה, אבל גם חיפה ומרכז אפשרי, גם ככה מזמין גרר.

אחפש את השרשור.

תודה רבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שההודעה קופצת לכך עם הסימפטומים הנלווים? יש מצב שאם נתת לרכב לנוח קצת, הוא יניע וייסע כרגיל עד הפעם הבאה (שתהיה די בקרוב). אז אולי תוכל לנסוע למוסך בכוחות עצמך. וגם כשההתראה דולקת, יש לך הילוכים 1-3-5.

לך למרכז שירות אומגה בחדרה, זה לא פיזיקה גרעינית והם מן הסתם מכירים היטב את הנושא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

כן קרה פעם ראשונה, אחרי יום מנוחה הרכב מניע ונוסע רגיל, אין הודעה של גיר, ההודעה היחידה שמופיעה היא check anti polution system, ממה זה נובע? אולי זאת הבעיה שמובילה לכל השאר? ואחרי נסיעה עם התקלה האוטו משבית את הגיר במטרה לא לפגוע בחלקים אחרים? או שזה יותר מידי בדיוני....

קבלתי הצעות מחיר לתיקונים של הגיר זה נע בין 4 וחצי ל9 תלוי אם כל הגיר חדש או רק מחשב גיר.

עריכה אחרונה על ידי Maximilian87

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי קודי התקלות לא מחייב שהתקלה במחשב גיר.

פנה למוסך שמכיר היטב את הרכב הזה כדי שלא תחליף חלקים יקרים ללא צורך.

אילו היית באיזור באר שבע הייתי מזמין אותך למוסך לצורך בדיקה מקצועית וטיפול בבעיה.

ההמלצה שלי היא שאם אין מוסך באיזורך שמכיר את הרכב הזה היטב תמתין לתגובות עם המלצות, אחרת עדיף לך לטפל בבעיה במוסך מורשה יבואן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Maximilian87 כתב:

כן קרה פעם ראשונה, אחרי יום מנוחה הרכב מניע ונוסע רגיל, אין הודעה של גיר, ההודעה היחידה שמופיעה היא check anti polution system, ממה זה נובע? אולי זאת הבעיה שמובילה לכל השאר? ואחרי נסיעה עם התקלה האוטו משבית את הגיר במטרה לא לפגוע בחלקים אחרים? או שזה יותר מידי בדיוני....

קבלתי הצעות מחיר לתיקונים של הגיר זה נע בין 4 וחצי ל9 תלוי אם כל הגיר חדש או רק מחשב גיר.


עזוב את ההצעות האלה, להחליף גיר שלם לפני שמישהו חיבר מחשב לרכב זה לא רציני.

כאמור, לך למורשה יבואן, אומגה בחדרה, תלפיות בנשר או הוד-אלרום בעכו, יש להם פרוטוקול מסודר, הולכים מהקל לכבד, קודם כל יבדקו את מצב המצבר ויחליפו אם צריך, ומשם ימשיכו הלאה לפי הצורך. מומלץ לא למשוך את העניין יותר מדי (אפילו שהרכב כרגע נוסע רגיל) כי מרפי יחזור ברגע הכי לא מתאים. בהצלחה.



 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: הנעתי תרכב אתמול בלילה, נעלמו כל ההודעות ונורת check engine כבויה, הצג תקין. הרכב נוסע כמעט רגיל, מרגיש קצת כאילו לא נותן לי את ה100 אחוז שלו שאני לוחץ על גז, בכל מקרה לפני מוסך מורשה ותיקוני גיר, אלך שוב למוסך שבו טופל לפני טסט, אולי ניתקו משהו בטעות או 'שלא חיברו משהו נכון, ועל הדרך שיבדקו את המצבר. 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מומלץ שתלך לחשמלאי רכב שיבדוק מצב המצבר, ויחליף לפי הצורך. (בד"כ במוסך אותו מצבר יעלה לך יותר.)

בחדרה היה את סשה בלמגיה ברחוב קל"ז 9 ליד הכיכר של המשטרה, אין לי מושג אם הוא עדיין שם.

מניסיון, ההודעה הזו תשוב לך באופן אקראי, בהתחלה בתדירות נמוכה, אח"כ בתדירות הולכת וגוברת. תתחיל בהחלפת מצבר. אם לאחר החלפת מצבר מופיע פעם נוספת, סע למוסך מורשה ופרט להם את השתלשלות העניינים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סאשה פרש מהמקצוע.

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה לכל מי שענה ונתן עצות, עזרתם לי מאוד. 

אעדכן פה אחרי טיפול. סופש נעים לכולם ורק בריאות! 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: נמצאה הבעיה - צינור שמגיע מן המסנן למנוע נקרע בכניסה התחתונה שלו.

לדעתי נקרע בטיפול לפני טסט שנעשה במוסך, ההחלפה של המסנן הייתה לא מספיק עדינה אולי, 

על הצינור יש כמה חיישנים שכנראה לא ישבו במקום עקב התזוזה של הצינור, וכנראה בגלל זה הרכב כתב את השגיאות.

צרפתי תמונה של המנוע(לא שלי) עם חץ ירוק שמצביע על הצינור וקו מקווקו שמתאר עד איפה מגיע הצינור, אם אתם יודעים מה מחירו ועלות החלפה? לא קבלתי הצעת מחיר עדיין, הכל זז לאט בגלל המצב קורונה אני מניח.

 

מקווה שזה הבעיה שגרמה לכל שאר ההודעות.

 

תודה לכולם ובריאות !!

clio.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצינור הזה אין שום השפעה על תפקוד המנוע ותקלות בלוח בשעונים.

חוץ מרעש יניקת אוויר וכניסת לכלוך למנוע לא משפיע.

והצינור הזה נקרע מעצמו אין קשר לטיפול החום של הטורבו הוא מה שגורם לו לבלאי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...