Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
ron212

סיוויק 2020 1.5 טורבו כדאי?

Recommended Posts

הבעיה פה אינה משתמש בניגוד עניינים או לא . כל אחד זכאי לדעה פה. הוא לא ספונסר פורום.כמעט לכל יצרן יש מנועים בעייתיים בילקוט.

השאלה היחידה פה זה ביום פקודה: אם וכאשר המנוע הזה יתחיל לזייף האם היבואן יבוא לקראת הלקוח . גם אם זה יקרה אחרי 6 שנים ...

רק ימים יגידו.

יבואן חכם היה מאריך אחריות מנוע בספק תמורת נאמנות למוסך. סוג של גזר . גם ככה הוא מרוויח יפה מהכפלת הטיפולים (המקל)

 

 

 

 

 

 

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תדירות החלפת השמן שונה בין מדינה למדינה, כך גם רמת הצמיגות שלו.

בסיויק, ההודעה הראשונה מגיעה ב-8000-13000 ק״מ בדרך כלל, ומאוד יכול להיות שהיצרן לקח מקדם בטחון כדי לשמור על המנוע לאורך זמן (שוב זה החל במנוע 2.0 של הטייפ אר שהופיעה לפני ה-1.5).

לסבר את האוזן, ב.מ.וו סדרה 3 ההיברידית נדרשה לטיפול שגרתי כל 12000 ק״מ (בדגם הקודם). האם זה חריג? לדעתי, לא.

 

הבעיה פה אינה משתמש בניגוד עניינים או לא . כל אחד זכאי לדעה פה. הוא לא ספונסר פורום.כמעט לכל יצרן יש מנועים בעייתיים בילקוט.השאלה היחידה פה זה ביום פקודה: אם וכאשר המנוע הזה יתחיל לזייף האם היבואן יבוא לקראת הלקוח . גם אם זה יקרה אחרי 7 שנים ...

רק ימים יגידו.

יבואן חכם היה מאריך אחריות מנוע ללקוחותיו תמורת נאמנות למוסך. סוג של גזר . גם ככה הוא מרוויח יפה מהכפלת הטיפולים (המקל)

 

 

 

 

 

היבואן מציע הארכת אחריות למנוע ולתיבת ההילוכים תמורת סכום סמלי לעוד שנתיים. זה מספיק טוב?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, asafasraf כתב:

היבואן מציע הארכת אחריות למנוע ולתיבת ההילוכים תמורת סכום סמלי לעוד שנתיים. זה מספיק טוב?

בנוכח המצב שבה ישנה תקלה משמעותית הפוגעת בלקוחות, והיצרן והיבואן מודעים לה אז לא, זה לא מספיק.

אני חושב שמה שאתה לא מבין זה שהנקודה שמפריעה כאן לאנשים היא לא אם יש או אין חיישן איכות שמן אלא הבעיה שמורידה את איכות השמן מוקדם מהרצוי - שגורמת מלכתחילה לחיישן להתריע על בעיה. החיישן זה סימפטום, הבעיה היא ירידת מהירה באיכות השמן.

אתה צריך לזכור גם שבעיה זו היא לא בעיה שאמורה להשתפר עם השנים אלא להיפך, ואם זה המצב כיום מה צפוי לבעלי הרכבים בעוד כמה שנים?

 

עם כמה שהמותג הונדה גם ככה ירד בשנים האחרונות ולא מוציא רכבים שקורצים ללקוח הישראלי, יהיה חכם מבחינת היבואן לטפל בכל לקוח שלו עם כבוד וכפפות של משי...

 

עריכה אחרונה על ידי tepic
  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה החלטת שיש תקלה במנוע בארץ והחיישן נדלק לפני הזמן בגללה, אז השיח הזה מיותר.

תקלה במקרה הזה החלפה של מנועים/ גירים/ טורבו וככל הידוע לי לא הוחלף אף מנוע 1.5.

נצא מנקודת הנחה שאתה צודק, למה במנועים שמשווקים היום בעולם אין חזרה לטיפול כל x ק״מ?

תקלה שידועה ליצרן/ יבואן זה הבוצה במנועי הקורולה. האם ניתנה הארכת אחריות? כנ״ל בעיות תצרוכת השמן במנועי סובארו/ בעיות המצמדים הכפולים וכו׳.

איזה יבואן האריך אחריות לרכב מרצונו, ועוד במקרה שאין כרגע שום תקלה סדרתית בארץ?

ללא קשר למצב של הונדה בארץ, כל לקוח הוא חשוב (תרשום honda love’s you back )אבל מכאן ועד להפוך את הלקוח למנהל הטכני של הונדה ישראל המרחק גדול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני אנסה לתת את כוס התה שלי לנושא.

 

1. אני לא יודע לגבי מנועים בחו״ל - אם הם לא זהים אלו שבארץ(כמו אולי אמריקאים) אבל הם לא רלוונטים לשיח, ואם לא בוצעו החלפות מנועים בארץ באמת ובפועל זה סך הכל לא רע.

2. נושא החלפות השמן התדירות היא לא סיטואציה שבסדר בגלל ששמו חיישן במנוע שאומר ״צריך להחליף שמן!״ ותאריך החלפת השמן הוא ספורדי לחלוטין(יש כאלה ב8,000 יש כאלה ב10,000 יש כאלה ב13,000) זה בטוח לא הייתה כוונת המשורר(הונדה) מנוע שדורש זמני טיפול כשאלה(ולא משנה כמה פעמים יזעקו שיש עוד מנועים של הונדה עם חיישן כזה, יופי שיש עדיין לא מצדיק זמני טיפול לא סדירים ברכב כביש פשוט וסטנדרטי שכזה) ועבודה שעד כמה שאני יודע ברכבים הראשונים שנמכרו לא היה החתימו אנשים על חוזי החלפול שמן.

 

הונדה נמצאת בין הפטיש לסדן פה, מצד אחד זה תקלת תכנון לא קטנה - שלא ניתנת לפיתרון אמיתי בריקול קטן(כי אם היה ריקול פשוט שמסדר את זה זה כבר היה קורה).מהצד השני אסור לייצרן ״להתכחש למנוע״ ולמחוק אותו, כי זה יחשוף אותם לתביעות והחזרות רכבים במספרי ענק.

 

מה יקרה לדעתי? במתיחת פנים הראשונה שתבוא בקרוב או שהמנוע יעבור אוברול בתכנון (ע״ע thp 156 לthp 165) שבו ינסו לסדר את הבעיות או שבמידה ולא יצליחו יחליפו במנוע אחר.

 

זה לא פעם ראשונה שהונדה(משום מה הוזכרה פה טויוטה ולא הוזכרה ההונדה אינסייט שהייתה עם צרות דומות) במצב כזה, וההתנהלות שלה לא שונה משאר היצרנים בעולם.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • תודה 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חשבתי על המודל של קיה בארץ :4+3. כלומר הרחבת אחריות למנוע וגיר של עוד 4 שנים. גם אם בפועל היא חרטא זה סותם למצקצקים את הפה.

או סיטרואן באוסטרליה : 5 או 6 שנים מפגוש לפגוש. בלי כוכביות, ללא הגבלת קמ , בלי תוספת תשלום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, asafasraf כתב:

המלצה? אתה רציני? למזלי, לא צריך אישור להגיב כאן מאף אחד.
לפני שאני עומד ״מאיר״ אני חובב רכב מגיל אפס. בנוסף, מעולם לא הסתרתי היכן אני עובד, בניגוד לחברי פורום שהסתירו מידע.
במקרה הנוכחי הבאתי עובדות בלבד- בארץ לא הוחלף אף מנוע של סיויק 1.5 למרות כל הרפש שמנסה להדביק אדם שהרכב לא התאים לו (הוא בעצמו מציין כי כל חברי קבוצת הוואטסאפ נשארו עם הרכב ולא פעלו כמוהו).
לתפיסתך, אני לא יכול להגיב אף פעם שמא יהיה חשד לניגוד עניינים (אם אני אגיב נגד רכב x אפשר יהיה לטעון שיש לו מתחרה שאנחנו משווקים).
אתה תישאר עם התחושות שלך, אני חי טוב מאוד עם האמת שלי.

 מותר להגיב, אפילו רצוי, אחרי הכל מי מקורב לענינים יותר מאשר מי שעובד שם. אבל אפשר בהחלט להוסיף שורה קצרה בכל פוסט העוסק ברכב מסוים בסגנון " גילוי נאות : הכותב מועסק ע"י בואן הרכב שהשירשור עוסק בו", לא מזיק לא לכותב גם לא לקורא.

  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא מתכוון לרשום בכל פוסט גילוי נאות כזה, כי בפורום הזה אני אדם פרטי.
יש לי גם עבר בחברות אחרות שקשורות לעולם הרכב, אולי גם את זה לציין?
לפני כשנה, באחד הפוסטים המלצתי על סדרה 3 ולפני כן גם על אלפא ג׳וליה שהן מתחרות של... וולוו s60 (במסגרת הכבודה אני איש וולוו) האם גם אז לרשום את הגילוי נאות?
כמעט בכל פוסט יכולה להיות נגיעה למקום העבודה שלי בצורה כזו או אחרת.
לא מרגיש לך נוח? אל תיקח את מה שאני מגיב כרציני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  אנשים נוטים להתייחס למי שכותב כאן ואני מקווה שבצדק כמי שאין לו פניות ואינו כותב מתוך אינטרס. אתה לא צריך להוכיח לי שאתה אובייקטיבי לחלוטין, בין השאר מכיוון שאינך יכול להיות כזה, אחרי הכל אם נניח שאחת המכוניות שאתם מוכרים מחורבנת באמת, אין סיכוי רב שתשתף אותנו בתובנות המוכיחות שכך הוא, יש לך פרנסה עליה אתה צריך לשמור. אתה אדם פרטי, זה נכון, אבל הפורום ציבורי ואנשים שקוראים בו עלולים להתרשם ממידע שמובא כאן באופן שונה לו היו יודעים שהוא קשור באופן כלשהוא בקשר מסחרי או קשרי עבודה של הכותב. לא חושד במניעיך, משוכנע שאתה מאמין בכנות במה שאתה כותב, אבל נתת לי אופציה להתייחס ברצינות לדברים או לא, בשביל מימושה ראוי שאדע אם אתה נגוע באינטרס. זה הכל.

  • מעניין 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא אני אגלה לך סוד קטן- אין היום רכב מחורבן שמשווק בארץ. יש רכבים טובים יותר וטובים פחות.
אני יודע על כמה חברי פורום שלא מציינים שהם עובדים אצל יבואן x או y.
אני מעולם לא הסתרתי את זה, אלא ציינתי את זה באחד הפוסטים הראשונים שהיו על אחד מהרכבים שמשווקים על ידי מאיר.
הפורום מאוד דינמי ומשתנה בהרכב החברים בו.
לא רואה כל סיבה לציין זאת בכל פוסט.
מי מבטיח שאתה אכן מבין בעולם הרכב? אולי לך יש אינטרס מסוים ( לא באמת מאמין בזה אלא נותן דוגמא)?
זה היתרון, וגם החסרון של פורום פתוח.
כל אחד יכול להחליט מה הוא מאמץ ומה לא.

  • רעיון גרוע 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין מי שמטפח חיבה למותג מסוים ומבקש, נניח כמוני, לנסות ולשרש סטיגמות שלטעמו קיימות ביחס לאותו מותג, לבין מי שעובד אצל יבואן המותג. אם נניח הייתי מועסק על ידי לובינסקי, או מתחרה, הייתי מרגיש מאוד לא נוח לנהל קרבות מילוליים כאלו תוך אי ציון העובדה הזו. המינוח "גילוי נאות " הוא לא המצאה שלי ונועד בדיוק למצבים כאלו. אתה חושב אחרת, שיהיה.

  • מעניין 1
  • עצה טובה! 4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מנהל קרב עם אף אחד.
עכשיו הגבתי על סיאט לאון, לתפסיתך, אני חייב בגילוי נאות (הסיויק והלאון מתחרות), אני חושב אחרת וחי עם זה מצוין.
שוב, בפורום אני אדם פרטי לפני הכל, ולא ספונסר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...