Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשוב! דחוף! כוווולם להכנס! למקומות, היכון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צא!

ושהאחרון בבקשה יכבה את האור.

 

תודה לך vBulletin על שנים ארוכות של אירוח ואחסון. תודה לך על שמירות אוטומטיות של הודעות, על "ההודעות שלי" ו"הודעות חדשות", על סמיילים, על הטמעה אוטומטית של סרטוני יוטיוב ועריכת הודעות עם html.

 

אבל את כבר זקנה. מאז שקנו אותך העדכונים התחילו להגיע לעיתים יותר ויותר נדירות, והגרסה החדשה שלך, 5 נקודה משהו, ממש בלתי נסבלת.

ואז התחילו הבעיות. חוסר יכולת לבחור הודעות להוסיף לציטוטים, חוסר יכולת להעלות כמה תמונות ביחד או להטמיע דברים כמו קבצי PDF או אקסל.

וזה בכלל בלי שאפילו דיברנו על דברים כמו התראות, תיוגים, drag&drop לקבצים או תמיכה נורמלית במובייל.

 

 

אז כמו שחלקכם כבר ניחש מהשרשורים הקריפטיים שפתחתי (שאני לא אקשר אליהם כדי שלא תראו כמה זמן עבר מאז...), אנחנו עוברים דירה.

בשבועות הקרובים (אני לא יודע בדיוק מתי, אבל אם תיכנסו לפורום ותראו שמשהו שונה - זה זה) אנחנו נעביר את הפורום לפלטפורמת פורומים אחרת.

 

אחרי הרבה מאוד מחקר, פתיחת פורומים ניסיוניים, בדיקת פלאג-אינים ומה לא, החלטנו שהפלטפורמה שתשרת אותנו בשנים הקרובות (בשאיפה שזה יהיה ההרבה מאוד שנים הקרובות) תהיה Invision Community או בשמה הקודם Invision Power Board.

 

 

 

למה אנחנו עושים את זה?

כי למרות שבגלל שאנחנו אוהבים להתלונן על זה שההגאים של היום כולם אילמים והמכוניות נראות אותו דבר, דווקא חשוב לנו מאוד להישאר בקדמת הטכנולוגיה. ו-IPS (השם המקוצר של Invision) היא פלטפורמה הרבה יותר מודרנית, הרבה יותר מתקדמת, וגם מעודכנת בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר VB.

 

כי חשוב לנו שאתם תהנו. אתם הלב הפועם, הדם והחמצן של האתר הזה ושל הקהילה הזו. בלעדיכם שום דבר שאנחנו עושים לא שווה שיט ובלעדיכם שום דבר פה לא היה קורה. וביננו, הפלטפורמה הנוכחית מרגישה יותר כמו עבודה מאשר זמן איכות כיפי. לא הגיוני לי שבשנת 2020 מישהו צריך לפתוח חלון ולהעלות תמונה-תמונה כדי לספר לנו על איזה פרויקט שהוא עושה, לא הגיוני לי שאתם צריכים להיכנס לכל שרשור שהגבתם בו כדי לראות אם מישהו ציטט אתכם או הגיב לכם. הפורום צריך להיות כיף, וכדי שטכנולוגיה תהיה כיפית היא צריכה קודם כל אם to stay out of the way - והפלטפורמה הנוכחית ממש לא עושה את זה, ועל זה יעידו אלפי משתמשי הטאפאטוק שלנו.

 

כי מגיע לכם לקבל במה יותר מתקדמת, עם יותר אפשרויות לניהול התוכן שאתם רואים ומפיקים, עם אפשרויות יותר נוחות לשיתוף התוכן שאת קוראים עם חברים שלכם וגם עם יותר מקומות שיהיו רק שלכם ולא של אף אחד אחר.

 

 

איך זה הולך לקרות?

קודם כל, אתם לא צריכים לדאוג. למעט הסימלונים (שאני מציע בחום ממש עכשיו לעצור, לפתוח טאב חדש, לשמור את הסימלון שלכם ולחזור לפה אחר כך) וכמות ה"תודה" שלכם, המעבר אמור להיות שקוף לחלוטין. שמות המשתמש שלכם, הססמאות, ומונה ההודעות שלכם ישמרו כולם.

 

זהו. אין בחלק הזה יותר כלום. זה סיפור די פשוט (עבורכם, אנחנו מתחרבשים עם זה כבר איזה שנה) בסך הכל.

 

 

מה זה דורש מכם ומה תקבלו?

במועד לא ידוע במהלך השבועות הקרובים, יום אחד תכנסו לפורום והוא לא יפעל. במקרה הכי טוב הוא יהיה במצב "קריאה בלבד", במקרה הפחות טוב תקבלו שגיאה. לא להילחץ. הכל בסדר, זה רק אומר שאנחנו בתוך המעבר.

 

בשלב הזה אתם תצטרכו להסיט את המבט שלכם הצידה. אל תבהלו, יהיו שם יצורים ארוכים וורדרדים עם שתי רגלים ושתי ידיים. בשלב הזה הם עשויים לצעוק מילים כמו "אבא" או "או שלום" ואולי אפילו למחוא כפיים. זה יגרום לרעש. שוב, חשוב לא להיבהל ולא לעשות תנועות חדות בשלב הזה.

 

במהלך 24-48 השעות הבאות, אתם תיאלצו לייצר עוד אינטראקציות עם היצורים האלה, ואולי אפילו ללכת למין מקום שנקרא "עבודה" ומרכז עוד הרבה יצורים כאלה שמבלים שעות ארוכות בהתלוננות על מה שהם עושים באותו הרגע.

 

בחלוף הזמן הזה (אנחנו משערים שזה ייקח בין 24 ל-48 שעוות, אבל זה יכול לקחת יותר זמן) תוכלו לחזור לחיקו החם והרך של קארספורום ולהנות ממגוון רחב של פיצ'רים חדשים שייתווספו לכם:

 

תיוגים: הסימון @ ואחריו שם של משתמש יקפיץ לאותו משתמש התראה שמישהו דיבר עליו.

 

התראות דפדפן: קיבלתם ה"פ, מישהו ציטט אתכם או ענה לשאלה ששאלתם (או כל דבר אחר שהגדרתם)? גם אם אתם לא באתר, תקבלו התראה (אם תאפשרו אותן).

התראות פנימיות: אותו דבר, אבל בתוך האתר, עם מונה התראות וחלון שמאפשר לכם לקפוץ ישירות למקום הרלוונטי (נו, כמו בפייסבוק, לא צריך להרחיב).

 

חיפוש נורמלי שאשכרה עובד: כן כן, באמת. ממש ממש עובד.

סימון לציטוט: סמנו שורה או שתיים, ומיד תקבלו חלונית שמציעה לכם לצטט את הטקסט הנבחר (החבר'ה בשרשור הפוליטי, זה בשבילכם).

מערכת הודעות משודרגת: כל מה שהתרגלתם אליו בטלפון/פייסבוק, עכשיו גם כאן - צ'אט מתמשך, שיחות קבוצתיות, אמ... זהו. מה עוד יש היום?

תגובות: מישהו כתב משהו מצחיק אבל חסר תועלת? עצבן אתכם נורא? סתם כתב שטות נוראית? לא עוד "תודה או כלום" - המערכת החדשה מאפשרת סוגי תגובות מגוונים (וניתן גם להוסיף משלנו, נגיע גם לזה), ואפילו קטגוריית פורומים שלמה בה מוצגות התגובות לפי הדירוג שלהן.

הטמעות חכמות: רוצים לשים תמונה או סרטון מהאינטרנט? פשוט העתיקו את הלינק. רוצים לעשות את זה מהמחשב? גררו את הקובץ לחלון ההודעה.

תאימות מלאה למובייל: לא עוד טאפאטוק (לא, באמת, תפסיקו להשתמש בו. הוא "גונב" לנו גם את המעט שאנחנו מרוויחים כיום מפרסום). הפלטפורמה החדשה יודעת להתאים באופן מושלם ו-Native לכל סוגי המכשירים.

בלוגים: כותבים שרשור בהמשכים על האוטו? מסקרים כל מיני מכוניות? רוצים לשמור את כל סיפורי החו"ל שלכם במקום אחד? כל משתמש יוכל לפתוח בלוג משלו, וכל משתמש אחר יוכל להירשם אליו ולעקוב.

פלאג-אינים וערכות נושא: ל-IPS יש המון ערכות נושא ולא פחות פלאג-אינים עם שימושים שונים (לינקים למטה). ואם תצליחו להעלות מספיק דרישה לערכה או פלאג אין מסוימים, אנחנו נרכוש ונתקין אותם לשימושכם (ההתקנה חייבת להתבצע ברמתנו, משתמשים לא יכולים להתקין לעצמם).

כתבות: אזור נפרד לחלוטין בו כל משתמש שיקבל גישה לכך יוכל לפרסם כתבות מגזיניות שיופיעו בדף הבית של האתר.

"מועדונים": קבוצות (פתוחות או סודיות, חינמיות או בתשלום) עם פורום, צ'אט, מנהלים ועוד יעודיים לכל קבוצה. רוצים לארגן קבוצת טיולים סודית או קבוצת פרימיום ללקוחות העסק שלכם? שני קליקים (אולי יותר, לא ספרתי) ואתם שם.

לוח יד שניה: לא ביום בראשון, אבל אני מאמין שעד חודש מהשלמת המעבר נקים לוח יד שניה מתקדם שיאפשר גמישות גדולה הרבה יותר ממה שיש כעת.

 

עיצוב דפים קל: זה פחות לכל אחת מכם ויותר ביניכם לביננו, אבל במערכת החדשה אפשר לעצב את העמודים השונים באופן מאוד מאוד גמיש, אז כמו עם ערכות הנושא - אם יש משהו שלדעתכם יכול להועיל (נניח פיד של כתבות, או leaderboard של החברים הפעילים ביותר), תיצרו דרישה בקרב אנשים, ואנחנו נעשה את זה.

 

 

יש עוד המון, אבל באמת המון, שיפורים, שדרוגים, פיצ'רים ומה לא בפלטפורמה החדשה, אבל מרחמים אליכם אני אעצור כאן ואפנה אתכם ללינקים בתחתית ההודעה שם תוכלו לקבל עוד מידע על הפלטפורמה החדשה. מי שמכיר אותי אישית ודיבר איתי על הנושא יוכל להעיד כמה אני באופן אישי מתרגש מהמעבר הזה וכמה אני מצפה לו. אני מאמין שהוא יפתור לנו הרבה בעיות ויעזור להפיח רוח חדשה בפורום שלמרות שהתנועה בו רק עולה עם הזמן, מרגיש בשנים האחרונות כאילו הוא מעט דועך.

 

לכן, מכאן אני קורא לכם, חברי פורום פעילים בהווה, לקרוא לחברים שלכם שהיו כאן פעם ונטשו, או ניסו להיכנס ולא התחברו (מטאפורית, או טכנית - לא הצליחו להתחבר כי המערכת דפוקה), לחזור ולתת לקהילה המדהימה שלנו הזדמנות נוספת - כי עכשיו האתר כבר לא יהיה "מיושן ומעפן" (ואתם יכולים לצטט אותי על זה). אני קורא גם לחברי פורום שהיו פעילים בעבר והפסיקו לכתוב כי זה נהיה מסורבל, שהפסיקו להעלות פרוייקטים כי זה פאקינג סיוט שלא ברא השטן לנסות להעלות יותר מתמונה אחת, שהפסיקו להיכנס מהטלפון כי אתר המובייל מגביל יותר משהו מאפשר וגם אלה שסתם נמאס להם שהסמיילים מזכירים להם את AOL IM וגם את כמה הם זקנים לעזאזל וואו הולי שיט!

 

בואו, בואו בהמוניכם, בואו כולם, אנחנו פתוחים כתמיד, אבל מהנים הרבה יותר.

 

_____________________________________________________________

 

האותיות הקטנות:

 

המעבר אמור להיות חלק ושקוף, אבל בואו, אין סיכוי שזה יקרה. בטח לא בפורום כמו שלנו עם כמעט 6 מיליון הודעות ו-120,000 חברים רשומים שנצברו במשך 18 שנה ושתי מערכות פורומים שונות (התחלנו ב-phpBB למי שזוכר). אנחנו לא חיים בסרט או משהו, בשבועות/חודשים הראשונים הולכים להיות באגים, טעויות תרגום, פיצ'רים חסרים, או פיצ'רים שזזו למקומות אחרים, והרבה מאוד מהם. בתקופה הראשונה אנחנו צריכים אתכם גם כדי להסב את תשומת ליבנו לדברים כאלה שעולים וגם את הסבלנות שלכם לאפשר לנו לפתור את הבעיות האלה. אני מבטיח (ואם אני לא עומד בזה, שלחו לי לינק להודעה הזו) שכל הודעה שתשלחו לי תקבל מענה וכל טענה תקבל התייחסות וניסיון לפתור אותה. אני אומר מראש, לא כל דבר נצליח, אבל אני מבטיח לעשות את כל המאמצים.

 

קחו בחשבון גם שיש דברים שקיימים כאן ולא קיימים ב-IPS וגם לא יהיו קיימים בעתיד הנראה לעין, אחד הבסיסיים שבהם הוא מספור ההודעות שלא קיים מסיבות טכניות (סיבות טכניות מטומטמות לדעתי, כי כאן זה עובד, אבל קטונתי). אנחנו צריכים להבין ששום דבר לא מושלם ואנחנו צריכים לקבל את הטוב עם הרע. במקרה הזה, יש קצת רע, אבל יש הרבה הרבה הרבה יותר טוב.

 

_____________________________________________________________

 

לינקים:

עמוד הבית של Invision Community

רשימת הפיצ'רים שהמערכת החדשה מאפשרת

רשימת ערכות הנושא

רשימת הפלאג-אינים

 

זהו. שאלות?

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

IP.B עוד קיימים? תמיד תפסתי מהם כמערכת טובה שאוהבים להשתמש בה הרבה פורומים חובבניים. ממשק המנהל שלה היה הכי נוח לי, בכל זאת VB הכבדה הרגישה כמה רמות מעל, מעניין מה השתנה. תתחדשו.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב, יש כמה פיצ׳רים שיכולים לייצר המון value הן לקהילה והן למשתמשים.

 

שיהיה בהצלחה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oryo - הלך המדד שלך, צריך להמציא חדש.

 

מאחל לעמוס השרת מעבר קל ומהיר.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, בהצלחה! קל זה לא יהיה.

לזכותם של קברניטי קארספורום תיזקף דווקא השמירה על הפלטפורמה - להבדיל ממקומות אחרים שבהם מחליפים "טכנולוגיה" פעם בשנתיים ומאבדים את כל המידע או לחלופין (עוד יותר גרוע) מעוותים אותו ללא היכר.

כל מיני פנינים יילכו פה לאיבוד, שלא יהיה ספק - חבל מאוד, אבל המעבר הגורף לטלפונים מחייב שינוי.

 

שום פיצ'ר לא מעניין אותי, אגב, חוץ מהעלאת ותצוגת תמונות מהטלפון, דרך הדפדפן. מצדי אל תוסיפו *כלום* חוץ מזה.

מעניים אם אפשר "לאחסן" את המערכת הישנה בצורת read only בעלות סבירה. לא נראה לי סביר לאור כמויות המידע הפסיכיות שהפורום הזה מכיל, אבל אשמח לדעת אם שקלתם משהו בסגנון.

 

ושוב בהצלחה!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימון לציטוט:[/b][/u] סמנו שורה או שתיים, ומיד תקבלו חלונית שמציעה לכם לצטט את הטקסט הנבחר (החבר'ה בשרשור הפוליטי, זה בשבילכם).

 

תודה בשם החבר'ה מהשרשור הפוליטי.

 

אגב איך הסיסמאות עוברות במעבר הזה? שתי המערכות משתמשות באותו Hash שנשמר בדאטאבייס?

 

oryo - הלך המדד שלך, צריך להמציא חדש.

 

הרגת אותי דוד, עכשיו אני עם גב תפוס ונקרע מצחוק, זה כואב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, אני מכיר את vBulletin מקרוב וגם מאחורי הקלעים ויודע שהיא לא כ״כ נחמדה גם בצד שלכם.

שינוי מבורך, למרות שאני עוד צעיר ורק עכשיו התחלתי להתרגל...

שיהיה בהצלחה!

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא טאפטוק באיזו פלטפורמה אני אשתמש?

גוגל כרום.

באמת אתם צריכים אפליקציה בשביל אלה שחייבים אפליקציה בשביל כל דבר.

עכשיו עם vBulletin אני נכנס במצב מחשב אחרת לא הכל עובד.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...