Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לג'יפון בטווח ה 120-130K שנתון 2017 ומעלה.


tamirushb
שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

אנחנו מחפשים ג'יפון, יותר נכון אשתי ממש רוצה לעבור לרכב גבוה.

כרגע הרכב העיקרי שלנו הוא טויוטה קורולה 2013(אוקטובר), ההרכב הנוסע הוא- זוג+ שני ילדים מאחור, בן 4 ובת 1.5 כך שיש עוד שנים טובות של כיסאות בטיחות/בוסטרים.

מקצים לרכב הבא שלנו סכום של עד כ-130K (בהנחה שנמכור את הקורולה במחירון שלה).

קריטריונים חשובים:

בטיחותי כמה שיותר

חסכוני בדלק(נוסעת כ 25000 ק"מ בשנה).

2017 ומעלה

היברידי אם נכנס בתקציב.

 

לפני כחצי שנה כבר התחלתי בסקירות כאלה ומקריאה מרובה בפורום פה ראיתי המון המלצות על 3008 אך בבית הייתה רתיעה מצרפתיות. בנוסף שבו את עיניי- קיה נירו, CX5 וסקודה קארוק.

אשתי נהגה בראב4 היברידית 2016 ומאוד אהבה את הרכבת אני לא בטוח אם נכנס בתקציב.

האם קיה נירו קטנה משמעותית מהמתחרות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נירו קצת קטנה מהמתחרותת שציינת וקצת פחות גבוהה, אבל מאוד חסכונית ובטוחה. נשמעת כמו התשובה הנכונה למה שאתם מחפשים, בטח יותר מ-cx-5 וקארוק. ל-3008 יש גרסת דיזל חסכונית (שכנראה תהיה קצת פחות חסכונית מהנירו, בטח בעיר).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נירו קצת קטנה מהמתחרותת שציינת וקצת פחות גבוהה, אבל מאוד חסכונית ובטוחה. נשמעת כמו התשובה הנכונה למה שאתם מחפשים, בטח יותר מ-cx-5 וקארוק. ל-3008 יש גרסת דיזל חסכונית (שכנראה תהיה קצת פחות חסכונית מהנירו, בטח בעיר).

 

האם לדעתך ראב 4 היברידית(אפילו משנתון נמוך יותר מהנירו) אינה אופציה?

מה לגבי קאשקאי דיזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני לדגם הקודם של ראב4 אין בטיחות אקטיבית, אבל אולי אני טועה. האם זה פוסל אותה? שיקול שלך.

 

אני לא ממש מכיר את הקשקאי. המנוע אמור להיות אמין (אם זה ה-1.5 של רנו), צריך לבדוק אם הגיר הוא הרובוטי הרגיל של רנו ואז אתה עלול להידרש לתחזוקה לא זולה פה ושם. אני גם לא בטוח ממתי וכמה מערכות אקטיביות יש שם. אפשר אולי לשקול גם רנו קדג'אר שהוא (פלוס מינוס) גרסת רנו לקשקאי, רק (כמובן) זול יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראב 4 קיבל מערכות בטיחות מקוריות - בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים בשנת 2017 למעט בדגם הבנזין הבסיסי GLI שהסתפק במובילאיי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב שלך בכלל לא הייתי מחפש רכב משומש אלא ישר ניגש לעסקאות 0 ק"מ.

אם אתה רוצה ג'יפון בקטגוריה הקטנה יותר, כלומר B-SUV אתה יכול לרכוש כמעט כל ג'יפון בקטגוריה הזו חדש מהיבואן.

בעסקאות 0 ק"מ אתה יכול לרכוש כל ג'יפון מהקטגוריה הזו - החל מקיה סטוניק וסיאט ארונה, דרך מיצובישי ASX, קיה אקסיד, יונדאי קונה, פולקסוואגן טי קרוס, סובארו XV ועוד ועוד. אפילו ניסאן קשקאי חדש נכנס לך ב 0 קמ ב 130.0 אש"ח. כנס לאתר http://www.carclick.co.il ותראה כמה נרחב היצע הדגמים בתקציב שלך.

תוסיף עוד כמה שקלים מעל 130.0 אלף - ואתה עם פורד קוגה חדשה או ספורטאז' דיזל שהוא רכב 'בן של ***'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש C5 0 ק"מ ב140 אלף. לדעתי הכי רכב שיש בסכומים האלה. 8 הילוכים ומושבים זזים,פרקטי בטירוף.

אם אתה לא יכול בסכום הזה אז ספורטאז דיזל כמו שדיסקו אמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש C5 0 ק"מ ב140 אלף. לדעתי הכי רכב שיש בסכומים האלה. 8 הילוכים ומושבים זזים,פרקטי בטירוף.

אם אתה לא יכול בסכום הזה אז ספורטאז דיזל כמו שדיסקו אמר.

 

לפי מה שאני רואה בהצהרות על צריכת הדלק הממוצעת של הספורטז' דיזל היא לא חסכונית כלל.

האם אתה מרוצה מה C5 מהבחינה הזאת??

האם שווה לבדוק את הקארוק בגרסת הstyle דיזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיר הספורטאז אכן יהיה פחות חסכוני מהיברידי. אבל הוא גדול יותר מהנירו.

הבעיה של הנירו הוא המחיר הפסיכי שלו,143 אלף ללא רישוי ואין הנחות בדקתי. יש מ0 ק"מ ב130 אבל בלי מפתח חכם ובלי מזגן מאחור מה שפוסל אותו מבחינתי.

אולי תצליח לדוג נירו מתוחת פנים ביד 2, ראיתי לפני שבוע רכב בן 3 חודשים ב134. נקנה תוך כמה שעות.

בקצרה אם אתה רוצה רכב קטן ונוסע בעיקר בעיר אז נירו.

אם אתה נוסע בעיקר בינעירוני ורוצה רכב גדול יותר אז ספורטאז או C5. לדעתי הC5 שווה את ההפרש במחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, רכב בן 3 חודשים ב-9,000 ש"ח פחות ממחירו כחדש זה דיל טוב מבחינתך?

 

פותח השרשור, נירו אכן נשמע כמו אפשרות טובה מאוד במידה ונוסעים הרבה בעיר. גם טויוטה CHR יכול להתאים אבל הראות החוצה מהמושב האחורי גרועה, בעיקר עבור ילדים.

אם מרבית הנסיעה היא בין עירונית אז אפשר לשקול פיג'ו 3008 דיזל, סקודה קארוק דיזל (שלא נמכר בכמויות גדולות) או קיה ספורטאז' דיזל שבתוספת קטנה תוכלו לרכוש חדש לחלוטין מ-0 ק"מ.

סיאט אטקה, פיג'ו 3008 1.2 ליטר וגם סקודה קארוק בגרסאות הבנזין יספקו צריכת דלק חסכונית יחסית אבל לא ברמה של דיזל או הייבריד. אטקה נמכר במחירים אטרקטיביים יחסית ויכול להיות בחירה לא רעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, רכב בן 3 חודשים ב-9,000 ש"ח פחות ממחירו כחדש זה דיל טוב מבחינתך?

 

פותח השרשור, נירו אכן נשמע כמו אפשרות טובה מאוד במידה ונוסעים הרבה בעיר. גם טויוטה CHR יכול להתאים אבל הראות החוצה מהמושב האחורי גרועה, בעיקר עבור ילדים.

אם מרבית הנסיעה היא בין עירונית אז אפשר לשקול פיג'ו 3008 דיזל, סקודה קארוק דיזל (שלא נמכר בכמויות גדולות) או קיה ספורטאז' דיזל שבתוספת קטנה תוכלו לרכוש חדש לחלוטין מ-0 ק"מ.

סיאט אטקה, פיג'ו 3008 1.2 ליטר וגם סקודה קארוק בגרסאות הבנזין יספקו צריכת דלק חסכונית יחסית אבל לא ברמה של דיזל או הייבריד. אטקה נמכר במחירים אטרקטיביים יחסית ויכול להיות בחירה לא רעה.

 

תודה רבה!

נירו בחירה לא רעה, אבל אחד השיקולים הוא גם מעבר מרכב משפחתי רגיל לג'יפון, לפחות להרגיש את ההבדל בגובה. בנירו איכשהו זה מרגיש שה''קפיצה'' קטנה מדי.

 

בכל מקרה, הנסיעות הן בעיקר בינעירוניות, אך לא אחת עם פקקים, נסיעות של כ 100 km ביום חמישה ימים בשבוע.

אני חייב לציין כי התקציב הוא תקציב על, הייתי שמח למצוא משהו בטווח הנמוך יותר של התקציב, אפילו לרדת בשנתון או שניים במידת הצורך,סבלנות (בינתיים) יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, רכב בן 3 חודשים ב-9,000 ש"ח פחות ממחירו כחדש זה דיל טוב מבחינתך?

 

לא אמרתי שזה טוב או לא, זה היה המחיר המבוקש. אני הצעתי 130 והמוכר לא הסכים. בכל מקרה הוא מכר במחיר המבוקש תוך כמה שעות.

 

פות"ש, אם יש סבלנות אז חכה להצעה משתלמת על איזה דיזל יד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העזרה, עדיין שוקלים אופציות ומנסים למצוא רכבים להתנסות מחברים בסביבה שלנו/נסיעת מבחן.

2 שאלות עקרוניות שעלו ביממה האחרונה -

 

1.רכבים היברידיים- האם איכות הסוללה לא יורדת עם השנים כך שהכדאיות של קניית הרכב יורדת ככל שהשנתון ישן יותר? איך אפשר בכלל לדעת אם יש או אין בעיה בסוללה?

רכבי ואג בשנתונים האחרונים, האם עדיין מדברים על dsg כעל הימור כפי שדיברו לפני כ-4 שנים?

ברשותי גם סקודה פאביה 2016 ממנה אני מאוד מרוצה אגב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר נסיעת מבחן על ה 3008 דיזל היום, לא ממש השאירה אצלנו את התחושה שקיוויתי אליה.

אין משהו רע אבל אני חושב שלי אישית עדיין  קשה להבין למה לצפות ברכבים בקטגוריה הזאת ולמה הם כל כך שולטים כרגע. שוב, הרכב עבור אשתי והיא השוותה את החוויה ב 3008 לחוויה בנהיגה בראב 4 היברידית(2016!) והיא מעדיפה ללא ספק את הראב 4.

ממה שמצאתי בשוק יד2 בתקציב שלנו(כ-130) פחות או יותר האופציות הן

ספורטאז' דיזל 2019(אם מחפשים טוב), מנסים להשיג נסיעת מבחן כדי להשוות גם אותה למתחרות.

3008 דיזל אקטיב שנת 2018 סביב 120K

הראב 4 רחוק מהתקציב, היחידות שמצאתי מתקרבות לתקציב הן בשנתונים 2016.

 

קארוק דיזל- לא ניתן למצוא 

קשקאי ירדה מהפרק בגלל צפיפות מאחור/בגאג' קטן.

 

משהו שאני מפספס? חשבתי שבתקציב הנ"ל יהיה לי יותר קל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול לעזור אם תוכל לפרט למה אשתך מעדיפה את הראב4, אחרת קצת קשה להבין מה הציפיות ומה לעשות עם האינפורמציה הזו.

 

אמנם זה לא ג'יפון, אבל רכב שגם תרגיש שאתה יושב גבוה, גם יכיל בקלות יחסית 3 ילדים, גם יהיה די מאובזר וגם יכנס לך בתקציב יהיה סיטרואן c4 ספייסטורר (או פיקאסו בשמו הקודם) 5 מקומות משומש קלות, בין אם הדיזל או ה-1.2 בנזין. גרסת אקסקלוסיב היא המאובזרת יותר.

 

מצד שני, זה לא ג'יפון ולא נראה כמו ג'יפון.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...