Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

rashe

נערך: לקוח דורש להכיר באחריות על נזקים שנגרמו על ידי בעלי חיים. היבואן מסרב.

Recommended Posts

את הצינור הוא כבר קיבל בין אם יתקנו באחריות ובין אם לאו.

 

קיבלת תגובה כלשהי מלוסינסקי?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה לא סוד.

אתה צודק, הייתה הצעת מחיר ודרשו מבעל הרכב לחתום עליה. בעל הרכב לא הסכים לחתום וגםלא נתנו לו לצלם את ההצעה.

מדובר במוסך אמפאר בנתניה.

הסכום שהיה בהצעה ~ 1800 ש"ח, לא כולל נזקים למנוע במידה ויש.

 

כמה זה חוקי? רק זה לבד לא יכול לרמוז לנו משהו על התנהלות המוסך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל גדול, בין צינור שנסדק לבד כתוצאה מפגם בייצור, לבין נזק חיצוני, כגון חתול שכרסם אותו או חיה אחרת.

פשוט קיימים סימנים .

כמובן, כשמדובר בפגם בחומר, החברה חייבת לקחת אחריות

ובמקרה השני, לא.

נא לעלות תמונות תקריב של המקום, כדי לקבל דעה, כאן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל מקרה תמיד לבקש מראש כל חלק פגום שמפורק.... לשים בתא מטען.

זה פריט חשוב לדיון המקדים ושלב ההוכחות בתיק רצח .

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שלא נגרם נזק רציני מדי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיון שלי עם לובינסקי גרוע כך שאני מזדהה עם האכזבה (ברמה שאני לא נוגע לא במכוניות שהם מיבאים ולא אופנועים למרות שהאינדיאן קרץ לי מאוד).

 

אבל אם הנזק אכן נגרם מגורם חיצוני אז אין מה לבוא בטענות לחברה.

אני כן הייתי מצפה שילכו לקראת הלקוח אבל כאמור הם לא מחוייבים אם זה גורם חיצוני.

 

כתב מי שכתב שלא ניתן לראות כלום במה שצרפת.

 

אני מיימי לא נתקלתי בחתול שמכרסם צנרת מאידך חולדות ושאר מכרסמים בהחלט.

 

חתולים כן נכנסים לתא המנוע בייחוד בחורף ולא אחת הם מסתבכים ברצועות הרכב וכן יכולים לעשות נזק מכובד.

 

מקווה שהתקלה תתוקן לשביעות רצון הלקוח.

 

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אהבתי את הניתוח שלך לגבי "מה אני רוצה" אם כי לא לקחתי את המסקנות שלך ברצינות.

 

ולא ענית.

כשאתה יוצא למלחמה, אתה מנסה להשיג תוצאות שלא הצלחת להגיע אליהן לבד,

מה המטרות שהצבת?


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם את בטוח בצדקתך, הזמן שמאי מטעמך ותן למוסך אישור לתקן בליווי של השמאי. כך תפתור את התעלומה.

אם הנזק נגרם כתוצאה מגורם חיצוני אז תהיה לך הוכחה שלא השחילו אותך סתם.

אם השמאי יתעד בדו"ח שאין נזק מגורם חיצוני יש לך עילה לתבוע את המוסך.

היה והמוסך מסרב להצעה שלך, גרור את הרכב משם מיד כי כנראה מסבנים אותך.


אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלושה עמודים מאוחר יותר, ואנחנו עדיין מדברים באוויר על "תקלות" ו"נזקים" ו"שירות".

 

פותח השרשור, הפנו אותך לשרשור בו מוסבר איך יש להעלות ביקורת/חוות דעת על עסק. עשית בדיוק את ההיפך. אין תמונות של הנזק, אין תיאור שלו, אין תיאור של מה הוצע לתקן. רק צעקות על "אין שירות", "אין אחריות", "מלחמות" ו"רוצים 1800 שקל".

 

אז מה שאנחנו נעשה עכשיו זה שאני אשים לעצמי התרעה לעוד 48 שעות מעכשיו. כשהיא תפעל, אני אכנס לפה שוב ואחפש תיאור יותר עובדתי של המקרה, בתקווה עם תמונות של הרכב/הנזק/הצעת המחיר. אם אני לא אמצא את הדברים האלה, השרשור הזה יימחק.

 

אנחנו מרשים ואף מעודדים את הגולשים שלנו לפרסם ביקורת על עסקים, אנחנו לא מרשים פתיחת שרשורי טינוף עם 0 עובדות.

תודה.

 

פבל, מנהל הפורומים.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלושה עמודים מאוחר יותר, ואנחנו עדיין מדברים באוויר על "תקלות" ו"נזקים" ו"שירות".

 

פותח השרשור, הפנו אותך לשרשור בו מוסבר איך יש להעלות ביקורת/חוות דעת על עסק. עשית בדיוק את ההיפך. אין תמונות של הנזק, אין תיאור שלו, אין תיאור של מה הוצע לתקן. רק צעקות על "אין שירות", "אין אחריות", "מלחמות" ו"רוצים 1800 שקל".

 

אז מה שאנחנו נעשה עכשיו זה שאני אשים לעצמי התרעה לעוד 48 שעות מעכשיו. כשהיא תפעל, אני אכנס לפה שוב ואחפש תיאור יותר עובדתי של המקרה, בתקווה עם תמונות של הרכב/הנזק/הצעת המחיר. אם אני לא אמצא את הדברים האלה, השרשור הזה יימחק.

 

אנחנו מרשים ואף מעודדים את הגולשים שלנו לפרסם ביקורת על עסקים, אנחנו לא מרשים פתיחת שרשורי טינוף עם 0 עובדות.

תודה.

 

פבל, מנהל הפורומים.

 

אשמח לתאר את הכל כפי שהסברת, הבעיה שאין אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה בשרשור לכן כל העובדות מתפזרות. אני מסכים איתך שזה צריך להעשות בצורה יותר מסודרת עם כמה שיותר מידע.

 

המטרה לא להכפיש אלא לשטוח מצג עובדתי אמין. אני עוזר לחבר אחרי שהבנתי שהוא נמצא במצוקה, זה רק מוכיח שאני לא בעל עניין ישיר ואין לי שום אינטרס אישי.

 

אני בעד שקיפות ובעד לתת לכל אחד להתבטא. אני מבין שזה עלול לחשוף את הפורום לכל מיני מכתבים מטרידים מצד עורכי דין ולכן אעשה כדבריך, רק תסביר לי אם יש אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה או שאפשר לרכז את הכל בתגובה חדשה.

 

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז תוסיף תגובה שתרכז את הכל בצורה מסודרת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוסיף כאן תגובה ומנהל כלשהו יערוך אותה לעמוד הראשון, לא סיפור.

ממליץ גם לצרף תמונות ברורות יותר, ובכל זאת איזה מסמך או שניים מהמוסך שבדק.

מה כל כך סודי עבורם בהצעת מחיר?

בהצלחה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה ראיתי עובדה אחת, הרכב נעצר בנסיעה (באיזו נסיעה? כביש מהיר? פקק?) אחת התקלות היא סדק בצינור מים ו...זהו?

על החלפת צינור מים לא יקחו 1800 ש"ח, זה רק צינור וזו לא פרארי - זה דבר ראשון.

דבר שני - אני לא יודע אם יש שעון חום או נורות חם/קר ברכב הזה, אבל בכל מקרה - אם אין מים, הרכב יראה טמפ' נמוכה מדי (כי החיישן מודד טמפ' מים), אם יש מעט, הרכב יתחמם בכל עצירה בפקק\תנועה עירונית. אז אני בספק לגבי 'אף נורה לא נדלקה' זו לא טכנולוגיה חדשה או משהו, זה קיים עשרות שנים רבות (אם לא 100 שנה).

כתבת גם שהרכב קרטע - לפני, ואז.. הפסיק? אין כאן קשר לאבדן איטי של מים.

יתכן וחולדות נכנסו לתא המנוע ולעסו צמות חשמל, חתולים פחות בקטע הזה לרוב - הם רק רוצים להתחמם.

בכל מקרה - עד כה לא נתת לנו 'בשר' לעבוד איתו, זה קצת כמו השמאלנים בארה"ב שרוצים להוריד את טראמפ, ואז שואלים אותם על מה וכל מה שיש להם לענות זה 'הרבה דברים'.

קיצר, תכתוב תגובה מסודרת עם תיאור המקרה שכולל עובדות על התקלה, אחרת - אין לנו מה לעשות עם זה וחוץ מלהכפיש לא עשית כלום.


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הנסיון שלי עם לובינסקי גרוע כך שאני מזדהה עם האכזבה (ברמה שאני לא נוגע לא במכוניות שהם מיבאים ולא אופנועים למרות שהאינדיאן קרץ לי מאוד).

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

 

דלב מוטוספורט, יבואן אינדיאן (ו-KTM) זו חברת בת של לובינסקי ומערך השרות שלהם נפרד מלובינסקי לחלוטין וידוע כשרות טוב מאוד.

שמעתי מקרוב (מאוד) על מקרים שהלכו לקראת הלקוח בצורה כזו שאפשר רק לדמיין אצל יבואנים אחרים.

 

shellcase

עד כה ראיתי עובדה אחת, הרכב נעצר בנסיעה (באיזו נסיעה? כביש מהיר? פקק?) אחת התקלות היא סדק בצינור מים ו...זהו?

על החלפת צינור מים לא יקחו 1800 ש"ח, זה רק צינור וזו לא פרארי - זה דבר ראשון.

 

אני דווקא לא אתפלא אם זה המחיר מהסיבה שאין חלפים תחליפיים לרכבים האלה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אשמח לתאר את הכל כפי שהסברת, הבעיה שאין אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה בשרשור לכן כל העובדות מתפזרות. אני מסכים איתך שזה צריך להעשות בצורה יותר מסודרת עם כמה שיותר מידע.

 

המטרה לא להכפיש אלא לשטוח מצג עובדתי אמין. אני עוזר לחבר אחרי שהבנתי שהוא נמצא במצוקה, זה רק מוכיח שאני לא בעל עניין ישיר ואין לי שום אינטרס אישי.

 

אני בעד שקיפות ובעד לתת לכל אחד להתבטא. אני מבין שזה עלול לחשוף את הפורום לכל מיני מכתבים מטרידים מצד עורכי דין ולכן אעשה כדבריך, רק תסביר לי אם יש אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה או שאפשר לרכז את הכל בתגובה חדשה.

 

תודה.

 

כתוב תגובה חדשה, עם תיאור עובדתי של המקרה מתחילתו עד הרגע הנוכחי, ונדאג למקם אותה היכן שצריך.

 

ולגבי "רק מוכיח שאני לא בעל עניין ישיר ואין לי שום אינטרס אישי", תרשה לי להיות סקפטי. אני לא יודע מי אתה או מה המניעים שלך, לכן לכתוב "אני עוזר לחבר" לא מוכיח שום דבר. שנים רבות של אינטראקציה עם בני אדם בפורומים הקשתה את ליבם של חברי פורום רבים ואנחנו נוטים שלא לקחת דברים שכותבים אנשים שאנחנו לא מכירים כחקוקים בסלע. אין בזה כדי להעליב או להתנשא חלילה, אלא להסביר את נקודת המבט שלנו שמגיעה מניסיון עם מאות מקרים במרוצת השנים של אנשים שפשוט שיקרו. לא ייפו את המציאות, או שכחו לספר חלק מהדברים (כאלו היו אלפים), אלא ממש פשוט שיקרו והמציאו דברים שלא קרו מעולם.

 

שיהיה ברור - אני לא מפחד לקבל תביעה או איום בתביעה מלובינסקי, זה מעולם לא קרה ואני בספק גדול מאוד (מאוד מאוד מאוד) שזה אי פעם יקרה. אני מכיר את הנפשות הפועלות בכל היבואנים ולובינסקי הם מהמעטים שמאוד פתוחים לביקורת. לא סתם הם נמצאים כאן בפורום.

שיהיה ברור 2 - הנהלת האתר לא נגד ביקורות, להיפך. חלק גדול מהערך של האתר הוא הביקורות שבניגוד למקומות אחרים (פייסבוק/גוגל), לא ניתנות למחיקה/עריכה ע"י בעלי העסק, או לפחות דורשות מאבק כדי להימחק. אחד המוטיבים שחרטנו על דגלנו הוא שחברי הפורום שלנו יקבלו שירות כמו שאנחנו היינו רוצים לקבל, ואם זה לא קורה, לתת להם את כל הכלים שבאמתחתנו כדי להשמיע את התלונה. אבל משפט אחר שחרוט על דגלנו הוא להיות הוגנים והגונים, הן כלפי חברי הפורום, והן כלפי העסקים המבוקרים כאן. לכן, כשכותבים ביקורת, אנחנו מבקשים שהיא תיכתב באותה צורה שמי שכותב אותה, היה רוצה לקרוא ביקורת על עצמו.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...