Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
kfirg

סט בושינגים מלא- יתרונות / חסרונות ?

Recommended Posts

למישהו יש ניסיון עם הרכבת סט בושינגים מלא של powerflex

 

יתרונות / חסרונות ?

 

עד כמה באמת הויברציות נסבלות ?

 

האם הבושינגים תורמים להורדת הכוח לכביש ?

 

מצרף תמונה של הסטאפ לרכב שלי (פולו GTI)

 

נ.ב - כרגע קיים על הרכב :

 

קולאויברים KW STREET COMFORT

 

סט אנטי רולים (קדמי VWRACING אחורי WHITELINE)

 

תושבת מנוע צהובה POWERFLEX (כל השאר מקוריות מלבד אלו שסופקו עם האנטירולים)

 

צמיגים PS4

 

resize_image.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי על S3 2011, שגם אצלי היו KW סטריט קומפורט, לא נרשם שינוי משמעותי בהתנהלות של הרכב,

היה מעט חד יותר, (כנראה שהS3 הגיעה מהמפעל במקור עם גומיות במרקם קשיחות דומה). התחדדו

תנועות השלדה והרכב יותר חד וההיגוי גם הוא התחדד , ישנו שינוי , אבל לא משמעותי כנראה בגלל מה

שציינתי בסוגריים. העניין הוא, שההרכבה של הקיט עולה יותר מהקיט ברוב המקרים... תבדוק לפני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה , האם היו אצלך ויברציות ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך ה-KW SC לעומת המקורי? מהניסיון שלי עם הדור הקודם של הפולו GTI זו מכונית קשיחה באופן מוגזם. ספציפית לגבי הפולו לא הייתי ממהר להחליף, אלא אם אתה הולך לבלות המון על המסלול. עודף רעידות? לא היסטרי ולפעמים כלל לא מורגש, זה מאוד תלוי כמובן בבולמים/קפיצים שלך, בצמיגים ובתותבים המקוריים ואלו של ה-GTI יחסית קשיחים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מעולה מחדד את התגובות והורדת כח לכביש יותר טובה הרכב לא נע ונד כמו על המקוריים יש בקטנה ויברציות אבל לא משמעותי , רק הבעיה זאת ההתקנה שעולה די הרבה , אני זוכר שהיה צריך למרכז את הבושינגים עם איזה מכשיר אבל חוץ מזה אם זה היה תלוי בי והעבודה לא הייתה פקטור(מבחינה כספית) הייתי מעיף את כל המקוריים ושם פאוורפלקס או דומים , וכמובן שעדיף בולמים איכותיים בנוסף ..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין באמת כמה עולה ההרכבה , המכונאי שלי לא ידע לתת לי הצעת מחיר בטלפון עד שהוא רואה בדיוק במה מדובר.

 

ה-KW SC בולמים טובים , הם מכוונים אצלי יותר לצד הקשיח (נדמה לי 11 מתוך 16 קליקים).

 

אם פותחים מעט אז ההבדל בנוחות מורגש לטובה אבל אני מניח שזה בא על חשבון האחיזה (תקנו אותי אם אני טועה).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב , האם צריך לכוון את הבולם מחדש (כוונון גובה) לאחר שמחליפים כרית בולם ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קשיחות לא מוסיפה אחיזה. אם היית נוסע על רכב קשיח לחלוטין, אז בסיבוב לא הייתה העברת משקל לחלק החיצוני ולא היית מאבד אחיזה בגלגל הפנימי, אבל אם היית פוגש בור קטן הרכב היה מקפץ והיית מאבד אחיזה לחלוטין. בכיול בולמים/קפיצים מנסים למצוא איזון בין שני המצבים (יש עוד מצבים כמו בלימה וכו'), מצד אחד להפחית העברות משקל לא רצויות סביב ציר האורך של הרכב ומצד שני לאפשר הצמדה מרבית של הגלגלים אל הכביש - אחיזה. על המסלול, שהוא נעדר שברים וכו' אפשר להקשיח את המתלים אבל על הכביש הציבורי, קשיחות לא פעם פוגמת באחיזה. אני כבר "קשיש" אז האיברים בגוף דורשים רחמים ולכן אני מתפשר בתחום זה, לא סיטרואן C5 אבל גם לא פולו GTI ובטח שלא אבארט 500. כמובן שגם לאורך בסיס הגלגלים השפעה מכרעת על האפשרות לשחק עם קפיצים/בולמים והפשרה בין נוחות להתנהגות.

 

לגבי תמחור, אי אפשר לדעת עד כמה קשה יהיה לחלץ את התותבים הנוכחיים ולכן קשה לספק הצעת מחיר. יש כאלו שיוצאים בקלות יחסית ויש כאלו עקשנים הדורשים זמן רב של עבודה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר , אתה יודע להגיד לי אם כוונון הגובה של הקפיץ בבולם ישתנה כשיחליפו כריות בולם ? הרי צריך לפרק את הבולם ממקומו ולהשתמש במכווץ קפיצים.

 

השאלה אם הפעולה הנ"ל תיפגע בכוונון הגובה של הקפיץ ? אין לי כוח להתחיל להתעסק מחדש עם כיווני גובה ומדידות.

 

*לגבי קשיחות הבולמים , KW ממליצים לפתוח 9 קליקים מהסוף - 16 הכי קשיח.

עריכה אחרונה על ידי kfirg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי לא היו רעידות כלל ברכב.

והרכב נסע על המצב הרך ביותר שלו, אני מעדיף שהחזרה של הבולם (אחרי הספיגה) תהיה יותר רכה, (בעקבות

מה שרשמו מעלי, שרכב קשיח גם מקפץ) החזרה רכה עדיפה בעני בגלל שהיציבות יותר סלחנית והרכב לא משחרר

אחיזה במהירות, אלה סלחן יותר ובטוח יותר. הרכב במצבו הרך היה אמנם פחות חד, אבל אוחז יותר בכביש משובש.

זו העדפה שלי... גם נוח יותר ביום יום היה מהכיול הקשיח המקורי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי דיברתי עם המכונאי שלי ,

הוא אמר שבנוסף לויברציות יהיה לי רעש במתלים כמו של מיטה ישנה כזו.

עכשיו אני ממש מתלבט אם כדאי להזמין או לא .

למען האמת גם עכשיו יש רעש של מיטת קפיצים על כל באמפר שאני עולה - בטח בגלל הבושיניגם של האנטירולים שהם כבר עשויים פולי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בבושינגים Polyurethane אז גם אני שקלתי אם לשים אותם אבל ממחקר באינטרנט ירדתי מהר מאוד מהרעיון, אם זה לא רכב מסלול אין מה לשים אותם, מדובר בבושינגים קשיחים מאוד וחורקים מאוד.


מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שכתבתם כאן. יש לי אנטירולים של אייבך והגומיות מרעישות, כל פס האטה יש חריקות.

שמתי לב שכשחם יותר בחוץ שומעים את זה יותר.

 

הזמנתי גומיות חדשות מיצרן אחר, מקווה שזה יפתור את הרעש.


:twisted: Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Brakes kit+ 17" gt wheels with Toyo R888R|

ועדיין לא סיימתי...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מעניין מה שכתבתם כאן. יש לי אנטירולים של אייבך והגומיות מרעישות, כל פס האטה יש חריקות.

שמתי לב שכשחם יותר בחוץ שומעים את זה יותר.

 

הזמנתי גומיות חדשות מיצרן אחר, מקווה שזה יפתור את הרעש.

 

תבדוק שהגומיות החדשות שהזמנת הן לא Polyurethane כי אז זה עדיין יקרה..


מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אחליף רק תושבת מנוע תחתונה , בעבר הייתה לי את הסגולה והיו ויברציות בעיקר בעמידה אבל כן הורגש שינוי לטובה

 

 

מתלבט..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...