Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הייתם ממליצים על cx5


מיכאל רדמיני
שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר ביקש ממני חוות דעת על הcx5 חדשה.

 

מכיוון שזכרתי שהוא נמכר עד לפני שנה בישראל בגירסתו הבסיסית ללא בטיחות אקטיבית, חששתי להמליץ לו אבל אני מבין שדברים השתנו מאז.

 

זה רכב יפייפה גם מבחוץ וגם וגם מבפנים.

ונראה עסקה מצוינת. וגם המחיר לא מאד יקר ביחס למתחרים.

 

בקיצור אני רוצה לשמוע את דעתכם,

כאן זה אחד המקומות היחידים שאפשר לקבל מידע אמיתי, בלי להתחנף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכתי על הרכב נסיעת מבחן כשהתלבטתי בינו לבין הסיאט אטקה.

החסרון המרכזי ביותר בעיניי ברכב הזה, הוא המנוע. מדובר במנוע אטמוספרי, שבכדי להזיז את הרכב (הכבד) ממקומו, נדרש לסל"ד גבוה. התוצאה היא רעש בלתי פוסק בתא הנוסעים, בכל האצה, לצד תחושת מחסור תמידית בכח זמין.

לא ברור לי למה מאזדה מתעקשים להישאר עם מנועים אטמוספריים רעשנים וזוללי דלק, אבל אחרי נסיעת מבחן זה גרם לי לפסול את הרכב על הסף...

אם כח וצריכת דלק הם לא הפרטרים המרכזיים ברכישת הרכב, זה משהו אחר.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש היום בעיה במנועים אטמוספריים, למעט אולי אלו שמצוידים בנפח גבוה במיוחד והמון סוסים, יחסית למנועי טורבו עם כח מידי וזמין, הם מעניקים תחושה עצלה ולא ממש חובבת ביצועים וזו בעיה. נסיעה ב CX30 מנוע 2 ליטר המחישה את זה יופי. אוטו מאוד מרשים בכל הנוגע לאיכות וניראות וגם הנסיעה נעימה יחסית ושקטה אבל בכלל לא מרגיש שיש 160 ומשהו סוסים שמושכים אותו, מה שמעט מבייש את טון האגזוז הספורטיבי שהצמידו לו במזדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מאוד אוהב את המנוע של מאזדה.

כיף למשוך אותו לסל"ד גבוה וגם להשאר שם כדי לשמור על קצב מהיר.

מסכים בהחלט שאם יש נוסעים נוספים ברכב רמת הרעש יכולה להפריע להם.

ראוי לציין שההגה והשלדה מתנהגים מעולה יחסית לסגמנט. הרכב אוחז מצוין ומחזיר לנהג מידה מסוימת של פידבק ואפילו חיוך קטן בכבשים הנכונים.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

הוצאת לי את המילים מהפה! גם אני חושב שהרכב מאוד מהנה לנהיגה (כמו כל מאזדה..) דבר נדיר ברכבים גבוהים.

לגבי המנוע - מצב הספורט אומנם משפראת המצב אבל ביום יום אין מה להשוות לזמינות הכוח של המשובללים..

ועדיין, בארצנו שופעת הפקקים והתנועה היחסית-איטית המאזדה שלי לא הרגישה אף פעם נחותה ומעכבת תנועה - לא בכביש 6, ולא בעליות קשות לצפת ובטח לא בהזדחלות בפקקים! המנוע מספק כל צורך היגיוני לנהיגה זריזה עד לגבול החוליגניות, וכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ חזק על הדוושה כשצריך. מנוע 2.5 יותר מתאים רכב הזה אבל מגיע בשידוך להנעה כפולה שלא תמיד נחוצה ונמכר במחיר גבוהה.

אני בטוח שאת ה 2014 שלי יחליף אחד מהדור האחרון לאחר העידכון. אחרי כמעט שנה עם הרכב לא מוצא שום צורך בעוד כוח, ובינתיים נהנה מנהיגה מהנה וחלקה והכי חשוב אצלי - שקט נפשי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...