Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

.m.k

עזרה בהחזרת ראש מנוע פיג'ו 206 ידנית שנת 99

Recommended Posts

לאחר שגיליתי חדירת שמן למים הרמתי ראש מנוע בשביל להחליף אטם

אין לי הרבה מה להפסיד הגרוטאה לא שווה הרבה ואני מעונין ללמוד את המלאכה

אני אשמח לקבל עצות לגבי הסגירה של הראש חזרה

האם אפשר לסגור את הראש ללא טורקמטר

מה הסדר של הסגירה של הברגים

איך מכוונים שסתומים

תודה לכל העוזרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכוון שסתומים, פשוט תחפש סרטונים ביוטיוב. לגבי סגירה, לא הייתי עושה את זה בלי ידית מומנט, תבדוק מה המומנט הנדרש (אולי מה שיעזור לך יותר מכל דבר הוא לרכוש מדריך 'הייינס' לרכב הספציפי שלך) ותרכוש ידית מתאימה, אני מאמין שלרכב ידית שנעה בטווחים שבין 10 ל120 תספיק לרוב הדברים, בכל מקרה תקנה אחת עם הדרייב שמתאים לבוקסות שיש לך, ואם אין לך סט, אז סט 3/8 יעשה את העבודה.

לגבי סדר הסגירה, אמור להיות מוטבע מספר ליד הברגים, ואם לא - בספר היינס יהיה. אפשר לרכוש עותק דיגיטלי ופשוט להדפיס (או טלפון, מה שנוח).


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם הראש נשלח לחרט?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם הראש נשלח לחרט?

הראש נשלח לחרט השאלה שלי באיזה חוזק לסגור את הברגים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להוציא לך מאוטודאטה ואתה חייב ידית מומנט. יש גם סדר סגירה. מקווה שיהיה לי מחר מעט זמן להוציא לך תרשים ונתונים מדוייקים מחר יש לי אוטודאטה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

IMG-20200213-WA0007.jpg

על האריזה של האטם היה את התרשים הזה אם הבנתי נכון זה אומר שאני צריך לסגור על חוזק 20 Nm

ואחרי זה להוסיף פעמיים זווית של 120 תתקנו אותי עם אני טועה

הבעיה שלי שהידית שיש לי מתחילה ב50 Nm

יש מה לעשות?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תבנה על זה חכה שניתן לך נתונים אמיתיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תסגור בלי מד מומנט ומד זוית אח"כ. תשיג את הכלים ואת הספרות, קרא את זה כמה פעמים, תראה סרטונים. בלי זה חבל על המאמץ.

תסתכל פה - https://www.psi.co.il/Forum/viewtopic.php?f=7&t=12358

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף מדוד את אורך הברגים של הראש, הברגים עוברים מתיחה ומעל אורך מסויים חייבים להחליף אותם.

פרסמתי את המידות המותרות בשירשור שיפוץ ראש של רכב זהה מלפני כחצי שנה, בצע חיפוש (תיעזר בגוגל)

 

עריכה: הנה הנתונים מאוטודאטה, אורך ברגים מקסימאלי מצויין שם

 

head206.JPG

הידית מומנט שיש לך מספיקה בהחלט, שים לב שיש להצטייד במפתח עם מד זוית. לסגור בשני שלבים 120 מעלות כל פעם כפי שציינת יכול להיות רעיון לא רע לדעתי..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך עזרה בכיוון שסתומים

אני אשמח לקבל הסבר מפורט איך מתבצע הכיוון לפי מה שהבנתי הכיוון מתבצע בסוף שלב הדחיסה

זה נכון ?

אם כן איך אני יכול לדעת מתי הבוכנה נמצאת בשלב הזה ?

מה קורה אם השסתומים לא מכוונים יכול להיגרם נזק?

גם אשמח אם יש פונקציה לדעת אם הרצועת טימינג מונחת נכון החזרתי לפי הסימונים אני פשוט מפחד שאולי משהו זז

תודה לכולם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שסתומים מכוונים כאשר הבוכנה נמצאת בנקודה העליונה ביותר, וכל השסתומים סגורים ומשוחררים - זה באמת סוף מהלך הדחיסה.

אם אין לך ספרות מתאימה, הדרך הקלה ביותר למצוא את הנקודה הזו היא להכניס מברג לצלינדר ובעזרת התנועה שלו למצוא את הנקודה העליונה ביותר של הבוכנה


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טריק חביב, ניתן פשוט לסובב את המנוע ידנית דרך הקראנק עד לכדי פתיחה של שסתומי יניקה או פליטה עבור צלידנר מסויים.

כאשר שסתום יניקה פתוח בהכרח הפליטה סגור והפוך בהתאמה.

אני חושב שעל ידי יישום השיטה הזו אין צורך בלחפש נקודת TDC.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין את המילה 'פתוח עד הסוף', כי יש חפיפה בין תחילת הפתיחה לסוף הסגירה.


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שסתומים מכוונים כאשר הבוכנה נמצאת בנקודה העליונה ביותר, וכל השסתומים סגורים ומשוחררים - זה באמת סוף מהלך הדחיסה.

אם אין לך ספרות מתאימה, הדרך הקלה ביותר למצוא את הנקודה הזו היא להכניס מברג לצלינדר ובעזרת התנועה שלו למצוא את הנקודה העליונה ביותר של הבוכנה

אגב, אנדקדוטה נחמדה, בזמן טיימינג ברנו קליאו הוראת היצרן היא לדחוף מברג לצילינדר מס' 1 על מנת לראות באיזו נקודה הוא.


Clio 172 Phase 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אגב, אנדקדוטה נחמדה, בזמן טיימינג ברנו קליאו הוראת היצרן היא לדחוף מברג לצילינדר מס' 1 על מנת לראות באיזו נקודה הוא.
לפיאט יש כלי מיוחד לתיזמון מנוע, הכלי הזה הוא למעשה סרגל שיורד אל תוך הצלינדר ומודד את גובה הבוכנה. בעזרת הכלי הזה צריך להביא את המנוע למצב שכל הבוכנות באותו גובה

יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...