Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה החלפת חלק 5q0713128a - SWITCH


YogiBear2k
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, קפצה לי בצורה רנדומלית תקלה ברכב ואז נעלם:

Error workshop! leave vehicle only when selector in position p

https://www.briskoda.net/forums/uploads/monthly_2017_03/IMG_20170314_141241.thumb.jpg.e2c2a6f896c952a573d1aec30bc85c42.jpg

 

הלכתי עם זה למוסך אמרו לי שיש לי בעיה בחלק בשם Switch, המק"ט שלו זה 5q0713128a

לקנות אותו דרך המוסך עולה 440, ולהחליף את החלק עולה גם 440.

עכשיו ממה שאני רואה, זה דורש החלפה בגיר.

אני גם רואה שסקודה מאריכה אחריות על הגיר.

 

השאלה היא האם אני צריך לשלם על כל הטיפול הזה?

האם הטיפול הזה יכול לעזור או שאני אצטרך לחזור עוד חודשיים בשביל טיפול אחר שקשור לגיר?

האם זה משהו שאני יכול להחליף לבד? (0 ניסיון בטיפול ברכבים)

 

 

 

הגעתי לפורום הזה, אבל לא ראיתי שם תשובה שחוזרת על עצמה יותר מדי.

https://www.briskoda.net/forums/topic/426096-error-service-leave-vehicle-only-when-selector-in-position-p/

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין התקלה שיש לך לבין התקלה שעליה צ'מפיון נתבעה, הפסידה ולכן מאריכה את האחריות על הגיר. אכן מדובר בסוויצ תקול של ידית ההילוכים שזורק את ההערה הזו.

איזו שנתון הרכב? מדובר על מוסך יבואן?

 

לא מכיר הרבה בעלי רכבי VAG שלא נתקלו בתופעה הזו. בVW אצלי תוקן במסגרת האחריות. באוקטביה של חבר לעבודה, תוקן אחרי שנתן להם להבין שהוא יודע שמדובר על בעיה גורפת בסוויצ ולא נפל לסיבונים שלהם. לבסוף שילם רק עבודה לפי שעת עבודה יבואן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין קשר בין התקלה שיש לך לבין התקלה שעליה צ'מפיון נתבעה, הפסידה ולכן מאריכה את האחריות על הגיר. אכן מדובר בסוויצ תקול של ידית ההילוכים שזורק את ההערה הזו.

איזו שנתון הרכב? מדובר על מוסך יבואן?

 

לא מכיר הרבה בעלי רכבי VAG שלא נתקלו בתופעה הזו. בVW אצלי תוקן במסגרת האחריות. באוקטביה של חבר לעבודה, תוקן אחרי שנתן להם להבין שהוא יודע שמדובר על בעיה גורפת בסוויצ ולא נפל לסיבונים שלהם. לבסוף שילם רק עבודה לפי שעת עבודה יבואן.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אכן מדובר בסוויצ תקול של ידית ההילוכים שזורק את ההערה הזו.

מה בדיוק התפקיד של הסוויץ' הזה? כמה זה מסכן אותי כנהג? זה דופק את הרכב כשאני נוהג עם ההערה הזאת?

 

איזו שנתון הרכב?

2016 - 60,000 ק"מ (טיפול 60 היה לפני שבועיים)

 

מדובר על מוסך יבואן?

כן, קרני אור שברחובות

 

באוקטביה של חבר לעבודה, תוקן אחרי שנתן להם להבין שהוא יודע שמדובר על בעיה גורפת בסוויצ ולא נפל לסיבונים שלהם. לבסוף שילם רק עבודה לפי שעת עבודה יבואן.

מה כדאי להגיד למוסך כדי לא לשלם את הקנס הזה? (שכרגע מתמחרים לי אותו ב900 שקלים)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על החיישן בבורר הילוכים שבעצם מזהה באיזה הילוך נמצא הגיר. בגלל התקלה, הוא חושב שהוא בP כאשר למעשה הרכב בנסיעה.

https://www.caranddriver.com/news/a28798655/volkswagen-recall-rollaway-defect/

כפי שאתה רואה בעולם מודרני מתוקן עשו על זה ריקול. במדינת החאפרים מתעלמים ומשחילים איפה שאפשר...

תוכל גם להריץ על זה חיפוש פה בפורום תגלה עשרות דוגמאות.

 

כאמור אצלי הוחלף במסגרת האחריות לכן לא מדבר מנסיון אישי של התנגחויות מול מוסך היבואן. אבל אותו בחור לעבודה עם אוקטביה 16, טיפל תמיד במורשה ברעננה, אמר להם שהוא מודע שהבעיה גורפת בכל רכבי הקונצרן וחדל סיבונים וחירטוטים ומצפה שיבוא לקראתו. כך באמת היה ולקחו על עצמם את עלות החלק, שילם רק על עבודה.

 

סתם שתבין על מה הם רוצים ממך 440 שקל...(שלא לדבר על עבודה של 5 דקות לחשמאלי ממוצע...)

https://www.drive2.com/l/542455607509123127/

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין קשר בין התקלה שיש לך לבין התקלה שעליה צ'מפיון נתבעה, הפסידה ולכן מאריכה את האחריות על הגיר. אכן מדובר בסוויצ תקול של ידית ההילוכים שזורק את ההערה הזו.

איזו שנתון הרכב? מדובר על מוסך יבואן?

 

לא מכיר הרבה בעלי רכבי VAG שלא נתקלו בתופעה הזו. בVW אצלי תוקן במסגרת האחריות. באוקטביה של חבר לעבודה, תוקן אחרי שנתן להם להבין שהוא יודע שמדובר על בעיה גורפת בסוויצ ולא נפל לסיבונים שלהם. לבסוף שילם רק עבודה לפי שעת עבודה יבואן.

 

 

תודה לך, בזכות ההודעה שלך התעקשתי ואז "בגלל שאני לקוח קבוע" הם עשו לי הנחה של 100% על החלק. מה שאומר שהכל חרטא, ולמי שיש בעיה עם החלק הזה, שידע לדרוש את זה מהמוסך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מוזמנים להצטרף לקבוצת התובעים בפייסבוק    :נפגעי מנגנון תיבת הילוכים ברכבים פולקסווגן, אאודי, סקודה, סיאט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       







    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       








      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       


      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       

    • מאת שאלה לי אליכם
      איך הפולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי? בגירסה הרובוטית, כדאי? הגיר מתפקד בסדר? והבנתי שאין להן שוק, האם זה מעיד על משהו?
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • Members

×
×
  • תוכן חדש...