Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[יומן מעקב] 6+1/2 שנים עם C4 2.0 SX-PK שנת 2007.


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אצלי ב- C4 הוחלפה תיבת הפיוזים בשל מזגן שהפסיק לפעול אך למיטב זכרוני הייתה זו התיבה שבתוך הרכב ולא בתא המנוע.

האם שתיהן רגישות או שכבר חלפו מספיק שנים על מנת שמנגנוני ההדחקה שלי יכנסו לפעולה יעילה?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני רק שאלה: למה בעצם החלפת את משאבת הדלק? האם בעקבות בעיה או חוסר תפקוד או כפי סתם רצון לפנק או למנוע תקלה? סלח לי, אבל צריך להיות מזוכיסט אמיתי על מנת להחליף למכונית (ועוד צרפתית, יסלחו לי הפרנקופילים על חוסר האמון) משאבת דלק כך סתם, ללא סיבה נראית לעין!

 

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

 

חד משמעית שיעמום. זה בסדר, אני לא יעלב אם תגיד טימטום, זה באמת היה טימטום לגעת בזה.

מצד שני - רציתי לעשות טוב, ללכת על בטוח, שלא פתאום תשבוק לי המשאבה (בת יותר מ 10 שנים) באמצע שום מקום.

תכל'ס העניין עם המשאבת דלק - זה הקטע הכי זניח בכל הסיפור. החיישן חמצן אשכרה הוריד לי את הגרזן על הגיר (!) בגלל הלימוד מחדש למערכת.

 

תודה על הסיכום איציק.

מהי צריכת הדלק של האוטו? זהה או גבוהה יותר מאשר בדגם ה 1.6 (שהוא שתיין לא קטן)?

יחסי העברה של תיבת ההלוכים שונים בגלל המנוע החזק יותר?

צריכת דלק כמו 1.6, סדר גודל של 7-8 בעיר - אבל נסיעות הארדקור בעיר.

מחוץ לעיר עם הגרזן על דוושת הגז כל הדרך - 11-11.5

תנהג רגוע (ולא על הקיקדאון כל הדרך) גם תקבל 13-14.

תנהג כמו זקנה על 90 - תקבל אפילו יותר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי ב- C4 הוחלפה תיבת הפיוזים בשל מזגן שהפסיק לפעול אך למיטב זכרוני הייתה זו התיבה שבתוך הרכב ולא בתא המנוע.

האם שתיהן רגישות או שכבר חלפו מספיק שנים על מנת שמנגנוני ההדחקה שלי יכנסו לפעולה יעילה?

 

זאת תיבת הפיוזים שבתא המנוע, גם אצלי היא הוחלפה לאחר שהמזגן חדל לפעול.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכב קניתי מחבר פורום יקר, ששמר עליה והשקיע בה הון תועפות, ממש ככה.

 

ל C4 יש כמה מחלות ידועות, שעם קצת רצון ויכולת, אפשר לדלג עליהן או להימנע מהן או... פשוט להקדים תרופה למכה.

 

אם זכרוני אינו מטעני, את הרכב קניתי עם בערך 136K ק"מ. היום יש לו בערך 176K ק"מ.

 

תקלות אופייניות לדגם שפקדו אותי:

1. תיבת הנתיכים המפורסמת בתא המנוע.

 

האמת ? קצת התרשלתי כאן שלא בדקתי את הנושא בעצמי.

קניתי את הרכב בסוף שנת 2015, ולתומי חשבתי "וואלה, הרכב בן 9, אין סיכוי ששרד עם התיבה המקורית, בטוח היא הוחלפה בעבר".

מסתבר שלא, זו היתה התיבה המקורית.

התקלה: באופן פתאומי\אקראי לחלוטין, באתי להניע את הרכב והוא פשוט לא הניע. חיברתי + ישירות מהמצבר לפיוז של המשאבת דלק וככה נסעתי עם הרכב חזרה הביתה.

איך להימנע או לפתור את זה: אין דרך להימנע מזה, אלא פשוט להחליף בחדשה מקורית וזהו. לא מפירוק !

ממה שאני יודע, החלפה אחת פותרת את הבעיה לצמיתות.

 

2. מזגן.

 

המזגו באוטו הזה האכילו אותי חרא בשביל כל הרכבים שהיו לי כל ימי חיי.

בואו נקצר, טוב ?

יחידה פנימית - הוחלפה.

מעבה - הוחלף.

מדחס (נתפס) - הוחלף.

הכל הוחלף בחלקים חדשים לא מקוריים (סיני). לא משופצים (גם לא המדחס), הכל חדש.

בחצי שנה האחרונה זה פרק הזמן היחידי בכל התקופה שהרכב בבעלותי - שהמזגן עובד ללא דופי. הוא לא מסריח (בגלל שהוא כבר לא דולף...), מקרר מצויין ולא חסר גז (!!!).

 

3. בורר מצב יציאת האויר של המזגן הפסיק להגיב ויצא אויר רק מהשימשה הקדמית.

הוזמן קיט תיקון (מוכר עוד מימיי ה 307) והחלפתי את החלק הסורר (נמצא מאחורי תא הכפפות, לא משהו מסובך) ובא לציון גואל.

 

4. בלאי של:

מתנע - החלפתי באחד חדש (סיני), זה היה הרע במיעוטו.

מתג אור בלם - פעם אחת, הדליק נורת ESP.

 

5. ריפוד גג נופל

פירקתי את הגג, נסעתי לרפד בכפר קאסם, נפרדתי מכמה מאות זוזים - ובא לציון גואל, כמו חדש.

 

מה לגבי הקיץ ? האוטו מתחמם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הקיץ ? האוטו מתחמם ?

אין הבדל בין חורף לקיץ, כי אין בעיות התחממות.

עלתה ת'קסטל וגם את סדום (באמצע אוגוסט - שיא החום) על קיקדאונים רוב הדרך בלי שום התחממות.

בכלל, לא נתקלתי בבעיות התחממות בכלל בדגמים האלו וגם באלו שקדמו לו (קסארה, קסארה פיקאסו).

 

מניסיון, כשיש בעיות התחממות צריך לבדוק קודם כל את הטרמוסטט, זו התקלה הכי שכיחה.

אחר כך אני ממליץ לבדוק את כל היתר: ניקיון הרדיאטור, משאבת מים (נדיר בדגמים האלו), שהממסר שמפעיל את המאוורר תקין (מדובר בקופסא קטנה שמפעילה מהירות-1 ומהירות-2 אבל התקלה הכי אופיינית בה היא שמהירות ראשונה לא עובדת) וכמובן שהמאוורר עצמו תקין.

 

במכונית בת 14 הכל תופס כי רמת ההזנחה, ברגע שהמכוניות הופכת להיות זולה, פשוט מרקיעה שחקים.

ברגע שהזנחת את הנוזל קירור - הזנחת את כל המערכת: משאבת המים מתאכלת בגלל החומציות הגבוהה של המים, הרידאטור מתחיל להיסתם עקב מילוי מים רגילים באופן תדיר *או* נוזל קירור זקן שכבר מתחיל לייצר גבשושיות ותוצרי לוואי של חומר פג תוקף (לרבות עליה ברמת החומציות) ומכל אלו גם הטרמוסטט עצמו סובל (שוב, בגלל עניין רמת החומציות של המים).

 

בכל המכוניות שהיו לי עד היום הדבר היחידי שהקפדתי עליו הוא שטיפה אחת ל 3-4 שנים של המערכת באמצעות צינור גינה, ומילוי של נוזל קירור טוב. בכולן מעולם לא היתה שום בעיית התחממות או בלאי של חלקי מערכת הקירור, גם לאחר מכירת הרכב (משתמש בפרסטון אדום long life - dexcool מזה לפחות 15 שנה בהצלחה רבה כולל כל המכוניות הצרפתיות שהיו לי עד היום).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

בקרוב סוגרים 5 שנים, והשבוע הלכתי לעשות טסט לאוטו.
כשלקחתי אותו מאישתי, גיליתי שהאוטו כבר לא תכלת מטאלי אלא חום 😱

 

ירדתי למטה ושטפתי אותו היטב עם הגרניק והוא חזר לצבעו המקורי. האוטו מבפנים היה מבריק כך שלא הייתי צריך לשאוב אותו אפילו, עיקר הליכלוך זה גם בגלל עמידה ממושכת בחוץ ללא תזוזה (קורונה, חופש גדול, בידוד ... you name it - פשוט היה לנו הכל מהכל).
הצצה לגחון הרכב הראתה שיש הזעה קלה מתחת לגיר (זה לא חדש, זה קורה בכל גיר אוטומטי מזדקן וזה היה שם כבר קודם).
קצת סנט מוריץ ושטיפה עם הגרניק, והוא כמו חדש.


נורה ראשית אחת היתה שרופה (ולא היתה לי רזרבית בתא הכפפות) אז נסעתי לחנות החלפים לא רחוק ממכון הרישוי ורכשיתי 2 נורות אוסרם H7, אחת החלפתי והשניה רזרבית.
נכנסתי לטסט ויצאתי כמו גדול אחרי 4 דקות עם מדבקה ל 2021 ובא לציון גואל.


ק"מ משנה שעברה (סוף אוגוסט 2019) - 169,587 ק"מ
ק"מ נוכחי מהטסט - 172,200 ק"מ
סה"כ כ 2,600 ק"מ השנה.


המזגן שהוחלף (4/2018 יחידה פנימית, 7/2019 מעבה+מדחס) עובד פ-ג-ז. אפילו עם בקרת אקלים (אבל לא על 21 כמו ב C4 פיקאסו 2017, אלא יותר לכיוון 18.5-19.5). וואללה לא ידעתי שכאשר המזגן הזה תקין הוא טוב :-P ;-) כי 4 שנים נסעתי עליו עם חוסר תמידי בגז (גם אחרי שמילאתי הוא דלף תוך זמן קצר).

בתכנון:
1. טיפול אני עושה בסמוך לטסט (בד"כ לפני, אבל הפעם לא יצא לי). מקווה כבר השבוע לבצע החלפת שמן + פילטר שמן (רכשתי מאיביי 2 סננים מקוריים ב 60 שח כולל משלוח). שמן אני קונה בארץ (5W40) באיזור 100-150 שח.
2. רוצה להחליף צלחות ורפידות. החלפתי רפידות לפני שנה אבל תחושת הדוושה פשוט זוועה ואין מנוס מהחלפת הסט.

3. בהמשך לסעיף 2, רוצה לרענן גם נוזל בלמים.

זהו לבינתיים ;-) 

איציק

  • אהבתי 4

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, זה הרכב שאישתי נוסעת לעבודה וחוזרת.
המנהלתי לשעות הפנאי (עם המשפחה) זה הפיקאסו 2017 :-) 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

עברה שנה - ושוב הגיע זמן מבחן רישוי השנתי.

ק"מ נוכחי: 173,663 ק"מ (טיפול קודם בוצע בסוף אוקטובר על 172,380 ק"מ, הטסט בתחילת ספטמבר - 172,200ק"מ).
ק"מ מהטיפול הקודם:  1283 ק"מ . ק"מ מהטסט הקודם: 1463 ק"מ.

למרות הק"מ הזעיר - בוצע טיפול קטן (שמן 5W40 של EUROL כ 109 ש"ח + מסנן שמן מקורי מחו"ל כ- 30 שח). על הדרך החלפתי גם סנן אויר למזגן (לא זוכר כמה עלה, מחו"ל, מקורי).

נכשל בטסט על: זוג צמיגים קדמיים, זוג לוחיות רישוי.

המישלנים הקשישים (והמתפוררים יש לציין) יצאו לגימלאות אחרי זמן שיא של 7 שנים - והחליפה אותם היום רביעיית FALKEN ZE310 (מחיר לרביעיה: 1200 ש"ח).

זוג לוחיות רישוי חדשות - 120 ש"ח.

במהלך השנה:
1. החלפתי מצבר (בן 4) של MCP (ג'ונסון קונטרולס) באחד חדש של STARTUP גם כן של גו'נסון קונטרולס. 422 שח באוטודיפו.

2.  ריענון נוזל בלמים DOT4-LV בעלות של  90 ש"ח.

ובא לציון גואל ;-) 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמספיק ותיק בפורום, יודע מה הסיבה שבחתימתו כמה רכבי PSA.

מי שמכיר נקודות חלשות של הרכבים האלה ויודע לבד לטפל בהם ( לפעמים בצורה קצת שונה מהחניות היצרן ), זוכה במכוניות מצויינות במחיר מצחיק.

אבל בהחלט אלה רכבים שלא יתאימו לכל אחד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר, צמיגים, לוחיות רישוי - זה בלאי שיש בכל רכב. 

האוטו כמעט 6 שנים אצלי וזו פעם ראשונה שמחליף לו צמיגים ולוחיות רישוי. מצבר זו הפעם השניה סהכ. 

 

אני כבר הרבה אחרי המחלות המוכרות של הדגם (תיבת נתיכים, מזגן) אז כל יש עוד לי רכב שנוסע עם מזגן, esp ו6כריות אויר - הערך שלו גבוה בהרבה מהמחיר שאקבל עבורו, לכן הוא נשאר. 

 

איציק

 

 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

בחול המועד פסח אני נוטה לקחת לעצמי איזה פרוייקט להעביר את הזמן.... אז -> מתקרבים לגיל 16 (עלה לכביש ב 9/2006) וזה הזמן לפרוייקט יזום.

מאחר והטיימינג בן 8 וקצת פחדתי, החלטתי באופן יזום לבצע טיפול טיימינג, כולל מחזירי שמן וביטול הזעות\נזילות שמן מאיזור הקמשאפטים והמכסי שסתומים (כי אם אני כבר שם, אז כדאי לעשות גם את זה).

לא זכרתי אם הוחלפה משאבת מים בפעם הקודמת או לא.

 

בדקתי בהיסטוריה ומצאתי שטיימינג אחרון בוצע ב 16/4/2014 עם 122K ק"מ על השעון. לא הוחלפה משאבת מים.

המשאבה נוטה לטפטף מים מחור הדמעות תחת לחץ גבוהה, במצב רגיל בד"כ אין בעיות עם כי הרכב נוסע ממש מעט אז... הימור.

 

ביצוע העבודה כלל:
1. פירוק וישרים

2. פירוק מכסה פלסטיק עליון מעל תא מנוע (מתחת לשמשה)

3. פירוק גלגל ימני ובטנה לגלגל.

4. תמיכת המנוע ע"י ג'ק הידראולי ותמיכת הרכב עם בוקים.

5. פירוק מצתים, סליל הצתה

6. פירוק כל הטיימינג לרבות מכסים כמובן ונעילת קמשאפטים וגלגל תנופה (יש כלי ייעודי למנוע RFN ו RFJ, יש לי אותו)

7. פירוק מכסי קמשאפטים

8. פירוק בית קמשאפט יניקה

9. *לא* פורק קמשאפט פליטה בעקבות בעיה (מוכרת, כך מסתבר) שהברגים נתפסים וקיים חשש שהם ישברו בפתיחה. תאמינו לי ניסיתי - ושראיתי שאני משחק באש, הרמתי טלפון ליוסי מ"גבע" (שהרכב טופל אצלו עד לפני 7 שנים) ושאלתי אם התופעה מוכרת - והוא אישור (מה גם שראיתי שלאחר פירוק המכסים של הקמשאפטים, רואים שבקמשאפט פליטה לא נגעו ובקמשאפט יניקה כן נגעו (הרכב כבר עשה בעבר טיפול לאיטום כל מיני הזעות שמן כאלה, לכן עשו גם את זה).

10. ניקיון יסודי של כל המכסים ע"י מסיר שומנים ושטיפה במים (כולל ייבוש), ולאחר מכן ניקיון עם תרסיס ניקוי בלמים להסרה סופית של שאריות שמן.

11. ניקוי בית הקמשאפט יניקה מכל שאריות הסיליקון הקודם כולל שימוש במסיר סיליקון, סקוטש ירוק עדין ותרסיס לניקוי בלמים.

12. איטום מחדש ע"י סיליקון ויקטור-ריינז במיכל דחוס.

13. החלפת משאבת מים (כולל: פירוק מגן חום, פירוק בורג אחד רגיל + 3 ברגי מוביל + פירוק 3 ברגים נוספים - מתחת למובילים).

14. הרכבת הטיימינג כולל ניקיון, מילוי נוזל קירור וניקוז אויר

15. החזרת כל האביזרים חזרה (מצתים, סליל, בטנה, גלגל וכד').

 

נתחיל עם התמונות הכי מעניינות, של המשאבת מים...בת 16 אוטוטו. יצאה עם חופש קריטי בציר אבל עדיין עובדת. 
המשאבת נמצאת במקום מהתXת ולמרות שרק 4 ברגים מחזיקים אותה, היה מאוד קשה לתפעל את האירוע בגלל המיקום שלה. סופר הכרחי לפרק את כל הבטנה וגם את הכיסוי פלסטיק מתחת לשמשה הקדמית, אחרת אתה אוכל לקרדה ואין סיכוי לעשות את זה בלי זה.

העלתי גם סירטון עם הרעש של החופש מציר המשאבה.
 

 

 

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.24 PM (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.24 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.24 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.23 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.23 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.11 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.26 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.25 PM (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.25 PM (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.25 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.32.25 PM.jpeg

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמשיך עם כמה תמונות יפות של ההתחלה... כל הג'יפה של השמן שבגלל התכנסו בעצם לפרוייקט.

פירוק הטיימינג, גלגלות הקמשאפטים...

 

 

 

 

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.34 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.34 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.33 PM (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.33 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.33 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.30.32 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-19 at 7.28.43 PM.jpeg

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...