Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו 60s חוות דעת


oren1
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת התבלבלת. בשנים שציינת מנוע 2.0 ליטר הגיע עם הספק של 240 כ"ס (T5) היישר מפורד (מונדאו, s-max, גלקסי ברמת גימור טיטניום), ביחד עם גיר רובוטי עם מצמדים רטובים ושישה הילוכים, גם הוא מאותם רכבים של פורד.

 

אני פחות מכיר את האמינות של המנוע והגיר בוולוו, אבל בפורד הגיר מצריך החלפות מצמדים מאוד לא זולות (מעל 10 במורשה), והיו גם מנועים שהתפגרו אבל זו תופעה הרבה יותר נדירה. מצד שני, אני מניח שחלק מנהגי המונדאו היו (הרבה) יותר אגרסיביים מנהגי וולוו, יכול להיות שגם לזה יש חלק.

 

מבחינת בטיחות מדובר כנראה ברכב בטוח יחסית לשנתון, אני לא זוכר בדיוק מה ואיפה אבל לחלק מרמות הגימור היתה גם בטיחות אקטיבית כזו או אחרת, ובאופן כללי כדאי לבדוק באתר של euroncap.

 

ב-2014 או 2015 הרכב עבר מתיחת פנים והתחיל להגיע עם מנועים של וולוו (190 כ"ס ב-T4 ו-245 כ"ס ב-T5, שניהם 2 ליטר) וגיר פלנטרי (אאל"ט 6 הילוכים ב-T4 ו-8 ב-T5 אבל אל תתפוס אותי במילה) שהם כפי הנראה יותר אמינים (בעיקר הגיר).

 

עלויות התחזוקה השוטפות קצת יקרות יותר מרכב סטנדרטי (וגם הגיר מצריך החלפת שמן לא זולה כל כמה שנים), אבל לא בהפרש מהותי. אני הייתי מפחד בעיקר מהחלפת מצמדים בגיר, לא מעוד כמה מאות שקלים פה ושם.

 

אם אתה יכול להעלות את התקציב הייתי משתדל להתרכז בדגמים אחרי מתיחת הפנים, ופחות באלו לפני עם הגיר הרובוטי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2014 זה כבר עם השילוב הטוב, מומלץ לא להתקרב לשנתונים הקודמים .... עשוי להסתכם בהרפתקאה לא נעימה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2014 בעקרון כבר שווק המנוע החדש אבל נמכרו גם שאריות מהשילוב הישן. המנוע המומלץ הוא בנפח 1969 סמ"ק עם הספק של 245 כ"ס לעומת 1999 סמ"ק של המנוע הישן.

 

מנועי פורד המשיכו להיות משווקיםבנפח 1596 סמ"ק עד תחילת 2016, כבמהלך 2015 נכנס מנוע 1969 סמ"ק בהספק 190 כ"ס שהחליף את ה-1.6.

 

כבעלים של וולוו כזאת עם מנוע 1.6 וגיר כפול מצמדים - החלפת נוזל גיר עולה כ-1000 ש"ח ומבוצעת אחת ל-75000 ק"מ. לא זול, אבל גם לא משהו מאד יקר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר: כפול המצמדים הרטוב של VW , ה DSG6 נחשב לגיר אמין אבל זה של המונדאו בעייתי. למה?
אני לא חושב שהוא בעייתי כמו שעלות החלפת המצמדים (פלוס עוד כמה דברים שמוחלפים על הדרך) אסטרונמית, לפחות בפורד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...