Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 189

פוסטים מומלצים

גם לדני פרומצ'נקו מאוטו יש מה להגיד על הטסלה:

https://www.auto.co.il/article/134282-tory opinion

הווייב פחות שלילי מהכתבות שראינו, אבל מה שעולה מבין השורות בעייתי. אם אין לכם אפשרות לעמדת טעינה בבית אז אל תתטרחו (ואם יש אפשרות לטעינה בעבודה? או עמדה ליד הבית?).

גם אם יש לכם אפשרות לעמדת טעינה, אופס חבל שפספסתם. אין יותר אפשרות להזמין מודל 3 השנה (רק חבל שבאתר של טסלה אפשר להזמין את כל הדגמים ליוני).

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

חייב לציין שלא מצאתי שום דבר שלילי בכתבה, סך הכל ציין עובדות שנאמרו פה בפורום.

אני אישית לא יכול להתקין עמדה בגלל שאין לי חניה פרטית ונכון לאכשיו זה מונע ממני לקנות טסלה.

  • אהבתי 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכתבות האלה ממש חלחלו ועשו את עבודתם. 

 

סיפרתי למישהו בעבודה שהזמנתי טסלה, הוא התחיל להוכיח לי ש180 אלף זה לא המחיר הסופי ויש על זה עוד מיסים. "קרא את זה איפשהו".

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להעלות משהו שעושה רושם , לא מפריע לאנשים פה.

אני חובב טסלה בעצמי , הזמנתי כמובן והיו לי רק מחשבות חיוביות על הרכב ועל החברה .

אבל העובדה שאני כבר שבועיים יום יום מנסה לתפוס אותם ואין מענה לא טלפונים ולא אימיילים , קצת מערערת אותי .

איזה מין שירות זה ? איזו התחלה ברגל שמאל זה לא לתת מענה ללקוחות שלך.

למה אני צריך להסתובב שבועיים בחוסר ידיעה. וכל ניסיון כושל להשיג אותם מוסיף לעצבים ולחוסר אמון שמתחיל להבנות אצלי.

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, vadim6385 כתב:

 

מעניין כמה אנרגיה הולכת על כל מה שקשור למטבעות קונבנציונליים.

 

התשובה עלולה להפתיע אותך.

בטח לא חצי אחוז לעומת היקף השימוש.

אתם ממש חיים בסרט סליחה, עם כל החסרונות של המערכת הנוכחית ביטקוין זה בטח לא הדרך.

 

לפני 39 דקות, lyaniv כתב:

אבל העובדה שאני כבר שבועיים יום יום מנסה לתפוס אותם ואין מענה לא טלפונים ולא אימיילים , קצת מערערת אותי .

איזה מין שירות זה ? איזו התחלה ברגל שמאל זה לא לתת מענה ללקוחות שלך.

למה אני צריך להסתובב שבועיים בחוסר ידיעה. וכל ניסיון כושל להשיג אותם מוסיף לעצבים ולחוסר אמון שמתחיל להבנות אצלי.

 

יום יום מנסה להתקשר אליהם?

תגיד אתה התחרפנת? תשלח להם מייל יחזרו אלייך. 

אל תדאג אתה לא תקנה את הרכב לפני שתדבר עם נציג שירות ותקבל את כל המידע שלך. 

אני מאוד מעריך את טסלה עם היחצ העלוב שלהם והעובדה שהם לא מפרסמים, ולא רק יצרנים אלא עובדים בשיטת B2C.

ככה אני בתור לקוח מקבל שירות בלי שקרים בדרך, עם עלויות הגיוניות ולא גוזרי קופונים בדרך וכמובן שלא נשכח את העובדה שהחידושים מגיעים ישירות אליי!! ולא תלויים באף טובה של בעלי אינטרס כאלה ואחרים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 42 דקות, lyaniv כתב:

רוצה להעלות משהו שעושה רושם , לא מפריע לאנשים פה.

אני חובב טסלה בעצמי , הזמנתי כמובן והיו לי רק מחשבות חיוביות על הרכב ועל החברה .

אבל העובדה שאני כבר שבועיים יום יום מנסה לתפוס אותם ואין מענה לא טלפונים ולא אימיילים , קצת מערערת אותי .

איזה מין שירות זה ? איזו התחלה ברגל שמאל זה לא לתת מענה ללקוחות שלך.

למה אני צריך להסתובב שבועיים בחוסר ידיעה. וכל ניסיון כושל להשיג אותם מוסיף לעצבים ולחוסר אמון שמתחיל להבנות אצלי.

 

מצטרף. גם אני מחכה כבר שבועיים לתשובה. אני מבין שיתכן והם מוצפים, אבל לפחות איזה ברודקסט מייל שירגיע ויראה התייחסות. אני רוצה להיערך למכירת הרכב הנוכחי, למימון, וכו׳

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, arik100 כתב:

בטח לא חצי אחוז לעומת היקף השימוש.

אתם ממש חיים בסרט סליחה, עם כל החסרונות של המערכת הנוכחית ביטקוין זה בטח לא הדרך.

 

יום יום מנסה להתקשר אליהם?

תגיד אתה התחרפנת? תשלח להם מייל יחזרו אלייך. 

אל תדאג אתה לא תקנה את הרכב לפני שתדבר עם נציג שירות ותקבל את כל המידע שלך. 

אני מאוד מעריך את טסלה עם היחצ העלוב שלהם והעובדה שהם לא מפרסמים, ולא רק יצרנים אלא עובדים בשיטת B2C.

ככה אני בתור לקוח מקבל שירות בלי שקרים בדרך, עם עלויות הגיוניות ולא גוזרי קופונים בדרך וכמובן שלא נשכח את העובדה שהחידושים מגיעים ישירות אליי!! ולא תלויים באף טובה של בעלי אינטרס כאלה ואחרים.

 

שלחתי 2 מיילים ל SALES ומייל אחד ל DELIVERY שלהם.   כלום.  לא מייל חזרה ובטח לא טלפון חזרה.

אני לא דואג שאקנה לפני שאדבר עם נציג. אני דואג שאולי הם שלחו לי מייל לתת להם עוד פרטים לפני קבלת הרכב ולא קבלתי אותו.   כי גם את המייל שהייתי אמור לקבל בעת ההזמנה לא קבלתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אתכם באותה ההרגשה, ההתנהלות שלהם מול הלקוח מתחת לכל ביקורת. לא עונים למיילים, או עונים לחלק מהם כעבור כמה ימים במקרה הטוב.
הטלפונים מנותקים כבר מספר ימים. פשוט בושה.

נחכה בשקט ובסבל עד שיגידו לאסוף את האוטו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המיסים זה באמת יכול לבלבל קצת עם התוספות, זה נכון. מחיר הרכב הבסיסי לפני אבל ככלל מיסים די ברור.
יש תוספות כמו אוטו פיילוט מלא שאמנם על פניו עולים 37,000 ש״ח, אבל תוסיף את זה למודל 3 פרפורמנס וה37,000 הפכו לכ-60 אלף ש״ח כולל מיסים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשלחו מייל לכאן: [email protected]

 

אני קיבלתי מענה תוך יום, וכך גם אנשים אחרים בקבוצת הוואטסאפ.

 

הם דווקא עונים מאוד מהר למיילים ועונים על כל השאלות. 

אגב, יש אנשים שהזמינו ליוני והיום התעדכן להם שהם יקבלו את הרכב במרץ.

 

יש כאן מקבץ שאלות ותשובות שיכול להואיל לכם. הדף כל הזמן מתעדכן. הרבה מידע חיוני, כולל מידע רב לגבי טעינה, הצעות שונות על מטענים וכו'.

https://tesla-drivers-club-il.slite.com/p/note/DbUi5fnbCqE3DnkqbWiXi5

 

 

 

**אגב לגבי עמדות טעינה למי שמעוניין:

המטען של טסלה מגיע עם כבל 2.5 מטר בלבד וככל הנראה יש צורך במפסק פחת TYPE B. לא מבין בזה יותר מדי אבל נראה שזו תוספת יקרה!

 

יש הצעה מחברת EV Meter, עמדת טעינה שלהם כולל התקנה ב3900. עמדה מעולה שניתנת לניהול מרחוק, כולל שליטה על הזרם. 

 

עריכה אחרונה על ידי Ramich
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 56 דקות, Ramich כתב:

כל הכתבות האלה ממש חלחלו ועשו את עבודתם.

זה מפתיע אותך? או מישהו אחר?

 

לגבי נושא הצגת המחירים, אני חייב לציין משהו אחד שכנראה התפספס כאן. עצם העובדה שהמחירים של טסלה מוצגים באתר בצורה כבר מהעמוד הראשון של "דף הדגם" זה כבר יתרון משמעותי מאוד על פני לא מעט אתרים של יבואנים מסורתיים. נסו למשל למצוא (כאילו, בכלל למצוא) את המחירים של איזשהו דגם של לנד רובר או יגואר. כנסו למשל לדף של הרנגלר באתר של ג'יפ ותבדקו איך מופיע שם המחיר. רמז: כתוב "החל מ-289,000 ש"ח לא כולל אגרת רישוי". מה גובה אגרת הרישוי? מה המחירים של הגרסאות האחרות? רוצים פורשה? בהצלחה. מלבד העמוד הראשי עם מחירי הכניסה של הדגמים, אתם מופנים לאתר הבינלאומי. בשברולט אתם יכולים לראות את המחיר ההתחלתי, או לבקש הצעת מחיר כאילו אתם קונים סמים באיזו סמטה (או קורולה יד שלישית יוצאת ליסינג ממישהו בפייסבוק). אפשר לראות את המחירון, אבל הוא קבור מתחת לכפתור קטן בתחתית העמוד. 

 

אני לא כותב את זה כדי לרדת על היבואנים/מותגים האלה, זה סתם מה שהעלתה בדיקה רנדומלית שלקחה בערך 20 דקות, אלא כדי להראות שהסטנדרט בכל מה שנוגע להצגת מחירי רכבים בארץ הוא לכל הפחות "מעצבן", ובמקרים מסוימים (ולא מספיק מעטים לטעמי) אני פשוט לא מצליח להתנער מהתחושה שהאנשים האחראים על האי-קומרס של היבואנים ממש מנסים לגרום ללקוחות פוטנציאליים לוותר ו/או נוקטים בשיטות מכירה של שנות ה-80 של "למשוך" אנשים לאולם התצוגה כאילו הם לא יכולים לקבל כל פרט מידע שהם רוצים או צריכים תוך בערך חצי דקה באינטרנט.  

 
חשוב גם לציין שיש כמה צדיקות בתחום הזה.  צ'מפיון למשל שמפרסמת את המחירים של כל הדגמים שלה (בכל המותגים) ממש בראש עמודי הדגמים, כלמוביל שמציגה באתר של מיצובישי סוג של קונפיגורטור עם כל הגרסאות בעמוד ובאתר של מרצדס את המחיר של הרכב, של אגרת הרישוי, ושל שניהם יחד וגם מוסיפה פירוט של עסקת מימון או סוזוקי שמציגה פשוט את המחירון המלא בעמוד נפרד.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, Ramich כתב:

תשלחו מייל לכאן: [email protected]

 

אני קיבלתי מענה תוך יום, וכך גם אנשים אחרים בקבוצת הוואטסאפ.

 

הם דווקא עונים מאוד מהר למיילים ועונים על כל השאלות. 

אגב, יש אנשים שהזמינו ליוני והיום התעדכן להם שהם יקבלו את הרכב במרץ.

 

יש כאן מקבץ שאלות ותשובות שיכול להואיל לכם. הדף כל הזמן מתעדכן. הרבה מידע חיוני, כולל מידע רב לגבי טעינה, הצעות שונות על מטענים וכו'.

https://tesla-drivers-club-il.slite.com/p/note/DbUi5fnbCqE3DnkqbWiXi5

 

 

 

**אגב לגבי עמדות טעינה למי שמעוניין:

המטען של טסלה מגיע עם כבל 2.5 מטר בלבד וככל הנראה יש צורך במפסק פחת TYPE B. לא מבין בזה יותר מדי אבל נראה שזו תוספת יקרה!

 

יש הצעה מחברת EV Meter, עמדת טעינה שלהם כולל התקנה ב3900. עמדה מעולה שניתנת לניהול מרחוק, כולל שליטה על הזרם. 

 

שלחתי עכשיו. מקווה מאוד שיחזרו אלי סוף סוף. תודה רבה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, שי כתב:

גם לדני פרומצ'נקו מאוטו יש מה להגיד על הטסלה:

https://www.auto.co.il/article/134282-tory opinion

הווייב פחות שלילי מהכתבות שראינו, אבל מה שעולה מבין השורות בעייתי. אם אין לכם אפשרות לעמדת טעינה בבית אז אל תתטרחו (ואם יש אפשרות לטעינה בעבודה? או עמדה ליד הבית?).

גם אם יש לכם אפשרות לעמדת טעינה, אופס חבל שפספסתם. אין יותר אפשרות להזמין מודל 3 השנה (רק חבל שבאתר של טסלה אפשר להזמין את כל הדגמים ליוני).

נכון הוא טועה לגבי האספקה, למודל 3 , נראה שהקצאות כרגע הם על בסיס רבעוני, 

זה בטח ישתנה ע"פ הדרישה בשוק בארץ , באירופה זה נא היום בין שבועיים ל חודש-חודשיים. 

תלוי בדגם. 

לגבי הטעינה, אתה צודק אפשר להטעין בעבודה במקרה ואין עמדה טעינה בבית.

אין ספק שעמדה טעינה בחנייה בבית תשפר פלאים את איכות החיים של בעל הרכב

תחסוך בעלויות טעינה לאורך הזמן,

אבל אפשר לחיות גם ללא עמדה, וככל שהזמן יחלוף תשתית טעינה ציבורית תתרחב.

ע"פ המפה פה יש לפחות בכל עיר עמדת טעינה

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הערוץ של טסלה בטלגרם 
https://t.me/TeslaIsrael
 

כבר התחילו בהתקנות של עמדות טעינה פרטיות 

 

ציטוט
אפקון התחילו להתקין כבר את עמדות הטעינה הפרטיות של טסלה בארץ.
שימו לב שהמטענים שטסלה מתקינה מחוץ לארה״ב בבתים פרטיים הם מהדור השני, לא השלישי.
 
 
 
 
 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...