Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 190

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

אני לא הולך להיכנס לכל הויכוחים פה, אבל בדיקה מהירה מראה פה שאתה טועה לפחות לגביי רוב הדגמים של הדגם 3 ובטח שלגביי האחרים. טסלה (דרך אפקון) מוכרים ללקוחות את עמדת ההטענה ב 2,000 ש"ח, וכמו שכבר פורסם פה ובקבוצות שונות אחרי התייעצות גם עם אפקון וגם חברות נוספות שיכולות לבצע את ההתקנה - העלות הכוללת (אלא אם מדובר במקרה מסובך במיוחד) אמורה להגיע לכ-4,500 ש"ח.

דהיינו 2.5% ממחיר הדגם הזול ביותר של דגם 3, ו 2% ומטה לגביי כל שאר הדגמים שטסלה מציעה.

 

היה פה דיווח על מישהו שביצע התקנה באמצעות חשמלאי עצמאי בעלות של 1,500 ש"ח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

Just now, eladts כתב:

 

היה פה דיווח על מישהו שביצע התקנה באמצעות חשמלאי עצמאי בעלות של 1,500 ש"ח.

יפה. אז המחיר יורד מתחת ל 2% בכל מקרה. אני מאמין שיהיו מקרים מסובכים שהמחיר של ההתקנה יכול לקפוץ ל 3-4K אבל מדובר במקרים חריגים, לא הכלל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, robertf כתב:

לא יודע אם הנושא כבר עלה (אני לא ראיתי), אבל אתם יודעים שלפי חוזה הרכישה של טסלה פה ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ממסירת הרכב? להחזיר את הרכב ולקבל בחזרה את הכסף.

כן, כתוב בחוזה. ממש נזהר מלדבר על זה, כדי לא לעורר את הנצלנים למיניהם שיש באפשרותם לנצל את זה רק כי בא להם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, robertf כתב:

לא יודע אם הנושא כבר עלה (אני לא ראיתי), אבל אתם יודעים שלפי חוזה הרכישה של טסלה פה ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ממסירת הרכב? להחזיר את הרכב ולקבל בחזרה את הכסף.

 

היתה בעבר מדיניות שאפשרה להחזיר את הרכב תוך 7 ימים בארה"ב ולקבל את מלוא הכסף חזרה אך היא בוטלה.

https://electrek.co/2020/10/16/tesla-cancels-ballsy-no-question-asked-7-day-return-policy
 

לפני 11 דקות, skywalker10 כתב:

כן, כתוב בחוזה. ממש נזהר מלדבר על זה, כדי לא לעורר את הנצלנים למיניהם שיש באפשרותם לנצל את זה רק כי בא להם.

 

אם מישהו ממקבלי המשלוח הראשון לא ירצה את הרכב עדיף לו למכור אותה כמשומשת. מנסיון בארה"ב כשהחל השיווק והיתה רשימת המתנה היו כאלו ששלמו על משומשת מחיר גבוה משל מכונית חדשה. לכן גם אם טסלה תחזיר ללקוח את כספו היא יכולה למכור אותה כמשומשת והם לא יפסידו כסף.

 

לפני 13 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

יפה. אז המחיר יורד מתחת ל 2% בכל מקרה. אני מאמין שיהיו מקרים מסובכים שהמחיר של ההתקנה יכול לקפוץ ל 3-4K אבל מדובר במקרים חריגים, לא הכלל.

 

כמובן שבמקרים האלו מחיר ההתקנה קופץ גם עבור עמדות של יבואנים אחרים. זה לא שהם יעבירו כבלים 20 קומות ויחצבו בקירות בטון תמורת 1,500 ש"ח.

 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, eladts כתב:

אם מישהו ממקבלי המשלוח הראשון יעשה את זה טסלה תוכל להציע למי שממתין ליוני לקחת את המכונית בתוספת הנחה קטנה. אני חושב שהסעיף הזה הוכנס בגלל שאין כרגע אפשרות לבצע מבחן דרכים.

נראה לי שהנחת היסוד היא שחלק גדול מהרוכשים לוקחים הלוואה כזאת או אחרת, וגם אם ירצו להחזיר את הרכב עדיין ישלמו ריבית מסויימת או עמלת פירעון שיגרמו להם לחשוב שנית. 

מי שקונה ללא הלוואה זה כבר סיפור אחר ועלול לנצל את האופציה גם בהחלטה מראש, אבל כמה כאלה כבר יהיו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, robertf כתב:

לא יודע אם הנושא כבר עלה (אני לא ראיתי), אבל אתם יודעים שלפי חוזה הרכישה של טסלה פה ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ממסירת הרכב? להחזיר את הרכב ולקבל בחזרה את הכסף.

האם זה נובע מחוק הגנת הצרכן, או שמדובר במשהו זמני עד שיהיה אולם תצוגה פעיל?

 

האם בכוונת היבואן לפתוח אולמי תצוגה נוספים, או שכל מתעניין שירצה למשש את הרכב יצטרך להגיע למרכז הארץ?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, skywalker10 כתב:

נראה לי שהנחת היסוד היא שחלק גדול מהרוכשים לוקחים הלוואה כזאת או אחרת, וגם אם ירצו להחזיר את הרכב עדיין ישלמו ריבית מסויימת או עמלת פירעון שיגרמו להם לחשוב שנית. 

מי שקונה ללא הלוואה זה כבר סיפור אחר ועלול לנצל את האופציה גם בהחלטה מראש, אבל כמה כאלה כבר יהיו?

 

גם מי שמשלם במזומן לא יקבל חזרה את אגרת הרישוי מן הסתם. כמו כן הוא יצטרך לעשות ביטוח ולבטל אותו. זה נראה בלבול מוח רציני כדי "לשכור" טסלה לשבועיים "חינם".

 

לפני 22 דקות, sperial כתב:

האם זה נובע מחוק הגנת הצרכן, או שמדובר במשהו זמני עד שיהיה אולם תצוגה פעיל?

 

האם בכוונת היבואן לפתוח אולמי תצוגה נוספים, או שכל מתעניין שירצה למשש את הרכב יצטרך להגיע למרכז הארץ?

 

בארה"ב הסעיף הזה הופיע כאשר לא היתה זמינות של מכוניות למבחני דרכים.

 

לגבי למשש את הרכב - כאשר המודל 3 הגיעה לאולם התצוגה בבוסטון היה צריך לעמוד בתור, סטייל אפל סטור, כדי למשש את הרכב. כשכל מכונית שאפשר להעלות על אוניה נמכרת, נראה לי שטסלה לא יבזבזו יותר מדי מכוניות כרכבי תצוגה או הדגמה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, ניקו פ. כתב:

ואני לא כתב רכב, או כתב בכלל. במקום זה בחרת לנסח כותרת תוקפנית ומתלהמת: "תמשיכו לנשום דיזל: טסלה ישראל מסרבת למכור חשמליות למוניות". כאילו שאם אותו נהג מונית בודד (ואפילו הוא ועוד 100 קולגות) היה מצליח לקנות מחר טסלה היינו יכולים להפסיק לנשום דיזל?

 

לדעתי כתבי רכב אינם נמדדים (על ידי המעסיק/מנהל/בוס שלהם) לפי כמה הכתבה/כותרת נאמנה למציאות, אחד כי זה לא פשוט, שנית, כי לכל אחד תפיסת מציאות מעט שונה, שלישית כי זה לא מעניין להם תת***
הם נמדדים בצורה פשוטה הרבה יותר: על פי כמות הצפיות/רייטינג/תעבורה שהכתבה מביאה לאתר/עיתון/מוקומון/פורום שלהם.

ברגע שמבינים את זה, דיי ברור מדוע כתבים רבים בוחרים בכותרות מתלהמות/דמגוגיות/הזויות - הם פשט רוצים העלאה/בונוס בסוף השנה, והאמת קשה לבוא אליהם בטענות ...

 

זאת כמובן דעתי ואולי אני טועה לחלוטין.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו וזה נותן לגיטימציה ללכלך על מותג כלשהו? כאילו שאי אפשר לרשום כותרת קליטבייטית עם תוכן מעניין? יש המון דברים טובים בטסלה שיכולים לשמש ככותרת מושכת עין. מהאצה של מכוניות על במחיר מצחיק, עד פיצרים מצחיקים וכו'. אפילו לא הייתה תזכורת אחת על הTRACK MODE.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים. אילו היו יותר כתבות כאלה, כנראה שהייתי קורא יותר עיתונים. מכיוון שאני רגיל שרוב הכתבות הן קליקבייט עם תוכן יחסית רדוד ותלוש מהמציאות, אני פשוט מדלג על האקט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, Turbulence כתב:

נו וזה נותן לגיטימציה ללכלך על מותג כלשהו? כאילו שאי אפשר לרשום כותרת קליטבייטית עם תוכן מעניין? יש המון דברים טובים בטסלה שיכולים לשמש ככותרת מושכת עין. מהאצה של מכוניות על במחיר מצחיק, עד פיצרים מצחיקים וכו'. אפילו לא הייתה תזכורת אחת על הTRACK MODE.

 

בחזוני אני רואה מוניות טסלה שתוקפות כיכרות במצב מסלול.
 

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו הכתבה על מוניות חשמליות, ההחלטה למכור MG למוניות באותו מחיר של לקוח פרטי ובדרך בעצם לקחת לכיס היבואן את מס הקניה היא שערורייתית בעיניי.
נראה שזה סתם ניסיון עלוב לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה- להתריס כנגד טסלה שהיא (כרגע?) לא מוכרת למוניות ומהצד השני לאותת לנהגי המוניות שלא באמת רוצים אותם.
אגב מה מונע מנהג מונית לקנות טסלה במחיר של לקוח פרטי ולהפוך אותה למונית לאחר קבלתה? זה בדיוק בדיוק כמו ב- Mg. קיזוז המעמ ממילא מתבצע לאחר הרכישה.

ואם מכינים כתבה, מה עם נירו ואיוניק, אותן אפשר לקנות כמונית? ומה עם גאק? אולי מול טלקאר, יוניון וכלמוביל פחות נעים לפתוח חזית כי יקח להם פחות משבוע להגיב, התשובה תהיה פחות נעימה ולא תגיע במייל...

  • אהבתי 3

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, dkn1 כתב:

או מונית כזאת עם 7 מקומות 😉 זה יכול גם לענות לבחור עם השאלה לגבי החניה .

 

 

תאוצה של R8 במודל X זה כל כך העשור הקודם. היום מדברים על תאוצה של בוגאטי. לא פלייד לא קונה.

לגבי החניה, זה היה נכון כשעשו את המבחן הזה. היום אפשר הרבה יותר, אבל זה דורש את אוטופיילוט המלא ולא יהיה זמין בישראל. חבל, היה מעניין לנסות את זה במגרש חנייה של רמי לוי בשישי בצהריים.
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...