Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 193

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

אני יכול לתת טיעונים דומים לרכב בנזין, מה עם יש עומס על תחנת הדלק ואתה על הטיפה האחרונה במיכל? בחוסר תיכנון אתה תקוע בלי רכב וזה מעצבן.

 

פעם באמת קרה לי דבר כזה.

 

היה עומס בתחנת דלק, והמיכלים בתחנה היו כמעט ריקים, מה שגרם לזה שהמשאבות לא הצליחו להזרים דלק בקצב מספק, ולקח לי איזה 20 דקות למלא טנק בפורד מונדאו (התדלוק עצמו, לא כולל המתנה בתור).

  • מבאס 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 10 דקות, ch2856 כתב:

עד לאחרונה גם אני חשבתי שחייבים שקע תעשייתי, אבל באתר של EvEdge מוכרים כבל טעינה עם שקע ביתי רגיל. בכל מקום אחר הייתי מניח שזו "עוד קומבינה ישראלית" אבל כמותג של יוניון אני מאמין שהם עובדים לפי הספר. המגבלה היחידה שהם מוסיפים זה "על פי הנחיות רשות החשמל הטעינה מעל 10A אסורה בשימוש ביתי". 

10A?  הבוילר בדוד שמש שלי משתמש ב 12A

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, פבל כתב:

 

דרישות הטעינה (מבחינת סך החשמל שמופק למטרה הזו, העברת החשמל הרגעית היא סיפור אחר) של מכוניות חשמליות היא די מינורית ביחס לשאר הדרישות של המשק. טעינת AC "מהירה" של מכונית חשמלית היא 32KW, זה... לא יודע, 10 מזגנים ממוצעים (3.5 כ"ס), או פעמיים 4 תנורים + 50 נורות + מערכת סאונד + מכונת קפה + מייבש ידיים בשירותים בבית קפה או מסעדה קטנה. ואני לא רואה אף אחד "מאבד את זה" בגלל פתיחה של עוד בתי קפה (רק להזכיר, המזגנים ובתי הקפה עובדים פחות או יותר מסביב לשעון).

בתכלס, אני יודע שממש ממש אוהבים להפחיד לגבי הדברים האלה, אבל ברגע שמבינים כמה מעט חשמל זורם לתוך המכוניות האלה בזמן טעינה (רגילה, לא DC סופר מטורפת של 200KW+), ההפחדות האלה פתאום נראות די מצחיק.

 

עמדות טעינת AC מהירות באירופה הן בהספק של 22kW (זרם תלת פאזי של 32A) אבל מכוניות טסלה בנות ימינו תומכות בהספק מקסימלי של 11kW בלבד וכך גם אצל רוב היצרנים האחרים. עמדות טעינת AC בהספק של 22kW הן שריד לתקופה שלפני טעינת DC. בארה"ב הרוב המוחלט של עמדות טעינת AC ציבוריות הן בהספק של 7kW או פחות. בסופרצ'רג'רים של טסלה, שהם באמת בהספק רציני ויש להם בד"כ טרנספורמטור יעודי להם של חברת החשמל, לעיתים מותקנים גם קולטים סולארים ו/או סוללות אגירה כדי להקטין את העומס על רשת החשמל ויותר חשוב, את החשבון שטסלה משלמת לחברת החשמל. יש אפילו סופרצ'רגרים בקליפורניה שגובים תעריפים שונים בשעות עומס ושעות שפל.

 

לפני כשעה, ch2856 כתב:

עד לאחרונה גם אני חשבתי שחייבים שקע תעשייתי, אבל באתר של EvEdge מוכרים כבל טעינה עם שקע ביתי רגיל. בכל מקום אחר הייתי מניח שזו "עוד קומבינה ישראלית" אבל כמותג של יוניון אני מאמין שהם עובדים לפי הספר. המגבלה היחידה שהם מוסיפים זה "על פי הנחיות רשות החשמל הטעינה מעל 10A אסורה בשימוש ביתי". 

 

כבל הטעינה הנייד שטסלה כוללת במכוניות באירופה בד"כ כולל מתאמים גם שקע תעשייתי כחול וגם לתקע ביתי בהתאם לארץ בו נמכרת המכונית. קצב הטעינה נקבע לפי המתאם שמחובר. אני חושב שההגיון בהגבלת הטעינה בשקע ביתי ל-10A הוא ששקע ביתי רגיל יכול להיות על מעגל עם עוד שקעים בעוד ששקע תעשייתי חייב להיות על מעגל נפרד. כמו כן יש הרבה שקעים ביתיים באיכות נמוכה ולמי מאיתנו לא קרה ששקע ביתי נשרף בשימוש עם תנור חימום. שקע תעשייתי יותר מתאים לשימוש רצוף במשך שעות.

 

67631007_10162010299265231_3768584372014284800_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי שחושב שיש לרשת החשמל בעיה להתמודד עם העומס הנוסף שיפול עליה בעיקר בלילות שיקרא קצת על פרוייקטי 'אגירה שאובה', ויבין כמה הוא רחוק מהמציאות.
יש לנו (לא רק לנו, לרוב העולם) עודף יצור ענק בלילות שפשוט מתבזבז, כי טורבינה של תחנת כח זה לא האלףששמאות שלכם עם סטאר&סטופ שאפשר לכבות ולהניע כל כמה שעות.
היום אגב הדיבור הוא בכלל על מצברי ענק שיאגרו את ה'ספיירים' בלילה וישחררו ביום.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, פבל כתב:

נסועה ממוצעת של רכב פרטי בישראל היא 17.5 אלף ק"מ בשנה (נכון ל-2019). אם נניח שכל הנסועה הזו מתחלקת בדיוק-בדיוק, זה אומר שכל יום (כולל שבתות וחגים) אתה עושה 48 ק"מ. 

ספציפית לזה, טעינה של כלום קילו-וואט שעה תספיק. למקרים ספציפיים בהם אתה צריך לנסוע יותר (סופ"ש, חופש, יום סידורים/פגישות מהגיהנום), אפשר שיהיו בבניין שלוש-ארבע-חמש-כמה שהתשתית מאפשרת עמדות מנוהלות (בדיוק כמו עמדות ה-AC הציבוריות) מהירות יותר שיאפשרו לדיירים לטעון במקרה הצורך.

 

לרכב פרטי הממוצע אפילו נמוך יותר, כ- 12 אלף ק"מ בשנה.

 

לאדם ממוצע שנוסע נסיעה ארוכה יותר מ- 48 ק"מ רק בסופ"ש, אין אפילו צורך בטעינה מהירה בבית, שכן אפילו טעינת הסוללה מ- 0% - 20% עד 80% - 100% באמצע השבוע בטעינה איטית בחיבור 16A ובהספק של 3.5kw תיקח כ- 2, 3 לילות.

 

באותם 2, 3 לילות באמצע השבוע הוא יטעין כ- 150 ק"מ נטו במשך 8 שעות בלילה (כ- 200 ק"מ טעינה בניכוי 48 ק"מ נסיעה ממוצעת באותה יום). (אדם רגיל יכול אפילו להטעין יותר מ- 8 שעות בלילה אבל לצורך החישוב נגיד 8 שעות).

 

כלומר ליום שבת הסוללה תהיה מלאה ולא יהיה צורך אפילו לטעון במיוחד בטעינה מהירה.

 

כמובן שאם יש חיבור תלת פאזי אז ניתן לטעון בהספק של 11kw ואז אפשר בתוך 5 - 7 שעות בכל לילה שבוחרים להטעין את הסוללה לגמרי (בהתייחס לטסלה מודל 3, בהתאם לגודל הסוללה).

 

סוללה מלאה מספיקה ל- 300- 500 ק"מ בדגמי טסלה מודל 3 (בהתאם לתוואי הנסיעה, מהירות הנסיעה, ועד כמה הסוללה היתה מלאה ועד כמה התרוקנה- ההמלצה לא למלא ולרוקן לגמרי) וזה אומר שלא בהכרח יהיה צורך בטעינה ציבורית בדרך, תלוי בטווח הנסיעה באותו יום שבת.

 

אצלי בדירה באופן ספיציפי יש חיבור חד פאזי של 40A ואין בעיה להקצות בלילות 16A לטובת טעינת הרכב, אפילו יותר מכך. (בלילה עובד רק המקרר ולעיתים נדירות מאד גם מזגן מיני מרכזי).

 

כלומר אין לי הכרח אפילו לחיבור תלת פאזי.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, ch2856 כתב:

עד לאחרונה גם אני חשבתי שחייבים שקע תעשייתי, אבל באתר של EvEdge מוכרים כבל טעינה עם שקע ביתי רגיל. בכל מקום אחר הייתי מניח שזו "עוד קומבינה ישראלית" אבל כמותג של יוניון אני מאמין שהם עובדים לפי הספר. המגבלה היחידה שהם מוסיפים זה "על פי הנחיות רשות החשמל הטעינה מעל 10A אסורה בשימוש ביתי". 

אני לא בטוח בכלל שהייתי מוותר על המחשבה שמדובר בקומבינה סטייל "אסור להשתמש, זה לא אומר שאסור למכור".

 

לפני 9 שעות, eladts כתב:

עמדות טעינת AC מהירות באירופה הן בהספק של 22kW (זרם תלת פאזי של 32A) אבל מכוניות טסלה בנות ימינו תומכות בהספק מקסימלי של 11kW בלבד וכך גם אצל רוב היצרנים האחרים. עמדות טעינת AC בהספק של 22kW הן שריד לתקופה שלפני טעינת DC.

אני יודע, בכוונה הקצנתי בשביל להעביר את הנקודה.

 

לפני 9 שעות, eladts כתב:

בארה"ב הרוב המוחלט של עמדות טעינת AC ציבוריות הן בהספק של 7kW או פחות.

אני מעדיף לא להיכנס לאיך זה עובד בצפון אמריקה עם הוולטאז'ים המעורבבים המוזרים שלהם.

 

לפני 22 דקות, evc כתב:

לרכב פרטי הממוצע אפילו נמוך יותר, כ- 12 אלף ק"מ בשנה.

קישרתי לאתר של הלמ"ס, לרכב פרטי הממוצע הוא 17.5K ק"מ לשנה (ב-2019).

image.png.75e6d2e7a84e75f562d7df877854129b.png

 

לפני 22 דקות, evc כתב:

לאדם ממוצע שנוסע נסיעה ארוכה יותר מ- 48 ק"מ רק בסופ"ש, אין אפילו צורך בטעינה מהירה בבית, שכן אפילו טעינת הסוללה מ- 0% - 20% עד 80% - 100% באמצע השבוע בטעינה איטית בחיבור 16A ובהספק של 3.5kw תיקח כ- 2, 3 לילות.

באותם 2, 3 לילות באמצע השבוע הוא יטעין כ- 150 ק"מ נטו במשך 8 שעות בלילה (כ- 200 ק"מ טעינה בניכוי 48 ק"מ נסיעה ממוצעת באותה יום). (אדם רגיל יכול אפילו להטעין יותר מ- 8 שעות בלילה אבל לצורך החישוב נגיד 8 שעות).\

כלומר ליום שבת הסוללה תהיה מלאה ולא יהיה צורך אפילו לטעון במיוחד בטעינה מהירה.

כמובן שאם יש חיבור תלת פאזי אז ניתן לטעון בהספק של 11kw ואז אפשר בתוך 5 - 7 שעות בכל לילה שבוחרים להטעין את הסוללה לגמרי (בהתייחס לטסלה מודל 3, בהתאם לגודל הסוללה).

ברור. הלכתי בכוונה ל-worst case scenario

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, פבל כתב:

כבר יש, MG ZS, ניסאן ליף, לקסוס UX, פיג'ו 208/2008, יש כמה מכוניות חשמליות שחוץ מאשר יחידת ההנעה, אין בהן שום דבר עתידני או יוצא דופן.

 

לMG ולניסן יש טווח עלוב, לקסוס יקרה כמו לא יודע מה, בפז׳ו אני חושש שצרפתים ימצאו דרך לגרום לנזילות שמן ופריצת אטם ראש ברכב חשמלי 😃

 

אולי טסלה מודל 4 תהיה יותר פשוטה ובסיסית, אבל אני בספק. גם אצל טסלה אתה מתחתן חתונה קתולית עם האקוסיסטם שלהם, לא יודע להגיד בינתיים אם זה טוב או רע, לא התנסתי.

 

אם כבר, טויוטה אמורים להציג את טכנולוגיית סוללות מצב מוצק שלהם, נראה מה ייצא מזה.

 

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Most-read-in-2020/Toyota-s-game-changing-solid-state-battery-en-route-for-2021-debut

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

 

לMG ולניסן יש טווח עלוב, לקסוס יקרה כמו לא יודע מה, בפז׳ו אני חושש שצרפתים ימצאו דרך לגרום לנזילות שמן ופריצת אטם ראש ברכב חשמלי 😃

 

אולי טסלה מודל 4 תהיה יותר פשוטה ובסיסית, אבל אני בספק. גם אצל טסלה אתה מתחתן חתונה קתולית עם האקוסיסטם שלהם, לא יודע להגיד בינתיים אם זה טוב או רע, לא התנסתי.

 

אם כבר, טויוטה אמורים להציג את טכנולוגיית סוללות מצב מוצק שלהם, נראה מה ייצא מזה.

 

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Most-read-in-2020/Toyota-s-game-changing-solid-state-battery-en-route-for-2021-debut

היי היי, עד פיג'ו.

ה 3008 זה הרכב הכי אמין שהיה לי מאז ומעולם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, פבל כתב:

נסועה ממוצעת של רכב פרטי בישראל היא 17.5 אלף ק"מ בשנה (נכון ל-2019). אם נניח שכל הנסועה הזו מתחלקת בדיוק-בדיוק, זה אומר שכל יום (כולל שבתות וחגים) אתה עושה 48 ק"מ. 

ספציפית לזה, טעינה של כלום קילו-וואט שעה תספיק. למקרים ספציפיים בהם אתה צריך לנסוע יותר (סופ"ש, חופש, יום סידורים/פגישות מהגיהנום), אפשר שיהיו בבניין שלוש-ארבע-חמש-כמה שהתשתית מאפשרת עמדות מנוהלות (בדיוק כמו עמדות ה-AC הציבוריות) מהירות יותר שיאפשרו לדיירים לטעון במקרה הצורך. 

 

אני חושב שאם אתה באופן קבוע ישן פחות מ-5 שעות בלילה ברוטו (כולל מקלחת-שיניים-התארגנות-קפהבבוקר) מהירות הטעינה של האוטו החשמלי שלך היא כנראה לא הבעיה הראשונה שאתה צריך לטפל בה :) 

 

אין דבר כזה. לפחות לא במקרה שאנחנו מדברים עליו, של עמדות של 3.7KW. זה הספק של קומקום חשמלי בערך. תשתית של כל בית, גם הישנים והמעפנים ביותר, צריכה לעמוד בשליחת 3-4KW לכל דירה במקביל. אחרת בכל פעם שמישהו היה מדליק גם דוד, גם מזגן וגם קומקום, הבית היה עולה באש. 

 

אז אתה מטעין בעמדה המשותפת של הבניין או מוצא עמדת טעינה בדרך - הרי בכל מקרה הטענת לפחות 100 ק"מ בלילה (וזו הגזמה פראית, גם בעמדה הכי איטית כנראה תגיע יותר קרוב ל-200 ק"מ במהלך לילה אנושי סטנדרטי של כ-10 שעות).

 

אנשים מתלוננים על הכל. לרוב אין סיבה אמיתית להקשיב להם.

 

במקרה של חריגה מהשגרה "שורפים" חצי שעה ומטעינים בדרך.

 

לא יודע ספציפית לגבי טסלה (אם כי אני מעריך בסבירות גבוהה מאוד שכן), אבל ממה שאני יודע, כמובן. מתקבלת התראה באפליקציה.

 

שוב, תלוי בהספק של העמדות.

 

ברור שזה לא היה במקרה. זה היה כדי לז*** אותך במחיר כדי שחלילה לא "תעמיס" חשמל בתעריף ביתי. בגללם עד 2016, כשכלמוביל סוף סוף שכנעה את המי שזה לא יהיה שאחראי על הדברים האלה לשנות את ההחלטה, היינו תקועים עם "עמדות הטעינה" בטר פלייס, ולמרות ההצלחה של כלמוביל, הרשויות שלנו לא הסכימו לעשות את זה כמו בני אדם ולכן עד היום חייבים (לפחות על הנייר) את הפיגור ששמו "שקע תעשייתי" גם לטעינה על-גבי תשתית ביתית רגילה לחלוטין. 

 

האמת היא שאני זוכר שקראתי לא מזמן שלרוב דווקא כן יש עודפים. אבל זה בגלל השיטה שבה המערכת עובדת - אי אפשר "לשמור" חשמל לאחר כך, ותחנות הכוח בנויות לספק איזשהו הספק מקסימלי - שלרוב הן לא מספקות. אז טכנית יש עודף.

יחד עם זאת, תשתית החשמל כל הזמן משתדרגת כי כל הזמן הצריכה עולה. עוד אוכלוסיה, עוד מזגנים, עוד משרדים, עוד מפעלים, עוד ועוד ועוד.

דרישות הטעינה (מבחינת סך החשמל שמופק למטרה הזו, העברת החשמל הרגעית היא סיפור אחר) של מכוניות חשמליות היא די מינורית ביחס לשאר הדרישות של המשק. טעינת AC "מהירה" של מכונית חשמלית היא 32KW, זה... לא יודע, 10 מזגנים ממוצעים (3.5 כ"ס), או פעמיים 4 תנורים + 50 נורות + מערכת סאונד + מכונת קפה + מייבש ידיים בשירותים בבית קפה או מסעדה קטנה. ואני לא רואה אף אחד "מאבד את זה" בגלל פתיחה של עוד בתי קפה (רק להזכיר, המזגנים ובתי הקפה עובדים פחות או יותר מסביב לשעון).

בתכלס, אני יודע שממש ממש אוהבים להפחיד לגבי הדברים האלה, אבל ברגע שמבינים כמה מעט חשמל זורם לתוך המכוניות האלה בזמן טעינה (רגילה, לא DC סופר מטורפת של 200KW+), ההפחדות האלה פתאום נראות די מצחיק.

 

ברור שיטילו מיסים. למה שלא יטילו? ובלי שום קשר ל"עומס על מערכת החשמל" אלא בגלל שוויון. לא הגיוני ש-X ישלם (סתם לצורך הדוגמה) מס של 2 שקל לכל ק"מ כי הוא נוסע על רכב בנזין ו-Y ישלם 20 אגורות (או כמה שזה לא יהיה שהמס מתוך עלות החשמל, אם בכלל יש). צריך להקל במס בזכות העובדה ש-Y מזהם פחות ובשל כך מעמיס פחות על תשתיות הכבישים (הובלת דלק), תקציבי איכות סביבה (אם יש דבר כזה) ועל מערכת הבריאות, אבל לא מעבר לזה.

 

לא, תעשה בדיוק מה שאתה עושה היום - תעצור לתדלק. זה פשוט ייקח לך 15 דקות (או 30 אם המקום תפוס) במקום 5. 

 

כנ"ל. או שבמקרה שיש יום שאתה לא יודע איך ייגמר - מה שהצעתי בחלק הראשון של התגובה: עמדות משותפות בחניון של הבניין.

 

בוודאי שיש, אפילו לא כזה מעט, ואני מקבל מיילים עם הודעות לעיתונות על עוד עמדות חדשות (מהירות פרופר, DC עם הספקים של 50-100KW. לא AC) בערך פעם בשבוע-שבועיים. אני מהמר בעדינות שעד סוף 2021 יהיה בארץ כיסוי מאוד יפה של עמדות. 

 

עכשיו כשאתה מזמין את הטסלה שלך, תכתוב בהערות לשליח "פבל שלח אותי" שיוכלו להעביר לי את החלק שלי 😄

 

עריכה, עוד בנושא העומס על רשת החשמל. הנה מישהו שהרבה יותר (בערך פי טריליון קילו-וואט) טוב ממני בחשבון מסביר את זה. חשוב לקחת בחשבון שהנסועה שהוא מדבר עליה היא 21,300 ק"מ 20% יותר מאשר בישראל, ורמת המינוע בארה"ב גבוה יותר (אם אני זוכר נכון 7 מכוניות ל-10 אנשים ביחס ל-3:10 אצלנו). אבל עזבו את החישובים וכל זה, ובוא נדבר שהוא עושה את זה בזמן שהוא פאקינ' נוהג!! אני בקושי מסוגל לאיית את השם שלי כשאני נוהג. ויש לי 3 אותיות בשם!!

 

 

יש לו עוד כמה סרטונים על טסלה (ובכלל בנושא רכב), באחד מהם הוא מדד את עלות ההטענה לאורך 2500 מייל והשוואה עלות הדלק - בארץ הדלק כמובן יותר יקר.

 

image.thumb.png.0c9177dabf687f1076e47a8bb1b23089.png

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, baer כתב:

 

יש לו עוד כמה סרטונים על טסלה (ובכלל בנושא רכב), באחד מהם הוא מדד את עלות ההטענה לאורך 2500 מייל והשוואה עלות הדלק - בארץ הדלק כמובן יותר יקר.

 

image.thumb.png.0c9177dabf687f1076e47a8bb1b23089.png

 

לא נכנסתי לזה אבל בארה"ב הדלק זול משמעותית מאד מישראל מאז שהם הפכו למפיקי האנרגיה הגדולים בעולם בשנים האחרונות. המחירים שם דיי בדיחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב הדלק היה יחסית זול תמיד, גם לפני שהם הפיקו בעצמם.

 

בארץ המחיר יקר בגלל המיסים. גם אם מחיר הנפט ייחתך בחצי או אפילו יהיה שלילי, מחיר הבנזין/סולר בארץ ישאר כמו שהוא כי מרגע שהצרכן הישראלי הוכיח שהוא מוכן לשלם, המחיר רק יעלה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, eitanuch כתב:

בארץ המחיר יקר בגלל המיסים. גם אם מחיר הנפט ייחתך בחצי או אפילו יהיה שלילי, מחיר הבנזין/סולר בארץ ישאר כמו שהוא כי מרגע שהצרכן הישראלי הוכיח שהוא מוכן לשלם, המחיר רק יעלה.

יש אלטרנטיבה לא לשלם? זה המחיר שמנהלת מדינה כולל גם מחיר של חשמל. נניח ואני לא מוכן לשלם לא על מחיר מופרז על דלק ולא על חשמל אז אני מפסיק שימוש ברכב ומנתקים אותי מחשמל. התוצאה דיי ברורה לא? זה מה יש אתה רוצה לשנות אחלה אבל כנראה אתה לא הראשון שמנסה ויש גם לא מעט שהחליטו שכנראה במדינה אחרת זה יהיה יותר מתאים להם ולמשפחה גם בגלל דברים מסוג זה. בוא לא נפתח קופסת פאנדורה ולא נכנס לפוליטיקה.

זה מה יש וכנראה המצב הזה לא ישתנה בעתיד הקרוב...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לשמחתנו מחירי החשמל בישראל בין הנמוכים במערב

בדלק מסוג בנזין ישראל במקום ה9 במדד היוקר 

בדלק מסוג סולר ישראל במקום ה5 במדד היוקר

 

רוב המדינות שיקרות ואף מתחת לישראל בבנזין/סולר,

יש להן תשתית נרחבת לרכב חשמלי.

כך שזה הגיוני ליוקר הדלקים אצלם.

בארץ זה סתם פרה חולבת. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, shimta כתב:

לשמחתנו מחירי החשמל בישראל בין הנמוכים במערב

בדלק מסוג בנזין ישראל במקום ה9 במדד היוקר 

בדלק מסוג סולר ישראל במקום ה5 במדד היוקר

 

רוב המדינות שיקרות ואף מתחת לישראל בבנזין/סולר,

יש להן תשתית נרחבת לרכב חשמלי.

כך שזה הגיוני ליוקר הדלקים אצלם.

בארץ זה סתם פרה חולבת. 

ומחירי החשמל עתידים להמשיך לרדת בזמן שעוד ועוד תחנות כוח מוקמות, רובן מונעות בגז שאמור להוזיל את האנרגיה.

אבל..כנראה שמתישהו המושחתים בממשלה והכנסת יתעוררו וימצאו את הדרך לחלוב גם את הרכבים החשמליים, השאלה היא רק כמה זמן ייקח להם ומה יהיו התירוצים שלהם למהלך שיהיה בניגוד ישיר לזרם המרכזי בעולם שדוחף להטבות בכל מה שקשור להפחתת זיהום אוויר וחישמול בשביל עולם בר קיימא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Y_u_v_a_l

ידוע שבישראל עושים בכאילו , נראים כמו מדינה מערבית, 

חותמעם על הסכם פריז, מצטרפים לOECD 

אבל בפועל הכל פה מנוהל מנקודת מבט של מוכר בבסטה. 

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...