Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בליל של גיבובים חסרי הקשר בניסיון להציג מותג אחד (טסלה) כחסר משמעות. אני אפילו לא יודע אם זה משהו מתואם, יש עיתונאים בעלי חשיבות עצמית מנופחת ומכיוון שטסלה לא ממש סופרת עיתונאים, החברה הזו היא בית ספר לשיווק ויראלי, הם מנסים ליצור השפעה במקום שאין להם ממש השפעה, לא על טסלה וגם לא על הרוכשים. סביר להניח שהמלצה בפייסבוק שווה כיום יותר מכתבה כזו או אחרת בעיתון "חשוב". הם עושים זאת בכל מקום שאין להם שליטה עליו, כמו במקרה של שוק הפרסום. בעבר הם שלטו בו ועשו בו מה שהם רוצים, כיום העוגה הזו מתחלקת עם עוד אלפי עסקים קטנים אחרים, כולל פורום זה, וזה מוציא אותם מדעתם, לכן הם גם מוכרים את נשמתם לכל המרבה במחיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 26 דקות, ch2856 כתב:

כיום העוגה הזו מתחלקת עם עוד אלפי עסקים קטנים אחרים, כולל פורום זה,

רק למען הדיוק ההיסטורי, אתה (ולא מעט אחרים) מזלזלים בעצמכם ובתכנים שאתם מפיקים ב'פורום זה'.

התכנים שגולשי האתר הזה כותבים מביאים לפה הרבה יותר גולשים מאשר ללא מעט מהאתרים האלה שנחשבים גדולים ולכן גם מקצועיים ורציניים. לצורך ההשוואה, הכתבות שאני כותב ומפרסם במגזין נצפות ע"י שבריר מהאנשים שקוראים פה את השרשורים והחשיבות שלהן לעומת הדברים שאתם כולכם כותבים היא כלום ושום דבר, ובעיקר צילומים חביבים. 

האתר הזה הוא אמנם באמת עסק קטן, אבל להכניס אותו לתוך "עוד אלפי..." זה לא רק זלזול בכוח שלכם עצמכם כחברי קהילה, אלא גם פשוט לא נכון. 

 

אפשר להגיד שאם נשתמש במונחי התקופה הנוכחית, אם לדברים שאתם כותבים יהיה R0 של 1, תוך פחות מארבעה חודשים כל תושבי המדינה הזו יקראו אותם, וישאר עודף. נכון, זה לא העמוד הראשי של Ynet, אבל זה ממש לא "אחד מאלפים".

בסוף, אתם - המיעוט המבין, המכיר, המייעץ - אתם אלה שקובעים מה תהיה דעת הקהל, ואתם מחליטים איך אנשים מסתכלים על מותגים, יצרנים, ורכבים. פורום אחד קטן ברדיט שאף אחד לא שמע עליו קודם הכניס את כל הבורסה לטירוף מוחלט, תחשבו מה זה אומר על מה שאתם יכולים להשיג.

 

אני חייב להגיד שמרגיש לי נורא לא "הגון" לכתוב את הדברים האלה כי זה נורא "קידום עצמי" בהיותי מנהל האתר והכל. אבל תכלס, אחרי הרבה מאוד מחשבה - אני כלום. אני אחראי על 0.0001% מהתכנים כאן וחוץ מאשר לשלוח לאנשים הודעות פרטיות מדי פעם אני לא עושה כלום. אתם הערך האמיתי, אתם היוצרים והכותבים, ואתם - כך זה נראה - צריכים שמישהו יסביר לכם מה אתם באמת שווים כי נראה שאתם מפספסים את החשיבות שלכם בקילומטרים.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעוד יותר מגוחך הוא שמי שמיצב את עצמו כנושא הדגל של המאבק בעיתונות המושחתת, רוני אהרונוביץ', מתנפל על טסלה יותר מכולם באתר שלו. הוא טוען שטסלה זה מכשיר חשמלי ולא מכונית שאפשר להנות ממנה. ניסיתי לכתוב תגובה בפורום שם ולשאול אם הוא אי פעם נהג בטסלה. לא קיבלתי תשובה ממנו ואני כבר לא מוצא את התגובה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפקון התחילה לשווק את עמדות הטעינה הביתיות של טסלה ה wall connector.

במסגרת ההשקה המבולגנת הכללית של טסלה בישראל, גם שם חסרים מלא פרטים. אין מחירים ולוחות זמנים וגם ההפניה לאתר של טסלה היא לעמוד שמדבר על תהליך ההתקנה ולא לעמוד הנכון עם הנתונים של העמדה וגם לא טרחו לתרגם אותו.

מרגיש ממש חאפרי.

 

 

https://www.afconev.co.il/tesla/?fbclid=IwAR2_jo8z64rEai0lrd-XxQ5G6PPA3_cMaB3bVQ6UFldRWuunXdm8erHU67E

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, פבל כתב:

עזוב את ההספק והטווח, יש לרכב יותר דברים מזה.

טסלה (מודל 3 לצורך העניין כי היא המקבילה במחיר) היא אוטו מאוד חזק עם טווח ארוך, אבל הישיבה נמוכה, ואיכות הבניה די מחורבנת, החומרים בינוניים במקרה הטוב ואמנם יש מלא פיצ'רים, אבל הרבה מהם הם גימיקים אידיוטיים שתשתמש בהם בדיוק פעם אחת. ה-DS3 מאידך מציעה איכות חומרים ובניה מעולה, הכל בה מוקפד על המ"מ והיא נראית כאילו רק על העיצוב שלה שפכו יותר מאשר על כל המו"פ של טסלה מאז הקמתה ולא כמו "נו ההיא, אבל בקצת יותר פחוס", אבל היא חלשלושה והטווח שלה קצרצר. 

זה עניין של עדיפויות, ולהשוות ביניהן זה כמו להשוות בין טי-שרט לשווארמה (כאילו, ברור ששווארמה, אבל הבנתם את הנקודה).

 

מסכים שיש הרבה מעבר ל0-100 והספק ברכב. אני לא ממש רואה את הקשר בין DS3 והטסלה מלבד זה ששתיהן ממונעות חשמל. אני גם לא חושב שהטסלה מתאימה לכל אחד (אין מצב למשל שאמליץ לאמא שלי על הטסלה במקום ה-DS  למשל), אבל אני כן מסוגל להבין את ההשוואה הזו שכולם עושים גם בין רכבים שלכאורה לא ממש קשורים לטסלה אך ורק בגלל המחיר. מי שרוכש פה מודל 3  רק צריך להסתכל על המחיר שלו באנגליה למשל ולחייך על כך שבפעם הראשונה בהיסטוריה בערך לא דופקים אותו והוא לא משלם פי שתיים או פי שלוש על הרכב שלו אלא בדיוק אבל בדיוק את אותו הדבר שהיא היתה עולה לו שם. ואגב על רכבים ששם היו עולים לו הרבה פחות מהטסלה, פה הוא משלם הרבה הרבה יותר (330e למשל...). 

בכל אופן למודל 3 יש הרבה יותר going for it מיחידת הנעה חזקה וטווח ארוך. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, bobi כתב:

אפקון התחילה לשווק את עמדות הטעינה הביתיות של טסלה ה wall connector.

במסגרת ההשקה המבולגנת הכללית של טסלה בישראל, גם שם חסרים מלא פרטים. אין מחירים ולוחות זמנים וגם ההפניה לאתר של טסלה היא לעמוד שבדבר על תהליך ההתקנה ולא לעמוד הנכון עם הנתונים של העמדה וגם לא טרחו לתרגם אותו.

מרגיש ממש חאפרי.

 

 

https://www.afconev.co.il/tesla/?fbclid=IwAR2_jo8z64rEai0lrd-XxQ5G6PPA3_cMaB3bVQ6UFldRWuunXdm8erHU67E

מחירים: 4500 ש"ח להתקנה מלאה של עמדה כולל 50 מטר כבלים.

קנייה של העמדה בלבד להתקנה עצמאית: 1990

אפשר ליצור איתם קשר והם שולחים יועץ שבודק את המקום ואפשרויות ההתקנה.

הם עונים מהר ואלי יגיע יועץ ביום שלישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Aviv943 כתב:

 

ואו כמה שטויות בכתבה אחת. הכתבות פה נגד טסלה שוברות שיאים.

קרוסבאק עם 136 כ"ס וטווח נסיעה של 317 ק"מ לעומת טסלה? באמת? זאת ההשוואה?

 

ווט דה פאק. מי ירכוש את זה במאתיים אלף שקל? 

 

זה בדיוק דוגמא לעיוותי התמחור שנוצרו (יותר נכון נחשפו) עם כניסת טסלה לשוק. בכל מקום אחר בעולם בו היא נמכרת הDS3 החשמלית זולה משמעותית מהטסלה מודל 3. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, robertf כתב:

בכל אופן למודל 3 יש הרבה יותר going for it מיחידת הנעה חזקה וטווח ארוך. 

ברור, לרגע לא טענתי אחרת. ובכנות, עצם זה ש"המחיר הוגן", אפילו לא "נמוך" בהשוואה לדגמים אחרים אלא הוגן בהשוואה למחירים במקומות אחרים זו נקודת זכות עצומה.

זה פשוט פסיכולוגיה, אתה תמיד תעדיף לתת את הכסף שלך למי שמבקש סכום הגון, מאשר למי שמתרץ סכום תלוש - אפילו אם מדובר בסכום גבוה משמעותית (למשל תהיה הרבה יותר שמח לשלם 3,000 שקלים על טלפון של 1000$ מאשר 100 שקל על מנת פלאפל). 

 

לפני 9 דקות, robertf כתב:

אבל אני כן מסוגל להבין את ההשוואה הזו שכולם עושים גם בין רכבים שלכאורה לא ממש קשורים לטסלה אך ורק בגלל המחיר.

"כולם"? כן.

עיתונאי מקצועי שזו העבודה שלו? פחות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, bobi כתב:

למה מה כבר יש ב DS שאין בטסלה שיפריע לאמא שלך?

באמת משנה לה מה המרקם של הפלסטיק וכמה מילימטרים של רווח יש בין הפאנלים?

 

 

אמא שלי לא ממש צריכה את הכוח או הביצועים של הטסלה, ובטח ובטח לא צריכה רכב שכל פונקציה שם כולל כיוון ההגה נעשה ממסך. מתכון לאסון מבחינתי, כי אני זה שאצטרך לבלות חצי מזמני בנסיונות להסביר לה איך לתפעל את הרכב. ועם אבא שלי זה יהיה אפילו קשה יותר. הם ישנאו את הרכב.

 

לפני 4 דקות, פבל כתב:

"כולם"? כן.

עיתונאי מקצועי שזו העבודה שלו? פחות.

 

מסכים לחלוטין. התנהלות הזויה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, skywalker10 כתב:

מחירים: 4500 ש"ח להתקנה מלאה של עמדה כולל 50 מטר כבלים.

קנייה של העמדה בלבד להתקנה עצמאית: 1990

אפשר ליצור איתם קשר והם שולחים יועץ שבודק את המקום ואפשרויות ההתקנה.

הם עונים מהר ואלי יגיע יועץ ביום שלישי.

 

מחר נקרא כתבה שמתקיפה את אפקון,

ולמה המטענים שלה לא טובים 🤣

ושיש עלויות נסתרות במטענים של טסלה. 

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, eladts כתב:

מה שעוד יותר מגוחך הוא שמי שמיצב את עצמו כנושא הדגל של המאבק בעיתונות המושחתת, רוני אהרונוביץ', מתנפל על טסלה יותר מכולם באתר שלו. הוא טוען שטסלה זה מכשיר חשמלי ולא מכונית שאפשר להנות ממנה. ניסיתי לכתוב תגובה בפורום שם ולשאול אם הוא אי פעם נהג בטסלה. לא קיבלתי תשובה ממנו ואני כבר לא מוצא את התגובה שלי.

הביקורת שלו למרות שאני לא מסכים היא היחידה שהיא לגיטימית ובאמת נוגעת למהות הרכב בעולמנו

http://www.netcar.co.il/news/newsca.php?i=3093

לזכותו הוא גם פרסם את התגובה של גבי שנהר שהוא משתתף קבוע בנטקאר וגם בוחן רכב

בקונסיומר ריפורט

http://www.netcar.co.il/forum/forum.php?ix=190636

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...