Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 180

פוסטים מומלצים

לפני 30 דקות, elibaba כתב:

טוב, התחלתי להתעניין קצת בנושא הטעינה ולא הצלחתי להבין כמה דברים :

 

  1. האם טסלה מודל 3 ישראלית יכולה או צריכה להיטען מתשתית תלת-פאזית ? אם כן, יש בזה יתרון מבחינת זמן טעינה לעומת חד-פאזית ?
  2. אני גר בבית משותף חדש יחסית בדירה בקומה שישית, חניה פרטית בטאבו תחת כיפת השמיים. תשתית החשמל הדירתית היא 3X25 אמפר. האם יהיה צורך להגדיל ל 3X40 אמפר כדי לטעון טסלה בלילה תוך כדי שהבית ממשיך לתפקד ?
  3. בהנחה שאכן הגדלתי את החיבור מול חח"י (סיפור של כ 2700 ש"ח), האם אני יכול פשוט להוריד כבל 5X6 מארון החשמל שלי בדירה לשקע סיקון תלת פאזי שיעמוד על קופסה ועמוד בחניה שלי, ולשם לחבר איזו עמדת טעינה שבא לי ?

1. יכולה , כן. צריכה, לא. היא תקבל מה שתביא לה.
2. אתה יכול להביא לה גם 10 אמפר על פאזה אחת והיא תטען ממנו בכיף. כמה שווה לך להשקיע? החלטה לחלוטין שלך.
3. בעיקרון כן, אבל אני יודע שחברת חשמל לא כ"כ אוהבת ששמים שקעים בחוץ. ייתכן שבמקום שקע תצטרך לשים מפסק שייתחבר לעמדה ישירות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 דקות, shimta כתב:

המחיר 169.הוא כולל מע"מ... 

המחיר לא כולל מיסים (מס קניה) 

אם תוריד את המעמ ואת המס תגיע 

לסכום קרוב ל43k דולרים. 

וזה בחישוב גס. 

 

 

 

 

 

 

טסלה מפרטים את המעמ בעמוד הרכישה:

 

מחיר הרכישה 179,754 ₪
כולל מע״מ בסך 26,040 ₪ בקירוב
* המחיר כולל אגרת רישוי על סך 541 ₪
מיסים 9,223.25 ₪
 
כלומר מחיר לפני מסים מעמ ואגרה 143,949
 
יוצא $44,300
 
 
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז מה המסקנה? שההפרש בין העמוד שבו עפים על המחיר שהוא שובר שוק וכמה הוא נמוך ועל לקריאות חזירות הוא משהו כמו 15 עמודים.

טוב לדעת.

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, PriceDevil כתב:

 

כך שאי אפשר להשוות בין המחיר של טסלה למחיר של רכב אחר לפי תמחור בארץ אחרת.

 

 

 

דווקא אפשר ורצוי לעשות את ההשוואה הזו ולהזכיר אותה כל פעם מחדש עד שמחירי המתחרים ירדו. דומני שגם אז היבואן עדיין ירוויח. בנתיים אאחל להם בהצלחה עם הנסיון למכור AIWAYS במחיר של טסלה.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, tomede כתב:

 

טסלה מפרטים את המעמ בעמוד הרכישה:

 

מחיר הרכישה 179,754 ₪
כולל מע״מ בסך 26,040 ₪ בקירוב
* המחיר כולל אגרת רישוי על סך 541 ₪
מיסים 9,223.25 ₪
 
כלומר מחיר לפני מסים מעמ ואגרה 143,949
 
יוצא $44,300

 ומזה גם צריך להוריד הובלה ימית.

 

@David32

לגמרי, המחיר של הרכב מאוד תחרותי. 

הבעיה שאנחנו בארץ רגילים שדופקים אותנו, אז תמיד מחפשים, איפה דופקים אותנו. 

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, shimta כתב:

 ומזה גם צריך להוריד הובלה ימית.

 

@David32

לגמרי, המחיר של הרכב מאוד תחרותי. 

הבעיה שאנחנו בארץ רגילים שדופקים אותנו, אז תמיד מחפשים, איפה דופקים אותנו. 

סיכמת מדויק
מעבר להיותי פאנבוי גדול של טסלה(המניה והרכבים עצמם) אני באמת חושב שהמחיר הזה הוא Game Changer.
מי יקנה מאזדה 6/יונדאי איוניק/סופרב/אוקטביה/פאסאט שיש את האופציה הזאת על השולחן?
אני אישית בטוח שהרבה הרבה פחות.
אני זוכר שהספוקלציות עם תחילת השמועות על הגעת טסלה לארץ הקודש היו שהיא תוצב כמתחרה ישירה מול סדרה 3 ותעמוד על כ300-320 אלף שח.
כמה כיף לראות שזה היה שגוי :) 

  • אהבתי 2

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, vxlan כתב:

בהייטק(חומרה לפחות), הפרקטיקה הזו מאוד נפוצה - מייצרים רכיב אחד , ומוציאים ממנו הרבה דגמים ע"י כיבוי פיצ'רים.

טסלה מתנהלת לגמרי כמו חברת הייטק, הלוואי שימשיכו כך גם ביחס ללקוחות בארץ.

 

בעולם התוכנה (או שילוב של חומרה + תוכנה) זה אפילו יותר נפוץ.

 

לפני 12 שעות, bobi כתב:

למשרד התחבורה יש משרד דוברות שהמטרה שלו להעביר מידע מבעלי המקצוע לעיתונאים, ככה העיתונות עובדת.

הציטוט שלהם ממשרד התחבורה הוא מספיק סמכותי ואני מאמין למה שנכתב שם, שמשרד התחבורה הודיע שאין עדיין לטסלה רשיון ייבוא סדיר.

לגבי הכותרת היא נועדה ליצור פרובוקציה, אבל התוכן של הכתבה שמביא את תגובת כל הגורמים עומד בכל סטנדרט עיתונאי שיש.

 

כשכתוב "גורם במשרד התחבורה" זה בוודאות לא עבר דרך הדוברות.

אם הגורם היה מספיק סמכותי לא היה מסתתר מאחורי "גורם במשרד התחבורה" אלא מזדהה בשמו.

ה"גורם / גורם בכיר במשרד X אומר לנו ש..." זה כיסוי בעלה תאנה, לא סטנדרט עיתונאי גבוה. למעשה הסטנדרט העיתונאי שהוא רק דרגה אחת מעל צהובון, וצמוד צמוד לאלה שמפרסמים ולא מבקשים תגובה.

 

לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

ומה הבעיה לנתק את הצופר של האזעקה?

 

או, בדרך של טסלה, לשלוח עדכון גירסה שינטרל את זה.

 

לא בעיה וכנראה שהבהירו את זה לגורמים במשרד התחבורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחיל לפקפק באמינות כל הכתבות של ווינט.

מה, הם לא עתונות אמינה?

  • מצחיק 2

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמינה כמו קובי KS סויסה.

מזמן הפסקתי לצרוך חדשות דרך אתרי וערוצי החדשות הראשיים, כמות הפייק, הזבל, ההפחדה, חוסר הדיוק, הסובייקטיביות ולקיחת הצד ברורים לחלוטין בלי שום ניסיון לטשטש זאת אפילו.

היום אפשר לקבל את החדשות מהכתבים דרך הטלגרם, ולעקוב אחרי עיתונאים אמינים ואובייקטיבים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיתון אני מאמין רק למחיר ותאריך... כל השאר זה שופר הבעלים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מצחיק 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 13 שעות, bobi כתב:

טסלה מוכרת בישראל את המודל 3  הבסיסי ב 167 אלף שקלים לפני מיסים שזה 53 אלף דולר. בארה"ב היא עולה 37 אלף דולר.

הם לא מוכרים את הרכב בישראל במכירי הפסד.

גם צריך לזכור שטסלה ישראל זה חברת טסלה העולמית, אין פה יבואן שרוכש את הרכב מהחברה. יש לטסלה את עלויות הייצור הקבועות לרכבים במפעל ומשם היא שולחת אותם לכל העולם ומוכרת, בחלק מהמקומות היא מקבלת תמורה יותר גבוהה ובחלק יותר נמוכה.

הניסוח "מוכרים במחירי הפסד" מתכוון למחיר בו "טסלה" "מוכרת" את הרכב ל"טסלה ישראל". (כן, זה ממש הרבה מרכאות).

דיברנו על זה בעמוד 50 בערך. 

 

טסלה (היצרנית) יכולה "לשחק" עם מחירי המכוניות והאיזון ביניהם לבין הרווח שהיא רושמת. היא יכולה "למכור" אותם ל"יבואנית" במחיר נמוך במיוחד כדי לשלם מס נמוך יותר (כי הוא מחושב לפי ה"מחיר בשער הנמל) ולרשום רווח גדול במיוחד אם המס על הרווחים נמוך יותר.

 

לדוגמה (המספרים תלושים לחלוטין מהמציאות ומופשטים פחד, ונועדו רק כדי להעביר את הנקודה והחישוב).

1. אם המס (הכולל) על מכוניות הוא 50%, והמס על רווחים הוא 10%. טסלה תעדיף "למכור" את המכוניות ל"טסלה ישראל" ב-1 ש"ח למכונית ולשלם 0.5 ש"ח מס. משם, היא מוכרת כל מכונית ב-4 ש"ח, ומהרווח (2.5 ש"ח) משלמת 10% (0.25 ש"ח). סך כל המיסים שהיא שילמה הם 1.75 ש"ח.

2. אם המס (הכולל) על מכוניות הוא 10% והמס על רווחים הוא 50%. טסלה תעדיף "למכור" את המכוניות ל"טסלה ישראל" ב-3.9 ש"ח ולשלם 0.39 ש"ח מס, ואז למכור אותן ללקוחות באותם 4 ש"ח, ומהרווח (0.1 ש"ח) לשלם 50% מס (0.05 ש"ח). סך כל המיסים שהיא שילמה הם 0.44 ש"ח.

 

 

לפני שעתיים, nizzan943 כתב:

היום אפשר לקבל את החדשות מהכתבים דרך הטלגרם קארספורום, ולעקוב אחרי עיתונאים אמינים ואובייקטיבים.

תיקנתי לך.

אני מדהים אפילו את עצמי לפעמים עם כמויות חוסר הבושה שלי :lol: 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, tinoki כתב:

אני מתחיל לפקפק באמינות כל הכתבות של ווינט.

מה, הם לא עתונות אמינה?

הכל מוטה דעות ויח"צ.

אין כמעט כתבה בעיתונות הפופולארית שאינה מתאימה לאג'נדה של הבעלים או של קבוצות אינטרסים שונות

אם באופן ישיר או באופן עקיף כעלה תאנה לעמדה הפופולרית לתת תחושה שהעיתון כביכול אוביקטיבי.

אבל באמת שפה אין זה המקום לדיון הזה.

עריכה אחרונה על ידי YULI1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.the7eye.org.il/141511

קצת ישן אבל כנראה שהרבה לא השתנה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...