Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

@מיץ פטלאני רוצה להזכיר לך שרוב הקהל אינו מה שאתה קורא "חובב רכב". או שהדיילי שלהם שגרתי ויש להם איזה רכב פחות שגרתי להנאתם.

 

ולגבי התנסות - כנראה שיש מי שהכיר את הטסלה באיזה טיול בחו"ל.

 

אותי הטסלה לא מעניינת כי אינה מתאימה לי. אבל אני מפרגן ל-early adopters, אלה שמבינים שנקרתה בדרכם  הזדמנות מעניינת. אפילו אם הם יבטלו את ההזמנה אחרי נהיגת מבחן, ויסבירו לנו למה הטסלה לא מתאימה להם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שני הסנט שלי.

הכניסה של טסלה לשוק היא יותר ממבורכת.

המחירים אכן מעולים ביחס למה שצפו להם , אבל מפה עד שינוי משמעותי בתמחיר הרכבים בארץ הדרך עוד ארוכה.

כמות המכוניות אשר מוצעות לשוק די קטנה ולכן לא יווצר לחץ של אובדן לקוחות לטובת המותג , אולי רק בדגמי היוקרה שם נלחמים על כל יחידה.

החוויה של נסיעה ברכב היא אכן יוצאת דופן, התאוצה והעיצוב הפנימי משאירים רושם משמעותי.

אבל חברים בואו נקח דברים בפרופורציה , מדובר על יצרן קטן עם הקצאת רכבים מצומצמת..., על מנת לייצר שינוי משמעותי נדרש היצע של רכב חשמלי עם כמויות גדולות של לפחות 10-15 אלף יחידות לשנה .

בלי מסה משמעותית כזו ההשפעה על השוק המקומי תהיה זניחה ביותר.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים כאן מדווחים שהתחרטו על הזמנת B-SUV כמו יונדאי קונה ופיז'ו 2008 ורוצים פתאום לעבור לסדאן חשמלית ב-40,000 שקל יותר שמעולם לא ראו על הכביש, בטח שלא נהגו בה, ואין להם עמדת טעינה בבית. כנראה שמשהו קורה פה בכל זאת.

 

אגב מסקרן אותי למה טסלה המתינה לפברואר עם פרסום המחירון שלה, כשינואר הוא החודש החזק ביותר בשוק ובמיוחד בפלח הפרמיום. אם היו מדליפים את המחירון בדצמבר היו גורפים נתח משמעותי ותוקעים את המתחרים בנקודת הזמן הכי כואבת. עכשיו רוב הסוסים כבר ברחו מהאורווה. אולי התשובה היא שפשוט אין להם מלאים לספק את הביקושים.

  • אהבתי 2

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

BMW i3s 2019

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענית יפה במשפט האחרון.

הם גם רצו כנראה לצמצם לחצים והשפעות לוביסטים ושמרו את הכל קרוב קרוב לחזה.

לטעמי עשו בשכל.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה למבינים:

אם יש לי אפשרות להוציא סכום של סביב 220000 שח, האם עדיף לי לרכוש את הגרסה הבינונית של המודל 3 עם ההנעה הכפולה או לרכוש את הגרסה הבסיסית?

האם ההבדל משמעותי?

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק את ההבדלים בין 2 הגרסאות בקישור הבא:

 

https://www.tesla.com/he_il/model3/design#battery

 

מעבר להבדל באבזור ובביצועים, הדבר היותר משמעותי לדעתי זה הטווח המוגדל בגרסת הביניים - כ-580 ק"מ מול 440 ק"מ בגרסה הבסיסית.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

מבחינת האיבזור והביצועים ראיתי.

יותר מבחינת התמורה למחיר, האם הדלתא של המחיר שווה את הקילומטר הנוסף וההנעה הכפולה, אבל לא נראה לי שעל זה תהיה למישהו תשובה כי לא נראה לי שמישהו נהג על שתיהן..

חיפשתי באינטרנט מבחן בין שתיהן, לא מצאתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, gadik6 כתב:

יש מספר השוואות ביוטיוב (בעיקר בעלי טסלה שחופרים, אבל אפשר לקבל מושג כללי):

 

 

 

 

לפי הקולות שהבחור עושה בסרטון השני ב9:38, באמת רואים שהוא מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהפער במחיר של הPLAID לPLAID PLUS הוא רק 10%, בתמורה לזה מקבלים הרבה לדעתי, כניראה גם את הסוללות החדשות ומבנה אחוד שהם הציגו בBATTERY DAY.

הטווח גדל משמעותית גם כן.

 

נ.ב: יהיה מעניין ליראות אם למערכות הבטיחות האקטיביות של הטסלה יהיו השפעה על מעורבות בתאונות של רכבי יד שנייה, אולי הרכבים הללו יהיו שמורים יותר בעתיד?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Cadillac58 כתב:

אנשים כאן מדווחים שהתחרטו על הזמנת B-SUV כמו יונדאי קונה ופיז'ו 2008 ורוצים פתאום לעבור לסדאן חשמלית ב-40,000 שקל יותר שמעולם לא ראו על הכביש

 

אולי כי 2008 וקונה אלה רכבים שאנשים לא באמת רוצים, וקרוסאובר זה רכב חסר תכלית

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Cadillac58 כתב:

אגב מסקרן אותי למה טסלה המתינה לפברואר עם פרסום המחירון שלה, כשינואר הוא החודש החזק ביותר בשוק ובמיוחד בפלח הפרמיום. אם היו מדליפים את המחירון בדצמבר היו גורפים נתח משמעותי ותוקעים את המתחרים בנקודת הזמן הכי כואבת. עכשיו רוב הסוסים כבר ברחו מהאורווה. אולי התשובה היא שפשוט אין להם מלאים לספק את הביקושים.

ינואר הוא לא חודש חזק במכירות, הוא חודש חזק במסירות. יבואנים מוסרים בינואר רכבים שהוזמנו אפילו שלושה חודשים קודם אבל הרוכשים רצו לקבל את הרכב עם שנת עליה לכביש חדשה יותר. מבחינת מכירות, לפחות ממה שאני יודע, המספרים הגבוהים הם בנובמבר-דצמבר, חגי תשרי ופסח בגלל הרבה מבצעים והטבות. 

 

לפני 4 שעות, CX25GTI כתב:

אבל חברים בואו נקח דברים בפרופורציה , מדובר על יצרן קטן עם הקצאת רכבים מצומצמת..., על מנת לייצר שינוי משמעותי נדרש היצע של רכב חשמלי עם כמויות גדולות של לפחות 10-15 אלף יחידות לשנה .

בלי מסה משמעותית כזו ההשפעה על השוק המקומי תהיה זניחה ביותר.

טסלה היא ממש לא יצרן קטן, בטח לא בקנה מידה ישראלי. לפי הנתונים פה היא מכרה ב-2020 כ-300K רכבים בארה"ב בלבד (ושאלוהים יקלל את האתר הזה על זה שהם לא עושים סה"כ שנתי של כל מותג ומאלצים אותי להשתמש במחשבון כמו איזה איש מערות...), פחות או יותר (כי לא היה לי כוח להתחיל לחשב ולהשוות) כמו פולקסווגן ומאזדה, ויותר מכל מותגי היוקרה (ככה במבט זריז, יש מצב שאני טועה). 

בגלל העיוות של השיטה הישראלית (מיסים/יבואנים וכל זה), טסלה יכולה למצוא את עצמה במצב שהיא ה-Sweetheart החדשה של השוק הישראלי כמו שהיו לפניה סובארו, מאזדה, טויוטה, ועכשיו יונדאי וקיה. זה ידרוש ממנה להזיז לכאן מלאי של פחות מ-10% ממה שהיא מוכרת בארה"ב כדי להעמיד פה את כל השוק על האוזניים, וזה לא נראה לי כמו משימה בלתי אפשרית.

 

זה יכול לגרום לנפילה משמעותית במכירות של מותגים אחרים, שבתורו יכול להביא לכך שהיצרנים ישקלו לעבור גם בישראל למודל של טסלה (שזה לא משהו זר להם, כי הם ככה עובדות רוב החברות ברוב העולם). 

 

בקיצור, אין ספק שהכניסה של טסלה לארץ וכמות המכירות הנוכחית שלה היא אבן קטנה, אבל היא יכולה לגרום לאפקט דומינו גדול הרבה יותר. 

בואו נגיד שלא הייתי רץ היום לקנות מניות של יבואני רכב ישראלים.

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל טסלה יצרה 500K רכבים ב 2020. [ לינק]זה אומנם לא יצרן זעיר, אבל זה לא הרבה.

מאזדה שהיא יצרן "קטן" שכולם מסכימים שהוא קטן, יצרה 1.2M ב 2020 [שוב לינק]

😉

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...