Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, beamvelavan כתב:

לכאורה, מדובר אכן במהפכה שנותנת לצרכן המקומי תמורה פנטסטית. 

בתור ישראלי טיפוסי חשדן אני מחפש איפה ה- CATCH. 

אולי פשוט אין וזו אכן חבילה נהדרת. 

 

אבל בכל זאת  - 

אנסה להביט מעט קדימה  -  בהיבט האחריות. 

אם אני מבין נכונה - אילו נתוני האחריות:

 

 

וכאן צצות  החששות הבאות:

- מה קורה אם לאחר 81,000 ק"מ - שזו נסועה שהרבה מגיעים אליה לאחר שנתיים- שלוש תקלה משמעותית והמנוע החשמלי כשל, לא עלינו. כמה עולה ללקוח על חשבונו להחליף מנוע חשמלי?

נתון שאינו ידוע. ואם זה - 50,000 ש"ח ? 

- אם הסוללה כשלה מחוץ לתחום האחריות  - כמה עולה חדשה? כלל לא הוזכר אופציה להארכת אחריות בתשלום לסוללה או לשאר המכלולים. 

מבחינה הגיונית, אין סיבה שמנוע חשמלי החלפתו תהיה יקרה יותר מאשר מנוע בעירה, להפך אם כבר (מנוע חדש מול מנוע חדש). גם אין סיבה שלמנוע חשמלי יהיה מחלות ילדות ויתפגר מוקדם, בטח שלא מיצרן כזה שיש לך אבא ואמא ומכר רכב או 2 והוא בתהליכי צמיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 דקות, beamvelavan כתב:

וכאן צצות  החששות הבאות:

- מה קורה אם לאחר 81,000 ק"מ - שזו נסועה שהרבה מגיעים אליה לאחר שנתיים- שלוש תקלה משמעותית והמנוע החשמלי כשל, לא עלינו. כמה עולה ללקוח על חשבונו להחליף מנוע חשמלי?

נתון שאינו ידוע. ואם זה - 50,000 ש"ח ? 

- אם הסוללה כשלה מחוץ לתחום האחריות  - כמה עולה חדשה? כלל לא הוזכר אופציה להארכת אחריות בתשלום לסוללה או לשאר המכלולים. 

 

יש כבר עדויות על כשל מנועים?
כי מנוע חשמלי הרבה יותר פשוט ואמין ממנוע טורבו בנזין , מה כבר יקלקל אותו? מייסב דפוק או חימום יתר ?

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע חשמלי זה רכיב זול ופשוט יחסית למנוע תבערה פנימית. כנ"ל הגיר, שהוא פשוט הילוך קבוע בודד.

 

אם כבר, הדבר הבאמת יקר לתיקון/החלפה ברכב חשמלי יהיה קונטרולר ומצברים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסימום תמיד אפשר לצייץ לאילון מאסק בטוויטר לאחר תום האחריות ולבקש עזרה :-)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לדעתכם זה הולך לעשות לשוק הבנזין יד שניה? אני מתלבט מה לעשות כיום, בידיעה שאני בודאות אקנה רכב חשמלי בעוד שנתיים או שלוש. אולי יותר שווה למכור את הרכב כרגע ולקנות מודל 3 בתשלומים? 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shimta כתב:

@PriceDevil

לגבי סעיף 3,

ההנחה וסבסוד לחברות ליסינג יתכן ולא תהיה רלוונטית,

כי טסלה תוכל לבצע עסקאות ליסינג ישירות מול הצרכן.

 

 

 

ליסינג מימוני - אתה צודק (אבל לא על זה הדיון)

ליסינג תפעולי מצריך מעטפת שירות שלא נראה לי שבשלב הזה - חברת טסלה תרצה ליישם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באופן אישי החלטתי לחכות לטסלה מודל y, יותר פרקטית, בתקווה שגירסת הבסיס תימכר סביב 200 אלף ₪.

 

מודל 3 מבוקשת כעת בגלל ההתלהבות הראשונית, אבל באופן כללי שוק רכבי סדאן מת, חוץ מקורולה.

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, eitanuch כתב:

מה לדעתכם זה הולך לעשות לשוק הבנזין יד שניה? אני מתלבט מה לעשות כיום, בידיעה שאני בודאות אקנה רכב חשמלי בעוד שנתיים או שלוש. אולי יותר שווה למכור את הרכב כרגע ולקנות מודל 3 בתשלומים? 

 

בארהב שם טסלה מבוססת מאד, יש תשתיות טעינה נרחבות, והמון אנשים גרים בבית פרטי - רכבי הבעירה פנימית עוד לא מתו. הם עדיין נמכרים יותר מרכב חשמלי.

חוץ מזה שעוד שנתיים-שלוש רק יתחילו לצאת מודל 3 יד 2 לשוק, זה לא שהוא יהיה מוצף בהן.

 

ברור שאי אפשר באמת לדעת, אבל לדעתי לא תהיה בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, eitanuch כתב:

אפשר לצטט את זה בחתימה שלי? ממש משפט השנה הבאת פה.

 

תחום הרכב תקוע באותו מצב כבר 50 שנה. כל פעם מכרו לעולם שמוציאים ״טכנולוגיה״ כמו טורבו חסכוני או מי ישמע דיבורית בלוטות׳ אינטגרלית ברכב והתנעה בלחיצת כפתור (מי ישמע ההבדל בין סוויץ׳ בצורת כפתור או מפתח, ליצרן זה עולה אותו הדבר). יכלנו להישאר עם סוסים ועגלות, אולי היה יותר טוב.

עד שסוף סוף באה חברה שמשנה את התחום מקצה לקצה, באים אנשים ומזלזלים. מזל שהרוב לא חושבים ככה.

אני מדבר על טכנולוגיה/מודל עיסקי שבסופו של דבר מביאה לזה שתשלם יותר ו/או תאבד את הפרטיות, תהייה מוגבל רק לחברה אחת וכדומה.
אתם לוקחים את מה שאני אומר למקומות שבכלל לא משתמעים ממה שאני אומר.
גם בטסלה אתה חייב שהרכב יהיה מחובר, ברכבים אחרים זה לא חובה.
 

אתם בטח מהאלה שחושבים שאפל הפסיקה לספק מטענים ואוזנייות לטלפונים שלהם באמת מטעמי שמירה על איכות הסביבה.
דברים כאלה יגיעו גם עם טסלה, עובדה שכבר עכשיו אתם צריכים לשלם תוספת כסף על כל צבע אחר חוץ מלבן.

 

בגדול אני מתכוון שעוד אפשר למנוע מענף הרכב מלעבור למודל עיסקי שמריע עם הצרכנים אם במחיר לטווח קצר/בינוני/ארוך או פגיעה בפרטיות וכבילות.

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, eitanuch כתב:

מה לדעתכם זה הולך לעשות לשוק הבנזין יד שניה? אני מתלבט מה לעשות כיום, בידיעה שאני בודאות אקנה רכב חשמלי בעוד שנתיים או שלוש. אולי יותר שווה למכור את הרכב כרגע ולקנות מודל 3 בתשלומים? 

אם יש לך אפשרות כלכלית , לך על זה , אני לא אתפלא שאחרי הביקוש ההיסטרי לרכב הזה יגיעו גם עליות מחירים , קרוב משפחה מבוגר שנוסע כל חייו על טויוטה , הזמין CHR וויתר בשביל המודל 3 והוא לא איזה חובב רכב וההתלהבות שלו שטסלה בארץ ובכזה מחיר שינתה הכל .

עריכה אחרונה על ידי Daniel.K
:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, PriceDevil כתב:

הוכחתי שכשאני טועה אני לא מנסה להתחבא מאחורי העץ...

אני צחקתי, למה הרצינות הזו?

סליחה אם יצאתי פוץ

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
ready to rock
ready to rumble
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, BRAVO_SX כתב:

אשמח להסבר לגבי Autopilot

אני רואה שיש תוספת של 37,500 על מה בדיוק?

ואם לא בוחרים באוטו פיילוט יתקינו בארץ מוביילאי או משהו דומה?

 

טל.

הרכב מגיע עם חבילת אוטופיילוט בסיסית שזה בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב ובלימה אוטונומית, איבזור שמקביל למה שיש בשאר הרכבים ברמת המחיר הזאת.

 

בנוסף יש אופציה לרכוש פונקציות יותר מתקדמות כמו עקיפה, עצירה ברמזורים וכו.. בעוד כמה עשרות אלפי שקלים.

לא ברור עדיין מה מזה יעבוד בארץ. מדובר בעידכוני תוכנה, החומרה כבר נמצאת ברכב גם אם לא רוכשים את זה, לא חייבים לרכוש את הפונקציה הזאת במעמד הרכישה וניתן להוסיף אותה בעידכון מרחוק מתי שרוצים.

לכן לטעמי לא כדאי לרכוש את זה עכשיו, כי תמיד אפשר להוסיף את זה אחר כך כאשר יהיה יותר ברור מה עובד כאן.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, BRAVO_SX כתב:

אשמח להסבר לגבי Autopilot

אני רואה שיש תוספת של 37,500 על מה בדיוק?

ואם לא בוחרים באוטו פיילוט יתקינו בארץ מוביילאי או משהו דומה?

 

טל.

 

ראשית זה לא 37,500 ש''ח , זה 56K כולל מיסים.  כמעט בטוח שיהיה ניתן לרכוש עדכון תוכנה מחו"ל במחיר ללא מיסים.

 

מובילאיי כמובן לא יותקן כי כבר קיימות מע' בטיחות BY DEFAULT.

 

תוספת היא עבור נהיגה אוטונומית בכביש מהיר בלבד. בעיר עדיין אין אישור ממשרד התחבורה.

 

טעמי אפשר להמתין עם זה בשלב זה.

 

image.png.60671141cd647a6d450768678c7ebe0d.png

 

מוזמנים להצטרף לקבוצת בעלי טסלה בווצאפ . לינק https://chat.whatsapp.com/K7T2jc27lCF8gQ1TcKya6k

רק מי שביצע הזמנה בפועל.

 

עריכה אחרונה על ידי feel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...