Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 179

פוסטים מומלצים

המחירים בארה״ב זולים יותר משמעותית, אבל ממשחק באתר הבריטי, המחיר ההתחלתי של מודל 3  (Standard Range Plus) יקר בכ-10,000 ש״ח מפה, כאשר ה-Performance עם תוספת צבע ופנים פרימיום לבן (תוספות יקרות יותר בממלכה) יוצא על הכביש בדיוק אותו הדבר כמו בישראל כ-263 אלף ש״ח.

 

יש מצב שזו פעם ראשונה בהיסטוריה שהמחיר של דגם רכב זול פה עד זהה פה למחיר באנגליה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, bobi כתב:

זה מוזר, כי זה לא אמור לקחת לך את הרכב ששריינת. 

 

למה זה מוזר? יש משלוח ובו יש מספר מכוניות שנבנו במפרטים ידועים. אי אפשר לשנות את המפרט של מכונית שכבר קיימת, למעט אופציות תוכנה כמו נהיגה אוטונומית. וו הגרירה זו לא התקנה מקומית, הוא מגיע מהמפעל. אם אתה משנה את ההזמנה שלך צריכים למצוא לך מכונית אחרת במפרט החדש ואם כל המלאי של מרץ כבר הוזמן הם לא יכולים למצוא כזו מכונית. גם כשאני הזמנתי שיניתי את ההזמנה מריפוד שחור לריפוד לבן (שלא היה זמין במועד ההזמנה המקורית) וזה גרם לעיכוב של כחודש בזמן האספקה. מה שכן יכול לקרות זה שאם מישהו הזמין מכונית זהה עם מועד אספקה מאוחר יותר יש סיכוי שהאספקה שלו תוקדם. בנוסף, יכול להיות שזמני האספקה שונים בהתאם למפרט. די ברור שרוב ההזמנות הם לדגם הבסיס בצבע לבן עם ריפוד שחור בלי שום תוספות. יתכן שיש עוד מלאי זמין למרץ לצירופים פחות פופולאריים, הרי טסלה לא יכלו לדעת מראש איך יתפלגו ההזמנות כך שהמלאי בכל המפרטים יגמר בדיוק באותו הזמן.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, stas12 כתב:

שמתם לב שמועדי האספקה השתנו ליוני? 

 

כן...

 

מי שכבר הזמין - איפה ניתן לראות את מועד ההספקה ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, feel כתב:

 

כן...

 

מי שכבר הזמין - איפה ניתן לראות את מועד ההספקה ?


אם תמצא תגיד לי, אני עכשיו מפחד להוסיף וו גרירה שלא יזיז אותי ליוני

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, bobi כתב:

מעניין באמת. מי שכבר הזמין וקיבל זמן אספקה למרץ, יכול לבדוק אם זה השתנה לו ליוני?

 

אני הזמנתי... בזמן ההזמנה היה מרץ.

 

כרגע באיזור האישי אין תאריך (גם לא היה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקר שאחרי רכישת הטסלה מודל 3 ואחרי לילה של שינה על הרכישה, 3 נקודות שקצת מרגיזות. 

 

1. חוסר התיאום בשורת המע"מ בסיכום ההזמנה, זה חוסר דיוק שלא מתאים לחברה רצינית. נקווה כפי שכתבו שהמחיר הסופי שרשום בהזמנה הוא הקובע והוא כולל הכל כולל כל מס שהוא. 

2. כשאתה נכנס לחשבון שלך בטסלה אתה מקבל הפניה להתקנת אפליקציה רק שהיא אינה זמינה להורדה בישראל... 

3. מועד המסירה. בזמן ביצוע ההזמנה היה רשום מועד משוער "מרץ" (יש לי כמובן צילום מסך) אך בסיכום ההזמנה עצמו ובחשבון לי בטסלה לא רשום מילה אחת בנושא. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאלות:

 

לאף אחד לא מפריע שלטסלה מודל 3 גג זכוכית מלא וללא שום כיסוי? האם לא יהיה חם בפנים או פשוט מואר ומסנוור מדי? האם ניתן להתקין ציפוי בארץ לגג (אטום לגמרי או שקוף טיפה) וכמה הוא יהיה אפקטיבי וכמה זה עולה? האם יהיה ניתן גם ציפוי שקוף למחצה לפחות בחלק של החלון האחורי המשופע שיורד לכיוון תא המטען?

 

ממידע ברשת ראיתי כי טווח הנסיעה בפועל של הטסלה מודל 3 במזג אוויר קר או חם במיוחד או בנסיעה אפילו במהירות רגילה של 120- 130 קמ"ש, קטן בחצי ויותר מהנתונים הרשמיים. דיברו שם על צורך במילוי הסוללה כל 120 מייל בערך (כ- 200 ק"מ) וזה אפילו בגרסאות עם הטווח הגדול. זה אומר שהטווח של גירסת הבסיס יכול להיות בעייתי עוד יותר ויצריך הטענות רבות.

 

ראיתי ברשת שהטסלה מודל y מומלץ יותר מהטסלה מודל 3 מבחינת השימושיות והוא עולה רק 5 אלף דולר יותר בארה"ב. האם לא כדאי לחכות?

 

יש רכבים חשמליים סיניים שימכרו בקרוב, למשל גם nio שמוכרים רכבים מתקדמים עם סוללות ג

 מתחלפות ששוכרים והיא לא חלק ממחיר הרכב ו- gac שהוציאה הודעה שהיא פיתחה סוללה מוצקה עם זמן טעינה של 8 דקות בלבד. אם יגיעו גם ג'יפונים וגם הגג יהיה רגיל ולא זכוכית, האם לא כדאי להמתין?

 

האם יונדאי סונטה החדשה במחיר של כ- 180 אלף לא עדיפה על הטסלה מודל 3 בכל דבר חוץ מביצועים, שקט של המנוע וחסכון בדלק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, בוני03 כתב:

הבוקר שאחרי רכישת הטסלה מודל 3 ואחרי לילה של שינה על הרכישה, 3 נקודות שקצת מרגיזות. 

 

1. חוסר התיאום בשורת המע"מ בסיכום ההזמנה, זה חוסר דיוק שלא מתאים לחברה רצינית. נקווה כפי שכתבו שהמחיר הסופי שרשום בהזמנה הוא הקובע והוא כולל הכל כולל כל מס שהוא. 

2. כשאתה נכנס לחשבון שלך בטסלה אתה מקבל הפניה להתקנת אפליקציה רק שהיא אינה זמינה להורדה בישראל... 

3. מועד המסירה. בזמן ביצוע ההזמנה היה רשום מועד משוער "מרץ" (יש לי כמובן צילום מסך) אך בסיכום ההזמנה עצמו ובחשבון לי בטסלה לא רשום מילה אחת בנושא. 

  1. אין שום בעיה אריתמטית באישור ההזמנה שהעת כי שכבר אמרו לך. בצד ימין גם מופיע מחיר של 152K ללא מע"מ. תוסיף לו את סכום המע"מ ואת סכום המיסים האחרים ותקבל את הסכום הסופי על השקל.
  2. מרגע שמעלים אפליקציה לחנות של אפל או גוגל או משנים את תנאי ההפצה שלה לוקח כמה ימים עד שזה מתעדכן. ממילא בלי המכונית אין מה לעשות עם האפליקציה. אם זה ממש בוער לך בעצמות באנדרואיד אפשר לעשות side load.
  3. טסלה לא יכולים להתחייב על מועד מסירה של מכוניות שעדיין לא בישראל ועוד לא עברו מכס ורישוי. קודם יופיע באתר מספר השילדה של המכונית שלך. מועד האספקה המדויק יופיע בסביבות שבועיים מראש, כדי שיהיה לך זמן להתארגן על התשלום.

 

אתה אולי מראשוני הלקוחות של טסלה בישראל אבל רחוק מלהיות הראשונים בעולם. קח נשימה עמוקה ו-Trust the plan.

 

לפני 19 דקות, evc כתב:

כמה שאלות:

 

לאף אחד לא מפריע שלטסלה מודל 3 גג זכוכית מלא וללא שום כיסוי? האם לא יהיה חם בפנים או פשוט מואר ומסנוור מדי? האם ניתן להתקין ציפוי בארץ לגג (אטום לגמרי או שקוף טיפה) וכמה הוא יהיה אפקטיבי וכמה זה עולה? האם יהיה ניתן גם ציפוי שקוף למחצה לפחות בחלק של החלון האחורי המשופע שיורד לכיוון תא המטען?

 

ממידע ברשת ראיתי כי טווח הנסיעה בפועל של הטסלה מודל 3 במזג אוויר קר או חם במיוחד או בנסיעה אפילו במהירות רגילה של 120- 130 קמ"ש, קטן בחצי ויותר מהנתונים הרשמיים. דיברו שם על צורך במילוי הסוללה כל 120 מייל בערך (כ- 200 ק"מ) וזה אפילו בגרסאות עם הטווח הגדול. זה אומר שהטווח של גירסת הבסיס יכול להיות בעייתי עוד יותר ויצריך הטענות רבות.

 

ראיתי ברשת שהטסלה מודל y מומלץ יותר מהטסלה מודל 3 מבחינת השימושיות והוא עולה רק 5 אלף דולר יותר בארה"ב. האם לא כדאי לחכות?

 

יש רכבים חשמליים סיניים שימכרו בקרוב, למשל גם nio שמוכרים רכבים מתקדמים עם סוללות ג

 מתחלפות ששוכרים והיא לא חלק ממחיר הרכב ו- gac שהוציאה הודעה שהיא פיתחה סוללה מוצקה עם זמן טעינה של 8 דקות בלבד. אם יגיעו גם ג'יפונים וגם הגג יהיה רגיל ולא זכוכית, האם לא כדאי להמתין?

 

האם יונדאי סונטה החדשה במחיר של כ- 180 אלף לא עדיפה על הטסלה מודל 3 בכל דבר חוץ מביצועים, שקט של המנוע וחסכון בדלק?

 

כמה תשובות:

 

גג הזכוכית הוא לא בעיה בכלל. הייתי בטיול בפלורידה באזורים הרבה יותר חמים מישראל ואין שום בעיה, גם בנסיעות של יום שלם. הגג מספיק כהה כמו שהוא ואין צורך בשום ציפוי.

 

טווח הנסיעה מושפע מהמהירות בכל רכב. מזג אוויר חם פחות משפיע ממזג אוויר קר. בנסיעה עירונית הטווח יותר גדול מהטווח המפורסם. ככשנסענו נסיעות ארוכות בהיריות שלא יאה לדבר עליהן עצרנו כל 200 ק"מ לא כי המכונית היתה צריכה טעינה אלא כי היינו צריכים לצאת לשרותים.

 

ההבדל בין מודל 3 למודל Y הוא בדיוק כמו ההבדל בין מכוניות סדאן ל-SUV מיצרנים אחרים. ה-SUV שימושי יותר (יש גם אופציה ל-7 מושבים) אבל איטי יותר ופחות חסכוני. אף אחד לא יודע מתי מודל Y יגיע לישראל, יכול להיות שזה יקרה רק כאשר יוקם המפעל בגרמניה.

 

הנייר סובל הכל אבל על הכביש אין מכוניות חשמליות שנותנות תמורה יותר טובה מטסלה.

 

לגבי השורה האחרונה שלך - היא כבר ראויה להיות מם.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, evc כתב:

הטסלה מודל 3 במזג אוויר קר או חם במיוחד או בנסיעה אפילו במהירות רגילה של 120- 130 קמ"ש, קטן בחצי ויותר מהנתונים הרשמיים

בדיוק השבוע יצא סרטון בערוץ של engineering explained, הוא השווה נסיעה של כמה מאות מייל שעשה בקיץ אל מול אותו מסלול שהוא עשה בחורף בקור של איזור המינוס 17 מעלות. יצא לו הבדל של 15-20% בצריכת סוללה.

פה בארץ דווקא מזג האוויר מושלם לרכבים חשמליים רוב השנה, אולי חוץ מאוגוסט

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אומרים על הטווח של גירסת הבסיס 445 ק"מ? נניח שבפועל בתחזית אופטימית הוא אפילו 400 ק"מ ואתה לא תיסע עד טיפת המיץ האחרונה בסוללה, כלומר אצטרך להטעין את הסוללה אחרי 370 ק"מ נניח, נסיעה לאילת ברציפות לא אוכל לעשות, אצטרך להטעין.

 

אבל גם נסיעות מסויימות הלוך חזור למקומות אחרים בארץ יצריכו טעינה והייתי מעדיף בלי טעינות בכלל ורק לטעון בבית.

 

לכן הייתי מעדיף את הגירסה עם הטווח הארוך 580 ק"מ בגלל שהיא סוגרת את כל הטווחים שאצטרך.

 

תוספת הביצועים לעומת גירסת הבסיס לא מעניינת אותי במיוחד, אבל כן ההנעה לכל הגלגלים שאמורה לתרום להתנהגות כביש טובה יותר בייחוד עם כוח גדול כל כך על הנעה אחורית בלבד בגירסת הבסיס,  אבל היא יקרה ב- 40 אלף ₪ מאד יקרים. 

 

איך באמת השיפור בהתנהגות הכביש והביצועים בין גירסת הבסיס לגירסה עם הטווח הארוך? האם יש הבדל בנוחות ביניהם? 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, בוני03 כתב:

הבוקר שאחרי רכישת הטסלה מודל 3 ואחרי לילה של שינה על הרכישה, 3 נקודות שקצת מרגיזות. 

 

1. חוסר התיאום בשורת המע"מ בסיכום ההזמנה, זה חוסר דיוק שלא מתאים לחברה רצינית. נקווה כפי שכתבו שהמחיר הסופי שרשום בהזמנה הוא הקובע והוא כולל הכל כולל כל מס שהוא. 

2. כשאתה נכנס לחשבון שלך בטסלה אתה מקבל הפניה להתקנת אפליקציה רק שהיא אינה זמינה להורדה בישראל... 

3. מועד המסירה. בזמן ביצוע ההזמנה היה רשום מועד משוער "מרץ" (יש לי כמובן צילום מסך) אך בסיכום ההזמנה עצמו ובחשבון לי בטסלה לא רשום מילה אחת בנושא. 

 

ביצעתי הזמנה גם כן,  שלחתי להם מייל עם בקשה לוודא לגבי תאריך מסירה.

 

מוזמנים להצטרף לקבוצת בעלי טסלה בווצאפ . לינק https://chat.whatsapp.com/K7T2jc27lCF8gQ1TcKya6k

 

לפני כשעה, evc כתב:

כמה שאלות:

 

לאף אחד לא מפריע שלטסלה מודל 3 גג זכוכית מלא וללא שום כיסוי? האם לא יהיה חם בפנים או פשוט מואר ומסנוור מדי? האם ניתן להתקין ציפוי בארץ לגג (אטום לגמרי או שקוף טיפה) וכמה הוא יהיה אפקטיבי וכמה זה עולה? האם יהיה ניתן גם ציפוי שקוף למחצה לפחות בחלק של החלון האחורי המשופע שיורד לכיוון תא המטען?

 

ממידע ברשת ראיתי כי טווח הנסיעה בפועל של הטסלה מודל 3 במזג אוויר קר או חם במיוחד או בנסיעה אפילו במהירות רגילה של 120- 130 קמ"ש, קטן בחצי ויותר מהנתונים הרשמיים. דיברו שם על צורך במילוי הסוללה כל 120 מייל בערך (כ- 200 ק"מ) וזה אפילו בגרסאות עם הטווח הגדול. זה אומר שהטווח של גירסת הבסיס יכול להיות בעייתי עוד יותר ויצריך הטענות רבות.

 

ראיתי ברשת שהטסלה מודל y מומלץ יותר מהטסלה מודל 3 מבחינת השימושיות והוא עולה רק 5 אלף דולר יותר בארה"ב. האם לא כדאי לחכות?

 

יש רכבים חשמליים סיניים שימכרו בקרוב, למשל גם nio שמוכרים רכבים מתקדמים עם סוללות ג

 מתחלפות ששוכרים והיא לא חלק ממחיר הרכב ו- gac שהוציאה הודעה שהיא פיתחה סוללה מוצקה עם זמן טעינה של 8 דקות בלבד. אם יגיעו גם ג'יפונים וגם הגג יהיה רגיל ולא זכוכית, האם לא כדאי להמתין?

 

האם יונדאי סונטה החדשה במחיר של כ- 180 אלף לא עדיפה על הטסלה מודל 3 בכל דבר חוץ מביצועים, שקט של המנוע וחסכון בדלק?

 

לגבי גג שמש - ניתן לשים מדבקה או פתרון כזה

 

לגבי מודל Y - לפי מודעה בעיתונות , צפוי להגיע בהמשך השנה (ללא פירוט נוסף).

 

לפי מחירי US - הפרש הוא $3K

 

 

לפני 33 דקות, evc כתב:

ומה אומרים על הטווח של גירסת הבסיס 445 ק"מ? נניח שבפועל בתחזית אופטימית הוא אפילו 400 ק"מ ואתה לא תיסע עד טיפת המיץ האחרונה בסוללה, כלומר אצטרך להטעין את הסוללה אחרי 370 ק"מ נניח, נסיעה לאילת ברציפות לא אוכל לעשות, אצטרך להטעין.

 

אבל גם נסיעות מסויימות הלוך חזור למקומות אחרים בארץ יצריכו טעינה והייתי מעדיף בלי טעינות בכלל ורק לטעון בבית.

 

לכן הייתי מעדיף את הגירסה עם הטווח הארוך 580 ק"מ בגלל שהיא סוגרת את כל הטווחים שאצטרך.

 

תוספת הביצועים לעומת גירסת הבסיס לא מעניינת אותי במיוחד, אבל כן ההנעה לכל הגלגלים שאמורה לתרום להתנהגות כביש טובה יותר בייחוד עם כוח גדול כל כך על הנעה אחורית בלבד בגירסת הבסיס,  אבל היא יקרה ב- 40 אלף ₪ מאד יקרים. 

 

 

גם אני הייתי באותה התלבטות,  ובהתחלה בחרתי גרסת LR (הפרש של 40K).

 

אבל אז חשבתי שטסלה בטח יבנו עוד תחנות SUPERCHARGE ואז לא תהיה בעיה. חוץ מזה ניתן להטעין בכל תחנת טעינה אחרת.  

 

מוזמנים להצטרף לקבוצת בעלי טסלה בווצאפ . לינק https://chat.whatsapp.com/K7T2jc27lCF8gQ1TcKya6k

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי feel
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...