Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 179

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, ch2856 כתב:

כמו כל רכב אחר כיום. נגמרו הימים של מזוודות מזומן וגם תשלום בצ'ק בנקאי זה כבר משהו מהעבר. אפשר כמובן לעשות זאת בצורה מסורתית באולם שיפתחו או דרך האתר. פשוט וקל. 

זהו שבאתר אני לא רואה פרטים מדויקים איך עובד צורת התשלום. וכמובן שאני לא מתכוון למזוודה של מזומנים. השאלה האם זה מבוצע בהעברה בנקאית או גיהוץ אשראי בלבד. זה פרטים שחשובים לי מאוד לדעת כלקוח טרם ביצוע רכישה באתר ואני לא רואה על כך פרטים מלאים בעמוד התשלום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

פרט מעניין, טסלה נפטרה ממצבר ה 12V הוותיק שיש ברכבים מאז ומתמיד ועברה למצבר 12 וולט ליתיום יון בדגמים המחודשים של ה S וX.

רציתי פעם לעשות את זה ברכב בנזין שלי, אבל זה היה ממש מסובך.

 

https://electrek.co/2021/02/02/tesla-model-s-x-get-rid-lead-acid-12v-battery-moves-li-ion/

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, eladts כתב:

מה הקשר בין מספר ההזמנות למיסוי?

אתה לא גר כאן יותר מדי זמן 🤣 (או 😭, תלוי). מדינת ישראל פועלת כמו חברה בע"מ בהרבה תחומים. ואם ההכנסות מאפיק אחד יורדות, היא מעלה אותן במקום אחר.

התוצאה של זה היא שאם תנסה היום לחשב כמה מס תצטרך לשלם על מוצר בשווי 1 יחידת כסף, שתרצה למכור לצרכן בישראל (בתחום הרכב כמובן) ואני מבטיח לך שיימס לך המוח. 

יש לך: מס קניה (עם/בלי הסכם סחר), מע"מ, הפחתה על בטיחות, הפחתה על זיהום, אבל עד גובה מסוים. יש לך מס יוקרה, בשלוש מדרגות, שחל על החלק היחסי. יש לך בלו, יש לך אני אפילו באמת לא יודע כמה ואיך מתחלק מיסוי על חלקי חילוף, בטיחותיים, לא בטיחותיים, עם תקן, בלי תקן, עם תקן אבל צריך עוד תקן, בלי תקן אבל לא צריך תקן, עם אבל אין, יש אבל בלי... בקיצור...

the big bang theory sheldon GIF

 

לפני 32 דקות, eladts כתב:

הדגם הבסיסי בלי הפלוס, שגם לא כלל את הגרסה הבסיסית של אוטופילוט, כבר לא קיים בצפון אמריקה ומעולם לא היה קיים בשווקים אחרים. הוא שווק בהזמנה מיוחדת רק כדי לעמוד במחיר המטרה של $35,000 שאילון הבטיח. בפועל הסוללה לא היתה קטנה יותר אלא פשוט מוגבלת תוכנה.

כמו שכתבתי בידיעה, אני לא באמת סגור ב-100% על מה הולך שם עם הגרסאות השונות, את המידע הזה מצאתי בכמה אתרים שונים.

תודה על ההברה של העובדות, לא ידעתי את כל מה שכתבת.

  

לפני 33 דקות, bobi כתב:

יש כתבה מעניינת בדה מרקר שאומרת שהדבר המשמעותי ביותר שטסלה עשתה היום הוא לאו דווקא למכור רכב ב 180 אלף ש"ח, אלא לחשוף את מרווחי הרווח של היבואנים ובכך שהיא מפרסמת בצורה ברורה ללקוחות בדיוק כמה מיסים המדינה גובה על הרכבים ולהעלות את המודעות לזה.

תחשבו שיבואן טויוטה יפרסם את המחיר של הקורולה לפני ואחרי מיסים ויראה בדיוק כמה המדינה גובה.

 

https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium.HIGHLIGHT-1.9503723

אין בזה שום דבר משמעותי. הרבה יבואנים כבר מזמן מציינים במחירונים גם מחירים ללא מיסים, ועדיין, בלתי אפשרי לחשב מזה איזה חלק הוא הרווח.

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, David32 כתב:

well, עכשיו חוץ מגודל ואיכות פנים לא יודע איזה יתרון יש לו (למרות שאני ממש מחבב).

אין, איכות הפנים לא ברמה של דגמי ב.מ.וו עדכניים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, פבל כתב:

זו בדיוק התצורה של דגם הבסיס. מנוע אחד, הנעה אחורית בלבד. דגם עם טווח קצר יותר, וגם זה - 4 קוט"ש ו-50 ק"מ פחות, אפשר לקבל רק בהזמנה מיוחדת, והפער במחיר הוא 2,500$.

 

אלא אם כן זה מה שהתכוונת אליו, ואז אם אפשר אני רוצה לשנות את התשובה שלי ל:"אתה צודק!".

 

הדגם הבסיסי שנמכר בארץ זה הפלוס, עם האוטופיילוט הבסיסי.

 

Capture+_2021-02-02-20-00-00.png

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, בוני03 כתב:

זהו שבאתר אני לא רואה פרטים מדויקים איך עובד צורת התשלום. וכמובן שאני לא מתכוון למזוודה של מזומנים. השאלה האם זה מבוצע בהעברה בנקאית או גיהוץ אשראי בלבד. זה פרטים שחשובים לי מאוד לדעת כלקוח טרם ביצוע רכישה באתר ואני לא רואה על כך פרטים מלאים בעמוד התשלום

 

לגהץ אשראי (שזה עוד ביטוי ארכאי) בטח שלא יתנו לך, משתי סיבות:

  1. העמלות של חברות האשראי בכאלו סכומים הן די משמעותיות.
  2. ממילא לרוב המוחלט של הלקוחות אין מסגרת אשראי של מאות אלפי שקלים.

בארה"ב האפשרויות הן צ'ק בנקאי או העברה בנקאית דרך האתר.

 

לפני 6 דקות, פבל כתב:

כמו שכתבתי בידיעה, אני לא באמת סגור ב-100% על מה הולך שם עם הגרסאות השונות, את המידע הזה מצאתי בכמה אתרים שונים.

תודה על ההברה של העובדות, לא ידעתי את כל מה שכתבת.

 

אם כבר נכנסת לזה ההספקים שציינת לגרסאות השונות של המודל 3 הם כנראה נמוכים בהרבה מההספקים כיום. במהלך חיי המכונית היא קיבלה שיפורי הספק דרך עדכוני תוכנה. לדגם הטווח הארוך יש כנראה מעל 400 כ"ס לפי מדידות שאנשים ביצעו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, eladts כתב:

אם כבר נכנסת לזה ההספקים שציינת לגרסאות השונות של המודל 3 הם כנראה נמוכים בהרבה מההספקים כיום. במהלך חיי המכונית היא קיבלה שיפורי הספק דרך עדכוני תוכנה. לדגם הטווח הארוך יש כנראה מעל 400 כ"ס לפי מדידות שאנשים ביצעו.

 

בבדיקת מספרי רישוי של מודל 3 שנצפו עם לוחית רישוי ישראלית, לפי משרד התחבורה יש להן 390 כ"ס. ומצד שני קבוצת אגרה 7 עם רישוי שנתי של 4700 שקל אז אולי זה בכל זאת מידע שצריך לקחת בעירבון מוגבל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, vadim6385 כתב:

הדגם הבסיסי שנמכר בארץ זה הפלוס, עם האוטופיילוט הבסיסי.

 

זה הדגם הבסיסי שנמכר בכל העולם. הדגם בלי הפלוס נמכר רק תקופה קצרה בצפון אמריקה ולא היה שונה מבחינה מכאנית מהפלוס, פשוט הטווח, ההספק ועוד תכונות כמו האוטופיילוט הוגבלו דרך התוכנה. היתה גם אפשרות לשדרוג לדגם הפלוס דרך עדכון תוכנה בעלות של $5000. לדגם הטווח הארוך יש, גם היום אפשרות לשיפור התאוצה (תוספת של 50 כ"ס) בעלות של $2000, גם כן דרך תוכנה בלבד. את הרכישה מבצעים דרך האפליקציה בנייד.

 

לפני 11 דקות, DubelBoom כתב:

 

בבדיקת מספרי רישוי של מודל 3 שנצפו עם לוחית רישוי ישראלית, לפי משרד התחבורה יש להן 390 כ"ס. ומצד שני קבוצת אגרה 7 עם רישוי שנתי של 4700 שקל אז אולי זה בכל זאת מידע שצריך לקחת בעירבון מוגבל.

 

דווח על הספק נמוך מהמציאות אינו המצאה של טסלה. זוכר את הימים שכל היצרנים היפנים הגבילו את ההספק המירבי של המכוניות שלהם ל-280 כ"ס?

 

1612289862659-1.JPEG

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב - אז מסתבר שאני צריך לאכול את הכובע ו/או להוריד אותו בפני טסלה...

 

שאפו וכל הכבוד על המחירים.

 

חלק מזה נובע מהעובדה שהם מיוצגים ע"י עצמם ולא צריכים להתחלק ברווח עם אף אחד.

 

לגבי מי שהעיר על המחירים של כלי רכב חשמליים אירופיים - אל תצפו לירידת מחירים. בשל הרגולציה האירופית כל רכב חשמלי הנמכר כאן במקום באירופה פירושו הפסד נטו ליצרן, בגלל שהיצרן נקנס על כלי רכב מזהמים ומקבל בונוס על כלי רכב חשמליים שהוא מוכר ביבשת.

 

ולכן פיג'ו / רנו / מרצדס ושות' ימשיכו למכור פה כלי רכב חשמליים רק כדי להראות נוכחות בשוק, אבל המספרים לא יהיו משמעותיים.

 

טסלה שאינו יצרן אירופי וגם לא מייצר כלי רכב מזהמים - לא צריך להתמודד עם הבעיה הזאת.

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, ch2856 כתב:

נדמה לי או שטסלה מכניסה לא מעט על כל דגם? 

 

Screen Shot 2021-02-02 at 20.07.51.jpg

איך אגרת רישוי על רכב ב180K היא של 541 שקל?

 

יש הרגשה שבפרטים הקטנים האתר פשוט לא מדייק

עריכה אחרונה על ידי בוני03
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, בוני03 כתב:

איך אגרת רישוי על רכב ב180K היא של 541 שקל?

 

יש הרגשה שבפרטים הקטנים האתר פשוט לא מדייק

על רכב חשמלי משלמים אגרה של 541 ללא קשר למחירו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, בוני03 כתב:

איך אגרת רישוי על רכב ב180K היא של 541 שקל?

 

יש הרגשה שבפרטים הקטנים האתר פשוט לא מדייק

 

זאת האגרה של כל רכב חשמלי נטו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מישהו הצליח להבין אם תהיה אפשרות ל Sentry mode שמאפשר שמירה של נתוני מצלמות הרכב על דיסק און קי?

רשום בספר הרכב שזה קיים אבל כרגע בבטא


Sent from my iPad using Tapatalk
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...