Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 41 דקות, MiniMiz3r כתב:

עדיף להשוות את המחיר לזה באירופה, שעומד על כ 50 אלף יורו ואז זה הרבה יותר קרוב. 

 

אירופה דומה בעלויות הובלה אבל יש מיסוי על רכב וגם VAT, אז די קשה להשוות למה שקורה אצלנו. בארה"ב המחיר מופיע נטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מערכת הסאונד ב SR+, יש אפשרות (הבנתי שגם בארץ, לא באופן רשמי ע"י טסלה) לשדרג אותה למערכת סאונד כביכול שקולה ל LR (מפעילים את כל 14 הרמקולים, מוסיפים מגבר + סאובוופר שנכנס באותה הנישה של הסאבוופר המקורי של טסלה. נראה שכולם משתמשים בקיט הזה). שתי שאלות לגבי זה:

1. האם מישהו שמע את השידרוג הזה בהשוואה ל LR ויכול להעיד כאן מנסיונו על ההבדלים באיכות? לא מצאתי שום התייחסות לזה בעולם, כל אלו ששידרגו ודיווחו, לא שמעו את האיכות של ה LR ולכן לא יכולים להשוות

2. האם השדרוג הזה עלול לבטל את אחריות היצרן על הרכב, או על חלקים מסוימים ברכב?

עריכה אחרונה על ידי noam23
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, nurusz כתב:

"החידוש הגדול - למי שיש מספר מכוניות טסלה, הטלפון יכול לשמש כמפתח לכולן בו זמנית ללא צורך לבחור את המכונית הפעילה כמו שהיה בגרסה הקודמת."

 

מתי נגיע לזה ? :)

 

בקשר לאפליקציה, היא איטית, אני חושב לחזור לגירסה הקודמת, יש לי גיבוי

 

אני כבר מחכה לפוסטים של החופש הגדול של בני 17 שרוצים שההורים יקנו להם טסלה.

 

אצלי הגרסה החדשה לא איטית. תזהר משנמוך, קראתי שאנשים שניסו לשנמך איבדו את כל ההגדרות ונאלצו להגדיר מחדש את הטלפון בתור מפתח.

 

לפני שעתיים, OF כתב:

בארה"ב המחיר מופיע נטו

 

זה לא שאין מס קניה על רכב בארה"ב, פשוט בארה"ב מקובל לפרסם את המחיר ללא מיסים. מס הקניה שונה ממדינה למדינה, פה במסצ'וסטס המס הוא 6.25% והוא חל גם על רכב משומש.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, noam23 כתב:

לגבי מערכת הסאונד ב SR+, יש אפשרות (הבנתי שגם בארץ, לא באופן רשמי ע"י טסלה) לשדרג אותה למערכת סאונד כביכול שקולה ל LR (מפעילים את כל 14 הרמקולים, מוסיפים מגבר + סאובוופר שנכנס באותה הנישה של הסאבוופר המקורי של טסלה. נראה שכולם משתמשים בקיט הזה). שתי שאלות לגבי זה:

1. האם מישהו שמע את השידרוג הזה בהשוואה ל LR ויכול להעיד כאן מנסיונו על ההבדלים באיכות? לא מצאתי שום התייחסות לזה בעולם, כל אלו ששידרגו ודיווחו, לא שמעו את האיכות של ה LR ולכן לא יכולים להשוות

2. האם השדרוג הזה עלול לבטל את אחריות היצרן על הרכב, או על חלקים מסוימים ברכב?

 

יש פורום סאונד של טסלה בטלגרם מוזמן לשאול שם אנשים. להבנתי ממתינים לחבילת שדרוג של חברה אחרת. לדעתי יש גם יבואן חדש בארץ לhansow

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה? ועל מה?

רוב האנשים שלא מרוצים ששמעתי (כולל כאן בפורום)  הם בעיקר מאנשים שאין להם טסלה וברוב המקרים לא נהגו אפילו בטסלה.

אבל הגיוני שחלק מהאנשים שקנו טסלה יתאכזבו, בעיקר שרוב האנשים בכלל לא נהגו ברכב לפני כן.

כאן תוכל לקרוא דעתו של אדם אחד, שמתאר את החיים עם טסלה בצורה מאוד עניינית:

https://wheel.co.il/חצי-שנה-עם-טסלה-מודל-3-מה-אהבנו-ומה-פחות/

 

באופן אישי, חוץ מהשרות (יש התקדמות קלה בעקבות התחלת פעילות ניידות השירות), טסלה הוא רכב vfm הכי טוב שניתן להשיג היום. כל עוד אין צורך במרכב ג'יפון (ילדים בעגלות, בעיות מוטוריות וכו'), טסלה הוא הרכב הכי משתלם בפרמטר ביצועים-נוחות-אבזור-עלויות תפעול. אני לא מדבר על משתלם למי שמסתפק בפורד קורטינה שנת 82 עם מאוורר מחובר למצת במקום מזגן 😄 אלה למי שמעוניין רכב משפחתי חדש ויכול להתקין עמדת טעינה ביתית. ולמרות זאת רצוי לעשות נהיגת מבחן. הרכב, טוב ככל שיהיה, שונה מהותית מההרגשה של רכב בנזין ובודאי שאינו מתאים לכל אחד.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, רון18 כתב:

אני שומע יותר ויותר אנשים שלא באמת מרוצים מטסלה

 

 

באמת? איפה אתה שומע את זה, בפייסבוק? כי אני שומע בדיוק הפוך....

 

לפני 3 שעות, ch2856 כתב:

נוחות? זה לא התחום החזק של טסלה. 

 

וזו אמירה על סמך מה? וביחס למה, ל S-class? לקורולה? 

 

מהנסיון הצר והאישי שלי, עם חישוקי "18, ביחס לכמה יפניות שהיו לי (טויטה, מאזדה, מיצובישי) וגם כמה אירופאיות (בעיקר צרפתיות) הרכב מאד נוח. במבחן הבאמפר הישראלי הוא משמעותית עדיף מהיפניות, בייחוד לנוסעים מאחור. C5 שהיתה לי פעם היתה אכן יותר נוחה... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך נסיעה בדגם, הנוחות על שיבושים בינונית בלבד. לא גרוע, לא טוב, פשוט בינוני. אין מה לעשות, כאשר מגיעים למשקלים האלו אין תחליף למינימום של בולמים אדפטביים (מהסוג שהוא באמת אדפטיבי ולא רק משנה קשיחות למספר רמות) או כמובן לקפיצי אוויר, אבל זה כבר ליגת מחיר אחרת לגמרי.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, OF כתב:

באמת? איפה אתה שומע את זה, בפייסבוק? כי אני שומע בדיוק הפוך....

האלגוריתמים של פייסבוק (וגם יוטיוב ועוד) עובדים ככה שהם מגישים לך מידע שרלוונטי לתחומי עניין ולדעות שלך. 

 

ז"א אם אתה מצביע ביבי, תראה תוכן של מצביעי ביבי, אם אתה מתנגד חיסונים, תראה קונספירציות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

על סמך נסיעה בדגם, הנוחות על שיבושים בינונית בלבד. לא גרוע, לא טוב, פשוט בינוני. אין מה לעשות, כאשר מגיעים למשקלים האלו אין תחליף למינימום של בולמים אדפטביים (מהסוג שהוא באמת אדפטיבי ולא רק משנה קשיחות למספר רמות) או כמובן לקפיצי אוויר, אבל זה כבר ליגת מחיר אחרת לגמרי.  

על סמך יותר מנסיעה, אני יכול להגיד שאכן הנוחות בינונית (לא טובה יותר או פחות מהרבה רכבים אחרים), אבל זה נכון למהירויות נמוכות בלבד. במהירויות גבוהות הנוחות מצויינת(ועולה על הרבה רכבים אחרים)  ועם מוסיפים לכך מושבים מצויינים עם שלל כיוונונים (וזיכרון לחזור לתנוחה המועדפת) מקבלים בסה"כ נוחות טובה, ואם מוסיפים לנתון הזה שהרכב מתמודד(ובכבוד) עם מעל 300 כס( ואפילו הרבה יותר) מדובר על נוחות לא פחות ממעולה .כך שמדובר על שילוב של רכב ביצועים-נוחות נדיר מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, vadim6385 כתב:

האלגוריתמים של פייסבוק (וגם יוטיוב ועוד) עובדים ככה שהם מגישים לך מידע שרלוונטי לתחומי עניין ולדעות שלך. 

 

👍 אתה צודק, וזה בנוסף לזה שחלק גדול מהפעילות ברשתות מונעת מסחרית או מאינטרסים שונים.

 

בשורה התחתונה, למרות שיש היום המון אינפורמציה זמינה, כמעט בלתי אפשרי לקבל אינפורמציה "אובייקטיבית" (בהנחה שיש דבר כזה). כמעט כל פרסום הוא אנקדוטאלי במקרה הטוב או מונע מאינטרס במקרה הפחות טוב. רוב האנשים לא מודעים לזה או שפשוט אין להם כוח לבדוק דברים בעצמם

 

בעניין הרכב, מה שאני ממליץ לכל מי ששוקל/ת את זה ברצינות זה או לחוות את הרכב באופן אישי ולגבש דעה, או לשאול ולקבל חוות דעת ממישהו שהוא/היא מכיר וסומך 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באין חניה פרטית ובנובע גם אין מטען, גם אין ולא תהיה אצלי טסלה. לא מפריע לי עם זה להתפעל מאוד מהאוטו, שילוב של מכונית משפחתית, מעוצבת נהדר לטעמי, עם ביצועים נהדרים וחיסכון מסיבי. הדבר היחיד שמפריע הוא העדר טוטאלי של בקרים פיזיים. אני גר בסביבה שבה מרבית התושבים גרים בבתים פרטיים ואכן מלא טסלות יש כאן. האמת, קצת מקנא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...