Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, eitanuch כתב:

  

 

 

זה כמובן מאוד תלוי במשתמש. בתור אחד שמודד 40 ק"מ ביום יום ומסוגל לטעון בבית/עבודה - פחות חשובה לי היכולת לטעון מ-0 ל-100. מי שנוסע מעל 100 ק"מ ביום, כנראה שזה כן game changer עבורו.

אבל זה לא בהכרח העניין של נסיעה יומיומית ארוכה. זו הידיעה שנסיעה ארוכה יכולה לנחות עליך בכל יום במפתיע, ואתה מוכן (בלי התכוננות מיוחדת בלילה שלפני).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, nurusz כתב:

סוף סוף, בעדכון של היום 2021.32.10 אפשר לכתוב בעברית :)

 

טסלה עובדים נכון בארץ - גם תמיכה חשובה בעברית, גם כמות יפה של סופרצ'ארגרים ובקרוב מאוד מסירה של הטסלה Y המבוקשת.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.9.2021 בשעה 12:11, evc כתב:

אני גם לא מתחבר לרכבים של טסלה עד כמה שניסיתי, הם שמים דגש על ביצועים או ייחודיות עיצובית או תפעולית על חשבון הפרקטיות. 

 

זה טוב לסוג לקוחות שאוהב את הנצנצים, הצלצולים, האנדרלנין, הביצועים והחדשנות ולא ללקוחות שפשוט רוצים שהרכב יענה על צרכי היום יום (האפורים והמשעממים) שלהם.

 

אין לי גם טענות שהביצועים כבר נמצאים בטסלה, אבל זה לא משהו שייגרום לי לרכוש טסלה, בגלל מה שאמרתי שלדעתי אי אפשר להשתמש בביצועים של טסלה או כמעט אי אפשר להשתמש בהם במהלך נסיעה רגיל (יודעים מה לא אכליל- אני לא יכול להשתמש בהם באופן אישי- אני לא נץ שחג בשמיים ומחפש את טרפו כמו נהג דרוך שמחפש חלונות הזדמנות קטנטנים להשתמש בביצועים של הרכב ולא אעשה נסיעות מיוחדות כדי להשתמש בהם).

 

גג זכוכית בלי כיסוי זה גימיק לא פרקטי בעליל שרק טסלה עושה, לדעתי נטו בשביל חסכון בכסף, כל שאר היצרנים שמים כיסוי לפחות (רק בפורד מוסטנג מאך e יש גם גג כזה).

 

רכב סדאן כמו מודל 3 על חוסר הפרקטיות שבו לא בא בחשבון בכלל, הוא יכול להיות עם ביצועים של רקטת ספייס איקס מצידי ושאילן מאסק יישב מאחורי וייעשה לי מאסג' כל נסיעה.

 

ג'יפון קופה מגודל כמו מודל y גם לא רוצה. לא רוצה את כל הגודל, לא רוצה את העיצוב המוזר, לא רוצה הגבלה להעמיס דברים לגובה בתא המטען בגלל הגג המשופע, לא רוצה להצלות בשמש הקופחת ולא רוצה מתלים נוקשים. בינתיים כבר פורסם שטסלה גם רשמה במשרד התחבורה את דגם lr והוא יימכר ב- 290 אלף ₪, מחיר לא רלבנטי ממילא.

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=39170240

 

יש דברים בטסלות שהייתי רוצה, כמו האבזור שיש בהם כבר בגירסת הבסיס מושבי חשמל, הגה חשמלי בשילוב פרופיל נהג וכו'

 

אבל האיוניק 5 הרבה יותר מדברת אלי, יותר פרקטית ובלי פגמים מהותיים. אז כדי שלא יגידו שאני טרול וסוכן של כלמוביל אציין למען ההגינות שגם היא לא מתאימה לי, רכב גדול מדי, בעיקר רוחב של 1.9 מטר, רבאק מה אני צריך את הטנק הזה.

 

קיה נירו חשמלי הרבה יותר מתאים לי, מרווח יפה, תא מטען בנפח יפה מאד, טווח יפה, בגודל חיצוני קטן, ביצועים טובים לכל שימוש הגיוני וסביר, אז הוא כבר דגם וותיק, בלי נצנצים, זה לא מעניין אותי (עכשיו יגידו שאני סוכן של טלקאר אז אז אני צריך למצוא רכב אחר של יבואן אחר שיתאים לי 😁)

 

אני יודע אני פוץ ומוציא את החשק ומבאס ואני טרול וטסלה הייטר ומה אני עושה בפורום ולמה אני לא לוחץ על האיקס בפינה. אז למרות שזה לא נראה ככה אני אוהב רכבים, רכבים סולידיים, אחרת לא הייתי כאן, יש גם אנשים כמונו, אנחנו לא טרולים ולא טסלה הייטרס.

 

למי שקנה את המודל 3 אני מאחל לו שיסע בכיף וייהנה ושתהיה שנה טובה לכולנו.

בהחלט לגיטימי שאנשים לא מתחברים לרכב או למה שהחברה מייצגת ברכביה (מינימליזם), מפה ועד לכתוב שהרכב לא פרקטי..עם זה אני לא מסכים בעליל, בשביל זה סע ברכב כמה פעמים ואז תחליט לבד. לדעתי הוא הכי פרקטי בעולם, למרות החיסרון של כיסוי גג מקורי מהיצרן והעובדה שהם לא מאפשרים חיבור של ווייז נכון להיום, אבל היתרון הענק שלהם - שאם יחליטו להכניס ווייז - זה ייקח לך רבע שעה להוריד את העדכון ולהתקין.   אחרי 10K ק"מ - לא רכב מושלם אבל בהחלט פרקטי, חסכוני, נוח וחזק.

זאת דעתי בלבד.. וכפי שכתבתי בהתחלה - לגיטימי לגמרי שאנשים לא מתחברים כמו שכתבו פה על אפל, אני לא מתחבר לאפל בשום צורה.

לפני 21 שעות, nurusz כתב:

סוף סוף, בעדכון של היום 2021.32.10 אפשר לכתוב בעברית :)

זה בהחלט היה חסר בניווט.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, nurusz כתב:

היום יש עדכון לאפליקציה של טסלה לאנדרואיד. עובדת

 

אני קיבלתי את העדכון כבר לפני מספר ימים. החידוש הגדול - למי שיש מספר מכוניות טסלה, הטלפון יכול לשמש כמפתח לכולן בו זמנית ללא צורך לבחור את המכונית הפעילה כמו שהיה בגרסה הקודמת.
 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2021 בשעה 16:39, Gopher כתב:

בקרוב מאוד מסירה של הטסלה Y

כמה קרוב? יש צפי? מתי תפתח האופציה להזמנה?

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.9.2021 בשעה 13:48, noam23 כתב:

 

 

כשאתה מוציא רבע מליון ש"ח אתה לא אמור לחיות בדאגות כאלו. כעת, בארה"ב, ה LR עולה 40 אלף ש"ח פחות מאשר מחיר ה SR בישראל (בלתי נתפש), וזה עוד לפני ה Rebates שמציעות חלק מהמדינות שמוזילות עוד יותר את הדגם. במחיר כמו של ארה"ב, הפשרות של ה LR סבירות. במחיר של ישראל? מרגיש מאוד לא טוב.

אם אלה המחירים בחו"ל, והמיסים נמוכים, ממה "מורכב" מחיר הטסלה מודל 3 SR בישראל?

        

* סליחה, מודה ומתוודה. לא עקבתי אחרי כל השרשור מתחילתו.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, yossiaviel כתב:

אם אלה המחירים בחו"ל, והמיסים נמוכים, ממה "מורכב" מחיר הטסלה מודל 3 SR בישראל?

   

 

אני בכל זאת ארשום כי למרות שזה באתר, צריך טיפה לחפש, ולא חושב שזה היה פה:

 

מחיר הבסיס של מודל 3 (זה ה SR+):  142,100 ש"ח

מס קניה: 21,939 ש"ח

מע"מ: 27,887 ש"ח

אגרה: 530 ש"ח

סה"כ כמעט 192,500 ש"ח. המיסוי די נמוך אבל עדיין מיסים מרכיבים יותר מ 25% מהמחיר

 

המחיר של המודל הזה בארה"ב: 34,190$ שזה 112,800 ש"ח. 30,000 פחות, לא ברור למה. חלק בטוח בגלל הובלה (חודש באוניה) ואולי גם בגלל שהייבוא מסין יותר יקר. ההפרש בין LR ל SR בארה"ב 10,000$, בארץ לוקחים 34,000 ש"ח לפני כל המיסים, אז זה מסתדר. מרכיב המיסוי על ה LR יותר גדול כי כל ההטבה מוצתה כבר ב SR+

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, OF כתב:

המחיר של המודל הזה בארה"ב: 34,190$ שזה 112,800 ש"ח. 30,000 פחות, לא ברור למה.

המחיר בארה"ב הוא 39,990$ שזה 128 אלף ש"ח, ה34,190 זה מחיר אחרי savings, שזה חישוב כלשהו לחסכון בדלק פלוס הטבת מס שכנראה משתנה ממדינה למדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Michaelr כתב:

המחיר בארה"ב הוא 39,990$ שזה 128 אלף ש"ח, ה34,190 זה מחיר אחרי savings, שזה חישוב כלשהו לחסכון בדלק פלוס הטבת מס שכנראה משתנה ממדינה למדינה.

 

אוקיי, תודה על התיקון - זה סוגר את רוב הפער. נשאר 14,000 הפרש. הובלה + אגרות נמל וביטוח בטח סביבות 10,000.

 

תכלס הרכב בבסיס עולה פה כמו בארה"ב השאר זה עלויות שקשורות לייבוא ומיסים. כמו שכבר אמרו פה הרבה פעמים, אין רווח או עלויות משמעותיות שקשורות ליבואן או לפעילות של החברה בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, eladts כתב:

 

אני קיבלתי את העדכון כבר לפני מספר ימים. החידוש הגדול - למי שיש מספר מכוניות טסלה, הטלפון יכול לשמש כמפתח לכולן בו זמנית ללא צורך לבחור את המכונית הפעילה כמו שהיה בגרסה הקודמת.
 

 

"החידוש הגדול - למי שיש מספר מכוניות טסלה, הטלפון יכול לשמש כמפתח לכולן בו זמנית ללא צורך לבחור את המכונית הפעילה כמו שהיה בגרסה הקודמת."

 

מתי נגיע לזה ? :)

 

בקשר לאפליקציה, היא איטית, אני חושב לחזור לגירסה הקודמת, יש לי גיבוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...