Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, stas12 כתב:


בעיקר בגלל:
1. ארבע מנועים עצמאיים שיעבדו גם כאשר לאחד או חלק יש תקלה
2. אחריות יותר גדולה
3. מנוע וסוללה חזקים יותר

4. מערכת אודיו משמעותית יותר טובה

 

1. ארבע מנועים עצמאיים שיעבדו גם כאשר לאחד או חלק יש תקלה - מה כבר סיכוי שתהיה תקלה במנוע? מה נזק שיכול לקרות אם באמת ותהיה תקלה?
2. אחריות יותר גדולה - האחריות בסיסית היא אותה אחריות, רק בסוללה יש תוספת של 12,000 קמ
3. מנוע וסוללה חזקים יותר - אישית, ראיתי רק הבדל בטווח

4. מערכת אודיו משמעותית יותר טובה - עד כמה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 15 דקות, avi 1234 כתב:

כתוב באתר שהמחירים המוצגים לא כוללים מס רכישה ומס יוקרה

מה זה אומר?

 

לפני 8 דקות, קרמבו כתב:

כרגע לא ברור מהניסוח שלהם אם המחיר כולל או לא כולל את כל המיסוי, האם יש להוסיף את הסכום הנפרד או האם הוא כלול. 

נשלחה שאלה בנושא.

ממתין להבהרות של החברה. 

כתוב בצורה הכי ברורה שיש שזה החל מ 179K כולל מיסים.

 

Screenshot 2021-02-02 160746.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, קרמבו כתב:

עדכון למחירים, שכעת מובאים עם תוספת המיסוי הרלוונטית - 

מודל 3 - 189,000 שקלים, long range - 239,570, פרפורמנס - 282,271

מודל S - בסיס - 520,799, Plaid תעלה 850,096 וה-Plaid+ תעלה 972,776 שקלים

מודל X - מתחיל ב-557,811 שקלים וה-Plaid יעלה 839,096 שקלים

סליחה על הטרלת השרשור, החישוב שלי היה שגוי. 
מודה ועוזב ירוחם. המחירים המקוריים כפי שמופיעים באתר סופיים ונכונים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, David32 כתב:

מעניין עכשיו מה יקרה למחירי החשמליות האחרות.

(הכוונה שהרכבים קטנים יותר ממותג פחות סקסי [אם כי עם הבעיות של עצמו, אבל על זה הרוב לא יודעים] ועולים לא רחוק ממודל 3 בסיסית)

בכל העולם טסלה הרבה יותר זולים מהמתחרים.

הם עובדים בלי יבואנים ומפסידים מיליארדים.

אנחנו גם מהראשונים שמקבלים את המכוניות הסיניות שהן אפילו יותר זולות.

באנגליה מודל 3 רק קצת יותר יקרה פולקסווגן id3 שהיא מכונית ממש בסיסית.

עדיין id3 בחודש דצמבר הייתה במקום השני במכירות באנגליה.

קצת הגזימו באתר של טסלה שהמחיר בישראל זהה למחיר באנגליה.

נראה לי שהם עדיין לא הבינו לאיפה הם נכנסים.

בארה"ב אין להם מוסכים בכל מדינה, הם שולחים גרר שייקח את הרכבים למדינה ליד.

בארץ לא יתנו להם לעבוד ככה.

הם בטח חושבים שאנשים שגרים בחיפה יגיעו למוסך הפתח תקוה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, bobi כתב:

מדובר בפלחי שוק שונים שמיועדים לתקציבים שונים.

לא לכל מי שרוכש MG או פיג'ו ב 30-50K פחות יש כסף לעבור לרכב שעולה בסביבות ה 200K.

זה כמו שיש מקום גם למאזדה 3 וגם למאזדה 6, הן לא מבטלות אחת את השניה.

את הטסלה עיגלת למעלה? למה?

 

ליף עולה 162 (עם 270 קמ נסיעה), 208 עולה 156 (עם 340) ו .

טסלה 180, ל 450 קמ...

על ה MG אין מה לדבר, זאת אמורה להיות ליגה אחרת.

 

לי נראה שהטסלה הבסיסית נותנת יותר ערך מליף. אבל אולי אני טועה. 

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק קארס, זאת שיחת היום גם של אנשים שמכוניות לא מעניינות אותם.

 

פתאום אנשים שעד אתמול רכב חשמלי לא עניין אותם בכלל מתחילים לפזול לכיוון כשהם קוראים שהם יקבלו טווח 450 ק"מ ותאוצה מכובדת  ב-180 אלף ש"ח. 

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעות שעשו בחו"ל:

איך האחיזה של הדגם הפשוט?(הזול של ה 3)

והאם שווה לשלם עד 40 אלף על ההנעה הכפולה מבחינת אחיזת כביש?(כמובן שבתוספת שאר התוספות שצויינו ע"י החברים למעלה).

מה אומרים על נוחות הנסיעה של שני הדגמים הראשונים?

 

מדבר רק על ה - 3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, David32 כתב:

את הטסלה עיגלת למעלה? למה?

 

ליף עולה 162 (עם 270 קמ נסיעה), 208 עולה 156 (עם 340) ו .

טסלה 180, ל 450 קמ...

על ה MG אין מה לדבר, זאת אמורה להיות ליגה אחרת.

 

לי נראה שהטסלה הבסיסית נותנת יותר ערך מליף. אבל אולי אני טועה. 

 

 

ברור לחלוטין שהטסלה מודל 3 הכי זולה היא רכב יותר טוב מכל רכב חשמלי אחר יותר זול.

אבל זה עדיין עוד כמה עשרות אלפי שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הרבה מאוד חפירה באתר של טסלה, באתרים אחרים, בהודעה לעיתונות ומול יחסי הציבור, הידיעה המלאה כאן

  

לפני שעתיים, David32 כתב:

פבל,

בין :

ל:

 

(עם הרבה סייגים לזה)

 

יש מרחק עצום בגודלו.

אבל זה לא סקסי. זה לא נשמע סקסי. אפילו בצילומסך ששלחת הם רושמים שזה לא עצמי, דורש נהג, ועוד שיט. ואנחנו נעדכן.

 

קיצר החרטא השיווקית הקבועה שלהם. 

 

ברור שזו חרטא שיווקית, כמו שזו חרטא שיווקית כשכל יצרן אומר את זה. הכוונה שלי הייתה שיש שתי מערכות שנקראות אוטופיילוט, אחת היא סתם שיוט אדפטיבי והשניה הרבה יותר מצ'וכללת.

 

לפני 43 דקות, Nico62 כתב:

כן. גם אני תהיתי. באתר שלהם זה טרם השתנה. מעניין מה קורה אם מישהו מזמין ברגע זה במחיר שרשום באתר שלהם.

בתקנון כתוב שהם יכולים לבטל את ההזמנה אם הם יחליטו "כי הייתה בה טעות תמחור". אז אם המחירים שמופיעים שם כרגע הם טעות, מי שירצה באמת לקנות את הרכב יצטרך להוסיף כסף.

 

לפני 43 דקות, Nico62 כתב:

אני מתאר לעצמי שהעמדות הציבוריות האלה לוקחות עמלה יפה על מחיר החשמל על מנת להרוויח. אני מצפה מטסלה בתור יצרן רכב חשמלי להרוויח פחות או בכלל לא על העמדות בשביל לעודד את המכירה של הרכבים שלהם.

זה נכון, אבל העמלות לא נוראיות ברוב המקרים.

*אתה יכול להוריד את האפליקציות של ג'ינרג'י ושות ולבדוק את המחירים בכל העמדות, הם כתובים.

 

לפני 34 דקות, avi 1234 כתב:

כתוב באתר שהמחירים המוצגים לא כוללים מס רכישה ומס יוקרה

מה זה אומר?

מוצגים שני מחירים (אלוהים יודע למה). זה שעמוד הראשון בצד שמאל הוא לפני מיסים, זה שעל הפס האפור בתחתית המסך - עם מיסים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, bobi כתב:

ואיך זה עובד בקליפורניה ובטקסס ובאריזונה?

יש שם גם שמש חסרת רחמים.

 

יש מזגן, אין בעיה. הזכוכית של הגג כהה, זה לא החלון הקדמי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שחר. התחזוקה נראית ממש אפסית. אבל עדיין כיוון שחייבים לטפל אצלהם, מעניין כמה הם לוקחים עבור הטיפולים המאוד בסיסיים האלה.

 

כמו כן, חשוב להבין לכמה שנים המצבר הזה צפוי להחזיק בנסועה סטנדרטית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...