Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, Nico62 כתב:

 

כן. גם אני תהיתי. באתר שלהם זה טרם השתנה. מעניין מה קורה אם מישהו מזמין ברגע זה במחיר שרשום באתר שלהם.

אני מתאר לעצמי שהעמדות הציבוריות האלה לוקחות עמלה יפה על מחיר החשמל על מנת להרוויח. אני מצפה מטסלה בתור יצרן רכב חשמלי להרוויח פחות או בכלל לא על העמדות בשביל לעודד את המכירה של הרכבים שלהם.


בעמדות הציבוריות יש כל מיני חברות וכל מיני מחירים. חלקן דווקא מאוד משתלמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Just now, ldti כתב:


בעמדות הציבוריות יש כל מיני חברות וכל מיני מחירים. חלקן דווקא מאוד משתלמות.

אשמח לדוגמאות אם יש לך בשלוף למחירים משתלמים בעמדות האלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Nico62 כתב:

אני חושב ש179,754 זה המחיר הסופי והמיסים כבר כלולים. ככה אני מבין את זה לפחות. לפחות אני מאוד מאוד מקווה.

שים לב לפוסט הזה של פבל:

זה המחירים הסופיים, בלי תוספות כמובן.

לפני 1 דקה, Nico62 כתב:

אשמח לדוגמאות אם יש לך בשלוף למחירים משתלמים בעמדות האלה.

 

0.75 לקוט"ש בעמדות של גינרגי, לדוגמא.
הסכמים של אפקון עם מועצות מקומיות מסוימות שמורידות את המחיר ל 0.95 שח לקוט"ש.
ויש עוד כל מיני..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, feel כתב:

 

אני אני הייתי בדיוק באותה התלבטות (כמו עם וו גרירה וסלון שחור או לבן).

 

בהתחלה ישר בחרתי ב-

LR (580 ק"מ), מחיר שיצא זה 220,051 ש''ח על הכביש (לפני התוספות).

מול

SR (448 ק"מ) - 179,754 ש''ח על הכביש.

 

אבל אז חשבתי .... 

 

1 - קצב טעינה משקע 220 ביתי - 16 ק"מ בשעה.  כל יום אגיע לחניה שלי ולכל הפחות בטעינת לילה תמיד יתווספו כ-150 ק"מ.

2 - כרגע יש עמדות SUPERCHARGE בחיפה, ת"א , הרצליה פיתוח (נוף ים) וב"ש, אילת.   אני יותר מבטוח במהלך השנה יתווספו עוד לפחות 10 תחנות SUPERCHARGE.

 

ואז השאלה שנשאלת האם "חרדת טווח" שתפוג תוך שנה עם פריסת יתר תחנות של SUPERCHARGE שווה הפרש של 40,297 ש''ח ......

 

ככל הנראה אני לכיון של SR.

 

 

 

על וו גרירה אני לא מוותר, ועל סלון לבן - כנראה שכן בגלל קושי בתחזוקה (ילדים וכו') ולוקח סלון שחור.

 

קישוריות עולה 120$ לשנה ב-US, אז כנראה זה יעלה סביב 40 ש''ח לחודש (לא בטוח בכלל מה זה נותן כשיש אייפון)

 

 


בעיקר בגלל:
1. ארבע מנועים עצמאיים שיעבדו גם כאשר לאחד או חלק יש תקלה
2. אחריות יותר גדולה
3. מנוע וסוללה חזקים יותר

4. מערכת אודיו משמעותית יותר טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, ldti כתב:

אתם מודעים לעובדה שטסלה ניתן לטעון הכל עמדת טעינה ציבורית קיימת כרגע, כן? זה לא שאתם חייבים את העמדות שלהם!

 

באמת ? זה מעולה!!!  אז לגמרי אין צורך ב-LONG RANGE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ldti

אני מסכים שהתמחור הוגן, שכן יש להם הרבה עלויות ועליהם להרוויח. אך עדיין גם במחיר הטוב ביותר זה כ-25 אג' יותר לקוט"ש, אאל"ט זה מסתכם לכאלף שקלים יותר בשנה עבורי בעבור עלות החשמל למול חשמל ביתי. המחירים של הטסלה גם ככה סופר אטרקטיביים. אם הם יגדילו לעשות ויתמחרו את החשמל במחיר חשמל ביתי או אפילו פחות, זה עוד יותר יעודד את מכירת הרכבים שלהם. כמו כן, כמובן עד שהרכב יסיים לטעון, אז אתה תקנה בחנויות נוחות ליד העמדה עם אחלה של רווח לחנות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע לא ברור מהניסוח שלהם אם המחיר כולל או לא כולל את כל המיסוי, האם יש להוסיף את הסכום הנפרד או האם הוא כלול. 

נשלחה שאלה בנושא.

ממתין להבהרות של החברה. 

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 3 דקות, Legend כתב:

היה לנו דבר כזה בהיסטוריה של הפורום?

שביום שרכב מתחיל להימכר, יש כבר חברי פורום שביצעו הזמנה?

 

 

כן. בהשקה של הסוויפט ספורט.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 6
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם להשוואה:

 

מחיר מודל X בסיסית: בארה"ב - 89,990 דולר. בארץ - 446,671 שקל.

מחיר אאודי אי-טרון בסיסית: בארה"ב - 66,995 דולר (כולל עמדת טעינה). בארץ - 525,741 שקל.

 

האאודי כנראה עם איכות הרכבה וחומרים טובה יותר, אבל לא מתקרב לטסלה בטווח למשל, ואין לו את ההייפ. אם הם רוצים למכור הם יהיו חייבים להוריד את המחיר. למרות שבאופן אישי הוא מעוצב הרבה יותר טוב חיצונית לדעתי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, stas12 כתב:


בעיקר בגלל:
1. ארבע מנועים עצמאיים שיעבדו גם כאשר לאחד או חלק יש תקלה
2. אחריות יותר גדולה
3. מנוע וסוללה חזקים יותר

4. מערכת אודיו משמעותית יותר טובה

שני מנועים, לא 4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, bobi כתב:

הרכב עם הטווח הנמוך.

 460~ ק"מ זה טווח מכובד מאוד, ורוב האוכלוסיה לא עושה נסיעות כאלה ביום-יום. גם אם לוקחים בחשבון בלאי לסוללה ולאורך שנים הק"מ יורד ל350 (נאמר 25% ירידה), זה עדיין טווח מספק.

נכון, שנסיעות לאילת/חרמון יצריכו הטענה בדרך, אבל בשביל זה יקימו את הסופרצ'רג'רים.

 

אישית המחיר נראה תחרותי במיוחד לאור כך שהחיסכון בדלק הוא סד"ג של 20-30K ב-3 שנים. אני לא גר בבית פרטי ואין לי חניה פרטית ברחוב ככה שעד שלא תיהיה פריסה מספקת של תחנות טעינה, טסלה היא עדיין לא אופציה עבורי.

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...