Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 180

פוסטים מומלצים

תהיה תחרות לשוק היחסית גבוה. לא לשוק המשפחתיות והג'יפונים הקטנים שמתומחר בכמה עשרות אלפי שקלים פחות ומהווה את רוב השוק.

רוב האנשים לא יתחילו לעשות חשבונות על צריכת חשמל לעומת דלק, עם חישובים לגבי עלויות לטווח ארוך, כי זה עדיין לקנות רכב יוקרה ב 200K.

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 2.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

זה במחיר של פיגו 3008, אבל (תקנו אותי אם אני טועה) רכב יותר קטן ופחות מרווח, ולא ג'יפון.

השאלה אם אהדה לטסלה מנצחת את האהדה לג'יפונים, ואז יש סיכוי. מאמין שהתשובה היא כן.

אבל למשפחות עם כיסאות בטיחות לילדים וכו' יש מצב שעדיף רכב כמו ה3008/קארוק וכו שהם מרווחים יותר מאחורה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיג'ו 3008 ויונדאי סונטה הם לא במיינסטרים שנמצא ברמת המחיר של כ 130-150K ומורכב מטויוטה קורולה, קיה ספורטג' וכו.. וגם במחיר הכי נמוך של 180K, טסלה לא מתחרה בסגמנט שלהם ולא מהווה תחרות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"

מסירות ל-Model Y יתחילו מאוחר יותר השנה. 

"

 

הפרש בין מודל 3 ל-Y הוא סביב $3K

 

מעניין מתי בדיוק יתחילו למכור את Y.

מישהו יודע מהי עלות לחודש של קישורית פרמיום ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחישוב מהיר הטסלה תחסוך על דלק כ4000 ש"ח בשנה בנסועה שנתית של 17.5 אלף ק"מ מול רכב שנוסע 18קמ לליטר.

אחרי חמש שנים ההפרש מול קורולה מצטמצם לכ18K ש"ח רק בזכות החיסכון בדלק.

תוסיפו לזה עוד כמה אלפים חיסכון על תחזוקה, ושמירת ערך שכנראה תיהיה מצוינת (אם לשפוט לפי מחירי חו"ל) ומקבלים הרבה יותר רכב בתוספת לא משמעותית למחיר.

 

מה שכן, עם נתוני תאוצה כאלה החסכון בדלק ילך על צמיגים חדשים כל חודש 😆

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, shahar188 כתב:

בלי קשר למחיר, יש חסכון ענק בדלק וטיפולים.

אתה צודק, אבל עדיין מדובר ברכישת רכב שעולה 180K, כ 40K יותר מרכבי המיינסטרים ששולטים בשוק. כך שההשפעה תהיה בעיקר על פלח היוקרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התרגשות, יגרום למהפכה גדולה בישראל.

כשהתחילו לשווק בארץ את אאודי e-tron היתה רשימת המתנה של כמה חודשים,

והיה אנשים שהציעו כסף על הזכות לקדם אותם ברשימה, אולי כדאי לעשות את זה גם פה?

   
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המגבלה היחידה של טסלה במכירה של ה-3 הבסיסית תיהיה כמות הרכבים שהם יוכלו להביא לארץ. מדובר במחיר ממש שובר שוק. 

 

וכל הישראלים יראו את הכתבות בערוץ 2 על כמה הרכב יחסוך במחיר בשנים הראשונות (דלק, טיפולים וכ״ו) ומה הוא מספק - התור לאספקה יהיה יותר ארוך מלחרמון בשבת מושלגת...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 30 דקות, DubelBoom כתב:

זה במחיר של פיגו 3008, אבל (תקנו אותי אם אני טועה) רכב יותר קטן ופחות מרווח, ולא ג'יפון.

לא גיפון. 

אבל בסיס גלגלים 2.86 לעומת 2.68 הרבה יותר מרווח מאשר 3008 ודומיו

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, איש חדש כתב:

כשהתחילו לשווק בארץ את אאודי e-tron היתה רשימת המתנה של כמה חודשים,

והיה אנשים שהציעו כסף על הזכות לקדם אותם ברשימה, אולי כדאי לעשות את זה גם פה?

   

העירו לי שזה היה בגלל שינוי מדיניות המס, והרכב התייקר בכמה אלפים לקונים מתאריך מסוים.

עריכה אחרונה על ידי איש חדש
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהתמחור שטסלה נתנו למודל 3 הוא ממש חכם.

רוב הרוכשים הפוטנציאלים יראו 180K ויגידו, יאללה שיהיה, חיים רק פעם אחת ואז שניה לפני שהם יצטרכו לשלם בפועל את מלוא הסכום, הם יגידו פאק איט ויוסיפו עוד כסף כדי לא להיתקע להרבה שנים עם הרכב עם הטווח הנמוך.

שיעור בשיווק.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פבל,

בין :

ציטוט

 "יכולת הנהיגה העצמית" 

ל:

 

לפני שעה, פבל כתב:

היא באמת מאפשרת נהיגה אוטונומית כמעט לחלוטין.

(עם הרבה סייגים לזה)

 

יש מרחק עצום בגודלו.

אבל זה לא סקסי. זה לא נשמע סקסי. אפילו בצילומסך ששלחת הם רושמים שזה לא עצמי, דורש נהג, ועוד שיט. ואנחנו נעדכן.

 

קיצר החרטא השיווקית הקבועה שלהם. 

 

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...