Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 שעות, Turbulence כתב:

ואשמח אם תגיד לי אילו רכבים יש ב100-200K שנותנים ביצועים יותר טובים משל הטסלה.

 

 

פיספסת - הוא דיבר על תאוצה מ-100 ל-200 קמ"ש, לא ש"ח.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות לגבי טסלה:

1. יש לברך על כך שיש יצרן שמוכר ישירות לצרכן, תוך דילוג על פערי התיווך של היבואן ושיקוף של שיעור המיסוי במחיר.

א-ב-ל אני לעולם לא אקנה מכונית בלי לעשות נסיעת מבחן. מקווה שיצרני רכב אחרים יאמצו את החלק הראשון במה שכתבתי, אבל אסור ללקוחות להשלים עם מצב בו לא ניתנת להם אפשרות לנסיעת מבחן.

2. המספרים של גירסת הפרפורמנס אכן מדהימים וביותר ממקום אחד מישהו כתב "פרארי בשמינית מחיר". מי שחבר של א.פ. בפייסבוק כבר ראה שהוא כבר העלה תמונות של הפרפורמנס שהוא קנה לצד פרארי ובהחלט משווה אותה.

אני קצת חושש לעצמי וליקיריי כמשתמשים בדרך. לא מאלה שעברו לפרפורמנס ממכונית ספורט כמו א.פ., אלא שסתם קנו אותה כי היא הגירסה הבכירה של ה-3.

מי שקונה פרארי (וגם פורשה 911 ואפילו סובארו STI או מיצובישי איוו) בהרבה מקרים עבר קורסים מתאימים ומשתמש במכונית בעיקר בסופי שבוע בכבישים בין עירוניים.

אני קצת מוטרד מנהגים לא מיומנים שבודקים את ה500+  כ"ס שלהם בעיר.

3. כולנו מוטרדים מנהגים שעסוקים במסך הסלולרי. פה יש מכונית שהמסך הוא הדבר העיקרי בתא הנוסעים.

גם לא נראה לי שאפשר לשלוט על כך שנהגים ייצאו לעקיפה תוך שימוש בנהיגה אוטומטית (אני מאמין שכל דבר ניתן לפריצה, כמו שפורצים אייפון).

לא הצלחתי למצוא נתוני תאונות סטטיסטיים של תאונות בטסלה לעומת מכוניות אחרות, מ

לבד נתוני תאונות של האוטו-פיילוט.

https://www.herrmanandherrman.com/blog/tesla-autopilot-deaths-in-2020/ 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות לגבי טסלה:
1. יש לברך על כך שיש יצרן שמוכר ישירות לצרכן, תוך דילוג על פערי התיווך של היבואן ושיקוף של שיעור המיסוי במחיר.
א-ב-ל אני לעולם לא אקנה מכונית בלי לעשות נסיעת מבחן. מקווה שיצרני רכב אחרים יאמצו את החלק הראשון במה שכתבתי, אבל אסור ללקוחות להשלים עם מצב בו לא ניתנת להם אפשרות לנסיעת מבחן.
2. המספרים של גירסת הפרפורמנס אכן מדהימים וביותר ממקום אחד מישהו כתב "פרארי בשמינית מחיר". מי שחבר של א.פ. בפייסבוק כבר ראה שהוא כבר העלה תמונות של הפרפורמנס שהוא קנה לצד פרארי ובהחלט משווה אותה.
אני קצת חושש לעצמי וליקיריי כמשתמשים בדרך. לא מאלה שעברו לפרפורמנס ממכונית ספורט כמו א.פ., אלא שסתם קנו אותה כי היא הגירסה הבכירה של ה-3.
מי שקונה פרארי (וגם פורשה 911 ואפילו סובארו STI או מיצובישי איוו) בהרבה מקרים עבר קורסים מתאימים ומשתמש במכונית בעיקר בסופי שבוע בכבישים בין עירוניים.
אני קצת מוטרד מנהגים לא מיומנים שבודקים את ה500+  כ"ס שלהם בעיר.
3. כולנו מוטרדים מנהגים שעסוקים במסך הסלולרי. פה יש מכונית שהמסך הוא הדבר העיקרי בתא הנוסעים.
גם לא נראה לי שאפשר לשלוט על כך שנהגים ייצאו לעקיפה תוך שימוש בנהיגה אוטומטית (אני מאמין שכל דבר ניתן לפריצה, כמו שפורצים אייפון).
לא הצלחתי למצוא נתוני תאונות סטטיסטיים של תאונות בטסלה לעומת מכוניות אחרות, מ
לבד נתוני תאונות של האוטו-פיילוט.
https://www.herrmanandherrman.com/blog/tesla-autopilot-deaths-in-2020/ 
מה?..... א-ב-ל מה???

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.3.2021 בשעה 08:46, robertf כתב:

 

נשמע לי מוזר, אתה בטוח?

תהליך המסירה נשמע ביזיון מבאס ברמות, אבל תתחדש, תהנה וסע בדרכים ישרות!

 

חייב לך עדכון, הנציג כצפוי טעה. יש אופציה לעשות את זה. 

 

דבר נוסף לגבי טווח הנסיעה, בנהיגה רגועה הוא יכול להיות קרוב מאוד לקילומטר שמופיע ברכב עצמו, כבר עשיתי נסיעות שהייתה חריגה של קילומטר בודד בלבד בנסיעה רגועה של חצי שעה. 

 

בנוסף במהלך החג הרכב היה יומיים בחניה, ירדו 8 קילומטר בלבד מהבטריה, כנראה בגלל שאין סנטרי מוד, ועדיין זה סופר יפה, אני חשבתי שתהיה בעיה לשים את הרכב בשדה התעופה בזמן נסיעה ארוכה לחול, מסתבר שזה אפשרי לגמרי. 

 

בנוסף טיפ לאלו שקבלו את הרכב ומחפשים רדיו לא אינטרנטי, כנסו להגדרות של המוזיקה, בsource יש לכם אפשרות להוסיף את זה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועדים לשמחה [emoji3]
 
לפחות לפי מאגרי משרד הרישוי מסירת המשלוח הראשון הסתיימה. נמסרו רכבים כדלקמן:
 
118 SR (מתוכן 25 עם חישוקי 19" השאר עם 18")
46   LR (מתוכן 36 עם חישוקי 19" ו-10 עם חישוקי 18")
66 Performance  כולן עם חישוקי 20".
 
155 לבנות
33   אפור כהה מיטאלי
26   שחורות
12    כחול מיטאלי
4       אדומות
 

תודה.

כמות ממש מכובדת של Performance.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, איתן_כ כתב:

כמה הערות לגבי טסלה:

1. יש לברך על כך שיש יצרן שמוכר ישירות לצרכן, תוך דילוג על פערי התיווך של היבואן ושיקוף של שיעור המיסוי במחיר.

א-ב-ל אני לעולם לא אקנה מכונית בלי לעשות נסיעת מבחן. מקווה שיצרני רכב אחרים יאמצו את החלק הראשון במה שכתבתי, אבל אסור ללקוחות להשלים עם מצב בו לא ניתנת להם אפשרות לנסיעת מבחן.

2. המספרים של גירסת הפרפורמנס אכן מדהימים וביותר ממקום אחד מישהו כתב "פרארי בשמינית מחיר". מי שחבר של א.פ. בפייסבוק כבר ראה שהוא כבר העלה תמונות של הפרפורמנס שהוא קנה לצד פרארי ובהחלט משווה אותה.

אני קצת חושש לעצמי וליקיריי כמשתמשים בדרך. לא מאלה שעברו לפרפורמנס ממכונית ספורט כמו א.פ., אלא שסתם קנו אותה כי היא הגירסה הבכירה של ה-3.

מי שקונה פרארי (וגם פורשה 911 ואפילו סובארו STI או מיצובישי איוו) בהרבה מקרים עבר קורסים מתאימים ומשתמש במכונית בעיקר בסופי שבוע בכבישים בין עירוניים.

אני קצת מוטרד מנהגים לא מיומנים שבודקים את ה500+  כ"ס שלהם בעיר.

3. כולנו מוטרדים מנהגים שעסוקים במסך הסלולרי. פה יש מכונית שהמסך הוא הדבר העיקרי בתא הנוסעים.

גם לא נראה לי שאפשר לשלוט על כך שנהגים ייצאו לעקיפה תוך שימוש בנהיגה אוטומטית (אני מאמין שכל דבר ניתן לפריצה, כמו שפורצים אייפון).

לא הצלחתי למצוא נתוני תאונות סטטיסטיים של תאונות בטסלה לעומת מכוניות אחרות, מ

לבד נתוני תאונות של האוטו-פיילוט.

https://www.herrmanandherrman.com/blog/tesla-autopilot-deaths-in-2020/ 

נכון שאנחנו בישראל ומכוניות זה יקר. אבל הסטיגמות שישראלים לא יודעים לנהוג זה קצת מעליב. באירופה מכוניות עם 250 כס זה סטנדרט ולא צריך להיות מומחה נהידה בשביל לנהוג בהן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, eitanuch כתב:

נכון שאנחנו בישראל ומכוניות זה יקר. אבל הסטיגמות שישראלים לא יודעים לנהוג זה קצת מעליב. באירופה מכוניות עם 250 כס זה סטנדרט ולא צריך להיות מומחה נהידה בשביל לנהוג בהן. 

 

בטסלה גם יש מייני הגנות שמופעלות גם שהנהג בשליטה מלאה כמו הגבלה של התאוצה כשיש מכשול מלפנים והתערבות אוטומטית במקרה של סטייה מהנתיב שעלולה להוביל להתנגשות. כמובן שבמצב מסלול כל ההגנות האלו מכובות, אבל לא אמורים להשתמש בו בכביש ציבורי.

 

לפני 43 דקות, בוני03 כתב:

דבר נוסף לגבי טווח הנסיעה, בנהיגה רגועה הוא יכול להיות קרוב מאוד לקילומטר שמופיע ברכב עצמו, כבר עשיתי נסיעות שהייתה חריגה של קילומטר בודד בלבד בנסיעה רגועה של חצי שעה. 

 

בנוסף במהלך החג הרכב היה יומיים בחניה, ירדו 8 קילומטר בלבד מהבטריה, כנראה בגלל שאין סנטרי מוד, ועדיין זה סופר יפה, אני חשבתי שתהיה בעיה לשים את הרכב בשדה התעופה בזמן נסיעה ארוכה לחול, מסתבר שזה אפשרי לגמרי. 

 

אני מצע להעביר את תצוגת הטווח מקילומטרים לאחוזים (בתפריט זה נקרא Energy), זה מעניק הרבה יותר שלוות נפש כי זה מה שאנחנו רגילים הן ממכוניות בנזין והן מסוללות של טלפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אתמול טסלה לבנה עומדת לידי ברמזור צומת הסירה בהרצליה. הרכב הזה מחייב תוספת המחיר לצבע שונה מאשר לבן. בלבן לי היא נראית סתמית שלא לומר מכוערת...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ch2856 @Turbulence

קצת פספסתם, הג'וליה בסרטון זה וולוצ'ה עם 280 כ"ס ולא QV. וכן, ברור שלא תעמוד עם טסלה, אבל זה רכב מהיר למדי והביאו אותו סתם בשביל אינדיקציה. אח"כ יש את הב.מ.וו השחורה שחזקה בהרבה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, eitanuch כתב:

נכון שאנחנו בישראל ומכוניות זה יקר. אבל הסטיגמות שישראלים לא יודעים לנהוג זה קצת מעליב. באירופה מכוניות עם 250 כס זה סטנדרט ולא צריך להיות מומחה נהידה בשביל לנהוג בהן. 

250 כ"ס זה אולי סטנדרט.

500 כ"ס לא.

אולי באמת יש רשימה של הגנות ובקרות שהופכים את המכונית לבטוחה.

צריך סטטיסטיקה של מעורבות בתאונות לעומת מכוניות אחרות.

והסטטיסטיקה הכי טובה היא זאת שתירשם בישראל, אבל ייקח עוד זמן עד שיהיה מדגם מייצג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מטייל בעיר תיירותית באירופה והרוב המוחלט של הרכבים שאתה רואה זה מינימום ב מ וו סדרה 3, לזה אני קורא סטנדרט. גם הרבה פחות נדיר לראות פורשה...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

כשאתה מטייל במרכזי ערים גדולות אולי, איפה שבנקאים, עורכי דין וכו עובדים...

 

אפשר לטייל גם סביב אזור הבורסה ברמת-גן ולהגיד שהרוב המוחלט של הרכבים בארץ זה מינימום לקסוסים וכו...

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתן לך דוגמא אחרת - יש אזורים שבכלל לא מכירים בקיום של דגמים מסויימים מרוב שהם נחותים. תדבר עם גרמני על גולף trendline ויש סיכוי שהוא לא יאמין לך שפולקסווגן מייצרים דגם נחות מ-GTI. לארה"ב אפילו לא מייבאים את הגרסאות האלה יותר בכלל. זה לא משתלם להם. שם GTI נחשב לדגם בסיסי.

 

https://www.topgear.com/car-news/usa/volkswagen-will-no-longer-sell-golf-america

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...