Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תקח אימפרזה ישנה ב50,000 ש"ח, תשפוך עליה 150,000 ש"ח שיכללו צמיגי סליקס והיא כנראה תעמוד עם הטסלה.
רק שזה לא רכב שאתה רוצה להיות בו ביוםיום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

כי בכדי להעביר את החוויה שהרכב סופר מהיר, הסרטונים ערוכים בצורה מגמתית שכזו. סתם לדוגמה, ג'וליה QV לאחר גלגול ראשוני כפי שמוצג בסרטון, מודל 3 פרפורמנס כבר לא תצליח לתפוס אותה. כל הסרטונים של הבחור הם בצורה הזו, דרמטיות של ילדים בגן. 

 

אני אגלה לך משהו? יש המון רכבים קצת משופרים, לא הרבה, שממש לא עולים מיליונים, שהם מהירים יותר. גם 0-100 והרבה יותר 100-200. 

הסרטונים לא ערוכים בצום שורה שמוסיפה כוח\מהירות שאין לטסלה. לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד עם הדוגמה של הQV? הסטלה מהירה ממנה בהרבה בתאוצות. כש2 הרכבים מגיעים למהירות גבוהה זה כבר סיפור אחר. אבל אם אתה לא נוהג כל יום באוטובהאן, אני לא רואה איך זה בעיה.

 

עזוב. עובדתית על הנייר לפי הSPEC SHEET, טסלה משאירה אבק לQV. איך שלא תסובב את זה.

 

ואשמח אם תגיד לי אילו רכבים יש ב100-200K שנותנים ביצועים יותר טובים משל הטסלה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Mikelt89 כתב:

רכב חללית, חבל שאין אופציית חיבור פאנל סולרי על הגג, בשמש הישראלית אם הרכב חונה תחת כיפת השמיים הוא יכול להטען אינסופית. 

בקצב של 10 ק"מ ביום אולי.
אתה באמת חושב שצוותי מהנדסים אצל שלל יצרני הרכב החשמלי בעולם שכחו מהאפשרות? יש סיבה שזה לא נמצא בשום רכב.

  • אהבתי 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, shellcase כתב:

יש סיבה שזה לא נמצא בשום רכב.

דווקא יש רכבים שזה נמצא בהם. 

נכון, עדיין אין ייצור המוני בתחום הזה אך יש מעבר לרכבי קונספט כמה רכבים שיש להם פאנל על הגג. 

אז יש סיבה, אבל זה לא ב"שום רכב".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, אורח לרגע כתב:

דווקא יש רכבים שזה נמצא בהם. 

 

אם אני לא טועה בפריוס זה קיים בתור תוספת, וזה מפעיל בימים חמים את האיוורור של פנים הרכב.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין לזה הרבה פוטנציאל ברכב פרטי בגלל שטח הפנים המצומצם. להגדלת הקיבולת של הסוללה יש הרבה יותר השפעה וזה שיפור שבטוח יגיע בשנים הבאות מיצרנים שונים.

 

אני מניח שאם זה היה כדאי, לפחות טסלה, בתור חברת אנרגיה שגם מתקינה גגות סולאריים, הייתה מציעה שדרוג כזה. בסופו של דבר זה לא כזה סיפור להתקין גג סולארי על רכב. השאלה היא האם תוספת המסה והסיבוך שווה את התרומה, בהינתן שטח הפנים המצומצם. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גרסה של הסונטה ההיברידית שמגיעה עם גג כזה.

אאלט המאייבך 57 הייתה בין הראשונות להציג שימוש בפנלים סולאריים, זה שימש לאוורור הרכב מדיי פעם כשהוא חונה בשמש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אורח לרגע כתב:

דווקא יש רכבים שזה נמצא בהם. 

נכון, עדיין אין ייצור המוני בתחום הזה אך יש מעבר לרכבי קונספט כמה רכבים שיש להם פאנל על הגג. 

אז יש סיבה, אבל זה לא ב"שום רכב".

רכבי קונספט הם לא רכבים.
בקונספציה כולנו יכולים לנסוע על אנרגיה סולארית כל היום, רק שבמציעות, את הבימבה של הילד זה לא יזיז.
הדיון הזה כבר היה כאן בפורום, לא מזמן.
בטכנולוגיה הנוכחית המקסימום שאפשר לעשות עם פאנל סולארי זה לאורר את הרכב בחניה, כמאריך טווח - הטכנולוגיה עוד לא שם (ולא ממש קרוב לשם).

לפני 25 דקות, yoav911gt2 כתב:

1300 ק"מ בשנה, כתוב בכתבה שצירפת.
בהינתן 6 שעות ביום.
אין ספק ש600 מטר בשעה (בהתחשב במזג אוויר מדהים כל השנה) זה רציני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרת האנרגיה של פאנלים סולריים עדיין מאוד נמוכה. זו הסיבה שהם משמשים לכל היותר לתמיכה במערכות אוורור. 

עד שלא תהייה פריצת דרך בתחום, המכוניות נושאות יותר משקל, במיקום לא אידאלי, מוסיפות עלות ביחס תמורה שבמקרה הטוב בא לידי ביטוי ב-10 שעות של שמש ישירה בחלק מחודשי השנה. 

פוטנציאל מעניין של פאנלים סולריים נמצא בקרוונים ששם יש גם שטח פנים גדול וגם פרקי זמן ארוכים יותר של עמידה סטטית פלוס אפשרות לכיוון הפאנלים למיקום אידאלי. 

 

ולגבי התלהבות מתאוצות, 

מבין את ההתלהבות, אבל בואו, זה הרובד הנמוך והשטחי ביותר של יכולות ברכב ומצמצם את הפער בין לואיס המילטון וקוף עם בלוק 10 על דוושת הגז לאפס. 

רוצים להבין מה זה באמת תאוצה? כל אופנוע ספורספורט מהשנים האחרונות. 

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחסידי הרכבים החשמליים ומעדיף את הרעש והצילצולים של מנוע בנזין בשרני במכונית שרירים מתאימה...

אני גם לא מתחבר לעיצוב של הטסלה...

 

עדיין כחובב מוטוריקה קשה שלא להתלהב מתאוצות כאלו במחיר כזה...

 

עוד יותר לא ברור לי איך זה שדווקא בפורום של חובבי רכב יש המצקצקים בלשונם סטייל הדודות הפולניות למראה ההתלהבות מתאוצה...וואלה אפילו האמא של החבר של בעל הטסלה בסירטון התלהבה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד רשאי להתלהב כפי שנראה לו זו מדינה חופשית 😁

 

בהחלט יש מה להתלהב מהביצועים של הטסלה, אבל יש איזה קוד נהיגה מינימאלי, גם לנהיגה מהירה.

 

 הבן אדם מפר את הקוד הזה ומתחרע עם הרכב בכל הכוח, כמו כל ערס מצוי מהכפרים.

 

בגלל שלמודל 3 אין צליל מנוע של רכב עם ביצועים כאלה, זה נראה יותר מעודן.

 

זאת זכותו המלאה כמובן (כל עוד שהוא לא עובר על החוק ומסכן חיי אדם) אבל לדעתי היה עדיף שישמור את זה לעצמו ולא מתפאר בכך, לא כולם מתרשמים מכך, חלק בדיוק ההיפך, גם חובבי רכב ונהיגה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועדים לשמחה 😀

 

לפחות לפי מאגרי משרד הרישוי מסירת המשלוח הראשון הסתיימה. נמסרו רכבים כדלקמן:

 

118 SR (מתוכן 25 עם חישוקי 19" השאר עם 18")

46   LR (מתוכן 36 עם חישוקי 19" ו-10 עם חישוקי 18")

66 Performance  כולן עם חישוקי 20".

 

155 לבנות

33   אפור כהה מיטאלי

26   שחורות

12    כחול מיטאלי

4       אדומות

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...