Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 190

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הצלחתי להבין את המחיר .. חלק אומרים בין 250 ל300 אלף אבל לפי האתר בהזמנה יצא לי כולל תוספת מושבים בצבע לבן ב 191 אלף כולל מס ואגרה ... יש עלויות נוספות שצריך לקחת בחשבון ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, נשמע שאתה די מתרגש בסך הכל ובצדק, הנעה חשמלית זה עולם אחר לחלוטין, גם אם אני לא נמנע על החובבים של התחום. 

תודה על הסקירה הקצרה, אני די בטוח שבשבועות הקרובים נוצף בעוד ועוד סקירות. 

אין רעש חיצוני? אין לי מושג לגבי החוק בנושא אבל מניח שיש אופציה לזה, זה סוג של חלק מהתקשורת הבלתי אמצעית עם הולכי רגל. 

מקווה שתהליך המסירה ישתפר לשאר הרוכשים, נשמע שלטסלה ישראל יש עוד הרבה מה לעשות בתחום, כולל טעינה  לפני המסירה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, בוני03 כתב:

בוקר אור

 

אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.

 

חלק א, טסלה מודל 3 SR:

נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה ואוסטריה בימים של לפני הקורונה, כשאתה מניח את עצמך במושב של הרכב ואתה מרגיש תחושה של פרימיום, מרצדס, במוו אאודי, יו ניים איט. איכות החומרים לא דומה בשום צורה ליפנית בה נסעתי עד היום למרות שהיא הייתה מדגם חדש ומתקדם יחסית, מוטות ההילוכים והאיתות ברמה הגבוהה ביותר, הקליק של המוט כשאתה פונה שמאלה וימינה והתחושה שהוא מעביר לך היא לא של רכב ב150 אלף שקל אלא לרכבים באזור ה300 אלף פלוס, בדיוק כפי שמצופה מרכב שמתחרה בכל העולם ברמת המכוניות הזו. כך גם פתיחת וסגירת הדלתות וגם בהורדת והעלאת החלונות.

 

תא המטען עושה רושם גדול ומרווח והתא מתחתיו יחד עם התא הקדמי נותנים תחושה שיש המון מקום איפה לדחוף דברים. הקונסולה האמצעית היא המשך ישיר לאיכות הגבוהה, הכל מוצק וקשיח, מרופד ותפור היטב. 

התאים גדולים מאוד ואיכות החומרים נהדרת. כל כפתור (כן, יש איפה שהוא כמה כאלה...) וכל משטח שאמורים לגעת בו עשוי ברמה גבוהה, זה לא רכב עממי, לא טויטה פיריוס ואם תרשו לי, גם לא איכות הרכבה של מאזדה שהשתפרה לדעתי פלאים לאחרונה, כמו שכתבתי למעלה זה הרבה יותר בכיוון של מרצדס, במוו ואאודי אם לא כבר ממש שם.

 

ואז אתה מעביר לדרייב... ופשוט לא קורה כלום. נאדה. אתה מצפה שהרכב יתחיל לגלוש ברגע שאתה מרים את הרגל מהברקס אבל שום דבר לא קורה. הנציג מכיר לי מקרוב את הנהיגה בדוושה אחת ומסביר לי שאם לא אלחץ על הגז, הרכב לא יזוז מהמקום. בחשש אני לוחץ קלות ומתחיל לגלוש, נוסע ימינה לרחבה הריקה שנמצאת במקום המסירה בחניון מפליגים בנמל אשדוד ומתחיל להפנים שאני אשכרה נוהג על טסלה מודל 3 בישראל. קצת האצות קצת הסברים ויאללה עפים מהחניון הזה מהר מהר הביתה.

 

לרכב לוקח כמה דקות קצרות לכייל את האוטופיילוט שלו ומהרגע שזה נעשה הרכב גמע קילומטרים ארוכים ללא שום התערבות. המסך מציג לך את כל סוגי הרכב שעוברים בהתאם לגודלם, את הרמזורים ובהגעה לצמתים גם את החיצים שעל הנתיבים עצמם. פלא טכנולוגי שניתן לצפייה בכל רגע של נסיעה.

 

לוקח ויקח זמן להתרגל לנהיגה שכמעט כולה בדוושה אחת, אבל אין ספק שמדובר באחלה דבר, לקחת סיבוב ולהישאר עם הרגל על דוושה אחת, להרים ולהוריד ולהרגיש תגובה מיידית זה דבר שמצריך הרגל אבל הרגיש לי קליל ומאוד מהנה.

 

הרכב קשיח אבל שקט להפליא, בידוד הרעשים היה נראה לי נהדר ומפתיע לטובה (גילוי נאות, נסיעה של כ50 ק"מ עדיין לא מספיקה כדי לקבע זאת) ומרגיש שהרכב מגהץ היטב את הכבישים המשובשים בישראל כולל את פסי ההאטה הגדולים והמעצבנים.

 

המושבים הם בדיוק כמו הסיפורים מהיוטיוב, מהמפנקים ביותר שישבתם בהם בטווחי. המחירים של ה300 אלף שקל. 

 

חלק ב, טסלה ישראל:

אני חובב הייטק לא קטן, עובד בתחום וככזה גם מרגיש תמיד בטחון גדול ברכישה באינטרנט ובכלל בקדמה, כך גם היה עם הרכב הראשון שהוזמן אצלי און ליין בדיוק כמו מאות מוצרים אחרים שהזמנתי. רק שפה בניגוד לכל הזמנה באינטרנט בה הביטחון שלי תמיד קיבל חיזוקים בדמות קבלה לתשלום, מענה אנושי מהיר במידת הצורך, זמן אספקה ברור ועוד, פה מן הרגע הראשון העסק חרק. הסכם ההזמנה והמחיר לא היו ברורים, מועד האספקה היה מעורפל ו"משוער" ונציגי טסלה הפרו יום אחר יום את המילה לחלק מהלקוחות. אני הייתי בין אלו שלא בצעו שינויים ובין אלו שפחדו (למפרע בצדק) שכל שינוי יגרור בעיות ועיכובים. מזל, "זכיתי" להיות מהמקבלים הראשונים, זכיתי במירכאות כי זו בושה גדולה שחלק בכלל נדחו. בכל זמן ההמתנה טסלה הקפידה לשגע את קהל הלקוחות, במקום להוציא מיילים מסודרים לפני עדכון מחירים ולהודיע ללקוחות שהמחיר לא השתנה, הם בחרו לחכות למבול ורק אז להגיב. במקום להודיע בצורה מסודרת מראש לפני כמה ימים שחל טעות בחישוב המס והחשבון יתעדכן בקרוב בהסכם חדש כשהטעות הנל תגיע על חשבון החברה עצמה, הם שלחו שוב מייל עם עדכון הסכם ללא שום הסבר מצורף ושוב הלקוחות היו צריכים לשבור את הראש ולהבין מה השתנה. לזה קוראים ניהול שערורייתי. גם גברת כהן מחדרה יכולה לנהל את זה בדיוק באותה צורה, אני משוכנע שזו לא רמת הניהול אליה שואף אילון מאסק.

 

ואז הגיע יום המסירה, בלי להתקשר, בלי לשלוח מייל, חברים בקבוצה של רוכשים הפנו את תשומת לבי לכך שבחשבון התווסף תאריך מסירה מדויק. ניסיונות לאשר את זה מול טסלה במייל או בטלפון נתקלו בחוסר מענה, ככה זה בטסלה ישראל כנראה. אחה"צ ערב יום המסירה הגיע סמס שהיה האישור הנוסף הראשון לכך שמה שמופיע באתר טסלה הוא לא טעות נוספת של החברה ובאמת ובתמים מדובר ביום המסירה. 

 

יצאנו אני ואשתי ב11 בבוקר לאזור נמל אשדוד, הגענו למקום יחסית שקט ורגוע אוהל קר באמצע מגרש חניה ללא אפשרות מסודרת להחנות את הרכב בצורה מסודרת מחוץ לאזור המסירה. מאושרים ושמחים התעלמנו מהמסביב, הרי בעוד רגע אנחנו יוצאים מפה עם רכבנו החביב.

 

נגשים לנציג ומציגים תעודה ואז מתבשרים שהרכב עדיין בהכנה, "רבע שעה עשרים דקות והרכב שלכם פה". נו טוב, לא נשמע נורא. חולפת לה חצי שעה, ועוד חצי שעה והכלה לא נמצאת ברחבה. אתה מתחיל לשאול שאלות ורואה שלנציג אין בדיוק תשובות, אין כסאות ושם מקום היכן לשבת, השתייה בשולחן הכיבוד כמעט מחוסלת ולאט לאט אתה מפנים שאל מול עינך המסירה הולכת ומסתבכת.

 

למעלה מ4 שעות! של המתנה, הכלה סופסוף מגיעה. מותשים וגמורים אחרי עמידה של שעות על הרגליים אתה מגלה שהרכב שלך מוטען בכ 100 ק"מ בלבד! וכשאתה מכניס את היעד אליו את נוסע רשום שתגיע עם 10 אחוז בלבד. מלחיץ ולא תקין. כמובן שלאחר כל כך הרבה שעות לאף אחד אין כוח לבדוק פגמים או לעשות סריקה פשוטה, כל מה שרציתי זה רק לעוף מאותה חניה. כמובן שעל לצלם את הרכב ולעשות איתו תמונה אחרי שעות של המתנה, לא באמת היה לי את הרצון והנשמה.

 

אין לי איך להגדיר את המסירה זולת בושה. חבל שיום כ"כ מרגש צריך להיות מלווה בטעם מר ובפה יבש.

 

 

 

 

 

קצת מידע שלא היה ידוע לי עד היום:

 

הרכב מגיע עם כבל נייד לשקע ישראלי רגיל. הכבל המדובר בא עם 2 פינים בלבד ולא שלושה (אין הארכה) והוא מוגבל ל13 אמפר שיספקו לכם כ20 ק"מ לשעה.

 

הרכב מגיע עם קיט עזרה ראשונה וקיט לתיקון פנצ'רים שעולה בכל העולם כסף. וכמובן שמגיע גם פח שהושלך מייד לבוידעם בבית.

 

הרכב מגיע בגרסת הבסיס ללא הכיסויים לגלגלים והם ארוזים יפה בבאגז, אם תרצו הצוות במקום יעזור לכם לשים אותם. "הרוב לא רוצים את זה אז לא שמנו את זה ורק אם מבקשים מאיתנו נעזור לשים" אמר לי הנציג במקום.

 

הרכב מגיע בדגם הבסיס עם צמיגי מישלין. 

 

עוד אנקדוטה, הרכב שקט בצורה קיצונית, ברמה שאנשים עמדו בחניה ודברו ומגיע טסלה מאחורה ואתה פשוט לא קולט שאתה באמצע הכביש ומאחוריך יש רכב מונע עם למעלה מ250 כוחות סוס פעילים. השקט הוא מדהים ומסוכן.

 

שאלתי את הנציג איפה אפשר לכוון את נושא הנהיגה בדוושה אחת, לטענתו הוציאו את האפשרות הזו מהרכבים. אין לי מושג אם הוא צודק או לא. אבדוק בהמשך.

 

מסקנות לעתיד: 

אני מקווה שהשירות של טסלה לבעלי הרכבים יהיה ברמה אחרת ולא דומה בשום צורה לתהליך המכירה והמסירה ובטוח שמחזור יוני כבר לא ייתקל בפארסה שעבר מחזור מרץ, הפארסה הייתה כ"כ גדולה שאין מצב שאפילו אותה גברת כהן מחדרה שהייתה מנהלת ככה מכירה ומסירה הייתה מפיקה מסקנות ולא חוזרת על אותה בדיחה.

 

זה מה שעולה לי כעת לאחר יום מפרך אך מספק, כאמור לעיל אשתדל לספק תמונות בהמשך, פשוט אין עדיין כאלה אפילו לי.

 

נ.ב. מתנצל אם יש שגיאות תחביר, ככה זה כשאתה כותב בטלפון במיטה לאחר יום עמוס למכביר.

 

 

תודה מחכה להמשך עם רשמים על הרכב.

בסופו של דבר, יצאת משם עם רכב חלומותיך, אז היה שווה.

את הכיסויים לגלגלים חובה לשים, כי הם מורידים את התנגדות האוויר ועוזרים להעלות את הטווח.

עריכה אחרונה על ידי bobi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

ואם אפשר, כמה תמונות יתקבלו בברכה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסיקור. בהחלט נשמע שהחברה צריכה להשתפר מבחינת שירות. נשמע שעברת יום די קשה.

 

החוות דעת על הרכב עצמו מדהימה ומאוד משמחת. בהחלט נשמע שמדובר במהפכה וייתכן שמחפה על תהליך המסירה. אני אישית אשמח לקרוא חוות דעת והתרשמות כללית לאורך זמן. יצא לי לנהוג על מודל s בחו"ל ומאוד נהניתי והייתי רוצה לקנות בארץ טסלה, אבל כנראה מודל 3.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים


הרכב מגיע בגרסת הבסיס ללא הכיסויים לגלגלים והם ארוזים יפה בבאגז, אם תרצו הצוות במקום יעזור לכם לשים אותם. "הרוב לא רוצים את זה אז לא שמנו את זה ורק אם מבקשים מאיתנו נעזור לשים" אמר לי הנציג במקום.


התכוון לומר שהם מתעצלים לשים אותם. מאחר ויש סיבה לכיסויים האלא, אני די בטוח שזה לא לפי פרוטוקול המסירה של טסלה ובחו״ל זה ממש לא כך (יתקן אותי מי שיודע אחרת).


שאלתי את הנציג איפה אפשר לכוון את נושא הנהיגה בדוושה אחת, לטענתו הוציאו את האפשרות הזו מהרכבים. אין לי מושג אם הוא צודק או לא. אבדוק בהמשך.

נשמע לי מוזר, אתה בטוח?

תהליך המסירה נשמע ביזיון מבאס ברמות, אבל תתחדש, תהנה וסע בדרכים ישרות!
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תתחדש וסע בדרכים טובות. 

 

שנית, אתה מזכיר לי את הסצנה הזו בסיינפלד, נראה שאתה ממש אוהב להגיד (או לכתוב "טסלה"), "עדכון מטסלה" "טסלה שלחו SMS" "התקדמות בטסלה" וכו, אבל כשזה מגיע ל"אוהל קר עם כיבוד מחוסל" זה כבר לא "טסלה", עכשיו זה "הארץ". כמו אותה דוגמנית אמיצה שהציגה את גופה ללא פילטרים למליוני עוקביה באינסטגרם, גם זו טסלה (כידוע, הם מתגאים שאין יבואן והחברה עצמה מבצעת הכל בארץ), שולחן (פלסטיק?) עם עוגיות (עבאדי?) שגם הן חוסלו ואף אחד לא טרח למלא. מישהו פה אמר ש"דוד מאסק" ידאג  "אפילו" ללוגיסטיקה של סדר יציאת הרכבים הכלואים אחד אחרי השני בהאנגר, בפועל דוד מאסק לא מסוגל לדאוג ללוגיסטיקה לה דואג כל מש"ק משמעת בבסיס הקולט חיילי מילואים. 

אגב, "גברת כהן" הלא מגניבה שרכשה MG חשמלית, אינה חלק מ"המהפכה"? 

עריכה אחרונה על ידי david brown
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, robertf כתב:

 


התכוון לומר שהם מתעצלים לשים אותם. מאחר ויש סיבה לכיסויים האלא, אני די בטוח שזה לא לפי פרוטוקול המסירה של טסלה ובחו״ל זה ממש לא כך (יתקן אותי מי שיודע אחרת).


נשמע לי מוזר, אתה בטוח?

תהליך המסירה נשמע ביזיון מבאס ברמות, אבל תתחדש, תהנה וסע בדרכים ישרות!

 

ברור, זה בא עם הרכב רק שאתמול מסרו את המכוניות כשהכיסוי לא עליהם אלא ארוז בבגאז. לטעמי לא לעניין, בקשתי מהנציג שישים לי ומרוב לחץ הוא שם אחת והראה לי איך לשים את האחרות... 

 

אגב כבר בדרך ראיתי בדרך שאת זו שהוא שם הוא לא הידק מספיק טוב. נו שוין כאמור הכל מאחורינו. 

 

לגבי הדוושה באמת מוזר, אבל לא תאמינו לא היה לי את הזמן אפילו לעבור על המסך. עוד מעט נרד לרכב ונתחיל לחפור. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוד אתייחס בנפרד לעניין תהליך המסירה. אבל מי שמוסר 108(!) מכוניות ביום אחד. לא יכול לשמור על רמת שירות.

 

למי שלא הבין אתמול נמסרו 108 מכוניות טסלה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 39 דקות, PriceDevil כתב:

אבל מי שמוסר 108(!) מכוניות ביום אחד. לא יכול לשמור על רמת שירות.

למה לא?

למה למסור אז כמות כזאת של רכבים אם אי אפשר לשמור על רמת שירות סבירה?

 

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, PriceDevil כתב:

אני עוד אתייחס בנפרד לעניין תהליך המסירה. אבל מי שמוסר 108(!) מכוניות ביום אחד. לא יכול לשמור על רמת שירות.

 

למי שלא הבין אתמול נמסרו 108 מכוניות טסלה.

אני מאוד מקווה שביוני אקבל את הרכב עם פחות זמן המתנה. בקבוצה בטלגרם חלק מהמקבלים דווקא אמרו שיצאו רבע שעה עד חצי שעה מרגע הגעתם אבל כמו שאמרת 108 רכבים ביום אחד זה לא פשוט כלל (שלשום נמסרו 25 רכבים אם אני זוכר נכון: 12sr+ 4LR 9P), מה שאומר עד ה31 יש להם עוד כ100 רכבים למסור.

מעניין כמה הזמינו עד היום??? לדעתי טסלה תהיה החשמלית הכי נפוצה בארץ לא?

עריכה אחרונה על ידי Shluki
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...