Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

מישהו עשה חישוב באיזה פורום, שעם התמחור הנוכחי גם ללא הטבות המס (כל אלה שיורדות עד 2025), טסלה 3 הבסיסית עדיין תעלה רק 220k שח. עדיין אטרקיטיבי אבל בטח לא כמו היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההתרגשות מטסלה מובנת, אבל אכן נראה שיש ריצת אמוק ועצימת עיניים מהחסרונות של המודל 3 של מי שהזמין אותה ובייחוד אלו ששילמו הכל ואפילו לא ראו/ישבו/נסעו בה.

 

ואני לא מדבר על חסרונות הנוגעים לטווח וזמני טעינה וכיוצ"ב שעם זה אין לי בעיה, אלא על מבנה סדאן שאף אדם פרטי כבר לא רוכש, צמיגים מוגזמים, כנראה גם כיול מתלים נוקשה כדי להתמודד עם הכוח הרב, גג פנורמי מוגזם, ריצפה פנימית מוגבהת בגלל הסוללות וכיוצ"ב.

 

הם אפילו עוקבים אחרי ספינות שמגיעות לארץ ובודקים האם הטסלות נמצאות עליהן. עיכוב בהזמנה זה יום אבל :(

 

 אני ניטרלתי את ההתרגשות והחלטתי שאני פשוט לא רוצה רכב סדאן,  וכך למרות שמדובר בטסלה ביטלתי את ההזמנה, שומו שמיים. 

 

אבל כנראה שאזמין את המודל y ששם המבנה הג'יפוני עדיף בעיניי ויש הרבה דברים בטסלה שאני כן רוצה.

 

אז אוהדי טסלה בבקשה לא להתעצבן עלי שכתבתי גם ביקורת כלפי טסלה.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, evc כתב:

אלא על מבנה סדאן שאף אדם פרטי כבר לא רוכש

הלכתי להציץ רגע מהחלון ולראות אם זה נכון. המסקנה היא שזה לא.

 

אני דווקא חושב הפוך. אני לא מבין מה פשר הנהירה לעבר הג׳יפונים בישראל.

 

אני לטווח הקצר מסתכל רק על האצ׳בק, אבל בתור רכב משפחתי כנראה שהייתי בוחר בסדאן.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה המנומקת שלך.
אין לי נסיון עם טסלה - כמו לרוב המכריע של המגיבים פה.
אני מתקשה לראות את היתרונות שלה, חוץ מביצועים, מול מכוניות היברידיות (איתם יש לי נסיון מעולה של 12 שנים).
יש לחשמליות יתרון אחד כרגע - יתרון מס, שמדינה נותנת. המדינה גם תקח אותו בחזרה כמו שהיא עשתה עם ההיברידיות.
זאת דעתי האישית שלי. מי שלא מסכים גם לא חייב להגיב.

אין לי בעיה לנמק שוב ולחזור על היתרונות שיש לרכב אבל כבר עשו את זה פה לפני אין ספור. הנימוקים שלך לעומת זאת מתבססים על אפס ידע או מחקר לגבי הרכב (שים לב שאני לא אומר ניסיון). הנקודות השליליות שהעלית פשוט לא מתיישבות עם הניסיון שיש לאנשים עם הרכב, חוות הדעת או מאות המבחנים והסקירות, אבל אתה לא נותן לזה לבלבל אותך. אני בשום צורה כלשהי לא פאנבוי של טסלה ובטח לא מסיונר שלהם. אבל חבל שגם אם אתה לא לקוח פוטנציאלי, במקום לחפש בכח את השלילי, אתה לא מסוגל לפרגן קצת על מה שהם עושים פה וזו באמת סוג של מהפיכה קטנה.
אגב רכבי ההיבריד שאתה נוסע בהם (וגם אני) הם יצורי כלאיים עד שמהפכת החשמל תושלם ויש להם יותר חסרונות מיתרונות בהשוואה לרכב חשמלי טהור.
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, robertf כתב:

הנימוקים שלך לעומת זאת מתבססים על אפס ידע או מחקר לגבי הרכב

 

לא רוצה להתווכח למי יש יותר ידע.

לפני שלוש שנים גם אני התלהבתי מטסלה מודל 3 ורציתי לקנות (אם היה זמין במחיר סביר).

שיניתי את דעתי בעקבות מחקר והתעמקות במה שמכונית הזאת בפועל וחברת טסלה בפרט.

מחיר ההשקה שלהם הפתיע, אבל לדעתי המחיר לבדו לא מחפה על כל החסרונות (איכות הייצור, שימושיות, שרות, נגישות לטעינה וכו') כרגע.

אבל זה רק מבחינתי. לאחרים, יכול להיות שזה לא חשוב או לא נחשב לחסרון.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

לדעתי המחיר לבדו לא מחפה על כל החסרונות (איכות הייצור, שימושיות, שרות, נגישות לטעינה וכו') כרגע.

אבל זה רק מבחינתי. לאחרים, יכול להיות שזה לא חשוב או לא נחשב לחסרון.

המחיר באבו-אבוהה מחפה על כל החסרונות. אם הייתה פיקנטו חדשה ב-20,000₪ הייתי קונה פיקנטו. אם הייתה אופל קרוסלנד חדשה ב-40,000₪ הייתי קונה אופל. ושתיהן לא לטעמי ולא לצרכי.

זה כמובן מוקצן אבל העיקרון מובן אני חושב. כשיש תמורה יוצאת דופן בשוק היא עושה את העבודה מעצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, EvGriga כתב:

כל ההתלהבות שיש כרגע בארץ ובפורום הזה מטסלה מבוסס על יתרון המס שמאפשר מחיר נמוך יחסית למכונית שהיא בפועל יקרה.

ללא יתרון המס, במחיר של כ-290 אש"ח לדגם בסיסי הכל היה נשמע אחרת.

היתרונות היו מתכווצים והחסרונות היו מורגשים מאוד.

טכנולוגיה של סוללות עדיין לא בשלה מספיק כדי לאפשר ייצור מכונית חשמלית תחרותית ללא סובסידיות.

אם מורידים סובסידיות - הביקוש מתכווץ מאוד - כמו שקרה בסין, ככה יהיה גם באירופה בארה"ב ובישראל.

החשמליות יורדות ל כ-2% משוק מכוניות החדשות.

 

ב 290 אלף (שזה המחיר שכולם חשבו שהיה) היא הייתה נותנת ערך יפה מול המתחרות שלה שהם רכבי יוקרה (במוו, וולוו, ואודי וכו..) והחסרונות היו מורגשים יותר.

ופה בדיוק הנקודה כי ב 180 אלף החסרונות שלה לא כל כך משנים, כי שכאתה מוריד 40% ממחיר הרכב אז הוא משחק משחק אחר לגמרי ובגלל זה כל הפורום מתלהב.

סתם כתרגיל מחשבתי, עם תיקח מאזדה 3 ספיריט ותחתוך 40% מהמחיר שלה ותתמחר אותה ב 90 אלף אני בטוח שכל הפורום יחגוג ופתאום המושב האחורי הצפוף פחות יראה כל חשוב.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
ב 290 אלף (שזה המחיר שכולם חשבו שהיה) היא הייתה נותנת ערך יפה מול המתחרות שלה שהם רכבי יוקרה (במוו, וולוו, ואודי וכו..) והחסרונות היו מורגשים יותר.

הטסלה לא חפה מחסרונות אבל גם המתחרות שלה לא. זו לא מכונית שמעמידים אותה בהשוואות מול קורולה או מאזדה 3, אלא בדיוק מול המותגים האלא שאתה מציין, כשלעיתים תכופות היא גם יוצאת כשידה על העליונה מסיבות כאלו ואחרות. ושם זה לא בגלל המחיר, כי בניגוד לפה בארה״ב או באירופה אם תיקח מודל 3 פרפורמנס ותשווה ל-330e לדוגמא, המחיר של הטסלה יקר משמעותית.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, robertf כתב:


הטסלה לא חפה מחסרונות אבל גם המתחרות שלה לא. זו לא מכונית שמעמידים אותה בהשוואות מול קורולה או מאזדה 3, אלא בדיוק מול המותגים האלא שאתה מציין, כשלעיתים תכופות היא גם יוצאת כשידה על העליונה מסיבות כאלו ואחרות. ושם זה לא בגלל המחיר, כי בניגוד לפה בארה״ב או באירופה אם תיקח מודל 3 פרפורמנס ותשווה ל-330e לדוגמא, המחיר של הטסלה יקר משמעותית.

 

להשוות מחירים בין 330e למודל 3 Performance זה לא הוגן. השוואה הוגנת היא 330e מול מודל 3 +SR או M3 מול מודל 3 Performace. בשני המקרים (וגם עבור מודל 3 LR מול 340i) הטסלה יותר זולה במקצת והרבה יותר מצויידת.

 

לפני 5 שעות, utsur כתב:

מישהו עשה חישוב באיזה פורום, שעם התמחור הנוכחי גם ללא הטבות המס (כל אלה שיורדות עד 2025), טסלה 3 הבסיסית עדיין תעלה רק 220k שח. עדיין אטרקיטיבי אבל בטח לא כמו היום

 

מה שזה אומר שמי שקונה היום עושה עיסקה משוגעת וירידת הערך שלו תהיה מינימלית, בפרט אם האספקה תישאר מוגבלת.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, EvGriga כתב:

כל ההתלהבות שיש כרגע בארץ ובפורום הזה מטסלה מבוסס על יתרון המס שמאפשר מחיר נמוך יחסית למכונית שהיא בפועל יקרה.

ללא יתרון המס, במחיר של כ-290 אש"ח לדגם בסיסי הכל היה נשמע אחרת.

היתרונות היו מתכווצים והחסרונות היו מורגשים מאוד.

טכנולוגיה של סוללות עדיין לא בשלה מספיק כדי לאפשר ייצור מכונית חשמלית תחרותית ללא סובסידיות.

אם מורידים סובסידיות - הביקוש מתכווץ מאוד - כמו שקרה בסין, ככה יהיה גם באירופה בארה"ב ובישראל.

החשמליות יורדות ל כ-2% משוק מכוניות החדשות.

ניחה אין לך שמץ של מושג ממה ההתלהבות ברמה טכנולוגית,חווית נהיגה וכוחות G שפועלים אלייך כאשר מדביק אותך לכיסא,אבל עדיין לשבת מול אינטרנט פתוח ולכתוב כמות כזה של אי דיוקים,זה בהחלט שיא מרשים!!!
טסלה מזמן לא מסובסדת בארה"ב,ובטח לא בסין (להבדיל מכמות אין סופית של יצרניות סיניות,שכן),שבתוך שנה מכרו מעל 134K מכוניות,בגללם אין דגם Y בכל העולם,כי גם הסינים מסתבר חולים על SUV,וכל רכב מכור לפני שירד מפס ייצור ! ותאמין לי הממשל בסין לא מרוצה,שהאנשים רצים לקנות טסלה יקרה במקום NIO !!!
https://asia.nikkei.com/Business/Technology/Tesla-posts-first-full-year-profit-on-record-China-sales
אכן היו הרבה תלונות,הגוים עברו הרבה סיוט בתור early-adopters,חבלי לידה עם איכות הרכבה ירודה,טסלה בזמן אמת עשו שינויים בכל מני חלקים,שכשלו,עברו כמה ריקולים,כי אי אפשר לעצור פס ייצור,ועוד הרבה זמן יהיה להם קושי לעמוד בביקוש,גם אחרי פתיחה (השנה) של שני מפעלים נוספים בברלין וטקסס,וכבר מדברים על נוסף בהודו!
אנחנו מדברים על יצרן מכוניות,שהתחיל לייצר מכוניות מ-2012,ובפחות מ-10 שנים הפך תעשיה שלמה,שמרנית עם מסורת ארוכה,ואם הייתה מקשיב לכמה ראיונות של אילון מאסק,בפה מלא מודה,יש הבדל בלייצר פרוטוטייפ חדשני,לבין ייצור המוני שזה סיוט!! עוד הרבה שנים לא ישיגו את איכות ההרכבה הגרמנית והיפנית,אפילו לא את הקוריאניות,כי הם יהיו עסוקים בלהגדיל היצע (בקושי התקרבו ל-500K,מנסים תוך שנה להגיע ל-1M לשנה),שזה לא פשוט,אי אפשר סתם לקנות יצרן אחר,הם בונים הכל מאפס,ותציץ על איזה פסי ייצור אנחנו מדברים.

 

טכנולוגיה של סוללות לא בשלה WTF ???? הם נותנים 8 שנים אחריות,הרבה מכוניות בחוץ מעל גיל 6,עם דגרדציה לא רצינית,ובהמשך אפשר להשמיש אותם אחרי פירוק,בתור מצברים,אוגרי חשמל לפנלים סולאריים שלנו !
ועוד לא דיברנו על טכנולוגיה ויתרונות של הסוללות 4680,לכן בסוף שנה ייצוא דגמים עם טווחים מעל 800 ק"מ,תוך שנה יעברו את 1000 ק"מ,והמחיר יתקרב ל-100$ ל-1 Kwh !!!
וזה החלק הכי יקר באוטו,לכן לא צריך סובסידיה כבר.כבר פרסמתי,אבל אף אחד לא התייחס,היום עולה חמישית מ-2013,סבסוד היה בזמנו 7.5K$ אני חושב

1451149836_BATTERYCELLPRICE.thumb.png.f03931f31924649f0e5449e93aa3e705.png

 

עם S PLAID+ בכלל הוכח עליונות הטכנולוגית של מנוע חשמלית,שרכב ICE אטמוספרי תקני יחשב צב לידו,וגם לא רואה מפלצות עם מדחס טורבו!
ותאמין לי יש לא מעט אנשים בעולם ובארץ שמחכים להזמין את הפלא הטכנולוגית הזה בתג מחיר הזה,עם 3 מנועים שנותן 1100 כ"ס,בתוך 30 מ' אתה ב-100 קמ"ש,ומרחק בלימה אותו דבר מ-100!

SPLAID.thumb.png.61ca2697acf7746a826b6d76f26a1843.png

רכבים חשמליים היום לא זקוקים לסבסוד,כמובן אתה שוכח מעל 200K ש"ח יש מס יוקרה (לפיד),מה שצריכים זה השקעה מאסיבית בתשתיות,שאצלנו זה לא יקרה מהר,ויש סיבה גיאופוליטית למה הצליח בנורבגיה (כבר יותר EV נמכר מאשר ICE שנה שעברה) ואיסלנד.

EV.thumb.png.bb32b665af13e22c17c1491d89e9d921.png

 

עם השקה הכושלת של ID3 שכנראה יקבל ריקול כללי בגלל SW,גם התעשיה בהלם מעליונות של טסלה (8 שנים) ברמת של תוכנה עם אלגוריטמים חכמים,ומוביל על כל התעשיה מבחינת DATA,ותאמין לי כולם שופכים עשרות מיליארדים בפיתוח,ועדיין רחוקים מהם,התשובה הרצינית במחיר עממי יבוא בהמשך דווקא ע"י הקוריאנים,בזכות פלטפורמה חדשה (IONIC 5 בסוף שנה) Electric-Global Modular Platform (E-GMP)
https://www.hyundai.news/eu/brand/hyundai-to-lead-charge-into-electric-era-with-ev-platform-e-gmp/

וכן,EV לא מתאים לכל אחד,בגלל זה אני עם PHEV כבר שנתיים,כי אני עושה מעל 40K בשנה,ויש לי ימים שעושה מעל 500 ק"מ,אז לא פרקטי (לכן יש מנוע היברידי בנזין גם) חסכתי ים בכסף,אבל להרבה אנשים דגם 3 בתור מכונית שניה יהיה להיט,אבל עוד הרבה זמן יהיה עודף ביקוש.
כמובן גם יחסכו הרבה כסף,כאשר זאת התוכנית הטיפולים שלה

SERVICE.thumb.png.4b027fe43dd9e6b57f463165e7c20bff.png

וזאת חברה,שמוכרת לך ישירות, בלי יבואן,וממש עושה הכל,כדי שלא תגיע למוסך שלהם,אפילו מפרסם לך מדריך איך להחליף פילטר למזגן שזה הטיפול הגדול שלהם בשנתיים חחח

 

replace-cabin-air-filter.gif.2540107f69b4e732c80d35ffe9b37853.gif

 

אז כן,טסלה גיים צ'יינג'ר,אבל לא יעמדו בביקוש,לכן יהיה ספסרות בארץ,ובינתיים כל היבואני "פח" בארץ רצו ליצרניות סיניות,ועל "הייפ" מסביב ל-EV,ימכרו הרבה מכוניות בגימור עלוב,טעינה איטית,במחירים הזויים,לצערי.אני אישית מחכה,חוסך ל-S 😎

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לקרוא עוד על הפיתוחים הקרובים של טסלה, יהיה יותר טווח במחיר יותר זול:

 

https://www.evm.co.il/tesla-battery-day-2020/

 

כמו כן באופן כללי, בשנת 2023 או 2024  הצפי שעלויות הייצור של רכב חשמלי יהיו זהות, או אף נמוכות, מאלה של רכב עם מנועי בעירה פנימית:

 

https://thecar.co.il/פולקסווגן-טריניטי-תעשה-קצר-לטסלה/

 

 מי שבנה על שמירת מחיר טובה של הטסלה עקב עליית המיסוי והתייקרות המחירים בשנת 2023 ו- 2024, נראה שהוזלת מחיר ייצור הרכבים ובעקבות כך הוזלת המחיר לצרכן תקזז זאת.

 

אני לא חושב גם שתהיה ספרספרות בדגמי טסלה לפחות לא מודל 3, בינתיים יש עדיין דגמי מודל 3 sr לאספקה ביוני ושאר הדגמים לאספקה לאוגוסט, כלומר לא רואים בעיית היצע מיוחדת אל מול הביקוש הקיים.

 

וזה עוד לפני התחלת ייצור במפעל בברלין.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, evc כתב:

 

 

 מי שבנה על שמירת מחיר טובה של הטסלה עקב עליית המיסוי והתייקרות המחירים בשנת 2023 ו- 2024, נראה שהוזלת מחיר ייצור הרכבים ובעקבות כך הוזלת המחיר לצרכן תקזז זאת.

 

אני לא חושב גם שתהיה ספרספרות בדגמי טסלה לפחות לא מודל 3, בינתיים יש עדיין דגמי מודל 3 sr לאספקה ביוני ושאר הדגמים לאספקה לאוגוסט, כלומר לא רואים בעיית היצע מיוחדת אל מול הביקוש הקיים.

 

וזה עוד לפני התחלת ייצור במפעל בברלין.

דבר אחד לימד אותנו קורונה,אנחנו לא יודעים מה יהיה עוד חודשיים,אז בקשר לשמירת ערך לא מתיימר לנחש,דבר אחד בטוח,עד אז כל היתרון של מיסוי מאוד יתקזז,ולפי דעתי זה יעודכן לפניכן,הכל בגדר ניחוש
980682697_.png.d9f3d07df4b7afcb81cf96f00ddf06e4.png

 

אל תשכח יש כרגע אכזבה מכמות למרץ,אנשים מכרו מכוניות בידיע שיקבלו,בסוף דחו להם ליוני,וגם זה לא סופי.
אתה שם מקדמה מצחיקה ומחכה למייל.מכוון שהרבה אנשים אוהבים ג'יפון,היו רוצים Y.אז "ספסרות" אולי מילה מוגזמת,אבל לדגמים שיהיה עודף ביקוש,ישמור טוב על מחיר שלו.
אבל לפי דעתי הלהיט בזמן הקרוב יהיה טוסון 2021 בכלל,נראה באיזה גימורים יביאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה מגייסת 5 עובדים בתחום השירות הטכני בישראל. 4 משרות הן בפתח תקווה והחמישית מוגדרת remote. נראה שטסלה מתכוונים להשתמש בניידות שירות גם בישראל ובכך לחסוך מהלקוחות את הצורך לסוע למוסך עבור כל תיקון קטן.

%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשרה שמוגדרת remote היא משרה של טכנאי שטח למוצרי האנרגיה של החברה ולא של הרכבים.
ככל הנראה יהיו גם ניידות שירות לרכב כמו בסרטון שצירפת, אבל מי שיפעיל אותן זה ה- senior service technician.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...