Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אבל רשמו לך תאריך מסירה משוערך. לא הבטיחו לך תאריך מסירה. דרך אגב גם בחול זה קורה שיש עיכובים מעל לתאריך המצופה, זה לא מעיד שהשירות של טסלה ישראל לא טוב. קורה שיש עיכובים. ושוב אני היחידי שלא מבין למה צריך לדבר איתם בכלל? זה לא שהם לקחו כסף ולא סיפקו מוצר.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 דקות, Turbulence כתב:

 

לא הבנתי על מה כבר צריך לדבר איתם? אני מאמין שיש מלא אנשים שסתם שולחים להם מיילים עם שאלות שניתן למצוא את התשובות שלהן בגוגל. טסלה בכוונה לא נותנת הרבה בחירה בשביל להקל על ההחלטה של הקונה. יש כולה 3 בחירות לכל מודל, עם טון של מידע על כל אחד מהם.

 

כרגע שילמת 500. בסדר מבין זה מעצבן. מבטיחים X, יוצא Y. אבל זה לא שהם לקחו כסף מההלוואה או התחילו לקבל תשלומים ואתה עדיין בלי רכב.

 

אני חשבתי שמי שקונה את הרכבים של טסלה, לפחות עכשיו, צריך לדעת שהוא מן סוג של early adopter, וזה מגיע עם יכולת לספוג את כל הדברים האלו באמצע. כולל עיכובים וסיבוכים, חיפוש מידע לבד, וכו.

 

שוב אני מצדיק את הקונים אבל בואו תכנסו פה לפרופורציה...

לא דיברתי עליי בשום משפט ממה שכתבתי...אני מיועד ליוני ואין לי שום שאלות או בקשות אליהם ככה שלא נכוויתי מהם.

וכשאמרתי שאנשים העבירו אליהם כסף ולא קיבלו שום פידבק לא התכוונתי לדמי ההרשמה, התכוונתי לאלו שנדרשו לתשלום המלא על הרכב והעבירו אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עסק חדש בהרצה? early adapter?  זו מסעדה שכונתית או חברה בשווי של מיליארדים עם תכנית עבודה סדורה? זה פשוט שירות לקוחות גרוע בכל קנה מידה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שנעשה רע לקונים לצורך העניין. וכן CH בישראל זה סוג של early adopter לטסלה. לא מדבר על שער העולם.

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Turbulence כתב:

כרגע שילמת 500. בסדר מבין זה מעצבן. מבטיחים X, יוצא Y.

הגזמת..... אלו דגמים שונים בתכלית!

  • מצחיק 7

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתנהלות שלהם בכניסה לישראל בהחלט חפיפניקית ולא מתאימה לחברה אמריקאית גדולה. 

הם היו צריכים לדעת איזה רכבים מוקצים לישראל ועל פי זה לנהל את ההזמנות.

יש אנשים שמכרו את הרכבים שלהם וכו.. ועכשיו נתקעו.

 

במיוחד אחרי שהם גם הבטיחו בהתחלה שההזמנות יסופקו בזמן.

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3892490

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחידי המבאס פה זה שהפעם יש לטמקא וכו' אשכרה משהו "רע" לכתוב על טסלה. יאללה, שירוצו על זה. דרך אגב הם אומרים "מאות" רוכשי מודל 3, אני חשבתי שהמשלוח הקיים היה רק 50-70?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ch2856 כתב:

עסק חדש בהרצה? early adapter?  זו מסעדה שכונתית או חברה בשווי של מיליארדים עם תכנית עבודה סדורה? זה פשוט שירות לקוחות גרוע בכל קנה מידה. 

פעם כתבתי ספר על מעשיות יבואן פולקסווגן בישראל. דה

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Y_u_v_a_l כתב:

מה למשל?

הזכרנו את זה כבר, ברכבים שעוברים את ה 150K יש להחליף בולמ"ז לדוגמה. אחרי 10 שנים על הכביש הנזקים מתבטאים בחלקים שונים (אצלי למשל הלך הווילון האחורי, הצופר, מפסק בלם וכו')

 

לסבר את האוזן, אצלי עם ענתיקה יוקרתית בת 12 עם 180K ק"מ. סה"כ כל עלות טיפולי המנוע והתה"ל לאורך כל התקופה היה פחות מ 10 אש"ח (תשעה טיפולים קטנים ושלוש גדולים + שני מצברים). לא ממש שיקול קריטי ברכבים במחיר הנושק ל 200 אש"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים השירות מתחת לכל ביקורת. הבנתי לא עונים בטלפון אבל לא לענות למייל שבוע (וזה לא משנה מה אני שואל) זה טמטום. חברת הענק טסלה לא יכולה לשים מישהו על האימיילים?

תחזית: המנכ"לית תעוף עד סוף השנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון, הרכבים כבר היו על האוניה בשעת ההזמנה,

כנראה (משער) שכל מי שהזמין תוספות וכדומה, שהם לא בסטנדרט, צריך להמתין, ולקבל מיצור.

לא נראה לי שאנשים חשבור לקבל דגם מיצור תוך חודש.

למרות זה מצופה מטסלה לתת מענה נורמלי ללקוחות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

YNET טסלה מודיעה לחלק מהרוכשים: המכונית שלכם תתעכב ב-3 חודשים 

הכתבה הזו קצת יותר מאוזנת מהכתבה שעלתה פה אתמול,

אבל גם היא סובלת מחוסר דיוק, לדעתי לא הובטח לאף אחד לקבל במרס,

כי כל התאריכי אספקה באתר טסלה הם משוערים. 

יותר נכון להתייחס אל זה כ- הלקוחות ציפו לקבל את זה בתאריך המשוער. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, shimta כתב:

YNET טסלה מודיעה לחלק מהרוכשים: המכונית שלכם תתעכב ב-3 חודשים 

הכתבה הזו קצת יותר מאוזנת מהכתבה שעלתה פה אתמול,

אבל גם היא סובלת מחוסר דיוק, לדעתי לא הובטח לאף אחד לקבל במרס,

כי כל התאריכי אספקה באתר טסלה הם משוערים. 

יותר נכון להתייחס אל זה כ- הלקוחות ציפו לקבל את זה בתאריך המשוער. 

 

 

 

 

תראה, כשנציגים אומרים מפורשות פעם אחר פעם תקבלו במרץ תקבלו במרץ.. זה קצת מעבר ל "הלקוחות ציפו לקבל את זה בתאריך המשוער"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@stas12 אם זה מה שאמרו ללקוחות זה לא בסדר.

 

עוד דבר,

MODEL 3 LR /P 

מי שיזמין היום, יקבל תאריך משוער באוגוסט.

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, dkn1 כתב:

עם כל הכבוד וייש המון כבוד ,  זה לא צורה להודיע ,לא תקבלו את הרכב בזמן בעיה שלכם אנחנו לא צריכים אותכם יש לנו מלא רוכשים וזה פשוט מאוד לא מתאים תבטלו , אתם צריכים להגיד לנו תודה שבכלל הגענו לארץ הקודש ! אני בכלל לא מצליח להבין איך הם בכלל לא עונים לטלפון למיילים , כלום ושום דבר , נכון מדובר ברכב מעולה הם שיחקו אותה בענק עם המחיר אבל זה לא מקנה להם את האישור לחוסר תיפקוד מוחלט של השירות שלהם , אני לא יודע אם זה יעזור אבל צריך להתחיל להציף את בסיס האם שלהם במיילים ולדווח על כל הביזיון הזה שקוראים לו שירות בארץ .

https://www.tesla.com/support/customer-support

 

אין ספק שזו סיטואציה מחורבנת והטיפול בה רחוק מאוד מלהיות אופטימלי (ואני סופר נדיב). אין ספק שעולה קצת תחושה של חפיפניקיות וקור מההודעה שהם שלחו לאנשים, אבל אני חושב שאתה (ואחרים) פה קצת מגזימים עם התעופה הקולקטיבית עליהם. 

נכון, כתבו תאריך אספקה משוער, והיה אפשר להחליק את זה לחלוטין אם "מרץ" היה הופך ל"אפריל" אבל לא ל"יוני". אבל בואו, זה משלוח ראשון של יצרן שמעולם לא פעל כאן, שעובד אחרת מכל מותג אחר ובאופן כללי עובד קצת עקום. זה לא היה חדש לאף אחד, לכן גם די קשה להיות מופתעים שזה קורה. 

האם זה תקין? לא. האם היו צריכים לכל הפחות לענות למיילים של אנשים? כן. אבל האם היה צפוי שלפחות קצת קקי יפגע באיזשהו מאוורר במהלך התהליך הזה? ברור שכן. אז לעשות עכשיו כאילו אנחנו כולנו כאלה מופתעים ופגועים וכל זה... בואו...

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...