Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 16 דקות, noam23 כתב:

תזכור שקבוצת אנשים גדולה שרוצה להתקדם ל- LR אלו בעלי קורולה או מאזדה 3, שלא היו חולמים בחלומות הכי משוגעים לקנות רכב יוקרה כמו סדרה 3 של BMW או S60 של וולוו. הם לא רוצים רכב יוקרה, אלא רכב חשמלי ללא חרדת טווח. חוץ מה-LR אין כרגע אופציות...

 

אני חושב שאתה צודק בחלק הראשון וטועה בשני. אני אחד מאותה קבוצה (החלפתי קורולה היברידית). אני לא מחפש יוקרה ולא הייתי מוציא 320-40  אלף ש"ח על שום רכב פרימיום סדאן (גם לא על טסלה). אבל כשזה בא ב 100,000 ש"ח פחות, בשביל אותו דבר + העניין החשמלי, אותי זה עבר וקניתי, נראה שיש כמוני לא מעט.

 

אפשר לראות, גם בקוראניות שעכשיו מגיעות שכמעט כל החשמליות הן "פרימיום" מבחינת איבזור. אני מאמין שהסיבה היא שמחיר הבסיס (בגלל הסוללות) די גבוה, ולא ניתן היום לייצר רכב סדאן (או SUV) פשוט עם טווח כמו של LR שיהיה תחרותי במחיר, בטח בארה"ב/אירופה שם הטבות המיסוי קטנות יותר מבארץ. אז מייצרים אותן כדי שיתחרו מול סדאן פרימיום.

 

טסלה עובדת על רכב בטווח המחיר של 20-25,000$ (מה שקוראים ברשת "מודל 2") שמכוון בדיוק למה שאתה מחפש - יעלה פחות ממאזדה 3 ויהיה מאובזר בהתאם. השאלה מה יהיה הטווח... אם הם יצליחו, זה יהיה הלהיט הבא

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 39 דקות, noam23 כתב:

99.9 אחוז מהנסיעות של נהג ישראלי ממוצע הן בתוך גבולות המשולש אשדוד-ירושלים-חיפה. נסיעה הלוך חזור מכל נקודה לכל נקודה בתוך המשולש הזה תהיה קצרה מ- 400 קילומטר, ולכן לדעתי ה LR הוא הדגם הראשון בישראל שיכול להחליף רכב בנזין, בלי חרדות טווח (ה SR לעומת זאת רחוק מלעמוד בזה). הבעיה שצריך להשכיב רבע מיליון ש"ח בשביל ה LR

ממש לא נכון. אני  נוסע במשולש הגבולות הזה כבר 4 חודשים (אפילו קצת יותר רחוק בגלל משפחה באזור באר שבע). מעולם לא חוויתי חרדת טווח בגבולות הגיזרה האלה ולא הייתי קרוב לסיום סוללה בכל מצב, למרות סדרת ביקורי משפחה יום אחרי יום בראש השנה.

(אני עם sr)

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, OF כתב:

 

אני חושב שאתה צודק בחלק הראשון וטועה בשני. אני אחד מאותה קבוצה (החלפתי קורולה היברידית). אני לא מחפש יוקרה ולא הייתי מוציא 320-40  אלף ש"ח על שום רכב פרימיום סדאן (גם לא על טסלה). אבל כשזה בא ב 100,000 ש"ח פחות, בשביל אותו דבר + העניין החשמלי, אותי זה עבר וקניתי, נראה שיש כמוני לא מעט.

 

אפשר לראות, גם בקוראניות שעכשיו מגיעות שכמעט כל החשמליות הן "פרימיום" מבחינת איבזור. אני מאמין שהסיבה היא שמחיר הבסיס (בגלל הסוללות) די גבוה, ולא ניתן היום לייצר רכב סדאן (או SUV) פשוט עם טווח כמו של LR שיהיה תחרותי במחיר, בטח בארה"ב/אירופה שם הטבות המיסוי קטנות יותר מבארץ. אז מייצרים אותן כדי שיתחרו מול סדאן פרימיום.

 

טסלה עובדת על רכב בטווח המחיר של 20-25,000$ (מה שקוראים ברשת "מודל 2") שמכוון בדיוק למה שאתה מחפש - יעלה פחות ממאזדה 3 ויהיה מאובזר בהתאם. השאלה מה יהיה הטווח... אם הם יצליחו, זה יהיה הלהיט הבא

אין לי ציפיות טווח גדולות המודל 2, ובנוסף לזה, עד שזה יגיע לישראל יקח בטח 3 שנים מהיום. 

לפני 3 דקות, Uri-G כתב:

ממש לא נכון. אני  נוסע במשולש הגבולות הזה כבר 4 חודשים (אפילו קצת יותר רחוק בגלל משפחה באזור באר שבע). מעולם לא חוויתי חרדת טווח בגבולות הגיזרה האלה ולא הייתי קרוב לסיום סוללה בכל מצב, למרות סדרת ביקורי משפחה יום אחרי יום בראש השנה.

(אני עם sr)

תסביר לי איך אתה למשל עושה ירושלים-חיפה וחזרה? מדובר על מרחק של 300 ק"מ. כעת, בכביש 6 אתה רוצה לנסוע במהירות המותרת (120 קמ"ש) ולא כמו צב בפינה הימנית על 90. בנוסף אתה רוצה מיזוג חזק כדרוש לקיץ הישראלי. אתה בספק גדול מאוד מאוד מצליח להוציא 300 ק"מ בנסיעה כזו (ממש מ 100% לאדים האחרונים של החשמל). וכל התברברות קטנה בדרך ואתה כבר אבוד. עכשיו לך תחפש תחנה בחיפה בשביל נסיעה סטנדרטית כזו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, noam23 כתב:

אין לי ציפיות טווח גדולות המודל 2, ובנוסף לזה, עד שזה יגיע לישראל יקח בטח 3 שנים מהיום. 

 

מסכים, גם לי לא ובגלל זה קניתי עכשיו. אם בסוף יגיע מודל 2 אני אקנה אותו בתור רכב שני

 

בכלל, ההתקדמות בסוללות היא מאד לינארית ואיטית עד היום (בסוף זה כימיה, לא אלקטרוניקה) ככה שלא הייתי עוצר את נשימתי וממתין לפריצות דרך. אולי זה יקרה עם ה 4680 של טסלה אבל יותר סביר שלא.

בשנים האחרונות יש כל הזמן עבודות ופרסומים על פריצות דרך בסוללות (כולל חברות ישראליות) אבל בלי תוצאות ממשיות. גם ה "סוללה הסינית החדשה " ( ה LFP שטסלה משתמשת ב SR) זה טכנולוגיה עתיקה.

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, noam23 כתב:

תסביר לי איך אתה למשל עושה ירושלים-חיפה וחזרה? מדובר על מרחק של 300 ק"מ. כעת, בכביש 6 אתה רוצה לנסוע במהירות המותרת (120 קמ"ש) ולא כמו צב בפינה הימנית על 90. בנוסף אתה רוצה מיזוג חזק כדרוש לקיץ הישראלי. אתה בספק גדול מאוד מאוד מצליח להוציא 300 ק"מ בנסיעה כזו (ממש מ 100% לאדים האחרונים של החשמל). וכל התברברות קטנה בדרך ואתה כבר אבוד

לא עושה נסיעות כאלה כי אני גר באיזור גוש דן/מרכז כמו יותר מ 50% מתושבי ישראל, ולא מכיר חיפאים שהנסיעה הזאת היא בשיגרה שלהם. (יש לי מספר חברים חיפאים). אבל ללא ספק אם אלה נסיעות שיגרתיות עבורך (דבר מאוד נדיר לדעתי), sr לא עבורך, אבל סביר להניח שבגלל הנסועה הגדולה ישתלם לך להשקיע ב lr.

לפני 26 דקות, noam23 כתב:

עכשיו לך תחפש תחנה בחיפה בשביל נסיעה סטנדרטית כזו...

טסלה בעזריאלי, דור אלון בכביש 6, קניון אם הדרך בכביש 2, ובקרוב(מאוד) עמדות טסלה במודיעין, ויש עוד 

לפני 15 דקות, OF כתב:

 

מסכים, גם לי לא ובגלל זה קניתי עכשיו. אם בסוף יגיע מודל 2 אני אקנה אותו בתור רכב שני

 

בכלל, ההתקדמות בסוללות היא מאד לינארית ואיטית עד היום (בסוף זה כימיה, לא אלקטרוניקה) ככה שלא הייתי עוצר את נשימתי וממתין לפריצות דרך. אולי זה יקרה עם ה 4680 של טסלה אבל יותר סביר שלא.

בשנים האחרונות יש כל הזמן עבודות ופרסומים על פריצות דרך בסוללות (כולל חברות ישראליות) אבל בלי תוצאות ממשיות. גם ה "סוללה הסינית החדשה " ( ה LFP שטסלה משתמשת ב SR) זה טכנולוגיה עתיקה.

ההתקדמות דווקא הייתה די דרסטית. ירידה של 85% בצפיפות ובמחיר בעשור האחרון. אבל כמובן אף אחד לא יכול להבטיח שהקצב הזה ימשך

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Uri-G כתב:

לא עושה נסיעות כאלה כי אני גר באיזור גוש דן/מרכז כמו יותר מ 50% מתושבי ישראל, ולא מכיר חיפאים שהנסיעה הזאת היא בשיגרה שלהם. (יש לי מספר חברים חיפאים). אבל ללא ספק אם אלה נסיעות שיגרתיות עבורך (דבר מאוד נדיר לדעתי), sr לא עבורך, אבל סביר להניח שבגלל הנסועה הגדולה ישתלם לך להשקיע ב lr.

טסלה בעזריאלי, דור אלון בכביש 6, קניון אם הדרך בכביש 2, ובקרוב(מאוד) עמדות טסלה במודיעין

אין לי נסיעה יומיומית כזו.

 

שוב, הנקודה שלי היתה ש 99.9% מהנסיעות של רובנו הן במשולש אשדוד-ירושלים-חיפה. הטענה שלי היתה שה- SR לא מאפשרת לבצע נסיעת הלוך-חזור בין כל שתי נקודות במשולש הזה (ללא טעינה באמצע), בעוד ה LR כן. אתה טענת שאני טועה, ועכשיו כששאלתי אותך לגבי דוגמה ספציפית עבור שתי נקודות במשולש הזה (ירושלים-חיפה), אתה אומר שאני צודק.

 

אין לי נסיעות יומיומיות ארוכות כאלו. הנסיעות היומיומיות שלי הן 30 ק"מ סה"כ. פעם בשבוע יש לי נסיעה של 150-200 ק"מ. פעם בחודש-חודשיים יש לי נסיעה של אזור ה 300 וצפונה שתכניע את ה SR. אפשר להסתדר עם ה SR בארץ, אבל להוציא 200 אלף ש"ח ולחיות בדאגות זה משהו שמרגיש לי לא לעניין. 

 

יש גם עניין של איך ה SR יזדקן. לדעתי היום אנחנו סופגים את הטווח שלו, לא כי הוא נוח, אלא כי אין משהו אחר במחיר שפוי. בתוך 4-5 שנים, אני מניח שרכבי הבסיס יתנו טווח של ה LR היום (במינימום, וסביר שהרבה יותר), וייתכן של- SR שמוכרים היום (עם ירידת הטווח שעוד תהיה לו ב 4-5 שנים הקרובות) לא יהיה שוק, והערך יהיה בהתאם.

עריכה אחרונה על ידי noam23
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Uri-G כתב:

ההתקדמות דווקא הייתה די דרסטית. ירידה של 85% בצפיפות ובמחיר בעשור האחרון. אבל כמובן אף אחד לא יכול להבטיח שהקצב הזה ימשך

 

אהה, זה לא ממש מדויק... מחיר באמת צנח (בגלל בניית מפעלים גדולים).

עד כמה שאני יודע צפיפות האנרגיה לנפח/משקל עלתה ב 85%. זה פחות מכפול בעשר שנים וזה איטי, באלקטרוניקה עושים את זה ב 18-24 חודש. אין גם איזה מתודה מובטחת שיודעים איך להמשיך ולהתקדם, רק הרבה רעיונות

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחו במודיעין את תחנת הטעינה השישית של טסלה בישראל עם שישה מטענים.

משהו מוזר. יש שם רכב שנראה כמו קיה נירו היברידי פלאג אין, שנראה מחובר עם איזה מתאם לכבל של טסלה. האם מצאו איזו דרך לפרוץ את המטענים של טסלה ולהתחבר ולטעון בחינם?

 

IMG_20210914_184806.jpg

IMG_20210914_184532_475.jpg

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, bobi כתב:

פתחו במודיעין את תחנת הטעינה השישית של טסלה בישראל עם שישה מטענים.

משהו מוזר. יש שם רכב שנראה כמו קיה נירו היברידי פלאג אין, שנראה מחובר עם איזה מתאם לכבל של טסלה. האם מצאו איזו דרך לפרוץ את המטענים של טסלה ולהתחבר ולטעון בחינם?

 

IMG_20210914_184806.jpg

IMG_20210914_184532_475.jpg

מאסק אמר לאחרונה שהוא פותח את הסופרצ'ארג'רים לרכבים של כל החברות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל טסלה משתמשת בשקע CCS-2 סטנדרטי, כמו באירופה, אז לא ברור לי מה הצורך במתאם. חוץ מזה, ממתי נירו PHEV תומכת בטעינת DC? מה שאני חושב שרואים פה זה שבעל הנירו חיבר את כבל הטעינה שמגיע עם הרכב לסופרצ'רג'ר בתקווה לקבל חשמל חינם. זה כמובן לא עבד אבל זו חניה נוחה, אז למה שיזיז את הרכב משם.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, bobi כתב:

פתחו במודיעין את תחנת הטעינה השישית של טסלה בישראל עם שישה מטענים.

משהו מוזר. יש שם רכב שנראה כמו קיה נירו היברידי פלאג אין, שנראה מחובר עם איזה מתאם לכבל של טסלה. האם מצאו איזו דרך לפרוץ את המטענים של טסלה ולהתחבר ולטעון בחינם?

 

IMG_20210914_184806.jpg

IMG_20210914_184532_475.jpg

דרך אגב, זו הכנף של הפרפורמנס עם צמיגים לא של הפרפורמנס. איזה דגם זה?

אני חייב לציין שהטסות הללו הם אחד הדברים המכוערים שנקלתי בהם מימי. אם אני קונה טסלה, אני אבקש שביום המסירה לפני שאני מגיע יסירו אותן, אם אראה את הרכב לראשונה עם הטסות הללו זה יהרוס לי את כל החוויה.

עריכה אחרונה על ידי noam23
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, noam23 כתב:

דרך אגב, זו הכנף של הפרפורמנס עם צמיגים לא של הפרפורמנס. איזה דגם זה?

אני חייב לציין שהטסות הללו הם אחד הדברים המכוערים שנקלתי בהם מימי. אם אני קונה טסלה, אני אבקש שביום המסירה לפני שאני מגיע יסירו אותן, אם אראה את הרכב לראשונה עם הטסות הללו זה יהרוס לי את כל החוויה.

 

אפשר להוסיף את הכנף לרכב שאינו פרפורמנס ואפשר להחליף את הגלגלים לרכב שהוא כן פרפורמנס, אז אי אפשר לדעת. זה ממש לא בעיה לפרק או להרכיב את הצלחות שיש בגלגלים, הבנתי שלחלק מהרכושים טסלה אפילו לא הרכיבו אותן והן היו בתא המטען בזמן המסירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, noam23 כתב:

דרך אגב, זו הכנף של הפרפורמנס עם צמיגים לא של הפרפורמנס. איזה דגם זה?

SR או LR עם ספוילר שהזמינו מעליאקספרס.

 

בחנו את המודל Y ב"moose test", הרכב הצליח לעבור את התמרון ב83 קמ"ש וחולק את המקום הראשון בדירוג שלהם עם המודל 3 והפורד פוקוס:

 

מרשים (מאוד!) לקרוסאובר 7 מקומות במשקל 2 טון.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Michaelr כתב:

SR או LR עם ספוילר שהזמינו מעליאקספרס.

 

בחנו את המודל Y ב"moose test", הרכב הצליח לעבור את התמרון ב83 קמ"ש וחולק את המקום הראשון בדירוג שלהם עם המודל 3 והפורד פוקוס:

 

מרשים (מאוד!) לקרוסאובר 7 מקומות במשקל 2 טון.

יש שם מכוניות הרבה יותר ספורטיביות, ואם אני לא טועה פעם הגולף הרגיל השיג ציון טוב יותר מהgti. נראה לי שזה נופל בעיקר על הכיול של הבקרות שליטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, noam23 כתב:

דרך אגב, זו הכנף של הפרפורמנס עם צמיגים לא של הפרפורמנס. איזה דגם זה?

אני חייב לציין שהטסות הללו הם אחד הדברים המכוערים שנקלתי בהם מימי. אם אני קונה טסלה, אני אבקש שביום המסירה לפני שאני מגיע יסירו אותן, אם אראה את הרכב לראשונה עם הטסות הללו זה יהרוס לי את כל החוויה.

אל דאגה, הרכב מגיע כאשר הטסות לא מורכבות ונמצאות בקרטון בתא מטען.

הרעיון של הטסות הן חסכון של 3% בצריכת החשמל

  • אהבתי 1

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...