Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אין צורך להיסחף עם ביטויים כאלו. 12000 שקל זה עדיין לא סכום משמעותי מספיק בשביל לגרום למי שרוצה טסלה לבחור באיוניק 5, רק בגלל המחיר. לכל רכב יש את היתרונות שלו וההפרש הזה לא מספיק משמעותי, מה גם שהאיוניק 5 תשווק בשלוש רמות גימור ובמחירים קצת מתחת אך גם מעל לפי הפרסומים של שטן המחירים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, Halalit300 כתב:

אם האיוניק 5 תתחיל מ180 היא תרסק את טסלה בארץ

האיוניק 5 לא נועדה למכור אלפי יחידות בארץ. היבואן של יונדאי הביא אותה כדי למלא נישא של רכב חשמלי עבור לקוחות משוגעים לדבר ולמטרות תדמית.

הוא לא בונה על הדגם הזה כדי למכור מאסות של רכבים ולהחליף דגמים דלקיים אחרים שיש לו בקטלוג.

זה נועד בעיקר להראות לתקשורת ולילד החדש בשכונה (טסלה) שלמלך מסירות הרכבים בישראל יש גם מוצר חשמלי לא פחות לוהט להראות.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתייקרות נובעת משתי סיבות:

 

הוספה של 7 אחוז מכס לרכבים המיובאים מסין וכל הטסלות מודל 3 המיובאות לישראל במשלוחים הבאים לישראל יגיעו מסין.

 

מחסור חמור בשבבים ועלייה במחיר שלהם עקב כך.

 

אבל על דגמי מודל y זה לא ישפיע כי הם יגיעו לישראל בתחילת שנת 2022 מהמפעל החדש בברלין ולא יהיה עליהם מכס.

 

בנוסף המודל y יהיו זולות יותר לייצור (שילדה מורכבת מ- 3 חלקים גדולים וסוללות חדשות זולות יותר לייצור).

 

בנוסף המחסור בשבבים צפוי להיפטר בהדרגה.

 

מודל 3 ימשיכו להיות מיובאים מסין פלוס מכס ועם הסוללות הישנות והשילדה הישנה ועלויות ייצור גבוהות יותר מהמודל y.

 

כל הגורמים הללו יביאו לכך שמחיר המודל y כנראה יהיה באותה סביבת מחיר של המודל 3 כיום (ואולי לטסלה לא תהיה ברירה בישראל אלא לעשות  סבסוד צולב מלאכותי, יוזילו את המודל 3 וייקרו את המודל y כדי לשמור על הבדלי המיצוב ביניהם).

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודל y בכך מקום עולה יותר ממה שעולה מודל 3. והמחירים בישראל לא יותר זולים מבחו"ל. 

המודל y הבסיסית עולה 12 אלף דולר יותר מהמודל 3 המקבילה. אז יותר סביר שהמודל 3 תשאר ברמת המחיר הזאת, אולי עם התייקרות מינורית בהתאם למה שקורה בכל העולם ולא תרד מתחת למחיר שלה בכל מקום אחר, אלא אם תהיה הוזלה עולמית גורפת. ואילו שהמודל y תעלה בסביבות 220k.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

ההתייקרות נובעת משתי סיבות:

 

הוספה של 7 אחוז מכס לרכבים המיובאים מסין וכל הטסלות מודל 3 המיובאות לישראל במשלוחים הבאים לישראל יגיעו מסין.

 

מחסור חמור בשבבים ועלייה במחיר שלהם עקב כך.

 

אבל על דגמי מודל y זה לא ישפיע כי הם יגיעו לישראל בתחילת שנת 2022 מהמפעל החדש בברלין ולא יהיה עליהם מכס.

 

בנוסף המודל y יהיו זולות יותר לייצור (שילדה מורכבת מ- 3 חלקים גדולים וסוללות חדשות זולות יותר לייצור).

 

בנוסף המחסור בשבבים צפוי להיפטר בהדרגה.

 

מודל 3 ימשיכו להיות מיובאים מסין פלוס מכס ועם הסוללות הישנות והשילדה הישנה ועלויות ייצור גבוהות יותר מהמודל y.

 

כל הגורמים הללו יביאו לכך שמחיר המודל y כנראה יהיה באותה סביבת מחיר של המודל 3 כיום (ואולי לטסלה לא תהיה ברירה בישראל אלא לעשות  סבסוד צולב מלאכותי, יוזילו את המודל 3 וייקרו את המודל y כדי לשמור על הבדלי המיצוב ביניהם).

 

 

בהנחה שכל מה שאתה אומר נכון, למה המחיר מתגלגל ליצרן "לפני מיסים" ולא השאירו את המחיר לפני מיסים כמו שהיה ושרק המיסים יתייקרו?

כנראה שהם שוב משחקים עם מחיר בשער נמל כדי לייצר את המחיר שהם רוצים

עריכה אחרונה על ידי nizzan943
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bobi כתב:

מודל y בכך מקום עולה יותר ממה שעולה מודל 3. והמחירים בישראל לא יותר זולים מבחו"ל. 

המודל y הבסיסית עולה 12 אלף דולר יותר מהמודל 3 המקבילה. אז יותר סביר שהמודל 3 תשאר ברמת המחיר הזאת, אולי עם התייקרות מינורית בהתאם למה שקורה בכל העולם ולא תרד מתחת למחיר שלה בכל מקום אחר, אלא אם תהיה הוזלה עולמית גורפת. ואילו שהמודל y תעלה בסביבות 220k.

 

 

כרגע המודל y נמכרת רק החל מגירסת lr והמודל 3 נמכרת החל מגירסת sr.

 

כשהמודל y  נמכרה עד לאחרונה בגירסת sr היא עלתה בארה"ב רק 3 אלף דולר יותר מהמודל 3 sr.

 

המודל y מברלין תיוצר שוב בגירסת sr (משופרת עם סוללות חדשות וטווח ארוך יותר) והיא תהיה כאמור זולה יותר לייצור מהמודל 3 sr ובישראל גם תהיה ללא מכס.

 

לכן ייתכן אפילו שהמודל y  בגירסת sr תימכר בישראל בכ- 200 אלף ₪ בייחוד אם טסלה רוצה למכור כמויות משמעותיות בחלון ההזדמנויות עד העלאת המסים החל משנת 2023 ואילך וגם כדי להתחרות ביונדאי איוניק 5 וקיה ev6.

 

הכל בגדר ספקולציה זהירה כמובן. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן לחשב מעכשיו את המחיר כולל ההתייקרות ב2023? או שזה רק נתונים פנימיים של טסלה כמו העלות בשער הנמל וכו? מעניין אותי לדעת בכמה המודל 3 תתייקר ב2023.

 

אני כמובן מדבר על השינוי במיסוי שהולך להתרחש

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בעבר חישוב של חבר פורום נכבד לפיו בשנת 2023 המסים על מודל 3 sr יעלו  בכ -18 אלף ₪ יחסית למסים בתחילת הייבוא לישראל ובשנת 2024 יעלו בעוד כ- 19 אלף ₪ יחסית לשנת 2023 (כלומר בכ- 37 אלף ₪ יותר יחסית להיום) (החבר לא נתן אחריות של 100 אחוז על החישוב 😁)

 

בינתיים נכנס לחישוב תוספת מכס של 7 אחוז לדגמים המיובאים מסין וגם טסלה בעצמה עושה שינויים מסויימים במחיר ללא קשר למיסוי ויכולה גם לשנות את המחיר בשער הנמל (טסלה יכולה לשנות גם למטה).

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר. יותר מדי משתנים שספק אם מי שיחליט עליהם בבוא היום, בין בטסלה, בין במשרד האוצר, מודע להם היום. אם לסמוך על מה שהיה כנתון שאפשר לבנות עליו משהו, לא אתפלא אם מחיר הדגם הבסיסי יסתובב סביב 250K , תוך שנה וחצי שנתיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, evc כתב:

בינתיים נכנס לחישוב תוספת מכס של 7 אחוז לדגמים המיובאים מסין וגם טסלה בעצמה עושה שינויים מסויימים במחיר ללא קשר למיסוי ויכולה גם לשנות את המחיר בשער הנמל (טסלה יכולה לשנות גם למטה).

ופה המקום להזכיר,אצל הקוריאניות זה "הפוכה"....המכס יורד מ-7% ל-0% !
 https://www.gov.il/he/departments/news/il-korea-fta-180521

אז יש לא מעט פאנבוי של טסלה בפורום הזה שחושבים קיה/יונדאי זה בכלל לא בר השוואה,אני ועוד הרבה אחרים חושבים שרק הם יכולים לאדגר את טסלה בגזרת ביצועים,טכנולוגיות,כושר ועלויות ייצור,תמיכת מחיר ליבואן ובכלל VFM.

בקיצור למזלנו טסלה תצטרך להתחשב בעוד כמה נתונים בשנים הבאות,דבר אחד בטוח,בזמן הקרוב עדיין לא יהיה סיפור זול רכב EV איכותי,לפי דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עיניין של מה אתה מגדיר כ"זול". לאחד זה 100אל"ש לשני 50אל"ש ולמישהו 300אל"ש עבור רכב חדש זה לא יקר. כל אחד והתקציב שלו ולחישובי כדאיות לרכישה. ככה זה בכל מוצר לא רק ברכבים. יש מישהו שיגיד שרכב עם ביצועים ברמת M3P צריך לעלות סביב חצי מליון וצפונה וזה עולה "רק" 270אל"ש מצד שני יש כזה שאגיד מה שמעניין אותי שאוטו יגיע מנק A לנק B ללא תקלות ובבטיחות בשבילו רכב ב-190אל"ש יהיה יקר מדי כי אין לו באמת צורך. 

לגבי טסלה, למה אתה חושב שזה באמת מעניין את טסלה עולמית מה בדיוק הולך בישראל הקטנה ואיזה הסכם סחר היא עשתה :) יש לה המון הזמנות וכל המלאי שצריך עוד להווצר ב-Q3 כבר במעט נמכר. אני לא באמת חושב שזה ממש מזיז לה ככה שלא נראה לי שהיא תתחשב במשהו. היתה כתבה על זה ראה מטה

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/ryV8Ojds00

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי השוק בישראל די מעניין אותם,

בהשוואה לקצב הייצור שלהם בשנה האחרונה, 

ובקצב המסירות בארץ, אחוז אחד(5K) מכלל הייצור שלהם מגיע לישראל. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.6.2021 בשעה 13:32, itsik170 כתב:

https://m.icar.co.il/טסלה/פעם_שלישית:_טסלה_שוב_מתייקרת/

 

ועם כזה ביקוש, איך לא תהיה עוד עליית מחירים.

ושוב, זו התייקרות עולמית, שהפעם מגיעה אחרי הורדת מחירים בפברואר. אבל כנראה שלעשות חיפוש בגוגל וללחוץ על התוצאה הראשונה זה עבודה יותר מדי קשה.

https://www.caranddriver.com/news/a36519279/tesla-model-3-model-y-price-increase/

https://www.cnbc.com/2021/06/01/teslas-vehicle-price-gains-due-to-supply-chain-pressure-elon-musk.html

https://www.industryweek.com/the-economy/public-policy/article/21993450/tesla-raises-uk-prices-after-brexit-vote

 

*נשבע שלא ניסיתי להדביק את הלינקים באורך עולה. זה יצא לגמרי בפוקס.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.6.2021 בשעה 10:25, FoxLight כתב:

מעניין מאיזו סיבה אנשים מוכרים כלכך מהר

 

יש אנשים שקונים טסלות מתוך מטרה למכור אותן, כי הם יודעים שהביקוש גדול מההיצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...