Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 19 דקות, farkash7 כתב:

לא יודע מה קורה עם VW אני לדוגמא מסתכל על GM, משקיעים המון בפיתוח כולל מרכז פיתוח בישראל.

הם בטח נמצאים מאחורי טסלה, יש מצב שאפילו כמו שתיארת 5 שנים מאחורי טסלה, אבל הם מצמצמים את הפער, וכבר עכשיו חלק מהרכבים שלהם משוחררים לשוק עם חומרה תומכת.

נכון, יש גם את מרכז הפיתוח של GM בארץ :). אני גם מכיר מהנדסים שעובדים שם. 

 

כמו שכתבתי, קשה לדעת של מי העתיד מזהיר יותר, אבל לטסלה יש את האמצעים כבר עכשיו (תשתית, מהנדסים, חומרה, דטא)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 27 דקות, farkash7 כתב:

לא יודע מה קורה עם VW אני לדוגמא מסתכל על GM, משקיעים המון בפיתוח כולל מרכז פיתוח בישראל.

הם בטח נמצאים מאחורי טסלה, יש מצב שאפילו כמו שתיארת 5 שנים מאחורי טסלה, אבל הם מצמצמים את הפער, וכבר עכשיו חלק מהרכבים שלהם משוחררים לשוק עם חומרה תומכת.

איך בכלל אפשר להשוות כמה מהנדסים מהטכניון שעובדים ב-GM בארץ מול הטופ של הכי טובים בעולם בטסלה בארה"ב (כולל ישראלים שיגויסו לשם אם צריך)?

 

לפני 50 דקות, farkash7 כתב:

לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה.

תראה אני לא איזה מומחה לAI מהמעט וזה באמת מעט שיצא לי להתעסק מילת המפתח היא Data.

 

כשאנשים שומעים AI הם מדמיינים שאיזה חברה סטייל סקיינט מפתחת איזה שבב היסטרי שאפשר לתקוע בראש של t101 ולקבל סייבורג מחסל.

 

זה לא ככה. בסוף מזינים איזה מודל בdata. אתה יכול לשחק עם המודל לכאן או לכאן. בסוף לdata יש חשיבות מכרעת.

לTesla יש אולי יותר data כרגע, אבל החברות האחרות מוכרות יותר מכוניות, הן יכולות לצבור המון data מהר מאוד. חלקן כבר התחילו.

זה לא רק ה-data, שיש להם יותר ממנו בגלל שכל מכונית אוספת דאטא לפי הצורך.

זה גם שיטות העבודה הרגורזיות. תראה את הוידאו הזה:

זה הוידאו הראשון שבו אני ראיתי אלמנטים של טסטינג לקוד של AI.

למשל שכל מודל חדש שהם מריצים חייב להוכיח את עצמו על כל הדאטה שהמודל הקודם צדק עליו, בלי פשרות.

אם יש טעות על דוגמאות ספציפיות, יש מערכות שכל מטרתם לקבל מהטסלות הנוסעות דוגמאות דומות לדוגמאות האלה.

הקונספט של מספר קטן של מפתחי AI + מערכות אוטומטיות לאיסוף דאטה. תחשוב שבחברות בארץ לפעמים הפתח הוא זה שמתייג את הדאטה...

 

עבדתי בחברות שעושות רשתות ולא היו שם שיטות עבודה שאפילו מתקרבות למה שאנדריי מתאר בהרצאה שלו.

בחברות AI ישראליות, אנשים "משחקים" עם מודלים - זה ממש לא מה שעושים בטסלה.

החברה הזו לא עושה הנחות לעצמה וחברות AI רגילות רחוקות שנות אור מהסטנדרטים של טסלה.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב עשיתי קורס 1 בAI ואני אולי טועה בגדול.
ממה ששמתי לב תחום הAI הוא לא ממש תחום מדעי. אין איזשהי הוכחה מדעית ללמה רשת א תהיה טובה מרשת ב. אין איזה הוכחה מדעית איך לבנות רשת טובה.
יש בעיקר טקטיקות להתמודדות עם כל הבעיות שצפות בתהליך הזה, כללי אצבע, ודברים שאנשים עשו קודם.
בגדול לי סיכמו את זה ככה "את זה עושים כי זה עובד", כלומר בניגוד לתחומים אחרים במדעים מדוייקים בכל הקשור לAI עושים מה שעובד.

אני לא יודע אם הטקטיקה של הבחור טובה יותר מטקטיקות אחרות. אני מניח שהוא עושה את זה כי זה עובד לו.
מחר בבוקר יקום מישהו וינמציא מודל חדש שלא צדק לגבי כל מה שהקודם צדק, אבל משיג אחוז דיוק גבוה יותר משמעותית, אז מה יגידו? לא לקחת אותו?

בכל מקרה בתחום התוכנה לאנשים אין כבוד, אני אומר את זה בהקשר של אם מתכנת/מנהל רואה משהו טוב שמישהו אחר עשה/רעיון טוב שעובד למישהו אחר הוא לא יהסס לאמץ אותו, אז אם מדובר ברעיון כל כך טוב, יאמצו אותו גם במקומות אחרים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

מחר בבוקר יקום מישהו וינמציא מודל חדש שלא צדק לגבי כל מה שהקודם צדק, אבל משיג אחוז דיוק גבוה יותר משמעותית, אז מה יגידו? לא לקחת אותו?

ממה שאני מכיר מחברות בארץ לוקחים את המודל עם הדיוק הטוב יותר, גם אם הוא טועה על חלק מהדוגמאות שהמודל הקודם צדק עליהם.

אבל למר מאסק זה לא מספיק. הוא ייקח את המודל רק אם הוא נותן דיוק טוב יותר וגם צודק על כל הדוגמאות שהמודל הקודם צדק עליו.

כלומר מובטח פה שיפור תמידי אמיתי שלא תלוי בשינויים בדאטה (שכל הזמן גדל).

 

לדעתי הטקטיקה של אנדריי פשוט לוחצת על המהנדסים לעבוד טוב יותר...

חברות אחרות יכולות לנסות להעתיק את השיטה אבל אם יעשו את זה אז הם כנראה פשוט ייתקעו על המודל הראשון וזהו כי אין להם מהנדסים טובים מספיק כדי לעבוד בשיטה הסדורה הזו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Gorpi כתב:

חברות אחרות יכולות לנסות להעתיק את השיטה אבל אם יעשו את זה אז הם כנראה פשוט ייתקעו על המודל הראשון וזהו כי אין להם מהנדסים טובים מספיק כדי לעבוד בשיטה הסדורה הזו.

 


כי המהנדסים של מאסק הם לא מפה. הם חייזרים שמאסק הביא על טיל בצורת כלב שיבה מקריפטון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה גילית את זה? עכשיו אנו יודעים שהוא Borg בכלל והוא לא אנושי.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, Gorpi כתב:

ממה שאני מכיר מחברות בארץ לוקחים את המודל עם הדיוק הטוב יותר, גם אם הוא טועה על חלק מהדוגמאות שהמודל הקודם צדק עליהם.

אבל למר מאסק זה לא מספיק. הוא ייקח את המודל רק אם הוא נותן דיוק טוב יותר וגם צודק על כל הדוגמאות שהמודל הקודם צדק עליו.

כלומר מובטח פה שיפור תמידי אמיתי שלא תלוי בשינויים בדאטה (שכל הזמן גדל).

 

לדעתי הטקטיקה של אנדריי פשוט לוחצת על המהנדסים לעבוד טוב יותר...

חברות אחרות יכולות לנסות להעתיק את השיטה אבל אם יעשו את זה אז הם כנראה פשוט ייתקעו על המודל הראשון וזהו כי אין להם מהנדסים טובים מספיק כדי לעבוד בשיטה הסדורה הזו.

 

 

זה נכון בהרבה מקומות בתעשייה כי אין זמן להשקיע במחקר.

חברות גדולות מחפשות לרכוש סטראטפים.ai קטנים וקיימים תפקידים שמטרתם לאתר אותם, העניין הוא שהרבה מהם לא יודעים לעבוד (חשבו שהסיפור מסתכם בלאסוף דטא ולאמן רשת), כמו שאמרת, ונסגרים בסוף.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, evc כתב:

כשטסלה בצרות בסין אז המניה שלה גם יורדת:

 

https://www.bizportal.co.il/globalmarkets/news/article/792451

טסלה ממש לא בצרות,פשוט ערבוב של פוליטיקה של שלטון מרכזי חזק מול שוק חופשי.

כל החברות המערביות באותם "מלכודת דבש" כמו טסלה,אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם !!!

בסין אין דבר כזה חברה זרה,הם יכולים לחיות שם עם שותף סיני (CCP) שתמיד יש להם 51%.

לא יודע אם האנשים בכלל מודעים איזה אחוז גבוה של מוצרי יוקרה נצרך ע"י סינים,מזמן המולטי מיליונרים הסינים החליפו את השייחים הערביים במספרים אבסולוטיים,

https://www.cnbc.com/2020/11/18/china-to-become-the-worlds-biggest-luxury-market-by-2025-bain-says.html

אין חברת רכבי יוקרה שהשוק הסיני לא סופר חשוב להם.

אצל סיני להעתיק ולעשות REVERSE ENGINEERING למוצר,זאת לא גניבה,אלה מדיניות ומצווה !!

סין הוא שוק ה-BEV הכי גדול בעולם,וזאת אסטרטגיה של CCP (Chinese Communist Party) להיות גורם מוביל עולמי בתחום ביחד עם 5G (Huawei )

מה שעצבן את CCP שחרף הצלחה של NIO ועוד כל מני חברות אחרות,הסינים מעדיפים לקנות טסלה.

ואז מתחיל "הינדוס של תודעה" וענישה סגנון סיני

 

כמובן מתחילים להאשים את טסלה בריגול,שמכרו בכוונה מוצרים פגומים לסינים,שהרגו במכוון מפקד משטרה מקומי (חבלה בברקסים)

 

Tesla gets HACKED in China.mkv

 

הנה קצת הסבר על רקע.

 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ocsi4u כתב:

מה שעצבן את CCP שחרף הצלחה של NIO ועוד כל מני חברות אחרות,הסינים מעדיפים לקנות טסלה.

איזו ברירה יש להם? ניו יצרה סה"כ רק 100K בכל שנות קיומה. גם כשהסינים מעדיפים לקנות טסלה, לניו אין יכולת לספק את הביקוש שכן יש להם.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, eitanuch כתב:

איזו ברירה יש להם? ניו יצרה סה"כ רק 100K בכל שנות קיומה.

אז פספסת את הסאבטקסט,גם אם ניו היה מייצר 1M הסיני היה מעדיף לקנות טסלה,עם כל הסבסוד לרכוש תוצר סיני,וזה לא מתאים לאג'נדה של CCP !

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gorpi כתב:

איך בכלל אפשר להשוות כמה מהנדסים מהטכניון שעובדים ב-GM בארץ מול הטופ של הכי טובים בעולם בטסלה בארה"ב (כולל ישראלים שיגויסו לשם אם צריך)?

 

מה???

 

כזה זילזול עוד לא שמעתי.

אתה במקרה מהנדס מהטכניון?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, David32 כתב:

מה???

 

כזה זילזול עוד לא שמעתי.

אתה במקרה מהנדס מהטכניון?

אכן למדתי בטכניון.

 

מה לא מובן בטיעון ש-GM מגייסים רק ישראלים מאוניברסיטאות טובות אבל כאלה שנמצאות בישראל ואילו טסלה מגייסת דוקטורים מ-MIT ומהמקומות הכי טובים בעולם (כולל ישראל אם צריך)? לכן לטסלה יש יותר סיכוי להצליח.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע שלGM יש גם מרכזי פיתוח בכל ארה״ב כן?

כוח האדם שלהם לא מוגבל רק למהנדסים מישראל. אין להם מהנדסים מקריפטון כי אין לה טילי שיבה, אבל הם יכולים להתחרות עם טסלה על אותם המהנדסים בארהב/כל מקום אחר בכדור הארץ.

אם אתה חושב שהמהנדסים של טסלה מקדשים את טסלה תחשוב שוב. הם מקדשים את תלוש השכר והאופציות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

לא יודע מה קורה עם VW אני לדוגמא מסתכל על GM, משקיעים המון בפיתוח כולל מרכז פיתוח בישראל.

הם בטח נמצאים מאחורי טסלה, יש מצב שאפילו כמו שתיארת 5 שנים מאחורי טסלה, אבל הם מצמצמים את הפער, וכבר עכשיו חלק מהרכבים שלהם משוחררים לשוק עם חומרה תומכת.

GM עוסקת בתחום עוד לפני שטסלה קמה בכלל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, ch2856 כתב:

GM עוסקת בתחום עוד לפני שטסלה קמה בכלל. 

ומה התוצאות של העיסוק הזה?

 

זו חברה מהעולם הישן וצריך לזכור שהם כבר פשטו רגל ב-2008.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...