Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, EvGriga כתב:

אני מנסה קצת לגוון, להוסיף פיתולים שונים.

אחרת איך אני ארוויח את הפרנסה שלי.

 

לא הבנתי את המשפט הזה. תסביר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

מדברים על זה שטסלה לא מספיק חסכונית ביחד לרכב בנזין?  אולי.

אבל מבחינת חיסכון בקניה, אני לא מכיר רכב "מנהלים" (בסיס גלגלים 288 רוחב 185) אחר בארץ, שעושה 5.6 למאה, ועולה פחות מ 200,000.

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן שאתם דנים בסוגיות שונות רק אומר שלפחות עוד 60-70 חברים מקבוצות רכב שונות

הולכים לקבל את הטסלות שלהם במהלך חודש מאי! במקום לזרוק כסף על GTI או S3 חדשות,

או אפילו כתחליף לספורטאג/אאוטלנדר של האישה.

שיהיה בשעה טובה!

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ליפיגו כתב:

 

מדברים על זה שטסלה לא מספיק חסכונית ביחד לרכב בנזין?  אולי.

אבל מבחינת חיסכון בקניה, אני לא מכיר רכב "מנהלים" (בסיס גלגלים 288 רוחב 185) אחר בארץ, שעושה 5.6 למאה, ועולה פחות מ 200,000.

 

 

 

זה לא רכב מנהלים, זה רכב פרימיום סדאן, כלומר קטן יותר מרכב מנהלים ובגודל דומה לרכבי סדאן משפחתיים כגון פורד פוקוס, רנו גרנד קופה, טויטה קורולה, ניסאן סנטרה ולא יותר מרווח מהם, למעשה פחות מרווח מהם בחלק מהמדדים.

 

בניגוד לרכבים הללו בטסלה מודל 3 אתה תקוע עם מושב האחורי "על הריצפה", גג זכוכית ללא כיסוי, אין תמיכה בעברית במערכת המולטימדיה ואין אפשרות לוייז, ככה שעם כל החדשנות אתה עדיין תקוע עם הטלפון הסלולרי שלך מחובר עם זרוע לרכב כמו ברכבים מלפני עשור וכמוהם אתה תקוע עם תא מטען בצורת מערה עם פתח צר ולא שימושי (בניגוד לדגמי הסטיישן השימושיים של חלק מהם).

 

אה כן ואתה יכול להאיץ ב- 5.6 שניות שזה מאד שימושי, ה- 3.3 של הפרפורמנס בכלל טיל של ספייס איקס, יביא אותך בהרף עין לכל מקום, יטיס אותך מעל הרמזורים והפקקים. אה ורכבים עם ביצועים כאלה עולים הרבה יותר לכן זאת בהחלט מציאה וכדאי לקנות רק בגלל זה, אפילו אם אתה לא צריך את מה שרכב פרימיום סדאן מהיר מציע ואתה צריך את מה שהוא לא מציע.

 

ראיתי היום מודל 3 שחורה עם הטסות, נראית משפחתית שגרתית, הפרפורמנס לבנה הרבה יותר מרשימה.

 

בסופו של דבר במודל 3 אתה מקבל רכב משפחתי פרימיום סדאן מהיר וטכנולוגי (ועדיין בלי עברית ווייז), רכב כזה ממש לא נותן פתרון לכל צורך, למעשה הוא לא נותן פתרון להרבה צרכים להרבה אנשים ואף מגביל בנסיעות ארוכות- עם כמות הטסלות שנמכרה ותימכר ורכבים חשמליים אחרים, אפשר לשכוח משימוש סביר בעמדות טעינה ציבוריות בחופשות ובנקודות מרכזיות, כמו שקרה בארה"ב כשפריסת עמדות הטעינה הייתה נמוכה יותר ואנשים המתינו שעות כדי להטעין בעמדות טעינה (אולי עדיין זה קורה):

 

https://keyt.com/lifestyle/2019/12/27/tesla-drivers-stuck-waiting-4-hrs-at-central-coast-charging-stations-during-holiday-travel/

 

אחרי גל הקניות הראשוני, מספרי המכירה של המודל 3 בישראל יירדו משמעותית וגם חלק ממי שקנו יימכרו מהר לאחר שיגלו שהרכב לא מתאים להם וג'יפון משפחתי מרווח או סטיישן עם מנוע בעירה פנימי כמו פעם, עם תא מטען גדול ושימושי, ישיבה בגובה נורמלי במושב האחורי, ללא הגבלת שימוש, ללא הגבלת וייז ועברית יתן להם מענה טוב יותר.

 

המודל y יתאים לפלח אוכולסיה רחב יותר מהמודל 3, אבל עדיין יסבול מחלק מהחסרונות של המודל 3.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, evc כתב:

 

 

זה לא רכב מנהלים, זה רכב פרימיום סדאן, כלומר קטן יותר מרכב מנהלים ובגודל דומה לרכבי סדאן משפחתיים כגון פורד פוקוס, רנו גרנד קופה, טויטה קורולה, ניסאן סנטרה ולא יותר מרווח מהם, למעשה פחות מרווח מהם בחלק מהמדדים.

 

 

המודל y יתאים לפלח אוכולסיה רחב יותר מהמודל 3, אבל עדיין יסבול מחלק מהחסרונות של המודל 3.

 

 

 לא לגמרי מדויק  

 

הנה מידות אורך / רוחב / בסיס גלגלים 

טסלה 3 - 4694 / 1849 / 2875 

מזדה 6 - 4870 / 1840 / 2830

סקודה סופרב 4869 / 1864 / 2841 

 

נראה ממבט ראשון שהטסלה קצרה יותר ממזדה 6 או סקודה סופרב (שבישראל מוגדרים כרכב מנהלים ) 

אבל בסיס הגלגלים שלה גדול יותר. כל זה בגלל שאין צורך בתא מנוע ארוך מקדימה אז המרווח לנוסעים ברכב דומה לרכב מנהלים. 

 

עם המשפט האחרון אני מסכים בהחלט. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

בסופו של דבר במודל 3 אתה מקבל רכב משפחתי פרימיום סדאן מהיר וטכנולוגי (ועדיין בלי עברית ווייז), רכב כזה ממש לא נותן פתרון לכל צורך, למעשה הוא לא נותן פתרון להרבה צרכים להרבה אנשים ואף מגביל בנסיעות ארוכות- עם כמות הטסלות שנמכרה ותימכר ורכבים חשמליים אחרים, אפשר לשכוח משימוש סביר בעמדות טעינה ציבוריות בחופשות ובנקודות מרכזיות, כמו שקרה בארה"ב כשפריסת עמדות הטעינה הייתה נמוכה יותר ואנשים המתינו שעות כדי להטעין בעמדות טעינה (אולי עדיין זה קורה):

 

https://keyt.com/lifestyle/2019/12/27/tesla-drivers-stuck-waiting-4-hrs-at-central-coast-charging-stations-during-holiday-travel/

 

 

אי אפשר לדעת, אבל אני חושב שבגלל שאנחנו מדינה פיצית, יהיה פה הרבה יותר קל לפרוס מאשר בארה"ב. אנחנו ידועים בעשייה מהירה של דברים כשאנחנו רוצים. מאמין שלא תהיה בעיה עם זה. כשאנשים יתחילו להוציא לך את העיניים עם זה שטעינה מלאה עלה להם כולה 5-10 שקל במקום טנק מלא ב300-400 שקל +- , אתה גם תתחיל לחשוב לעבור לחשמלית. 

 

מה שכן, אני מסכים לגבי הוויז, סתם מבאס. אבל סבירות גבוהה שעם עדכוני תוכנה או בסגנון יוסיפו אפשרות לזה. ותמיד אפשר לקנות חשמליות אחרות. 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, eitanuch כתב:

אני כנראה תמים.

 

האם למדינת ישראל יש באמת say בעניין בעודה שחקן כל כך קטן בשוק הרכב העולמי? (שואל מתוך התעניינות אמיתית)

כן.

בשנות השמונים העליזות סובארו הרכיבה מנועי 1.3 ליטר בדגם שתוכנן ונמכר עם מנוע 1.6 ליטר וכל זאת כי הייתה מדרגת מיסוי לרכבים עם מנוע הגדול מ 1.3 ליטר.

גם הדגם עם מנוע ה 1.6 ליטר לא היה ממש מדהים, ה 1.3 ליטר היה פשוט זוועה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

העניין הוא שזה לא היה ככה רק בישראל, בעוד מדינות היה אז מיסוי לפי נפח מנוע. זה לא שאנחנו "שינינו את העולם" עם זה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, זה נכון כמעט בכל מקום. אאל"ט, עד היום ישנה מדרגת מיסוי ו/או ביטוח לפי הספק המנוע.

ניסיתי להגיד שאע"פ שישראל הייתה שוק קטן (ובשנות ה 80...) היצרנים התגמשו בהתאם לכללי המשחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...