Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, eladts כתב:

 

טסלה לא מאפשרים העברה של ההזמנה למישהו אחר. יש לכם שתי אפשרויות:

  1. לבטל את ההזמנה ולספוג את ההפסד של דמי ההזמנה.
  2. לקבל את הרכב ואז למכור אותו כמשומש. עקב הביקוש יש סיכוי שאפילו תרוויחו כסף.

 

מה יקרה אם ממלאים פרטים של מישהו אחר בטופס הבקשה לרישום רכב?   הם מבטלים/חוסמים את ההזמנה?

 

בכל מקרה אני בספק שאפשר להרוויח מקניה ומכירה מיידית (למרות כמה חיים בסרט שמפרסמים את הדגם הבסיסי של מודל 3 ב-200+ אלף ש"ח ביד 2).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תאונה קטלנית למכונית של טסלה: ''נסעה על טייס אוטומטי''  

   
שני בני אדם נהרגו אמש לאחר שרכב חשמלי של טסלה, שלפי הערכות נסע כאשר במושב הנהג לא ישב איש, התנגש בעץ צפונית ליוסטון בארה"ב. כך לפי דיווחים בארה"ב.

אחד מההרוגים ישב במושב הנהג, והשני - במושב האחורי של המכונית של טסלה, שנסעה במהירות גבוהה בכביש מתפתל, סטתה מהדרך ופגעה בעץ.

"הבדיקה הראשונית שערכנו - שעדיין לא הסתיימה - מלמדת שאף אחד לא ישב ליד ההגה. אנחנו בטוחים בכך ב-99%", אמרו במשטרה. המכונית עלתה באש, והיא כובתה רק כעבור ארבע שעות, מאחר שהסוללה התלקחה שוב ושוב. הרשויות עדיין בוחנות האם כריות האוויר הופעלו.

הכתבה המלאה:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3905215,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

 

מצד אחד כתוב שאחד מההרוגים ישב במושב הנהג. מצד שני כתוב שאף אחד לא ישב ליד ההגה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה בהחלט הולכת על חבל דק מאוד וצריכה להיות זהירה יותר בתחום זה. בלי קשר לתאונה הזו, שיתכן שהנהג לא היה חגור ועף מהתאונה למושב הנוסע, היא ללא ספק מעודדת יתר על המידה נהיגה לא אחראית ומסוכנת ברכבים שלה. כפי שהיא נהנית מאלפי סרטונים של מבחני תאוצה היא גם נהנית מאלפי סרטים של הצגת מערכת הנהיגה האוטונומית שלה. הרגולטור האמריקאי כבר קרוב מאוד לאבד את הסבלנות כלפי החברה הזו, שעדיין מצהירה כי המערכת שלה היא רק ברמה 2 ולכן לא נדרשת לדווח לרשויות על פעולת המערכת (תקלות, בעיות, תאונות, מקרים בהם המערכת התנתקנה, העסקת נהגים מקצועיים וכו'). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ch2856 כתב:

טסלה בהחלט הולכת על חבל דק מאוד וצריכה להיות זהירה יותר בתחום זה. בלי קשר לתאונה הזו, שיתכן שהנהג לא היה חגור ועף מהתאונה למושב הנוסע, היא ללא ספק מעודדת יתר על המידה נהיגה לא אחראית ומסוכנת ברכבים שלה. כפי שהיא נהנית מאלפי סרטונים של מבחני תאוצה היא גם נהנית מאלפי סרטים של הצגת מערכת הנהיגה האוטונומית שלה. הרגולטור האמריקאי כבר קרוב מאוד לאבד את הסבלנות כלפי החברה הזו, שעדיין מצהירה כי המערכת שלה היא רק ברמה 2 ולכן לא נדרשת לדווח לרשויות על פעולת המערכת (תקלות, בעיות, תאונות, מקרים בהם המערכת התנתקנה, העסקת נהגים מקצועיים וכו'). 

מה הכוונה "מעודדת יתר על נמידה נהיגה לא אחראית"? 

 

כמעט כל רכב בעולם משתתף בתאונות ורובן נגרמות מטעויות אנוש. לדעתי נהג לא אחראי ינהג בצורה זו בכל רכב שיהיה לו. לא חסרים כאלה שמתהפכים כי חשבו שהם נוהגים עם הטויוטה קורולה על מסלול כשבעצם הם בכביש תמים באמצע עיר. אבל זו לא כתבה מעניינת כל כך כמו טסלה בוערת. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן אמירה מעניינת שאינה קשורה לנהיגה. הסוללה התלקחה וניצתה מחדש - 4 שעות עד שכובתה האש!

מה שאומר שישנה בעייה בטיחותית בסוללה עצמה. זה כבר לא משנה איזה רכב ומי היצרן - כאן משנה בטיחות בשימוש בסוללה כזו. מחר יקום רגולטור וידרוש מערכת כיבוי מיוחדת לרכב כזה 😬

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה פעמים יצא לך לקרוא איזה ציוץ של מאסק על אלפי הסרטונים של נהגים לא אחראיים שעושים שימוש במערכת אוטו-פיילוט? גם הנושא של לתת למשתמשים רגילים לנסות מערכות ניסיוניות וכו'. טסלה מייצרת אצל הרבה אנשים תחושה שהרכב באמת מסוגל לנסוע לבד, אפילו השם של המערכת "Auto Pilot" יוצר את המצג הזה. האנשים האלו הם לא אני ואתה שקצת מבינים, אלו סתם אנשים שקראו איזה משהו ברשת או ראו סרטון ביו-טיוב, רכשו טסלה או חושבים לרכוש אחת ובטוחים שהרכב באמת נוסע לבד. אפילו פה בפורום פה ושם צצה שאלה כזו. 

 

זה לא מהיום, טסלה הולכת על חבל דק מול ה-NHTSA כמעט מהיום שהיא השיקה את המערכת שלה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בסוף בכל מדיה אפשרית וגם שאתה קונה את הרכב יש הגדרות ברורות למה צריך לעשות שמשמתמשים במערכת הזו.

למעשה במידה ולא ישב שום אדם בצד הנהג עם ידים על ההגה פעם בכמה דקות המערכת לא תאפשר הפעלה, אז במקרה של התאונה ברור לכולם שהנהג באופן מכוון "עבד" על המערכת שתחשוב שהוא מבצע את כל הפעולות הנדרשות (לרוב זה כולל קניה של אביזרים).

במקרה כזה זה ממש לא סתם אנשים שקראו או לא הבינו, זה שימוש לא נכון במערכת במכוון תוך ידיעה של הסכנות.

במידה ואני יחליט שהמערכת באיוניק יכולה לנהוג לבד אני יכול לקנות פיסת בד שגורמת להגה לחשוב שאני מחזיק אותו והנה אני יכול לשבת בצד הנוסע, זה אומר שאיוניק מסוכנת ושהמערכת שלה לא עובדת?

 

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, ch2856 כתב:

כמה פעמים יצא לך לקרוא איזה ציוץ של מאסק על אלפי הסרטונים של נהגים לא אחראיים שעושים שימוש במערכת אוטו-פיילוט? גם הנושא של לתת למשתמשים רגילים לנסות מערכות ניסיוניות וכו'. טסלה מייצרת אצל הרבה אנשים תחושה שהרכב באמת מסוגל לנסוע לבד, אפילו השם של המערכת "Auto Pilot" יוצר את המצג הזה. האנשים האלו הם לא אני ואתה שקצת מבינים, אלו סתם אנשים שקראו איזה משהו ברשת או ראו סרטון ביו-טיוב, רכשו טסלה או חושבים לרכוש אחת ובטוחים שהרכב באמת נוסע לבד. אפילו פה בפורום פה ושם צצה שאלה כזו. 

 

זה לא מהיום, טסלה הולכת על חבל דק מול ה-NHTSA כמעט מהיום שהיא השיקה את המערכת שלה. 

גם על בקבוק אקונומיקה כתוב "לא למאכל". לא קוראים על תאונות שילד שתה אקונומיקה? מי אשם בזה? כשמשתמש לא עושה שימוש במוצר לפי ההוראות, ועוד עובד על המערכת בכוונה, מה אפשר לצפות?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה זה ממשיך :

התאונה הקטלנית של טסלה: מה הסיכוי שאירוע כזה יקרה גם בישראל?

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001368010

 

נרגיע בינתיים את הנהגים והולכי הרגל בארץ: נכון לעכשיו ישראל מחילה את אחת הרגולציות המחמירות ביותר בעולם בכל הנוגע להטלת האחריות על הנהיגה על נהגים האנושיים.

בשנתיים האחרונות עוסקת ועדה בין משרדית בכינון רגולציה, שתאפשר בעתיד תנועה חוקית של כלי רכב ללא נהג משגיח, תעניק להם שיפוי ביטוחי ותאפשר לדעת מי הגורם במקרה של תאונה, חס וחלילה, בינן לבין מכוניות מאוישות. זאת בזכות אלגוריתמים מתקדמים, שישולבו ב"מוח" של כלי הרכב הרובוטיים.

בשורה התחתונה מדובר ברגולציה פורצת דרך, שצועדת על קרקע חדשה ובתולית. כזו שגם הרגולטורים של ארצות הברית והאיחוד האירופאי עדיין חוששים לצעוד עליה.

 

אבל אצלנו יודעים יותר טוב 😉

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, gadik6 כתב:

מה יקרה אם ממלאים פרטים של מישהו אחר בטופס הבקשה לרישום רכב?   הם מבטלים/חוסמים את ההזמנה?

 

לפי הסכם ההזמנה טסלה רשאית לבטל את ההזמנה במקרה כזה.

 

ציטוט

איסור על מכר חוזר; הפסקה; ביטול. טסלה והגופים הקשורים אליה מוכרים מכירות ישירות לצרכני קצה, ואנו נבטל באופן חד-צדדי כל הזמנה שלמיטב ידיעתנו נעשתה על מנת לבצע מכר חוזר של הרכב או נעשתה בחוסר תום לב בדרך אחרת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, zaf כתב:

 מחר יקום רגולטור וידרוש מערכת כיבוי מיוחדת לרכב כזה 😬

אל תזכיר את זה, כמו שדרשו מכל האוטובוסים להתקין מערכת כיבוי אש בתא המנוע. לא נראה שאי פעם המערכת הזו עבדה, ואם עבדה ספק מנעה שריפה נרחבת או כיבתה את השריפה. ככה שכל המערכות האלה הן בגדר סימון וי להראות שעשינו אבל בפועל  לא קורה כלום. 

עריכה אחרונה על ידי D4K
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, D4K כתב:

אל תזכיר את זה, כמו שדרשו מכל האוטובוסים להתקין מערכת כיבוי אש בתא המנוע. לא נראה שאי פעם המערכת הזו עבדה, ואם עבדה ספק מנעה שריפה נרחבת או כיבתה את השריפה. ככה שכל המערכות האלה הן בגדר סימון וי להראות שעשינו אבל בפועל  לא קורה כלום. 

אתה לא מודע כמה המערכת הזאת עובדת נפלא והצילה רכוש וכנראה חיים רבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ch2856 כתב:

כמה פעמים יצא לך לקרוא איזה ציוץ של מאסק על אלפי הסרטונים של נהגים לא אחראיים שעושים שימוש במערכת אוטו-פיילוט? גם הנושא של לתת למשתמשים רגילים לנסות מערכות ניסיוניות וכו'. טסלה מייצרת אצל הרבה אנשים תחושה שהרכב באמת מסוגל לנסוע לבד, אפילו השם של המערכת "Auto Pilot" יוצר את המצג הזה. האנשים האלו הם לא אני ואתה שקצת מבינים, אלו סתם אנשים שקראו איזה משהו ברשת או ראו סרטון ביו-טיוב, רכשו טסלה או חושבים לרכוש אחת ובטוחים שהרכב באמת נוסע לבד. אפילו פה בפורום פה ושם צצה שאלה כזו. 

 

זה לא מהיום, טסלה הולכת על חבל דק מול ה-NHTSA כמעט מהיום שהיא השיקה את המערכת שלה. 

 

טסלה הוציאה מהבטא של FSD נהגים שפרסמו סרטונים בהם הם מתנהגים בצורה לא אחראית.

 

https://electrek.co/2021/03/12/tesla-removed-drivers-werent-paying-attention-from-full-self-driving-beta

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...