Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, LotusElise כתב:

הם מציעים לאנשים להשתמש בחשמל רגיל בשביל להטעין את הרכב

גם אני מציע לך לתדלק רק בתחנות TEN. אתה יכול להטעין איפה שבא לך תלוי במערכת החשמל הביתית שלך והנסועה היומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Just now, BeBest כתב:

רוב הרוכשים/המתלבטים מחפשים רכב דיילי ולא צעצוע. לכן ראוי להתייחס לזה כאל רכב ולא לאיזה אייפון X.

 

אכן רוב הרוכשים רכשו את הרכב כדי להשתמש בו כדיילי (בדיוק כמו האייפון X) א-ב-ל רוב הרוכשים בחרו בטסלה בגלל התדמית, לא בגלל התכונות שלה כרכב.

יהיה מעניין לראות כמה טסלות ישארו אצל הבעלים שלהן עוד שנתיים שלוש, וכמה תהיינה כבר יד חמישית או שישית כמו שקורה עם הרבה רכבי פוזה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

בשבילי פקודות קוליות זה יותר התעסקות מאשר אם הייתי פותח שורת פקודה וכותב את זה שם. בטח בנסיעה.

 

בכל מכשיר שיש לו פיצ׳ר של פקודות קוליות או מחוות ידיים, אני מיד מכבה את זה. לא סובל את הדברים האלה.

הכל ענין של איכות הזיהוי הקולי של המערכת, אם הוא טוב כפי שטוענים, הוא נוח ובטיחותי גם יותר מבקרים פיזיים. אם אתה צריך לחזור על פקודה, או שהמערכת מזהה לא נכון מה שאתה מבקש ממנה, אתה צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, LotusElise כתב:

-בשיא הקיץ שכולנו עם מזגן על 16 מעלות, הפקת החשמל בארץ לא עומדת בעומס.

אז רוצים שנטעין מכוניות חשמליות? עם מה?

-בטקסס החשמל קרס לתקופה לכמה שבועות בגלל ש 20% מהחשמל במדינה הוא חשמל נקי והחשמל הנקי לא עבד בסופת שלגים.

 

בדרך כלל מטעינים מכוניות חשמליות בלילה, כשיש עודפי יצור. קל מאוד למדינה לעודד את זה ע"י תמחור החשמל במחיר שונה בהתאם לזמן. בקליפורניה מחיר הטעינה בשעות העומס כפול מזה שבשעות השפל בחלק מעמדות הטעינה של טסלה.

 

הטענה שרשת החשמל של טקסס כשלה בגלל השימוש באנרגיות מתחדשות היא פשוט לא נכונה. בוורמונט, שבה הרבה יותר קר מטקסס, 97% מהחשמל מופק ע"י אנרגיות מתחדשות ואין שום בעיה בחורף. בעת הקור בטקסס היו בעיות גם בתחנות כוח מבוססות גז טבעי, כי בטקסס פשוט לא השקיעו בהתאמה לקור אף סוג של תחנה. אפשר היה להתגבר על הבעיות האלו אם רשת החשמל בטקסס היתה מקושרת למדינות שכנות אבל בטקסס התעקשו על רשת נפרדת כדי לא להיות כפופים לתקנות פדרליות.

 

לפני שעה, zvit כתב:

יהיה מעניין לראות כמה טסלות ישארו אצל הבעלים שלהן עוד שנתיים שלוש, וכמה תהיינה כבר יד חמישית או שישית כמו שקורה עם הרבה רכבי פוזה.

 

הסטטיסטיקות בעולם מראות שטסלה ממוקמת גבוה בסקרי שביעות רצון וכמו כן בנאמנות הלקוחות למותג. אני לא רואה סיבה לכך שבישראל זה לא יהיה המצב. אתה יכול להגיד שכל הקונים של טסלה שטופי מוח, אבל אם הם מחזיקים את הטסלה זמן ארוך ואז מחליפים אותה בטסלה אחרת כנראה ששטיפת המוח די יסודית.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, פבל כתב:

ההיפסטר ביוטיוב לא אמר "אמ.... נראה לי שיהיה סבבה". הוא פשוט מהנדס שיודע חשבון ועשה את החישובים הרלוונטיים.

 

וד"ר אריה אבני היה רופא. אז? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



 בוורמונט, שבה הרבה יותר קר מטקסס, 97% מהחשמל מופק ע"י אנרגיות מתחדשות ואין שום בעיה בחורף


שלא לדבר על אנטארטיקה

https://www.power-technology.com/projects/rossislandwindfarm/
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, eladts כתב:

הסטטיסטיקות בעולם מראות שטסלה ממוקמת גבוה בסקרי שביעות רצון וכמו כן בנאמנות הלקוחות למותג. אני לא רואה סיבה לכך שבישראל זה לא יהיה המצב. אתה יכול להגיד שכל הקונים של טסלה שטופי מוח, אבל אם הם מחזיקים את הטסלה זמן ארוך ואז מחליפים אותה בטסלה אחרת כנראה ששטיפת המוח די יסודית.

 

נפגש עוד שנה-שנתיים - ונראה...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TheAvatar כתב:

וד"ר אריה אבני היה רופא. אז? 

צפית בסרטון? הקשבת למה שהבנאדם אומר? כי אם כן אז אני לא מבין מה עניין שמיטה להר סיני. אני מדבר על מישהו שעשה חישובים, שכל אחד יכול לעשות בעצמו, והציג את התוצאות שלהם. אתה מדבר על מישהו שהפיץ את הדעות שלו שיש עליהן וויכוח, והקהילה המדעית ברובה מתנערת מהן. אני לא מבין אם אתה מנסה לנהל דיון נורמלי או בא להטריל.

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

צפית בסרטון? הקשבת למה שהבנאדם אומר? כי אם כן אז אני לא מבין מה עניין שמיטה להר סיני. אני מדבר על מישהו שעשה חישובים, שכל אחד יכול לעשות בעצמו, והציג את התוצאות שלהם. אתה מדבר על מישהו שהפיץ את הדעות שלו שיש עליהן וויכוח, והקהילה המדעית ברובה מתנערת מהן. אני לא מבין אם אתה מנסה לנהל דיון נורמלי או בא להטריל.

 

הבאת סרטון של מישהו באינטרנט שהציג לך נתונים שאין לך יכולת לאמת כי הם לא מגיעים מעולם התוכן שלך, לא עברו ביקורת עמיתים ובמקרה הטוב מתאימים לסיטואציה של רשת החשמל במדינה הספציפית שהוא גר בארצות הברית. לקחת את הנתונים והצגת אותם בתור "הנה עובדה! הבחור מהנדס אז הוא בטוח יודע!" אריה אבני היה רופא. זה שהוא מתדהר בתואר לא אומר שהוא לא אהבל. 

 

לפני שעתיים, eladts כתב:

בדרך כלל מטעינים מכוניות חשמליות בלילה, כשיש עודפי יצור. קל מאוד למדינה לעודד את זה ע"י תמחור החשמל במחיר שונה בהתאם לזמן. בקליפורניה מחיר הטעינה בשעות העומס כפול מזה שבשעות השפל בחלק מעמדות הטעינה של טסלה.

 

הבעיה שזה לא נכון. אנשים מתחילים להטעין מכוניות בערב בין 17-19 אל תוך הלילה כי אלה השעות שרוב האנשים חוזרים מהעבודה. בנוסף, אם כולם יתחילו להטעין בלילות אז על איזה עודפי יצור אתה מדבר? אנחנו לא מדברים על סיטואציה שיש בארץ 5,000 מכוניות חשמליות אלה 500,000 ומעלה. 

 

אבל בוא נזרום. אני חזור הביתה ב-19:00 בערב אחרי נסיעה ארוכה, סוללה על 20%, מחבר את הרכב לעמדה ומכוון שהטעינה תתחיל ב-1:00 בלילה כאשר התעריפים נמוכים כי הביקוש בקרשים. בטעינה רגילה לוקח 9 שעות להטעין את הרכב, אבל אני צריך לצאת לעבודה גג עד 7:00. זה אומר שאני חייב להתחיל את הטעינה מוקדם יותר כאשר יש פחות עודפי יצור והתעריפים יותר יקרים. אופציה נוספת היא להטעין את הרכב עד 70%, לנסוע לעבודה ולהמשיך להטעין שם במידה ויש לי סוללה. אבל אז אני מטעין בשעות השיא בתעריף יקר. בוא נניח הנחה די סבירה שיש כמוני לא מעט נהגים. אז מה קורה לתיאוריה שלך? 

 

כל ההנחות שלך מבוססות על מציאות שאחוז המכוניות החשמליות על הכביש מהווה גג 1-2% מכלל המכוניות. בוא נראה מה יקרה כאשר 30% מכלל המכוניות יהיו חשמליות.

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, TheAvatar כתב:

בוא נראה מה יקרה כאשר 30% מכלל המכוניות יהיו חשמליות.

Heaven - Illustration

 

1695294477_.png.b2296c31c1270e2db3c2573179538dd4.png

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, TheAvatar כתב:

הבעיה שזה לא נכון. אנשים מתחילים להטעין מכוניות בערב בין 17-19 אל תוך הלילה כי אלה השעות שרוב האנשים חוזרים מהעבודה. בנוסף, אם כולם יתחילו להטעין בלילות אז על איזה עודפי יצור אתה מדבר? אנחנו לא מדברים על סיטואציה שיש בארץ 5,000 מכוניות חשמליות אלה 500,000 ומעלה. 

...

כל ההנחות שלך מבוססות על מציאות שאחוז המכוניות החשמליות על הכביש מהווה גג 1-2% מכלל המכוניות. בוא נראה מה יקרה כאשר 30% מכלל המכוניות יהיו חשמליות.

 

הבעיה העיקרית היא שאתה מקשיב רק לעצמך.

 

1. לישראל ולכל מדינה שהיא יש צתכנון ארוך טווח לפיתוח רשת החשמל כי העליה בביקוש לחשמל היא צפויה, ולכן אפשר להערך שנים קודם.

2. מס' המכוניות החשמליות לא יקפוץ מ-4000 ל-500000 בין לילה, זה יקח לפחות עשור אם לא יותר, בעיקר בגלל שהביקוש למכוניות חשמליות מושפע ע"י פיתוח תשתיות הטעינה. וראם מישהו יחשוב שעלולה להיות בעיה של עומס - תמיד יהיה אפשר לווסת את הביקוש למכוניות חשמליות ע"י העלאת המיסים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TheAvatar כתב:

אבל בוא נזרום. אני חזור הביתה ב-19:00 בערב אחרי נסיעה ארוכה, סוללה על 20%, מחבר את הרכב לעמדה ומכוון שהטעינה תתחיל ב-1:00 בלילה כאשר התעריפים נמוכים כי הביקוש בקרשים. בטעינה רגילה לוקח 9 שעות להטעין את הרכב, אבל אני צריך לצאת לעבודה גג עד 7:00. זה אומר שאני חייב להתחיל את הטעינה מוקדם יותר כאשר יש פחות עודפי יצור והתעריפים יותר יקרים. אופציה נוספת היא להטעין את הרכב עד 70%, לנסוע לעבודה ולהמשיך להטעין שם במידה ויש לי סוללה. אבל אז אני מטעין בשעות השיא בתעריף יקר. בוא נניח הנחה די סבירה שיש כמוני לא מעט נהגים. אז מה קורה לתיאוריה שלך? 

 

הבעיה בתסריט שלך הוא בנוי על נתונים שאינם נכונים. בטסלה מודל 3 LR יש סוללה של 80kWh. קצב הטענה בעמדה תלת פאזית הוא 11.5kW. חשבון פשוט מראה שאם אתה מגיע עם 20% ומעוניין לטעון ל-90% (לא מומלץ לטעון ל-100% באופן קבוע) זה יקח קצת יותר מ-5 שעות. חוץ מזה, תעריפי שפל לא מתחילים בשעה 1:00 בלילה בד"כ. בחברת החשמל תעריפי השפל מתחילים לכל המאוחר בשעה 22:00.

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...