Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

לא מכיר את המספרים ולא בדקתי..אבל יש הבדל בין האצה של 0-100 בהם רכב עם גיר מתחיל מהילוך ראשון ורק מעלה הילוכים, לעומת נתון למשל של 50-100 בו הרכב בשביל מקסימום האצה אחרי שתדביק את הדוושה לרצפה יצטרך להוריד הילוך קודם, דבר שעולה בזמן - ודבר שלא קיים ברכב חשמלי.

 

בדיוק. חוץ מזה, אם רוצים העברת הילוכים מהירה יחסית צריך גיר רובוטי עם מצמד כפול, מערכת מכנית מסובכת ומועדת לתקלות יקרות. "תיבת ההילוכים" ברכב חשמלי זה זוג גלגלי שיניים מאסיביים שמשולבים תמידית. כמובן שהגרמנים חייבים לסבך דברים פשוטים ובפורשה טייקן יש שני הילוכים מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני כבר מתחיל להטיל ספק אם ומתי חלק מהמזמינים יקבלו את המכוניות שהזמינו...

 

שוב דחייה באספקה: חלק מלקוחות טסלה יקבלו את רכבם רק בקיץ

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, PriceDevil כתב:

אני כבר מתחיל להטיל ספק אם ומתי חלק מהמזמינים יקבלו את המכוניות שהזמינו...

 

שוב דחייה באספקה: חלק מלקוחות טסלה יקבלו את רכבם רק בקיץ

 

דיי נו זה עוד בלוף בבליץ התקשורתי. בקבוצה של 400+ מזמיני טסלה עדיין לא שמעתי על מישהו שדחו לו ממרץ לאוגוסט.

אבל כן מי שמזמין עכשיו באתר  LR או P אז הרכב שלו יגיע באוגוסט..מה לעשות נגמר המקום במשלוח של יוני.. אז מפה הליצנים האלה עשו על זה ספין כאילו מזמיני LR ו P ממרץ מקבלים באוגוסט?

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eladts כתב:

 

יתרון הביצועים של מכוניות חשמליות מתבטא לא רק בהאצות מהמקום, אלא גם ובעיקר בהאצות ביניים. בוא ונשווה בין טסלה מודל 3 LR למכונית עם מנוע הבנזין הכי חזק שיש, בוגטי שירון.

 

30-50 מייל לשעה (48-80 קמ"ש): טסלה 1.5 ש', בוגאטי 2.4 ש'.
50-70 מייל לשעה (80-112 קמ"ש): טסלה 1.9 ש', בוגאטי 2.2 ש'.


Tesla Model 3 acceleration graph

על העובדה שטסלה היא מפלצת ביצועים אמיתית, ודאי יחסית למחירה, נדמה לי שאין מחלוקת. זו קשורה יותר בשאלה אם זה מה שכולם מחפשים, נדמה לי שלא בהכרח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Haim_gds כתב:

עלה כבר אי אלו פעמים כמעט בכל השירשורים על רכבים חשמליים ובגדול, לא ממש כלכלי.

חוצמזה, אתה חוזר הבייתה בערב, כמה אנרגייה יול לספק לך אור הירח😁

 

זהו , שאצל טסלה זה לא מסתכם רק ברעפים. יש גם סוללה שאוגרת את החשמל, כך שהחשמל שאתה צובר במהלך היום ישמש אותך בשעות הערב והלילה. 

ברגע שהסוללה מתרוקנת , אתה חוזר להשתמש בחשמל מהרשת 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, eitanuch כתב:

כן, רק צריך לזכור שמשווים פה רכב במחיר של מאות אלפים (טסלה) לרכב של כ-10 מיליון (בוגאטי שירון)

נכון מאוד, ועדיין אין משמעות להבדלי התאוצה אלא להבדלי התאוצה לכל ש"ח\דולר שהשקעת, אם זה מה שעושה לך את זה. לא מזלזל בטסלה וחויית התאוצה שהיא משאירה, אני בטוח שזה יהיה רוב העיסוק היומי שלי אם ארכוש אחת כזו, אבל התייחסתי בתשובה לדיון שנסב על 0 ל-100 ותאוצות ביניים - אז עדיין אפס-נקודה-משהו לא מהווה הבדל משמעותי על הכביש בחיים האמיתיים.

 

 

לפני 52 דקות, mluggy כתב:

לא הבנתי. טסלה 3 היא גם הרכב הכי בטוח פסיבית.

גם אני לא הבנתי אותך. בהחלט הכי בטוחה פסיבית על פי NHTSA, ואיך זה קשור לדיון על תאוצות ביניים? GT-R לא נחותה בהכרח בבטיחות אקטיבית מול מודל 3 רק כי תגיע מ-48 ל-80 קמ"ש בחצי שנייה יותר.

 

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, YaronNahum כתב:

 

זהו , שאצל טסלה זה לא מסתכם רק ברעפים. יש גם סוללה שאוגרת את החשמל, כך שהחשמל שאתה צובר במהלך היום ישמש אותך בשעות הערב והלילה. 

ברגע שהסוללה מתרוקנת , אתה חוזר להשתמש בחשמל מהרשת 

 

גם מערכת סולארית בלי סוללה או סוללה בלי מערכת סולארית מאפשרת לך לחסוך. בהרבה מקומות בעולם, כולל ישראל, חברת החשמל מציעה תוכנית של תעריפים משתנים לפי זמן, לפיה בשעות השיא התעריף יותר יקר מהתעריף האחיד ובשעות השפל יותר זול. אם יש מערכת סולארית ו/או סוללה בהספק מתאים ניתן לעבור לכזו תוכנית בהנחה שהצריכה בשעות היום תבוא ברובה מהמערכת הסולארית ו/או הסוללה.

 

בארה"ב יש גם סופרצ'רגרים של טסלה עם מערכת סולארית ו/או סוללות אגירה. המערכת הסולארית משמשת גם כגג להגנה מהשמש.
 

לפני שעתיים, X9500 כתב:

גם אני לא הבנתי אותך. בהחלט הכי בטוחה פסיבית על פי NHTSA, ואיך זה קשור לדיון על תאוצות ביניים? GT-R לא נחותה בהכרח בבטיחות אקטיבית מול מודל 3 רק כי תגיע מ-48 ל-80 קמ"ש בחצי שנייה יותר.

 

השוותי את הטסלה למכוניות יקרות ממנה בהרבה רק כדי להראות עד כמה גדול היתרון. בוא נסתכל למשל על המאזדה 3 טורבו, שאם היתה מיובאת לישרל היתה יותר יקרה מהטסלה.

 

30-50 מייל לשעה: 3.1 ש'

50-70 מייל לשעה: 4 ש'

 

בשני המקרים יותר מפי 2 יותר איטי מהטסלה, זה כבר בהחלט הבדל משמעותי.

https://www.caranddriver.com/reviews/comparison-test/a35123689/2021-mazda-3-vs-2021-audi-a4
 

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהנעה חשמלית זה מעולה מבחינת ביצועים, במיוחד עם שני מנועים, אך לא הכל ורוד. מודל 3 פרפורמנס לדוגמה מעולם לא ראיתי האצה מדודה של 3.3 שניות אלא 3.6 ועד ל-4.2 שניות תלוי במוצב הסוללה ונתון 100-200 קמ"ש לא ממש מרשים ודומה למכוניות בנזין עם הרבה פחות כוח וגם כאן, הכל תלוי במצב הטעינה של הסוללה. בקיצור, מאוד מרשים אך עדיין נדרשת עבודה ואולי גם סוג של תיבת הילוכים ברכבי ספורט חשמליים. כל זה כמובן חסר משמעות עבור הנהג הממוצע, עבורו אין ספק בכלל שרכב חשמלי עדיף בכל הקשור לביצועים והצורה בה הם מתקבלים, למעשה הם די מוגזמים עבור מרביתם, מרבית הנהגים ישקשקו מפחד מתאוצה של 4 שניות ל-100 קמ"ש. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

אין ספק שהנעה חשמלית זה מעולה מבחינת ביצועים, במיוחד עם שני מנועים, אך לא הכל ורוד. מודל 3 פרפורמנס לדוגמה מעולם לא ראיתי האצה מדודה של 3.3 שניות אלא 3.6 ועד ל-4.2 שניות תלוי במוצב הסוללה ונתון 100-200 קמ"ש לא ממש מרשים ודומה למכוניות בנזין עם הרבה פחות כוח וגם כאן, הכל תלוי במצב הטעינה של הסוללה. בקיצור, מאוד מרשים אך עדיין נדרשת עבודה ואולי גם סוג של תיבת הילוכים ברכבי ספורט חשמליים. כל זה כמובן חסר משמעות עבור הנהג הממוצע, עבורו אין ספק בכלל שרכב חשמלי עדיף בכל הקשור לביצועים והצורה בה הם מתקבלים, למעשה הם די מוגזמים עבור מרביתם, מרבית הנהגים ישקשקו מפחד מתאוצה של 4 שניות ל-100 קמ"ש. 

כבר ראיתי כמה אנשים מגיעים  60mph  ב 3.07-3.2 שניות.. ובגלל שכ"כ מעטים מודדים מ 0 ל 100 אז אין הרבה מבחר..אבל ראיתי עכשיו אחד שמדד 3.41 (עם דראגי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

אין ספק שהנעה חשמלית זה מעולה מבחינת ביצועים, במיוחד עם שני מנועים, אך לא הכל ורוד. מודל 3 פרפורמנס לדוגמה מעולם לא ראיתי האצה מדודה של 3.3 שניות אלא 3.6 ועד ל-4.2 שניות תלוי במוצב הסוללה ונתון 100-200 קמ"ש לא ממש מרשים ודומה למכוניות בנזין עם הרבה פחות כוח וגם כאן, הכל תלוי במצב הטעינה של הסוללה. בקיצור, מאוד מרשים אך עדיין נדרשת עבודה ואולי גם סוג של תיבת הילוכים ברכבי ספורט חשמליים. כל זה כמובן חסר משמעות עבור הנהג הממוצע, עבורו אין ספק בכלל שרכב חשמלי עדיף בכל הקשור לביצועים והצורה בה הם מתקבלים, למעשה הם די מוגזמים עבור מרביתם, מרבית הנהגים ישקשקו מפחד מתאוצה של 4 שניות ל-100 קמ"ש. 

על מה אתה מדבר? המודל 2021 פרפורמנס נותן בכיף 3.2. לא חסר סרטונים ביוטיוב על זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, ch2856 כתב:

לא מצאתי אחד כזה. 

מצאתי המון עם 3.6 ומעלה. שאתה אומר בכיף זה אומר גם 3.0 שניות? 

יש לך פה ב 3.41 שניות 0-100

 

יש גם יותר מהירים..מחר אם יהיה לי כוח אחפש כי ראיתי אותם דיי מזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד בטוח, מי שאיזן את הגלגלים של הרכב אין לו מושג באיזון :-) 

אז צריך טעינה מלאה, תוריד ירידה קלה וקיבלת 3.6 במצב סוללה מלאה. אין טעם להתווכח בנושא 3.5-4.2 אלו התוצאות של הדגם בהתאם למצב הסוללה. אלו עדיין נתונים מעולים שרק רכב משופר מאוד או מאוד יקר מאוד יכול להתחרות בהם. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yev כתב:

לא יודע מה זה הגרף הזה והמספרים האלה, אבל זה לא השירון, שעושה 0-100 ב2.4, לא 48-80

 

צודק, 2.4 שניות 0 ל-100 בשירון - אז איך זה מתיישב עם הפוסט של eladts שם לוקח 2.4 ש' מ-48 ל-80? סתם כאנקדוטה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, eladts כתב:

גם מערכת סולארית בלי סוללה או סוללה בלי מערכת סולארית מאפשרת לך לחסוך.

לא כשאתה מוסיף את עלות המערכת הסולרית (האמיתית, ללא סיבסוד). בשלוף (חישובים בראש, בערך) אם נאמר שמערכת סולארית מספקת 20 קילווואט/שעה ליום אז משמעו הוא כ 7 ש"ח ליום. וכמה אתה חושב עולה מערכת כזו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...