Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

שאלות? השקת רנו קליאו

Recommended Posts

הידיעה, המפרט, והמחשבות הסופניות... זאת אומרת סופיות... שלי, על הקליאו החדשה - כאן.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כאמור, הפעם אין גרסת סטיישן בכלל. אני מנחש שבגלל זה לא טורחים להביא את מנוע הדיזל, כי בדור הקודם הוא הרי שווק רק בסטיישן.

 

בהתחלה הסטיישן שווקה עם מנוע 1.2 בנזין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה הזריזה. יש תמונות מההשקה עצמה (ולא תמונות יצרן)?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בהתחלה הסטיישן שווקה עם מנוע 1.2 בנזין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

נכון, אבל הכוונה שהדיזל שווק רק בסטיישן ולכן בהיעדר סטיישן לא מביאים דיזל לארץ

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו עסקה טובה.

קטנה, מאובזרת, עם כוח אבל לא ספורטיבית במחיר שפוי יחסית.

את השילוב של מנוע 1.33 + רובוטית 7 הילוכים פגשתי בסניק בצרפת בקיץ האחרון.

תיבה נהדרת ומנוע עוד יותר. שילוב מוצלח מאוד.


להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הקליאו החדשה באולם התצוגה.

 

אז צריך לעשות אבחנה גדולה בין גירסת האינטנס ל- rs ליין, מדובר בהבדלים הרבה יותר גדולים ממה שנהוג בין רמות אבזור.

 

בעוד שרמת rs ליין מרשימה באופן יוצא דופן באיכות החומרים הסופר גבוהה ופיזורה הרב בחלל הרכב, גם במקומות פחות מקובלים, יחסית לכל רכב שמסתובב בכביש היום לא משנה גודלו או שייוכו המעמדי.

 

האיביזה מלכת הקטגוריה נראית כאילו הורכבה מחלקי לגו ליד הקליאו ולמען האמת גם הגולף הנוכחית ששייכת לקטגוריה מעל ונחשבת לאמת המידה של איכות (לדעתי כבר מזמן לא והיא רק ממוצעת), פחות מרשימה.

 

אבל מעבר לגירסת האינטנס היא כמו מעבר מצפון תל אביב לדרום תל אביב (לפחות לפני ההצפות).

 

כל הפלסטיקה נוקשית ואפילו כל הדשבורד הוחלף לפלסטיק נוקשה וכל הדיפונים פשוטים ואפורים.

 

לעומת ה- rs ליין הורידו את בלם היד החשמלי עם פונקציית אוטו הולד ובמקום יש בלם יד רגיל. כל המבנה בו נמצאת ידית ההילוכים שונה בעיצוב.

 

בקיצור לדעתי מדובר בגירסה לא רלבנטית בכלל ואין צה להסתכל עליה.

 

גם בפרמטרים אחרים הקליאו מרשימה.

 

ניתן להגיע לתנוחת נהיגה נכונה ללא כל הפרעה לרגל ימין, משענת היד המרכזית מתכווננת למרחק.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי אכן שופר לעומת הדור הקודם והוא בין הגדולים בקטגוריה, סביר למבוגרים (לברכיים מרווח סביר ורק השוקיים נוגעות בתחתית המושב הקדמי), ה- 208 בדור הנוכחי עדיין עדיפה קצת בפרמטר הזה למיטב זכרוני.

 

תא המטען עמוק מאד, אבל אני לא חושב שיש בו כ- 400 ליטר.

 

עם האבזור יוצא הדופן שקיים בקליאו ויחידת ההנעה הזאת (שאני לא מכיר באופן אישי) לא הייתי מעיף מבט אחד באף רכב אחר בקטגורייה.

 

rs:

20200110_112157.jpg

20200110_112305.jpg

20200110_112309.jpg

20200110_112251.jpg

20200110_112335.jpg

אינטנס:

 

20200110_112326.jpg

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הרמות הגימור האמצעיות/הבנינוניות הפנים ככה.

 

גם באיביזה/יאריס/208 לדוגמא יש הבדלים משמעותיים באיכות החומרים בין הרמת גימור הגבוהה לנמוכות(לדוגמא בארונה ההפרשים תהומיים בין הסטייל לFR).


VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא עד כדי כך, לא מכיר רכבים שברמות גימור שונות, הדשבורד עשוי מחומר שונה לחלוטין (ברכבים אחרים לכל היותר מוסיפים איזה תפר או חתיכת דיפון רך יותר על הדשבורד הקיים), בלם יד שונה לחלוטין, ידית ההילוכים שונה, מבנה הקונסולה המרכזית שונה.

 

ברכבים אחרים החלקים הללו קבועים ולא משתנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מתנצל שלא ציטטתי - למי ששאל על מסך 9 האינץ': תהיה בגרסת RS-ליין. הבדלים נוספים יהיו חישוקי 17, לוח מחוונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי עם אוטו-הולד, תיקון סטיה מנתיב, ועוד די הרבה דברים. כבר מגרסת אינטנס היא מגיעה מאוד מאובזרת - תאורת לד מלאה, מסך 7 אינץ' בקרת אקלים, ועוד דברים ששכחתי וכבר העבירו את השקופית... :) כשאקבל את המפרט אעלה לכאן. תהיה גרסה נוספת, אבל היא תהיה מיועדת לשוק המוסדי (גם המנוע שם יהיה 1.0 ליטר 100 כ"ס).

 

 

 

מסתבר שלא תהיה גרסת פלאג-אין (לדברי אנשי קרסו). תהיה רק גרסה היברידית שתגיע בקיץ.

 

 

 

חייב להגיד שהופתעתי - תגיע. כלומר כבר הגיעה (אני לא יודע איך פספסנו אותה), גרסת אינטנט עם מנוע 1.0 ליטר 100 כ"ס.

סטיישן לא תהיה, לפחות לא מתוכננת כרגע.

 

 

כרגע לא מתוכנן שתהיה בכלל... עצוב.

 

 

לא יהיה דיזל, בכלל.

 

 

 

 

לא יודע לגבי בעיות, אבל כאמור בידוד הרעשים מעולה. ממש ממש מעולה.

כמו שכבר נכתב - הרכבים יגיעו מטורקיה

 

 

 

יבש.

 

 

 

מחירים:

1.0 ליטר ידנית (אינטנס) - 85,000 ש"ח.

1.3 אוט' אינטנס - 105,000 ש"ח.

1.3 אוט' RS ליין - 115,000 ש"ח.

 

רק לי נראה ש-RS ליין ידנית באזור ה-100 אלף ש"ח תהיה עיסקת המאה?


אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגבי איכות חומרים, באינטנס יש הרגשה שדווקא יש ירידה באיכות החומרים בקליאו החדשה, המושב מרגיש נוקשה ודווקא מאחור מרווח בירכים לא כזה גדול.

תא מטען בעל סף טעינה גבוה מאוד.

 

הrs מציעה סלון הרבה נעים וגם איכותי לא רק בדשבורד אלא גםגם באזור של משענת יד בדלת . אבל המחיר לא זול.

קבעתי נסיעת מבחן, נתרשם יותר לעומק לעומת קליאו דור 4.

0c843a2bfda33ce2515ff808abc2ac48.jpg79d99395667fa426f3df08120572d47a.jpg554478c6b7a4a95e844cb312039efc2a.jpgad1fe42c6af492fdd3672eff10824bde.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רק לי נראה ש-RS ליין ידנית באזור ה-100 אלף ש"ח תהיה עיסקת המאה?

 

מכונית ב-100 אלף ש"ח תמיד תהיה "עסקת המאה" אבל (לדעתי) התשובה שלילית 0 אין בארץ שוק לידניות בכלל, ולידניות מאוזברות (ויקרות) בפרט.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב העניין הזה, בדור הקודם קודם כל היה אפשר להביא את הגרסה הידנית באבזור שמקביל לאוטומט ולא היתה הפרדה כזו אבל גם אז לא היה צורך בזה ועדיף היה להביא את הגרסה הידנית ברמת הגימור ה"נמוכה" (אקספרשיון) היות שההבדלים בין רמות הגימור היו מאוד שוליים ובעיקר קוסמטיים, שום שיפור דרמטי באיכות החומרים ובעיצוב כמו שרואים פה אבל כן חיסכון כספי ניכר שלגמרי היה שווה את זה.

 

אולי עם הזמן קרסו יפנקו גם את הגרסה הידנית אבל אני לא אופטימי (אם כבר הראש הפסימי שלי לגבי מצב הידניות בארץ אומר שעוד שנה היא כבר לא תשווק יותר בכלל)

 

היא עדיין מאובזרת בהרבה מכל רכב ידני עממי שעוד קיים בשוק אבל אני מודה שזה מבאס לקנות את הקליאו החדשה ולקבל כזאת חוויה מסורסת ביחס לגרסת האוטומט המאובזרת,חוויה שגם לא תואמת את כל ההבטחות והפרסומים והביקורות המצויינות, את זה אפשר למצוא רק ב RS LINE, לפחות בארץ.

 

באופן אישי גם אם היה לי עניין בלשדרג את הקליאו 4 הידנית שלי בדור חדש ידני לא הייתי עושה זאת במקרה הזה, עד שאולי היתה מגיעה גרסה שמקבילה לאוטומט באבזור ובנראות.

 

הסלון של הקליאו שלי גם ככה פשוט למדי, לא רואה שדרוג בלהחליף אותו לסלון פשוט אחר שנראה ככה ובגזרת המנועים לפחות על הנייר זה לא נשמע שהגרסה הידנית היא שדרוג משמעותי לעומת הדור היוצא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם התוספת של בקרת שיוט אדפטיבית ומרכוז נתיב שיתווספו בהמשך ניתנת לעדכון למי שרכש את הרכב כעת- עדכון תוכנה או שאלה רכיבים פיזיים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסניף ראשל"צ ושמתי מקדמה, בכפוף לנסיעת מבחן כמובן. הם מציעים גם 5 שנות אחריות bumper to bumper או מימון נוח לקונים הראשונים. נתנו הצעה טובה על הפאביה שיש לי היום (מחירון פחות 1000ש"ח).

 

מתכוון לקנות את ה-RS Line בצבע כתום. מחיר כולל צבע מטאלי ואגרה 118 אלף, שזה ממש לא מעט לסופרמיני מחד אבל מאידך מעטות המכוניות בכל קטגוריה שהיא שמציעות חבילה כל כך שלמה ומשכנעת החל בעיצוב, איבזור, איכות ביצועים ואחריות.

 

לדעתי דגם האינטנס עדיין אטרקטיבי, נכון שהיא קצת קודרת בפנים ועדיין יש לה איבזור מרשים ביחס מחירה וביחס לקטגוריה בכלל ואותו מנוע מצוין (לשם השוואה קפצתי להסתכל בניסאן מיקרה ה"חדשה" שישבה חדר ליד... אין מה להשוות. והיא עולה כמו האינטנס עם מנוע די עלוב).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי לגבי בק"ש אדפטיבית אבל הם לא היו מוכנים להתחייב אם ומתי זה יגיע. לדעתי זה ייקח חודשים ארוכים, לקראת סוף השנה. קשה לי להאמין שזה יתאפשר בעדכון תוכנה לא בגלל הרכיבים אלא בגלל שיצרני רכב מסורתיים בניגוד לטסלה למשל לא מאפשרים שינויים מהותיים ברכב אחרי הרכישה בדרך כלל. מקווה להתבדות אבל לא הייתי בונה על זה...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...