Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

luigiconteabateg

נירו, ספורטאז או...

Recommended Posts

מחפש להחליף לאשתי את המזדה 2 2011 ברכב חדש ומשפחתי יותר.

 

 

  1. תקציב: 100K ועוד טיפה.
  2. נסיעות רק-כביש מעטות. 5K בשנה. בעיקר בעיר.

 

דרישות:

  1. אמין
  2. בטיחותי (אקטיבי)
  3. מרווח בעיקר מאחורה (סלקלים/כסאות בטיחות)
  4. תא מטען גבוה (סטיישן/פנאי)
  5. NICE TO HAVE - דרגת זיהום נמוכה.

 

הייתי די נעול על הספורטאז עד שבמקרה נפלו עיניי על הנירו.

קראתי כל מה שיכולתי לקרוא על ההשוואה בין הרכבים.

אני קורא טענות שהמחיר של הנירו קרוב למחירה של הספורטאז אבל זה לא מה שאני רואה.

אני רוצה לקבל רכב עם רמת בטיחות ואבזור גבוהה.

לפי מחירון (יד 2) אני מבין שאוכל להרשות לעצמי ספורטאז 2016 לעומת נירו 2018.

אני מנסה לטעון שעל אותה רמת בטיחות/אבזור הספורטאז משמעותית יקרה יותר ולכן אני נוטה לכיוון הנירו 2018.

הדבר היחיד שמטריד אותי באמת בנירו היא האמינות/טיפולים מכיוון שזה רכב היברידי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התא מטען של הנירו איננו גדול. רשמת שזה אחד הדברים החשובים לך אז קח זאת בחשבון.

 

תסתכל על האיוניק שהיא אחות התאומה של הנירו עם מבנה שונה ותא מטען גדול יותר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהיתרון המשמעותי של הספורטאז' הוא שיש לו מראה יותר ג׳יפוני.

 

כמו כן הוא מגיע עם מערכת הנעה מסורתית ויש מי שזה מדבר אליו.

 

הייתי לוקח נירו.

 

גם בגלל שחסכוני בהרבה. אף שבכמות הנסיעה שלכם זה זניח

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחבר למראה הג'יפוני (מעדיף תא מטען גבוה) אבל עיצוב אמור להיות רק שובר שיוויון.

בנוסף, המראה הפריוסי ממש צורם לי ואנסה להימנע ממנו.

 

תוכל אולי לתת עוד משפט לגבי: "

כמו כן הוא מגיע עם מערכת הנעה מסורתית ויש מי שזה מדבר אליו.

"

מה הכוונה במסורתית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלו הייתה מנוע בנזין - הנעה קדמית.

כמה חשוב לך התא מטען?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לנירו ולספורטאז' יש מרווח פנימי דומה למדי, היתרון של הספורטאז' הוא רק בתא המטען (כמעט 100 ליטר יותר).

יחידת ההנעה של הנירו חסכונית משמעותית (אם כי בקילומטרז' שלכם זה לא דרמטי) אך לטעמי ההבדל הגדול יותר הוא בביצועים בעיקר בהשוואה ל-1600 של הספורטאז', הנירו מרגיש זריז משמעותית ויש לו יתרון גדול במומנט וזמינות הכוח.

אם התא מטען של הנירו יספיק לך (400 ליטר) אז הנירו בחירה עדיפה.

אגב טיפולים - המערכת ההיברידית לא דורשת תחזוקה מיוחדת והנירו מגיע עם 5 שנות אחריות ואפשרות להאריך את אחריות הסוללה (בתשלום אחרי השנה החמישית) עד 10 שנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  1. תא מטען גדול הוא חשוב אך לא מצדיק ירידה בשני שנתונים (במידה ואני צודק לגבי זה).
  2. מכיוון שארכוש רכב יד שנייה האם ניתן במקרה זה להרחיב אחריות סוללה? האם היא כדאית? מה העלות? ובמידה והעלות לא משתלמת על איזה נזק פוטנציאלי מדובר פה? 1K? 10K
  3. אני עדיין מנסה לעשות סדר ברמת הגימור מבחינת הבטיחות והאבזור.
    נניח שמדברים על קיה נירו שנת 2018 רמת גימור EX, האם "המקבילה" שלה מבחינת רמת הגימור היא ספורטאז EX?
    אם כן, אז נירו 2018 עולה 118K בעוד ספורטאז 2016 עולה 113K (שנת 2018 עולה 147K).
    ואם זה נכון, מדוע "טוענים" שהמחיר הוא "דומה"? הוא רחוק שנות אור.

 

ניסיתי להגיע לתשובה 3 אבל הלכתי לאיבוד בין המפרטים ורמות הגימור.

בכל אופן, רק שתהיה לי תשובה ל-3 אוכל להכריע מה משתלם עבורי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לספורטאז' יש מערכות בטיחות כבר בדגם אורבן 1600 הבסיסי שבהיצע דגמי 2016 והלאה.

ולכן הטענה שהמחירים קרובים.

דגם ex 2000 של ספורטאז' לא מתחרה בנירו (הוא יוקרתי ויקר יותר).

בתקציב הזה הייתי מחפש ספורטאז 2017 דגם אורבן טופ מנוע 2000 (יש לי כזו). רכב מצויין ומאובזר מאוד. במחיר סביר.

חיסרון? צריכת דלק. לא משהו שאמור להוות שיקול בכמות הנסיעה השנתית הצפויה של זוגתך.


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הכוונה שלו הייתה מנוע בנזין - הנעה קדמית.

כמה חשוב לך התא מטען?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

לא מדויק. לדעתי שניהם הנעה קדמית.

הכוונה במסורתית היא שהספורטאג' הוא מנוע בנזין אטמוספרי ותיבת הילוכים פלנטרית (אוטומט רגיל)

 

בעוד הנירו היבריד בנזין-חשמלי ותיבת הילוכים רובוטית.

 

 

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  1. תא מטען גדול הוא חשוב אך לא מצדיק ירידה בשני שנתונים (במידה ואני צודק לגבי זה).
  2. מכיוון שארכוש רכב יד שנייה האם ניתן במקרה זה להרחיב אחריות סוללה? האם היא כדאית? מה העלות? ובמידה והעלות לא משתלמת על איזה נזק פוטנציאלי מדובר פה? 1K? 10K
  3. אני עדיין מנסה לעשות סדר ברמת הגימור מבחינת הבטיחות והאבזור.
    נניח שמדברים על קיה נירו שנת 2018 רמת גימור EX, האם "המקבילה" שלה מבחינת רמת הגימור היא ספורטאז EX?
    אם כן, אז נירו 2018 עולה 118K בעוד ספורטאז 2016 עולה 113K (שנת 2018 עולה 147K).
    ואם זה נכון, מדוע "טוענים" שהמחיר הוא "דומה"? הוא רחוק שנות אור.

 

ניסיתי להגיע לתשובה 3 אבל הלכתי לאיבוד בין המפרטים ורמות הגימור.

בכל אופן, רק שתהיה לי תשובה ל-3 אוכל להכריע מה משתלם עבורי.

 

1. תראה את שניהם במציאות רק ככה תוכל להבין, קשה לי להאמין שהתא מטען בנירו לא יספיק לך.

2. אני מניח שכן, תמיד תוכל לשאול במוסכי היבואן ולקבל תשובה רשמית, העלות ביטוח אם אני זוכר נכון היא 250-300 ש"ח בשנה. עלות סוללה משוערת משהו כמו 6-7 אלף בהערכה גסה, לא יודע נתון רשמי.

3.הספורטאז' שהיה קרוב לנירו מבחינת מחיר הוא הספורטאז' אורבן 1.6 ולא ה-2.0 EX (שעלה כ-20 אלף יותר), בזמנו ב-2018 הם עלו סדר גודל דומה של מחיר, סביבות 140 אלף, הספורטאז' היה מעט יקר יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה הייתי מחפש ספורטאז 2017 דגם אורבן טופ מנוע 2000 (יש לי כזו). רכב מצויין ומאובזר מאוד. במחיר סביר.

 

מחירון קיה ספורטאז' אורבן טופ 1.6 ליטר שנת 2018 - ₪118,607

מחירון קיה ספורטאז' אורבן טופ 2.0 ליטר שנת 2017 - ₪113,686

 

האם יש סיבה אמיתית לבחור בטופ 2.0?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה 1600 מעט חלש על ומתאמץ. בכל זאת רכב גדול וכבד.

יש גם הבדל קטן באבזור לטובת ה-2000.


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי נסיעות מבחן על שניהם.

 

נירו:

אני לא בוחן רכב אז אין לא הרגשתי משהו מיוחד לטובה או לרעה.

המושב בנירו לא נוח בעליל. אולי אם הייתי טיפה פחות רחב הוא היה עוטף אותי יותר טוב.

 

ספורטאז:

מפלצת יחסית לנירו. מרגיש כאילו נוהגים על טנק (סתם מגזים).

 

מחכה לנסיעת מבחן ל XCEED (שבוע הבא) ולסלטוס (חודש הבא) כדי לקבל החלטה סופית.

אמתח את התקציב אם אראה בדגמים האלה בשורה מיוחדת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סלטוס בחודש הבא?

מהיכן המידע?


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדרישותך הצנועות אפשר למצוא רכב בחצי מחיר מזה שנקבת

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...