Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השפעת STAGE 1 על זיהום אוויר


 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלת תם,

אני מניח שהתשובה חיובית במידה מסוימת כי כמובן יותר כח = יותר דלק. עם זאת אשאל:

הרכב מודל 2017 עם תוכנה. חודש הבא לרגל גיל 3, לראשונה הרכב יעבור מבחן רישוי כולל בדיקת זיהום אוויר.

רציתי לדעת האם ההשפעה של התוכנה על פליטת המזהמים כל כך גדולה שיש אפשרות להיכשל בטסט?

כמובן שיש לי אפשרות להסיר אותה לפני ולהחזיר לאחר מכן אבל זה פשוט ישרוף לי 2 ימי שישי של נסיעות לסדנא וחבל לי.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה רבה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

סטייג 1, מדובר בדר"כ על עלייה בגדישה של הטורבו, משמע, לא לחצת לא שילמת, יתכנו שינויים גם במפת הצתה, אבל בגדול, זה הגדלת לחץ הגדישה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטווח שבודקים את הזיהום אוויר סביב ה 2500 סל"ד בניוטרל, בדרך כלל אין עומס על המנוע ואין שינוי שם במפה של המחשב כשעושים תוכנה,לכן לא תהיה השפעה.

 

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אתה בטוח שאין שינוי בתוכנה?, הרי לחץ הגדישה עולה ונדרש לפצות בהתאם עם הזרקת הדלק בכדי לשמור על ניצול מקסימלי של הבעירה וגם מבצעים התאמה לדלק אוקטן 98(לא תמיד)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך שעון גדישה/ או מתאם OBD, תעמוד במקום בניוטרל תרים טורים קבוע בדגש לקבוע ל 2500 סל"ד ותגיד לי אם אתה רואה גדישה/לחץ?!

 

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני מפספס משהו כאן.. אם אני מעלה סל"ד הטורבו דוחס, לא?

אני לא מנסה לקנטר, רק באמת להבין..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בסרק, רק כשיש עומס מופעל, תבצע את מה שאמרתי לך ותראה שבסרק בטורים קבועים לא נבנית גדישה.

 

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בס"ד

 

אני מפספס משהו כאן.. אם אני מעלה סל"ד הטורבו דוחס, לא?

אני לא מנסה לקנטר, רק באמת להבין..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

בשביל לגדוש הטורבו צריך 2 דברים:

1. כמות גזי פליטה מספקת על מנת לסובב אותו

2. פיקוד מתאים מהמחשב, כלומר המחשב יודע שהוא צריך להזריק הרבה דלק (בגלל דרישת הנהג) ובהתאם מבקש מהטורבו הרבה אויר.

 

בסרק, בספק רב שמתקיים התנאי הראשון, וממש לא מתקיים התנאי השני

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...