Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין מנוס מלרכוש מקדחה חדשה. איזו?


ירחמיאל
 שיתוף
עוקבים 5
שימו לב! השרשור הזה בן 340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה בדיוק מה שעושים מי שקודח בברזל בעובי נורמלי.

 

ברור שזה לא יעבוד על ברזל בעובי ס"מ או שניים.

אבל מצד שני מעולם לא קדחתי בברזל בעובי כזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

לי יש סיפור אחר.

 

חשקה נפשי בדיסק 4.5 נוסף. פשוט כי נמאס לי להחליף מחיתוך לפלאפ. הלכתי לחנות וביקשתי בוש כי יש לי אחד הרבה שנים. ויש לי נסיון טוב איתם.

לא יודע איך. אבל המוכר שכנע אותי לקחת דהוולט.

לאחר 3 שימושים לא נדלק.

נשלח לתיקון במסגרת האחריות ומסתבר שהכפתור הפעלה היה תקול. הוחלף הכפתור.

 

סיפור נוסף מהשבוע.

טרימר מקיטה (הרי בוש לא חזקים בציוד לנגרות) עבד מספר בודד של פעמים נשרף תוך כדי עבודה. נלקח לחנות לתיקון אתמול. מקווה שהאחריות תכובד..

 

גילוי נאות- אין לי מניות בלדיקו. אני רק לקוח מרוצה...

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

 

בהחלט מרגיז.

 

כשבעל מקצוע קונה פטישון של חברה איכותית לעבודה שוטפת, הוא מצפה לאמינות מופתית, לפחות בשנה הראשונה.

מכיוון שכל תקלה בכלי עבודה גורמת לבזבוז זמן ועיכוב עבודות.

 

לדעתי תיקון של כלי עבודה בן 3 חודשים אמור להיות אקספרס וללא חיוב מצד הלקוח (זה לא כלי שטבל במים או נפל מגובה)

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נפלת על לימון

רכשתי לפני כשנה פטישון 2 מצבים משנת 1989 של בוש בשוק פשפשים בהיידנברג גרמניה, עובד כמו חיה רעה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

 

כשהפועלים מרימים את המכשיר מהכבל שלו (או שעובדים עם כבל מתוח לחלוטין בלי לחבר כבל מאריך), זה מה שקורה.

 

אני נתקל בזה אצלי רק לאחר שהכלי כבר צבר פז"ם של שנתיים שלוש - לא פחות (וגם אז - אם אני הייתי משתמש בו ב 100% מהזמן, זה לא היה קורה).

 

פשוט צריך לדעת גם לשמור על הכלי ולא לחרבן עליו.

שום כבל גמיש לא מפתח נתק תוך 3 חודשים, זה קורה רק אם התעללת בו.

 

הם לא פראיירים שם בלדיקו, וטוב שכך.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

אני רואה תמונה אחרת. החנות שאתה עובד באה מעניקה חרא של שירות ללקוחות שלה.

 

אם יש קיימים אצלכם לקוחות טובים שחוזרים כול פעם לקנות כלי והייבואן לא מוכן לקחת אחריות על נזק/תקלה בכלי תרימו את הכפפה ותתקנו על חשבונכם !

 

או שתפעלו מול הייבואן בכדי שיתקן בעצמו בדיוק כמו שמוסכים שולחים בקשה לייצרן הרכב ופועלים למען הלקוח לתיקון תקלות על חשבון הייצרן.

 

לקוח מרוצה חוזר !

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא פראיירים שם בלדיקו, וטוב שכך.

 

 

כל עסק שרוצה לשמור את הלקוחות שלו לפעמים יוצא "פראייר".

 

נ.ב.

אני לא מדבר על עצמאים שיוצאים פראיירים בגלל חוצפנים שמציגים עצמם כלקוחות,

אבל בעצם הם באים רק כדי לבדוק את המוצר בחנות על מנת שיוכלו להזמין אותו אחר כך באינטרנט,

או כאלו שמתעניינים כלקוחות ולוקחים הצעות מחיר, רק כדי לקבל הסברים מקצועיים לאחר שסגרו עם מישהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

BEEKER - במה זה שונה ממוכרת בגדים שנאלצת לקפל תריסר חולצות בלי שנקנתה אפילו אחת, או מסוכנות רכב שמציעה נסיעת מבחן ב-3 דגמים ובסוף הרכב נרכש אצל המתחרה? או מתווך דירות שיראה לך עשרות דירות ובסוף תקנה אצל קבלן?

 

הצגת התוצרת לקונה הפוטנציאלי שאינו מממש קניה (מוצרי הדגמה וכח אדם) מתומחרים במחיר המוצר. סוחר שלא יתמחר זאת יפסיד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות. לא כיף, אבל מה לעשות - הם צודקים.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

מה הקשר לחברת בוש? :shock:מדובר בחברה שקיימת אי אלו שנים ומייצרת סחורה מצוינת. לא הבנתי את הקשר. לגבי השירות - מסכים איתך. הם היו יכולים להבליג, להחליף ללא חיוב ולצרף פתק שזה בוצע במסגרת השירות, אבל לא תהיה פעם שנייה. וכמובן להסביר לך שאת הכלי לא מרימים/מושכים מהכבל.

 

לא יודע איך. אבל המוכר שכנע אותי לקחת דהוולט.

לאחר 3 שימושים לא נדלק.

נשלח לתיקון במסגרת האחריות ומסתבר שהכפתור הפעלה היה תקול. הוחלף הכפתור.

טרימר מקיטה (הרי בוש לא חזקים בציוד לנגרות חה חה חה. מה אתה אומר. לא ידעתי.) עבד מספר בודד של פעמים נשרף תוך כדי עבודה. נלקח לחנות לתיקון אתמול. מקווה שהאחריות תכובד..

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

לכל יצרן יש מוצר לימון פה ושם. בינתיים מבחן התוצאה הוא שקובע, והכוונה לתוצאה הכללית, של עשרות שנים ולא של מוצר לימון.

בהחלט מרגיז. מסכים איתך.

 

כשבעל מקצוע קונה פטישון של חברה איכותית לעבודה שוטפת, הוא מצפה לאמינות מופתית, לפחות בשנה הראשונה.

מכיוון שכל תקלה בכלי עבודה גורמת לבזבוז זמן ועיכוב עבודות.

לדעתי תיקון של כלי עבודה בן 3 חודשים אמור להיות אקספרס וללא חיוב מצד הלקוח (זה לא כלי שטבל במים או נפל מגובה)

3 מסכים איתך לגבי 3 החודשים ואגב כל כלי שנישלח בטענת אחריות, לא רק עד 3 חודשים.

 

בקיצור - מה שאנחנו רואים כאן זה שלא משנה מי היצרן, לכולם יש לימון פה ושם. לא מדובר בבקרת איכות של מרצדס (שאגב אפילו אצלם יש פה ושם נפילות, כן?) וגם למדנו שכלי לא מושכים מהכבל שלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני רואה תמונה אחרת. החנות שאתה עובד באה מעניקה חרא של שירות ללקוחות שלה.

 

אם יש קיימים אצלכם לקוחות טובים שחוזרים כול פעם לקנות כלי והייבואן לא מוכן לקחת אחריות על נזק/תקלה בכלי תרימו את הכפפה ותתקנו על חשבונכם !

 

או שתפעלו מול הייבואן בכדי שיתקן בעצמו בדיוק כמו שמוסכים שולחים בקשה לייצרן הרכב ופועלים למען הלקוח לתיקון תקלות על חשבון הייצרן.

 

לקוח מרוצה חוזר !

 

 

בדיוק. לא צריך ללמוד לתואר שני בשביל זה. ואני כל פעם ניתקל בזה, בעלי העסקים פשוט לא מבינים את החישוב הפשוט הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חם חם חם מאתמול

פטישון 2-26 בן 3 חודשים עובד לסירוגין.

בעיית מגעים בכבל.

אם הלקוח {חשמלאי מוסמך} יפתח את המכשיר לסדר את החוט הסורר, תבוטל לו האחריות.

נשלח ללדיקו.

חזר,

תשלום של 55 שקל פלוס מע"מ.

הכבל לא מכוסה באחריות.

לקוח עצבני.

לא מעוניין לקחת את הכלי ממני ולשלם.

כנראה יתבע.

תחליטו אתם לגבי בוש והשירות שלהם.

 

היו לי 2 מקרים עם חנויות שונות שבהם מוצר היה באחריות והיבואן סירב לטפל עם תירוצים משונים (פנס בשווי 800 שקל ומצלמה בשווי דומה).

במקרה עם המצלמה בעל החנות הוריד לי מצלמה חדשה מהמדף ואמר שהוא כבר ישבור את הראש עם היבואן, במקרה עם הפנס בעל החנות נלחם עם היבואן עד שהסכים להחליף.

 

זה מה שנקרא חנות עם שרות לקוחות טוב ומיותר לציין שבשני המקרים הפכתי ללקוח נאמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני רואה תמונה אחרת. החנות שאתה עובד באה מעניקה חרא של שירות ללקוחות שלה.

 

אם יש קיימים אצלכם לקוחות טובים שחוזרים כול פעם לקנות כלי והייבואן לא מוכן לקחת אחריות על נזק/תקלה בכלי תרימו את הכפפה ותתקנו על חשבונכם !

 

או שתפעלו מול הייבואן בכדי שיתקן בעצמו בדיוק כמו שמוסכים שולחים בקשה לייצרן הרכב ופועלים למען הלקוח לתיקון תקלות על חשבון הייצרן.

 

לקוח מרוצה חוזר !

 

כנראה שגם אתה נופל בתדמית ש: בעל החנות, או החברה, או המעסיק, הם המיליונרים העשירים (שיושבים כל היום בבית וסופרים ערימות של כסף תוך כדי גירוד הביצה הימנית) שמתעמרים בלקוח הקטן, המסכן, האומלל, שאין לו כסף, ורק רוצה לממש אחריות.... ממש לבכות.

 

אף אחד לא צריך לספוג על חשבונו תיקון של מכשיר שהיבואן לא עושה.

בכלי עבודה זה עניין אחד, באלקטרוניקה זה עניין אחר לחלוטין - לכן אין מה לערב כאן דוגמאות של מצלמה מול פטישון, זה לא אותו הדבר.

 

העסק הוא בסך הכל צינור המכירה של היבואן.

אם היבואן לא נותן שירות, אין סיבה שהחנות תספוג את זה על עצמה בשביל "להציל" את גורל היבואן.

היבואן מתמחר את המוצר כולל אחריות, והחנות מרוויחה את הקומיסיון שלה. הרבה לא נשאר לה מזה - לכן אין צורך שהיא תהיה הגדר השומרת של היבואן.

 

במקרה הספציפי הזה מדובר בשימוש מתעלל בכלי עבודה - וכמו שאתם מבינים, לאנשים אין ערך לשום דבר. הם חושבים שאם הם קנו חדש, מגיע להם הכל באחריות - עכשיו באו לו בהפוכה, הבינו שהוא חירבן על הכלי... והוא חושב שהוא גיבור גדול שהוא נלחם איתם על זה (מראה עד כמה הוא טיפש, שהזמן שלו כנראה לא שווה כסף... כי 55 ש"ח לטיפול בכבל זה עניין שבכלל לא שווה התעסקות - שלם ושכח- הוצאה מוכרת. אם הם היו רוצים לתקוע אותו חזק הם היו מחייבים אותו שעת עבודה וכבל חדש = מאות שקלים = ואז נראה מה הוא היה אומר).

 

אני רואה תמונה אחרת אחרת - שיגיד תודה שהתחשבו בו ועשו לו את התיקון ב 55 שח ולא ב 255 שח.

 

מה השלב הבא ? תוציאו רכב חדש מהחברה, תיסעו כמה אלפי קילומטרים, תיסעו כמו מפגרים ואז תיכנסו בעץ - ותבואו ליבואן שיתקן לכם באחריות כי זה לא היה ככה כשהוצאתם את הרכב מהחברה ?

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כנראה שגם אתה נופל בתדמית ש: בעל החנות, או החברה, או המעסיק, הם המיליונרים העשירים (שיושבים כל היום בבית וסופרים ערימות של כסף תוך כדי גירוד הביצה הימנית) שמתעמרים בלקוח הקטן, המסכן, האומלל, שאין לו כסף, ורק רוצה לממש אחריות.... ממש לבכות.

 

אף אחד לא צריך לספוג על חשבונו תיקון של מכשיר שהיבואן לא עושה.

בכלי עבודה זה עניין אחד, באלקטרוניקה זה עניין אחר לחלוטין - לכן אין מה לערב כאן דוגמאות של מצלמה מול פטישון, זה לא אותו הדבר.

 

העסק הוא בסך הכל צינור המכירה של היבואן.

אם היבואן לא נותן שירות, אין סיבה שהחנות תספוג את זה על עצמה בשביל "להציל" את גורל היבואן.

היבואן מתמחר את המוצר כולל אחריות, והחנות מרוויחה את הקומיסיון שלה. הרבה לא נשאר לה מזה - לכן אין צורך שהיא תהיה הגדר השומרת של היבואן.

 

במקרה הספציפי הזה מדובר בשימוש מתעלל בכלי עבודה - וכמו שאתם מבינים, לאנשים אין ערך לשום דבר. הם חושבים שאם הם קנו חדש, מגיע להם הכל באחריות - עכשיו באו לו בהפוכה, הבינו שהוא חירבן על הכלי... והוא חושב שהוא גיבור גדול שהוא נלחם איתם על זה (מראה עד כמה הוא טיפש, שהזמן שלו כנראה לא שווה כסף... כי 55 ש"ח לטיפול בכבל זה עניין שבכלל לא שווה התעסקות - שלם ושכח- הוצאה מוכרת. אם הם היו רוצים לתקוע אותו חזק הם היו מחייבים אותו שעת עבודה וכבל חדש = מאות שקלים = ואז נראה מה הוא היה אומר).

 

אני רואה תמונה אחרת אחרת - שיגיד תודה שהתחשבו בו ועשו לו את התיקון ב 55 שח ולא ב 255 שח.

 

מה השלב הבא ? תוציאו רכב חדש מהחברה, תיסעו כמה אלפי קילומטרים, תיסעו כמו מפגרים ואז תיכנסו בעץ - ותבואו ליבואן שיתקן לכם באחריות כי זה לא היה ככה כשהוצאתם את הרכב מהחברה ? - לא

 

איציק

לקחת את הדברים שכתבתי קצת רחוק מידי. בוא נגיד במילים פשוטות אפשר לעגל פינות.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...