Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV בליסינג- הבחירה קשה


yuval76
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נפלה לידיי האופציה לבחור רכב ליסינג מהעבודה.

כן, חיפשתי בפורום. לא, לא מצאתי את שחשקה נפשי :-o

קצת עלינו- משפחה של חמישה. ילדים בגילאי 3,6,9. אוהבים לטייל.

אופי הנסיעה- 90 ק"מ ליום (45 לכיוון). חצי מהם בפקקי הבוקר של כביש 4.

מחפש SUV עם מקום מספיק לשלשה ילדים ושיוכל להכיל גם את הקמפינג או את הציוד הדרוש לטיול המזדמן.

מה חשוב:

חסכון יחסי בדלק- אני משתתף חלקית בהוצאות

מקום מרווח לשלשה ילדים

תא מטען גדול.

וכן, אני אוהב לנהוג ויודע ש"קצת" אצטרך להתפשר ברמת הביצועים.

ההבדל בעלות ביניהם הוא 450 ש"ח לטובת הקיה.

 

 

המתמודדים הסופיים:

1. אקסטרייל 1.3 בנזין חמישה מקומות

2. סקודה קודיאק ביזנס- 1.5 בנזין (כן, הוא 7 מקומות, אבל כשהם מקופלים זה אחלה תא מטען)

3. ספורטאז' דיזל

4. על האיירקרוס חשבתי והוא אהוב ליבי, אבל חברת הליסינג לא עובדת עם לובינסקי, לצערי.

 

הייתי שמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם.

כמו גם אשמח לשמוע על צריכת דלק צפויה מבעלי הנסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספורטאז' דיזל מאוד מוצלח. לא יודע מאיזה רכב אתה מגיע היום אבל בסך הכל מדובר ברכב פנאי נוח, שקט, הביצועים טובים ורמת האבזור נאותה גם אם לא עשירה במיוחד.

בין הקודיאק לאקסטרייל לדעתי אין ממש תחרות ואם תעשה נסיעת מבחן תיווכח בעצמך. האקסטרייל מרגיש מאוד מיושן ופשוט לעומת הקודיאק, הוא רועש ופחות נוח ולקינוח אבזור הבטיחות שלו בסיסי למדי וכולל רק בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מהנתיב.

אם בא לך להתפנק במרווח, בקרת שיוט אדפטיבית ובלם יד חשמלי שמקלים על החיים בפקקים, מערכת שמע טובה ושימושיות גבוהה הסקודה לגמרי עושה את העבודה.

אבל 450 ש"ח זה הרבה כסף וזה לא שתסבול אם תבחר בספורטאז'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי נסיעות מבחן על שלשתם.

הקיה כנראה היא הבחירה ההגיונית, אלא אם אחליט להתפנק בכל מה שציינת.

תיקון טעות- ההבדל ביניהם הוא 250 ש"ח .זה עדיין כסף, כן?)

יש לך מושג לגבי צריכת הדלק הצפויה של שלשתם?

הקודיאק והספורטאז' היו חדשים מאוד כשנסעתי עליהם ולכן אי אפשר היה להסיק כלום מהצריכה הממוצעת שהופיעה במחשב הדרך.

עריכה אחרונה על ידי yuval76
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין הספורטג לקודיאק יהיה לא רק 250 ₪ אלא גם עלות נוספת של חסכון בדלק.

 

סה״כ ההבדל יגיע לכמה אלפי ₪ בשנה ובשלוש שנים מספר בין 5 ספרות.

 

אבל בספורטג׳ דיזל אין בלם יד חשמלי עם פונקציית ״אוטו הולד״ (יש בלם יד ברגל :() והפיצ׳ר הקטן הזה ה״אוטו הולד״ לדעתי סופר חשוב לנוחות הנסיעה (משחרר את רגל ימין מללחוץ על דוושת הבלם בעצירות) ופשוט לא הייתי קונה רכב בלעדיו.

 

באקסטרייל יש בלם יד חשמלי אבל ללא פונקציית ״אוטו הולד״ וגם פסול בעיניי.

 

בקודיאק יש את הפיצ׳ר הנ״ל.

 

הקודיאק המרווח ביותר ובעל המושב האחורי הרחב ביותר וכמובן נפח תא המטען הגדול ביותר ובעל מערכות הבטיחות הרבות ביותר (בספורטג׳ יש גם חוסר של בקרת שיוט אדפטיבית ובאקסטרייל כבר ציינו בהודעה למעלה).

 

לכן הייתי בוחר בקודיאק למרות ההבדל במחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרכב נטו הסקודה עדיפה על הקיה, אבל...

מחיר הקניה של הסקודה שעל פיו מחושב שווי שימוש הוא 172 א"ש = שווי שימוש של 4270 ש"ח

מחיר הקניה של הקיה דיזל - 152 א"ש = שווי שימוש של 3770 ש"ח

הפרש חודשי ברוטו = 500 שקל

ההפרש בליסינג לטובה הקיה = 250 שקל

 

כלומר כ 750 ש"ח ברוטו לחודש , שווה לך לשלם את הסכום הנ"ל לפני השתתפות בדלק ?

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת ceyal
      כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי.
       
      את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. 
      אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. 
      ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. 
      גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) 
      והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. 
      ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. 
      בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. 
       
      לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. 
      הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. 
      האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד.  
      והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. 
       
      במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. 
      כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. 
      במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. 
      ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. 
       
      האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. 
      המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל,  
      מידות הרכב צמחו בכל המימדים.  
      4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.  
      למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה.
       
       
      המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ  במנוע היוצא. 
      בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. 
      תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. 
       
      עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. 
      ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. 
      איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. 
       
      העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. 
      ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. 
      הבידוד שופר גם הוא. 
       
      מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. 
      בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות,  ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) 
      ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. 
      דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן.
      מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית.
       
      כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) 
       
      ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם:
      מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש, לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש, תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB, בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) , ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר) משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה.   
      כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. 
       
       
      למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם:
      חישוקי 20 אינטש, גג פנורמי נפתח, וכניסה והנעה ללא מפתח.   
      בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. 
       
      לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 
      4445_Outlander_Catalogue_2021_New_DIGITAL.pdf (mitsubishi-israel.co.il) 
       
      וכמה זה יעלה לנו? 
      אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. 
       
      אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ 
      אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Premium אוטו' - 199,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury אוטו' - 214,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ 
       
       
      לסיכום, 
      האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. 
      אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד. 
       
       
       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       

       

       

       
       
       
       
    • מאת ceyal
      כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי.
       
      את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. 
      אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. 
      ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. 
      גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) 
      והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. 
      ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. 
      בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. 
       
      לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. 
      הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. 
      האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד.  
      והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. 
       
      במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. 
      כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. 
      במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. 
      ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. 
       
      האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. 
      המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל,  
      מידות הרכב צמחו בכל המימדים.  
      4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.  
      למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה.
       
       
      המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ  במנוע היוצא. 
      בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. 
      תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. 
       
      עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. 
      ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. 
      איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. 
       
      העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. 
      ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. 
      הבידוד שופר גם הוא. 
       
      מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. 
      בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות,  ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) 
      ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. 
      דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן.
      מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית.
       
      כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) 
       
      ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם:
      מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש, לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש, תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB, בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) , ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר) משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה.   
      כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. 
       
       
      למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם:
      חישוקי 20 אינטש, גג פנורמי נפתח, וכניסה והנעה ללא מפתח.   
      בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. 
       
      לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 
      4445_Outlander_Catalogue_2021_New_DIGITAL.pdf (mitsubishi-israel.co.il) 
       
      וכמה זה יעלה לנו? 
      אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. 
       
      אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ 
      אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Premium אוטו' - 199,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury אוטו' - 214,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ 
       
       
      לסיכום, 
      האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. 
      אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד. 
       
       
       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       

       

       

       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת oryagel
      שלום.
      מקווה שלא שאלה מטופשת...
      קניתי ספורטאז' משומשת.
      שרציתי לחבר את הכסאות של הילדים מאחורה גיליתי שהקליפ (מה שהחגורה מתחברת אליו, איך קוראים לזה?) של החגורה במושב שמאחורי הנהג נעול על ידי גומיה.
      איך משחררים את זה משם?
       
      תודה


    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       


      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       

  • נושאים פופולריים

  • נושאים חדשים

  • חברים

×
×
  • תוכן חדש...